Hoezo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Apekoek het volgende:
Dit blijft een oneerlijke situatie.
Ik heb de bank al gebeld, maar omdat de belastingdienst het geld dus heeft overgemaakt, ligt de bal volledig bij hun. De Postbank (ING) zei dat ze mij verder niet konden helpen en dat ik bij de Belastingdienst moest wezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:51 schreef jeroen25 het volgende:
Je hebt de ander zijn naam dus al?
Ga in ieder geval eens bij de bank praten.
aha net even gebeld, de rabobank start de procedure, heb wel extra centjes overgeboekt naar gast met mijn gegevens, mijn tel nummer en een kleinigheidje in vooruitzicht gesteld!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef backontrack het volgende:
damn ik heb 550 euro naar verkeerde rekening nummer overgeboekt! word vervolgd! , heb toevalig morgen een afspraak bij de bank! dus ik ben benieuwd!
dat zou mooi zijn, dan koop ik iets en dan krijg ik de goederen en dan haal ik snel het geld terugquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Apekoek het volgende:
Dit blijft een oneerlijke situatie. hetzelfde als opgelicht op marktplaats en zo doende je geld niet terug kunnen boeken nadat je het aan de oplichter had overgemaakt.
Dat kan makkelijk wat ike chter heb gehad dat wel eens een overboeking is geweigerd wanneer de naam niet overeen kwam en dat was ook bij de rabo, dus ik sta er van te kijken dat deze transactie wel goed gekeurd isquote:Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef Furia het volgende:
Vind het wel een beetje vreemd; ik zit ook bij de Rabobank, maar mooi niet dat ik geld over kan maken naar een spaarrekening die niet van mezelf is!
ja en ik snap ookw el waarom banken dat niet doen, bij ebay en dergelijke zitten hopen mensen verkopers op te lichten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, dan koop ik iets en dan krijg ik de goederen en dan haal ik snel het geld terug
Heb al van meneer terug gekregen zonder tussenkomst bankquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef backontrack het volgende:
damn ik heb 550 euro naar verkeerde rekening nummer overgeboekt! word vervolgd! , heb toevalig morgen een afspraak bij de bank! dus ik ben benieuwd!
Nee hoor, want je RBV neemt een zaak over 200 euri niet in behandelingquote:Op maandag 27 april 2009 17:13 schreef bruijntje het volgende:
RBV hebben we wel, dus daar hebben we alvast wat aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |