Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oidquote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Dus Huub heeft zich ook aangemeld om een dag mee te draaien met de redactie?
Echt schandalig ja, dat was gewoon crimineelquote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee zo erg als de kooi zal het zeker nooit worden.Denk ook dat de meeste mensen hier ,zich niet meer zo laten meeslepen.Bij de kooi werden we gewoon belazerd.
Met z'n contacten zegt ie danquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
onee, zo bedoel ik het niet, van mij mag hij daar wel zittenquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
Ik trap er ook niet meer in.Ga dit gewoon heerlijk volgen en ze doen allemaal maar.quote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt schandalig ja, dat was gewoon crimineel.
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.quote:Op maandag 27 april 2009 19:50 schreef rooie3 het volgende:
Heb niet alle topics doorgespit,dus weet niet precies waarom.
Ik hoop dat we er over 8 minuten voor eeuwig vanaf zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Laysa het volgende:
ik krijg wel de zenuwen van die fluisterstem....maar wil het begin niet missen
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek isquote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wa dan???? hij is 30 en vrijgezel....ik zie het probleem niet
Hij kan bij jou dus alleen maar meevallenquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
Haha Dennis,vergeet nooit meer hoe hij zou gaan knallen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
nee toch zeker hij gaat toch niet zingen hè?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
ghehehehehe kijk daar gaan we al mank he...tis meer mijn leeftijds categoriequote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |