abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68427735
De competities in de zes hoofdklassen lopen op het eind en dan gaat er weer gestreden worden om eerst de zaterdag- en zondagtitel en daarna de landstitel. Wie mag zich de opvolger gaan noemen van FC Lisse als landskampioen? Volg het hier!

Dan trappen we uiteraard af met de kandidaten, waarbij de drie zaterdagkampioenen al bekend zijn en de zondagkampioenen dat de komende twee weken zullen worden.

Zaterdag

RIJNSBURGSE BOYS

Rijnsburgse Boys werd kampioen in de hoofdklasse A. Een knappe prestatie van de ploeg van vertrekkend trainer Ted Verdonkschot, die als torenhoog favoriet van start ging en dit meer dan waar maakte. Rijnsburg, de afgelopen vier jaar drie keer afdelingskampioen en één keer tweede, is nog in de race om het puntenrecord van Urk in één seizoen (65) te verbeteren. Momenteel heeft men uit 24 wedstrijden 61 punten behaald, onwaarschijnlijk veel in de sterke hoofdklasse A. Daarnaast wisten de Uien in de KNVB-beker nog indruk te maken door RBC Roosendaal uit te schakelen en het NEC erg moeilijk te maken. Toch kan men niet tevreden zijn als het bij het vijfde afdelingskampioenschap in de clubhistorie blijft. Rijnsburg wil, na de mislukte campagnes in 2006 en 2007, toen IJsselmeervogels te sterk was, nu eindelijk eens die zaterdagtitel uit 1990 herhalen en als het kan ook de eerste landstitel veroveren.
Gezien de overmacht in de competitie is het niet vreemd te veronderstellen dat Rijnsburg goede kans maakt dit doel eindelijk te bereiken. Men won negentien van de 24 competitieduels. Slechts Capelle, op dat moment tweede, wist een keer te winnen van Rijnsburg. Op 4 april werd het 3-2 voor Capelle, dat daarmee een einde maakte aan een reeks van negentien competitieduels zonder nederlaag vanaf de seizoensstart door Rijnsburg. Verder wisten alleen ASWH (3-3) en FC Lisse (1-1) in Rijnsburg een punt te pakken, terwijl de bezoekjes aan Heerjansdam (1-1) en Noordwijk (2-2) de Rijnsburgers ook slechts één punt opleverden.
Men werkte dit jaar volgens een vast principe. Snel scoren en de tegenstander overrompelen en het daarna, op basis van de ingespeelde ploeg, solide defensie en kwalitatief sterke aanvallers, uit te spelen. Werkt deze tactiek ook in de kampioenscompetitie?

Selectie

Doel: Tim Orlowski (28) - Martijn Zwaan (27) - Kevin Wassenaar (19)

Verdediging: Dennis Groot (32) - Bart Freke (23) - Bennie van Noord (23) - Jelle Bouma (24) - Menno van Roosmalen (29) - Jaap Jan Zandbergen (22) - Joey Zandbergen (22) - Yuri van Es (21) - Jos van Beuningen (20)

Middenveld: Peter Freke (27) - Danny van der Vijver (25) - Raymond Kolder (32) - Dick Zwarthoed (29) - Niels Hogewoning (22) - Leslie van de Berg (20)

Aanval: Joost Kuhlmann (27) - Martijn Gootjes (30) - Djuric Ascencion (26) - Rodney Cairo (34) - Richal Leitoe (26) - André van Egmond (25)

Trainer: Ted Verdonkschot (45)

IJSSELMEERVOGELS

IJsselmeervogels werd eigenlijk zonder echte concurrentie kampioen van de hoofdklasse B. Telkens was er wel een ploeg die het spoor van de Rooien volgde, maar die viel dan telkens weer terug. GVVV, Hoek, Bennekom, Spakenburg, Sparta Nijkerk; ze stonden allemaal wel een keer tweede, maar hielden het nooit vol om constant te zijn. IJsselmeervogels wel en dat is knap, want als er één club is waar je altijd moet winnen en liefst ook nog met goed voetbal, dan is het bij IJsselmeervogels. De club veroverde niet voor niets als zestien afdelingstitels, veertien zaterdagtitels en vijf landstitels. De laatste dateert echter alweer uit 2006, de hoogste tijd voor de mannen van trainer Roy Wesseling om daar verandering in te brengen dus.
De Vogels wisten dit seizoen vijftien van de 24 wedstrijden winnend af te sluiten. Slechts twee keer werd er verloren. Volendam was in oktober op eigen veld te sterk (3-1), terwijl afgelopen weekend van GVVV werd verloren op eigen veld (1-2). De Vogels waren toen echter al kampioen. Wel moest men zeven keer de punten delen, wellichts iets teveel naar de smaak van de fans. Op eigen veld speelde men gelijk tegen Hoek (1-1), Volendam (0-0), DOVO (1-1) en Kozakken Boys (2-2), uit waren er remises tegen Hoek (1-1), Zwaluwen '30 / Henver (1-1) en Kozakken Boys (2-2). Toevallig dus dat er drie teams zijn waar men geen enkele keer van won, te weten Hoek, Kozakken Boys en Volendam. De derby tegen Spakenburg werd wel met 1-3 gewonnen, de return staat op de laatste speeldag geprogrammeerd en die zal men nog graag willen winnen, alvorens de blik op de zaterdagkampioenscompetitie te richten.
IJsselmeervogels was dit seizoen soms zakelijker dan de supporters willen, maar de extra kwaliteit in de ploeg garandeert eigenlijk altijd wel doelpunten. Ook tegen Rijnsburg en Harkema?

Selectie

Doel: Martijn Middelbeek (32) - Peter Messemaker (27) - Kevin Balvers (19)

Verdediging: Jasper Bolland (23) - Lion Axwijk (25) - Bas Mooij (24) - Henri de Graaf (24) - Ferdinand Katipana (28) - Pierre Tosch (26) - Jan Rudolf Beukers (21) - Robbert de Graaf (19) - Jan Pieter Hartog (26)

Middenveld: Wouter van Hoof (22) - Kevin Winter (30) - Raymond Bronkhorst (30) - Bram Meurs (27) - Raphael Supusepa (30) - Michael Thé (24) - Christian Opschoor (28)

Aanval: André Kemper (33) - Kwong-Wah Steinraht (26) - Jeffrey Winter (27) - Wilgo van Dams (30)

Trainer: Roy Wesseling (44)

HARKEMASE BOYS

Harkemase Boys leverde van de drie kampioenen vermoedelijk de knapste prestatie. De ploeg wist namelijk als promovendus direct de titel in de hoofdklasse C te veroveren. Door de aanwezigheid van enkele sterke spelers werd de formatie van trainer Henk de Jong vooraf wel als outsider genoemd, maar dat men de spannende strijd met de kampioen van de afgelopen twee jaar, HHC Hardenberg, winnend af zou sluiten was toch wel verrassend. Harkemase Boys promoveerde overigens glansrijk uit de eerste klasse E, door vorig seizoen lange tijd alles te winnen en meer dan honderd keer te scoren.
Terug op het hoogste niveau wist men zeventien van de 24 duels te winnen. Vier keer beten de Harekieten in het stof. Thuis werd verloren van SC Genemuiden (0-2) en concurrent HHC Hardenberg (1-2), uit ging het mis tegen Staphorst (2-1) en Excelsior '31 (1-0). Drie keer kwam men niet verder dan een puntendeling. Dit was het geval bij de thuiswedstrijden tegen Be Quick '28 (1-1) en Nunspeet (2-2) en in het uitduel met HHC Hardenberg (0-0). Harkemase Boys kon dus niet winnen van de directe concurrent in de onderlinge ontmoetingen, maar bleek over heel het seizoen constanter.
Blikvangers in de ploeg van De Jong zijn de spitsen Oebele Schokker en Martijn Barto, maar de fysiek sterke Friezen willen meer. De afgelopen jaren fungeerde de kampioen van C vooraf als veldvulling in de kampioenscompetitie, maar De Jong liet al weten dat Harkemase Boys na de tweede afdelingstitel uit de clubhistorie voor het allerhoogste gaat!

Selectie

Doel: Jacob de Vries (29) - Sven Veldhuizen (24) - Geert van der Meulen (21)

Verdediging: John van Dalen (23) - Ronald van der Heijden (23) - Dennis Loer (25) - Danny van Dijk (25) - Jelmer Mullender (25) - Alwin Kooistra (35) - Stephan van Hoving (29)

Middenveld: Erdem Yeni (27) - Reinder Slager (22) - Kerst Hofman (25) - Roel van der Meulen (25) - Drewes Janssen (31) - Erik Posthumus (20)

Aanval: Oebele Schokker (24) - Martijn Barto (24) - Patrick Goedhart (26) - Dennis van den Driessche (24) - Tamme de Boer (20) - Jelmer Slager (27) - Auke van der Wal (21)

Trainer: Henk de Jong (44)

Het programma is als volgt:
16 mei: Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels
21 mei: IJsselmeervogels - Harkemase Boys
23 mei: Harkemase Boys - Rijnsburgse Boys
26 mei: IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys
30 mei: Harkemase Boys - IJsselmeervogels
6 juni: Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys

Zondag

WESTLANDIA

Een primeur voor de Naaldwijkers. Nog nooit wist het uit 1922 stammende Westlandia een titel op het hoogste niveau te pakken. Extra knap is dat de ploeg van de jonge trainer Wilfred van Leeuwen in 2006 degradeerde, direct terugkeerde in 2007, zich daarna handhaafde en dus in het tweede seizoen op rij in de hoofdklasse al kampioen wordt.
De hoofdklasse A verliep door het opheffen van FC Türkiyemspor dit seizoen wat opmerkelijk. Alle resultaten van de Amsterdammers werden geschrapt, waardoor er dertien teams overbleven. De stand wijzigde dus licht, waarna er steeds meer teams afvielen. Westlandia stond vanaf het begin bij de bovenste ploegen en hield de race dus vol tot het einde. Regerend kampioen Hollandia speelde geen rol, het gerenommeerde Argon haakte af, net als AFC en Haaglandia. Uiteindelijk was promovendus FC Hilversum de laatst overgebleven concurrent voor Westlandia.
Het verschil tussen beide teams was minimaal. Westlandia behaalde 48 punten uit 24 duels, Hilversum 46. Er zat dus slechts één puntendeling tussen. Wel had Westlandia met 42 voor en 24 tegen een beter doelsaldo dan Hilversum. In de selectie van Van Leeuwen zitten zowel enkele spelers die al jaren voor de club spelen, zoals Ruud Bijl en Jasper van Dijk, als enkele goed gescoute nieuwelingen. Topscorer Raily Ignacio viel het meest op. Hij maakte 21 doelpunten en dwong een transfer af naar ADO Den Haag. Voor Westlandia zal in de kampioenscompetitie gelden: alles mag en niets moet.

Selectie

Doel: Chris Wijnterp (24) - Juriën Heskes (22) - Roy Deijbel (22)

Verdediging: Virgil Gard (25) - Ruud Bijl (28) - Kevin Braber (26) - Danny Bijl (24) - Ruud Barendse (24) - Frank de Bruijn (24) - Nick Jonkman (21) - Marcel Bruggeling (20) - Rico Stolk (20) - Rick van Rijn (23) - Roy Zeestraten (20)

Middenveld: Jasper van Dijk (30) - Marko van der Knaap (30) - Steven van de Mark (26) - Ronald van der Aar (27) - Ivo van Holstein (19) - Tom Wijstefeld (20)

Aanval: Raily Ignacio (21) - Jeffry Ramkisoen (22) - Sjors Verhagen (21) - Benjamin Gomes (25) - Joost van Schie (29) - Mike Brouwer (20) - Ali Yousofi (20) - Kees Starmans (31)

Trainer: Wilfred van Leeuwen (36)

BARONIE

Dat de succesvolle zondagamateurclub Baronie uit Breda kampioen is geworden, mag een verrassing heten. De nieuwe trainer Peter Maas mikte met zijn vernieuwde selectie immers naar eigen zeggen vooral op een plek in de middenmoot. Baronie kende echter een goede start en hield dit vol, ondanks de stevige concurrentie van EVV en Gemert. In een rechtstreeks duel met concurrent EVV werd de titel behaald.
De Baronnen mochten zich al vijf keer tot afdelingskampioen laten kronen, waarvan de laatste keer in 2004. Bovendien wist men in 1996, 1997 en 2001 ook zondagkampioen te worden en veroverde de club uit Breda, spelend op het fraaie sportpark De Blauwe Kei, in 1997 en 2001 ook de landstitel.
Die successen moesten weer bereikt worden, maar Maas gaf aan eerst te moeten bouwen. De hoofdklasse B blijkt echter wederom onvoorspelbaar. Het zwaar favoriete JVC Cuijk eindigde slechts als tiende, terwijl kampioen sv Deurne zelfs gedegradeerd is. Baronie verloor slechts vijf keer en verzamelde 53 punten. Dit was er één meer dan concurrent Gemert, dat met een jonge ploeg eveneens verrassend goed presteerde. Baronie won dit seizoen regelmatig in blessuretijd, het kenmerk van "het geluk van de kampioen". De Bredanaars maakten 47 goals en incasseerden er 28.
Maas, die routinier John van Loenhout nog voor de seizoensstart zag vertrekken, zal ongetwijfeld wederom de rol van underdog op zich willen nemen in de kampioenscompetitie. Dat werkte immers prima.

Selectie

Doel: Jard de Lange (21) - Guido van Sant (24) - Nick Heerink (25)

Verdediging: Ruud van Dijk (27) - Yassine Asrih (32) - Jeffrey Frijters (28) - Joost Veuger (25) - Son Cecilia (25) - Alex van 't Geloof (29) - Mark van Poppel (25) - Nick den Reijer (20) - Hans Frijters (22) - Jaap Perenboom (21) - Mitchel Tdlohreg (23) - Ruud van Stokkum (20)

Middenveld: Jordi van Bremen (21) - Vincent Vervoort (24) - Revy Rosalia (26) - Melvin Boer (25) - Thierno Sy (22) - Jay Hardjotinojo (26)

Aanval: Mathijs Hage (26) - Thom van Santbergen (21) - Guillermo Zschüsschen (23) - Brahim Bouhadan (26) - Tyron Zschüsschen (20) - Rawaz Rashid (23) - Kevin de Vet (29) - Willem van der Wegen (26)

Trainer: Peter Maas (39)

WKE

De kampioen van de hoofdklasse C was er één die, in tegenstelling tot de kampioenen van de andere afdelingen, op voorhand wel tot de favorieten hoorde. WKE, de club van Woonwagen Kamp Emmen, rekende in een spannende strijd af met de Groesbeekse grootmachten Achilles '29 en De Treffers, terwijl ook het FC Lienden van Hans Kraaij junior en de verrassend goed presterende outsiders Quick '20 en HSC '21 uiteindelijk afhaakten.
Daarmee is de titel van de hoofdklasse C na twee jaar terug in Emmen. Ook in 2007 wisten de oranjehemden zich tot de beste van de afdeling te kronen. Dit succes krijgt dus al snel een vervolg en WKE, getraind door ex-prof André Paus, wil nu vermoedelijk meer. Gezien de ervaring in de ploeg lijkt men de grootste kandidaat om zondagkampioen te worden.
Paus zag zijn mannen dit seizoen slechts twee keer verliezen. Slechts de vele puntendelingen (negen) hielden de andere teams in de race, maar uiteindelijk sloot WKE af met 54 punten uit 26 duels. Dit waren er vier meer dan nummer twee Achilles '29. WKE scoorde 56 keer en incasseerde 22 tegengoals.
De club, waarvan volkszanger Jannes supporter is, kent de nodige ex-profs van met name clubs als Emmen en Veendam. Spits Paul Weerman, de topscorer, is de opvallendste. Ook Robert Fik, die in 2007 topscorer van de gehele hoofdklasse werd, is iemand om te volgen. Hij kende zwaar blessureleed, maar is inmiddels terug.

Selectie

Doel: Raymond Beukenveld (24) - René Jansen (37) - Erwin Dijkstra (19) - Danny Huizing (22) - René Zondag (37)

Verdediging: Almar Doek (29) - Martijn Doldersum (34) - Rick Slor (37) - Kevin Mooibroek (26) - Rudolf Lip (28) - Sander Meertens (22) - Jeroen Joustra (30)

Middenveld: Barry Hoogeveen (30) - Mark Hegeman (33) - Dragan Sladacovic (26) - Bas Hooiveld (27) - Björn Zwikker (21) - Wil Koops (25)

Aanvallers: Erik Eleveld (26) - Paul Weerman (32) - Berend Oosting (29) - Robert Fik (28) - Theo Gennissen (32) - Arjan Wessels (25) - Edwin Drenth (29)

Trainer: André Paus (43)

[ Bericht 25% gewijzigd door BliksemSchigt op 11-05-2009 17:38:29 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:56:47 #2
52871 Blight
Supersized.
pi_68454354
Zoveel tekst en nog geen reacties? Deze ga ik volgen, omdat het kan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:34 #3
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68458704
Altijd leuk dit. Ik herken weinig ex-profs eigenlijk. Bronkhorst (oa. ex FC Groningen), Ellery Cairo, Leitoe en John van Dalen zijn eigenlijk de enigen die ik herken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:58 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68458724
Rodney Cairo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:16 #5
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68459713
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Rodney Cairo
Dat bedoel ik.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:24:47 #6
51286 w00h00
Digital man!
pi_68459874
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Blight het volgende:
Zoveel tekst en nog geen reacties? Deze ga ik volgen, omdat het kan.
pi_68460414
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Altijd leuk dit. Ik herken weinig ex-profs eigenlijk. Bronkhorst (oa. ex FC Groningen), Ellery Cairo, Leitoe en John van Dalen zijn eigenlijk de enigen die ik herken.
Bram Meurs (Eindhoven)
Raphael Supusepa (Haarlem?)
Christian Opschoor (NAC?)
Lion Axwijk (AGOVV)
Ferdinand Katipana (Haarlem?)

Dacht ik ook.
pi_68463113
RBB heeft naast de genoemde namen ook Tim Orlowski (Haarlem), Dennis Groot (Haarlem), Bennie van Noord (AZ / Cambuur), Jelle Bouma (Haarlem) en Martijn Gootjes (Cambuur / Haarlem).

De Vogels ook nog Jasper Bolland (Utrecht), Bas Mooij (Utrecht), Pierre Tosch (Telstar), Michael Thé (Jong Feyenoord), Kwong-Wah Steinraht (Telstar, Haarlem) en André Kemper (Haarlem)

Harkema heeft dan nog Martijn Barto (Heerenveen, RKC, Helmond Sport), Danny van Dijk (Emmen), Patrick Goedhart (Veendam), Kerst Hofman (Cambuur), Stephan van Hoving (Cambuur), Jelmer Mullender (Cambuur), Jelmer Slager (Cambuur), Jacob de Vries (Heerenveen) en Erdem Yeni (Veendam).

Maar niet echt heel grote namen inderdaad. Daarnaast natuurlijk ook veel spelers die in de jeugd van een BVO hebben gespeeld.

Het programma in de zaterdagcompetitie is trouwens als volgt:

16 mei: Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels
21 mei: IJsselmeervogels - Harkemase Boys
23 mei: Harkemase Boys - Rijnsburgse Boys
26 mei: IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys
30 mei: Harkemase Boys - IJsselmeervogels
6 juni: Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys

Misschien kan een mod dit nog in de OP toevoegen?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:55:00 #9
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68463246
Programma toegevoegd aan de OP.
pi_68472771
Een prachtige OP! Echt met genot zitten doorlezen!!
Ik hoop dat Harkemase Boys de titel pakt, niet alleen omdat mijn voormalig buurjongen (Jelmer Mullender) bij de selectie zit...

IJsselmeervogels lijkt me overigens de grote favoriet, vraag me niet waarom, want het is mijn onderbuikgevoel..
Let's pretend we scored a goal YEAH
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:23:44 #11
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68476159
Misschien omdat ze al 30 keer kampioen zijn geworden en weet ik veel hoeveel zaterdagtitels hebben?

Voor mij is Rijnsburgse Boys natuurlijk favoriet omdat het mijn cluppie is. In 2006 werden we tweede op penalty's en in 2007 was het al wat eerder beslist dus: 3x is scheepsrecht!

En hulde voor de OP!

edit: Is er geen trainer bij Harkemase Boys?

[ Bericht 8% gewijzigd door uitje4life op 28-04-2009 21:26:24 (ik mis iets....) ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:44:59 #12
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68477214
Uitstekende OP MM.

Verder altijd wel leuk vind ik zelf om een aantal ex-BVO spelers te bekijken en potentiele spelers voor de JL te bekijken. Heb er dit seizoen weinig tijd voor gehad helaas. Dan volg ik het in dit topic maar.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:02:11 #13
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68493133
Jammer dat Vogels - RBB op een dinsdagavond is, er zullen denk ik vrij weinig Rijnsburgers meegaan.... Velen moeten die woensdag 'gewoon' weer om een uurtje of 4 uit bed om te gaan werken. En ikzelf heb woensdag een eindexamen, dus ik ben er dan ook niet! Gelukkig zijn de andere 3 wedstrijden gewoon op zaterdag
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_68493503
Ik kon me nog goed herinneren toen John van Dalen met de broertjes Krohne bij VV Actief in Eelde speelde. Van Dalen ging naar Veendam en de broertjes Krohne naar Groningen.

John werd als een groot talent gezien al op die jonge leeftijd. Jammer genoeg nooit van gekomen. Hij woont overigens iets van 5 huizen verder van mij.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68503910
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef uitje4life het volgende:

edit: Is er geen trainer bij Harkemase Boys?
Ja, Henk de Jong, was ik ff vergeten. Misschien kan Prosac die nog in de OP zetten (of een ander).

Zondag mogelijk de eerste beslissingen qua kampioenen in de zondaghoofdklasse.

En voor de zaterdag is het nu weleens tijd voor RBB natuurlijk, al komen de Vogels vaak weer bovendrijven in dergelijke competities.
www.thuisuiteten.nl
pi_68532986
Overigens hebben zowel IJsselmeervogels als Rijnsburgse Boys personele problemen. Rijnsburg moet het doen zonder spits Martijn Gootjes, terwijl de Vogels zowel topscorer Kwong-Wah Steinraht als smaakmaker André Kemper moeten missen!!
www.thuisuiteten.nl
pi_68535183
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens hebben zowel IJsselmeervogels als Rijnsburgse Boys personele problemen. Rijnsburg moet het doen zonder spits Martijn Gootjes, terwijl de Vogels zowel topscorer Kwong-Wah Steinraht als smaakmaker André Kemper moeten missen!!
Dat is erg zuur voor de Vogels 2 spitsen!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_68565301
Dit ga ik weer volgen dit jaar. Heeft iemand misschien een linkje naar de uitslagen van de kampioenscompetities van de afgelopen jaren?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:37:07 #19
168739 Red_85
'echt wel'
pi_68565514
Zeker de moeite waard om het te volgen. Geldt ook voor de zondag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:45:39 #20
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68565725
Zitten er eigenlijk nog spelers bij die geschikt zijn voor de betere middenmoot van de Jupiler League?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:54:17 #21
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68567618
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit ga ik weer volgen dit jaar. Heeft iemand misschien een linkje naar de uitslagen van de kampioenscompetities van de afgelopen jaren?
Op www.avss.nl staat alles over het amateurvoetbal in de hoofdklasse!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:57:54 #22
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68567747
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef methodmich het volgende:
Tegen RBC in het bekertoernooi (2-1 winst) was Kuhlmann geschorst, Gootjes geblesseerd en Ascencion was 2 weken afwezig geweest i.v.m. familieomstandigheden dus die had niet getraind. Dus voor ons is het wel op te vangen, de vogels hebben wat minder mensen voor de voorhoede...
pi_68571449
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
1998/99

IJsselmeervogels - Noordwijk 0-3
Noordwijk - DOVO 1-2
DOVO - IJsselmeervogels 0-3
Noordwijk - IJsselmeervogels 1-1
DOVO - Noordwijk 1-0
IJsselmeervogels - DOVO 2-1

1. IJsselmeervogels 4-7
2. DOVO 4-6
3. Noordwijk 4-4

Finale: HSC '21 - IJsselmeervogels 2-2, IJsselmeervogels - HSC '21 3-3, 3-4 na verlenging

HSC '21 kampioen

1999/00

Katwijk - Spakenburg 2-1
Urk - Katwijk 3-4
Spakenburg - Urk 1-2
Spakenburg - Katwijk 3-0
Urk - Spakenburg 3-0
Katwijk - Urk 3-0

1. Katwijk 4-9
2. Urk 4-6
3. Spakenburg 4-3

Finale: Katwijk - Achilles 1894 2-1, Achilles 1894 - Katwijk 2-3

Katwijk kampioen

2000/01

ASWH - FC Lisse 0-2
Be Quick '28 - ASWH 0-3
Be Quick '28 - FC Lisse 1-1
FC Lisse - ASWH 4-3
ASWH - Be Quick '28 2-3
FC Lisse - Be Quick '28 2-2

1. FC Lisse 4-8
2. Be Quick '28 4-5
3. ASWH 4-3

Finale: FC Lisse - Baronie 0-2, Baronie - FC Lisse 4-1

Baronie kampioen

2001/02

Huizen - ACV 1-1
ACV - ASWH 0-2
ASWH - Huizen 0-1
ACV - Huizen 0-1
ASWH - ACV 3-0
Huizen - ASWH 2-1 (genaaid)

1. Huizen 4-10
2. ASWH 4-6
3. ACV 4-3

Finale: Huizen - AGOVV 1-1, AGOVV - Huizen 2-1

AGOVV kampioen

2002/03

Harkemase Boys - Quick Boys 1-3
Huizen - Harkemase Boys 2-2
Quick Boys - Huizen 1-1
Quick Boys - Harkemase Boys 1-1
Huizen - Quick Boys 3-1
Harkemase Boys - Huizen 1-1

1. Huizen 4-6
2. Quick Boys 4-5
3. Harkemase Boys 4-3

Finale: Türkiyemspor - Huizen 0-3, Huizen - Türkiyemspor 1-1

Huizen kampioen

2003/04

SC Genemuiden - Quick Boys 3-1
Quick Boys - DOVO 4-1
DOVO - SC Genemuiden 1-0
Quick Boys - SC Genemuiden 2-2
SC Genemuiden - DOVO 2-2
DOVO - Quick Boys 2-3

1. Quick Boys 4-7
2. SC Genemuiden 4-5
3. DOVO 4-4

Finale: Quick Boys - HSC '21 3-3, HSC '21 - Quick Boys 2-2, 2-4 n.v.

Quick Boys kampioen

2004/05

ASWH - IJsselmeervogels 3-0
IJsselmeervogels - Excelsior '31 2-0
Excelsior '31 - ASWH 0-0
ASWH - Excelsior '31 3-2
IJsselmeervogels - ASWH 2-2
Excelsior '31 - IJsselmeervogels 3-1

1. ASWH 4-8
2. Excelsior '31 4-4
3. IJsselmeervogels 4-4

Finale: Argon - ASWH 2-2, ASWH - Argon 2-2, 3-2 n.v.

ASWH kampioen

2005/06

ONS Sneek - IJsselmeervogels 1-1
IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys 0-0
Rijnsburgse Boys - ONS Sneek 1-1
IJsselmeervogels - ONS Sneek 4-2
Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels 1-1
ONS Sneek - Rijnsburgse Boys 2-4

1. IJsselmeervogels 4-6
2. Rijnsburgse Boys 4-6
3. ONS Sneek 4-2

Vogels en RBB exact hetzelfde doelsaldo, Vogels kampioen door beter genomen strafschoppen!!

Finale: IJsselmeervogels - Türkiyemspor 1-2, Türkiyemspor - IJsselmeervogels 0-3

IJsselmeervogels kampioen

2006/07

Rijnsburgse Boys - HHC Hardenberg 0-3
HHC Hardenberg - IJsselmeervogels 0-2
IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys 4-1
HHC Hardenberg - Rijnsburgse Boys 1-3
IJsselmeervogels - HHC Hardenberg 2-1
Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels 3-1

1. IJsselmeervogels 4-9
2. Rijnsburgse Boys 4-6
3. HHC Hardenberg 4-3

IJsselmeervogels - Argon 1-1, Argon - IJsselmeervogels 3-3, 4-3 n.v.

Argon kampioen

2007/08

Spakenburg - FC Lisse 2-2
FC Lisse - HHC Hardenberg 2-0
HHC Hardenberg - Spakenburg 1-1
FC Lisse - Spakenburg 6-2
HHC Hardenberg - FC Lisse 1-5
Spakenburg - HHC Hardenberg 3-1

1. FC Lisse 4-10
2. Spakenburg 4-5
3. HHC Hardenberg 4-1

Finale: FC Lisse - Hollandia 2-3, Hollandia - FC Lisse 1-3

FC Lisse kampioen

Zomaar wat opvallende spelers uit die finales:

2007/08: Glynor Plet (Lisse) tegen Willy Overtoom (Hollandia)
2006/07: Diangi Matusiwa (Argon)
2005/06: Hursut Meriç (Türkiyemspor) tegen Kwong-Wah Steinraht (Vogels, ging naar Haarlem daarna) en Gijs van Manen (Vogels, ging naar FC Utrecht)
2004/05: Arjan Human (ASWH) tegen Tayfur Kahraman (Argon)
2003/04: Dave Bus (HSC '21) en het duo Asterix & Obelix, Dennis Sepp & Erwin Looms (HSC '21) tegen Maarten Bak, Hendrik van Beelen, Remco Torken, Dennis den Turk en Marnix van der Gun (Quick Boys)
2002/03: Sander Oostrom (Türkiyemspor) tegen André Kemper (Huizen)
2001/02: Stanley Menzo, Remon de Vries en Hendrie Krüzen (AGOVV)
2000/01: Edwin de Graaf (FC Lisse) tegen Barry Bierstekers (Baronie)
1999/00: Arafath Heuvel (Achilles 1894) tegen een jonge invaller Danny Guijt (Katwijk)
1998/99: Melrik Beukers (IJsselmeervogels)
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:35:04 #24
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:07:03 #25
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68578160
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef pfaf het volgende:
Kunnen ze ook alledrie niet winnen? Kutclubs.
Wat is jouw 'geweldige' kutclub dan wel niet? Frustratie ofzo?
pi_68614826
Ook aardig trouwens dat IJsselmeervogels aankomend weekend nog de derby tegen Spakenburg speelt. Die zullen ze toch niet willen verliezen, maar ze zullen daarnaast ook schorsingen en blessures willen voorkomen. Lastige spagaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_68658973
Hmm, de Vogels nog een blessuregeval erbij. Henri de Graaf in dit geval. Komt niet goed uit.

In alle drie de zondagafdelingen valt de beslissing pas komende week.

De overgebleven kandidaten:

Hoofdklasse A

1. Westlandia 23-45
2. FC Hilversum 23-43

Westlandia eindigt uit bij FC Omniworld, FC Hilversum speelt thuis tegen VVSB

Hoofdklasse B

1. Baronie 25-50
2. Gemert 25-49
3. EVV 25-48

Op de slotdag is het EVV - Baronie, terwijl Gemert tegen Venray zal spelen

Hoofdklasse C

1. WKE 25-51
2. Quick '20 25-49

WKE eindigt tegen Sneek Wit-Zwart, Quick '20 tegen Alcides
www.thuisuiteten.nl
pi_68875744
Westlandia en WKE zijn inmiddels kampioen geworden op de zondag, Baronie is dat bijna.

Mogelijk later vanmiddag dus een update voor de OP, met daarin de zondagkampioenen.
www.thuisuiteten.nl
pi_68877557
Voor in de OP

Zondag

WESTLANDIA

Een primeur voor de Naaldwijkers. Nog nooit wist het uit 1922 stammende Westlandia een titel op het hoogste niveau te pakken. Extra knap is dat de ploeg van de jonge trainer Wilfred van Leeuwen in 2006 degradeerde, direct terugkeerde in 2007, zich daarna handhaafde en dus in het tweede seizoen op rij in de hoofdklasse al kampioen wordt.
De hoofdklasse A verliep door het opheffen van FC Türkiyemspor dit seizoen wat opmerkelijk. Alle resultaten van de Amsterdammers werden geschrapt, waardoor er dertien teams overbleven. De stand wijzigde dus licht, waarna er steeds meer teams afvielen. Westlandia stond vanaf het begin bij de bovenste ploegen en hield de race dus vol tot het einde. Regerend kampioen Hollandia speelde geen rol, het gerenommeerde Argon haakte af, net als AFC en Haaglandia. Uiteindelijk was promovendus FC Hilversum de laatst overgebleven concurrent voor Westlandia.
Het verschil tussen beide teams was minimaal. Westlandia behaalde 48 punten uit 24 duels, Hilversum 46. Er zat dus slechts één puntendeling tussen. Wel had Westlandia met 42 voor en 24 tegen een beter doelsaldo dan Hilversum. In de selectie van Van Leeuwen zitten zowel enkele spelers die al jaren voor de club spelen, zoals Ruud Bijl en Jasper van Dijk, als enkele goed gescoute nieuwelingen. Topscorer Raily Ignacio viel het meest op. Hij maakte 21 doelpunten en dwong een transfer af naar ADO Den Haag. Voor Westlandia zal in de kampioenscompetitie gelden: alles mag en niets moet.

Selectie

Doel: Chris Wijnterp (24) - Juriën Heskes (22) - Roy Deijbel (22)

Verdediging: Virgil Gard (25) - Ruud Bijl (28) - Kevin Braber (26) - Danny Bijl (24) - Ruud Barendse (24) - Frank de Bruijn (24) - Nick Jonkman (21) - Marcel Bruggeling (20) - Rico Stolk (20) - Rick van Rijn (23) - Roy Zeestraten (20)

Middenveld: Jasper van Dijk (30) - Marko van der Knaap (30) - Steven van de Mark (26) - Ronald van der Aar (27) - Ivo van Holstein (19) - Tom Wijstefeld (20)

Aanval: Raily Ignacio (21) - Jeffry Ramkisoen (22) - Sjors Verhagen (21) - Benjamin Gomes (25) - Joost van Schie (29) - Mike Brouwer (20) - Ali Yousofi (20) - Kees Starmans (31)

Trainer: Wilfred van Leeuwen (36)

BARONIE

Dat de succesvolle zondagamateurclub Baronie uit Breda kampioen is geworden, mag een verrassing heten. De nieuwe trainer Peter Maas mikte met zijn vernieuwde selectie immers naar eigen zeggen vooral op een plek in de middenmoot. Baronie kende echter een goede start en hield dit vol, ondanks de stevige concurrentie van EVV en Gemert. In een rechtstreeks duel met concurrent EVV werd de titel behaald.
De Baronnen mochten zich al vijf keer tot afdelingskampioen laten kronen, waarvan de laatste keer in 2004. Bovendien wist men in 1996, 1997 en 2001 ook zondagkampioen te worden en veroverde de club uit Breda, spelend op het fraaie sportpark De Blauwe Kei, in 1997 en 2001 ook de landstitel.
Die successen moesten weer bereikt worden, maar Maas gaf aan eerst te moeten bouwen. De hoofdklasse B blijkt echter wederom onvoorspelbaar. Het zwaar favoriete JVC Cuijk eindigde slechts als tiende, terwijl kampioen sv Deurne zelfs gedegradeerd is. Baronie verloor slechts vijf keer en verzamelde 53 punten. Dit was er één meer dan concurrent Gemert, dat met een jonge ploeg eveneens verrassend goed presteerde. Baronie won dit seizoen regelmatig in blessuretijd, het kenmerk van "het geluk van de kampioen". De Bredanaars maakten 47 goals en incasseerden er 28.
Maas, die routinier John van Loenhout nog voor de seizoensstart zag vertrekken, zal ongetwijfeld wederom de rol van underdog op zich willen nemen in de kampioenscompetitie. Dat werkte immers prima.

Selectie

Doel: Jard de Lange (21) - Guido van Sant (24) - Nick Heerink (25)

Verdediging: Ruud van Dijk (27) - Yassine Asrih (32) - Jeffrey Frijters (28) - Joost Veuger (25) - Son Cecilia (25) - Alex van 't Geloof (29) - Mark van Poppel (25) - Nick den Reijer (20) - Hans Frijters (22) - Jaap Perenboom (21) - Mitchel Tdlohreg (23) - Ruud van Stokkum (20)

Middenveld: Jordi van Bremen (21) - Vincent Vervoort (24) - Revy Rosalia (26) - Melvin Boer (25) - Thierno Sy (22) - Jay Hardjotinojo (26)

Aanval: Mathijs Hage (26) - Thom van Santbergen (21) - Guillermo Zschüsschen (23) - Brahim Bouhadan (26) - Tyron Zschüsschen (20) - Rawaz Rashid (23) - Kevin de Vet (29) - Willem van der Wegen (26)

Trainer: Peter Maas (39)

WKE

De kampioen van de hoofdklasse C was er één die, in tegenstelling tot de kampioenen van de andere afdelingen, op voorhand wel tot de favorieten hoorde. WKE, de club van Woonwagen Kamp Emmen, rekende in een spannende strijd af met de Groesbeekse grootmachten Achilles '29 en De Treffers, terwijl ook het FC Lienden van Hans Kraaij junior en de verrassend goed presterende outsiders Quick '20 en HSC '21 uiteindelijk afhaakten.
Daarmee is de titel van de hoofdklasse C na twee jaar terug in Emmen. Ook in 2007 wisten de oranjehemden zich tot de beste van de afdeling te kronen. Dit succes krijgt dus al snel een vervolg en WKE, getraind door ex-prof André Paus, wil nu vermoedelijk meer. Gezien de ervaring in de ploeg lijkt men de grootste kandidaat om zondagkampioen te worden.
Paus zag zijn mannen dit seizoen slechts twee keer verliezen. Slechts de vele puntendelingen (negen) hielden de andere teams in de race, maar uiteindelijk sloot WKE af met 54 punten uit 26 duels. Dit waren er vier meer dan nummer twee Achilles '29. WKE scoorde 56 keer en incasseerde 22 tegengoals.
De club, waarvan volkszanger Jannes supporter is, kent de nodige ex-profs van met name clubs als Emmen en Veendam. Spits Paul Weerman, de topscorer, is de opvallendste. Ook Robert Fik, die in 2007 topscorer van de gehele hoofdklasse werd, is iemand om te volgen. Hij kende zwaar blessureleed, maar is inmiddels terug.

Selectie

Doel: Raymond Beukenveld (24) - René Jansen (37) - Erwin Dijkstra (19) - Danny Huizing (22) - René Zondag (37)

Verdediging: Almar Doek (29) - Martijn Doldersum (34) - Rick Slor (37) - Kevin Mooibroek (26) - Rudolf Lip (28) - Sander Meertens (22) - Jeroen Joustra (30)

Middenveld: Barry Hoogeveen (30) - Mark Hegeman (33) - Dragan Sladacovic (26) - Bas Hooiveld (27) - Björn Zwikker (21) - Wil Koops (25)

Aanvallers: Erik Eleveld (26) - Paul Weerman (32) - Berend Oosting (29) - Robert Fik (28) - Theo Gennissen (32) - Arjan Wessels (25) - Edwin Drenth (29)

Trainer: André Paus (43)

[ Bericht 25% gewijzigd door methodmich op 10-05-2009 17:51:36 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_68880013
Nu is dus alle info over de drie zaterdagkampioenen verdwenen...... Hopelijk komt het nog goed.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 mei 2009 @ 19:59:35 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_68881737
Anders moet je de mods even vragen. Die kunnen de geschiedenis van een post zien. Geen paniek dus.
pi_68911057
Nou, RayMania gaf aan dat hij dat niet kon... Hoop dus van wel uiteindelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_68912001
Zaterdag misschien naar RBB-Vogels.
pi_68912120
Ah, de OP is weer helemaal in orde! Dank aan BliksemSchigt!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 mei 2009 @ 18:39:07 #35
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68913577
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef HPayne het volgende:
Zaterdag misschien naar RBB-Vogels.
De vogelverschrikker staat volgens mij al klaar... Kan wel eens een hele leuke pot worden, Rijnsburg heeft nog 2 appeltjes (2006 en 2007) te schillen met ze!
pi_68914152
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef uitje4life het volgende:

[..]

De vogelverschrikker staat volgens mij al klaar... Kan wel eens een hele leuke pot worden, Rijnsburg heeft nog 2 appeltjes (2006 en 2007) te schillen met ze!
Oke lijkt me een leuke pot. Nooit bij de Boys geweest dus.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 00:01:10 #37
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68925493
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef HPayne het volgende:

[..]

Oke lijkt me een leuke pot. Nooit bij de Boys geweest dus.
Tot zaterdag dan?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 00:03:16 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_68925562
WKE zit hier om de hoek van mij... Zondag waren ze kampioen geworden (lijkt me), gigantische optocht hier door het dorp. Best wel stoer voor een amateurclub vind ik dan weer. En het ging goed los , maar dat kunnen ze wel bij WKE
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_68928850
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Tot zaterdag dan?
Ja misschien wel, weet nog niet wat de plannen zijn van m'n consorten..
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:05:29 #40
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_68936614
Mijn sympathie ligt bij de Harekieten

De broertjes Slager (Reinder en Jelmer) woonden vroeger 20 meter verderop in de straat en dat was altijd lachen, dus ik hoop dat ze het gaan redden. Ook leuk dat ze 2 seizoenen geleden nog tegenstanders waren bij Flevo Boys en WHC , nu dus samen bij de Boys.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_68938289
Zo, net thuis van drie weken vakantie in Costa Rica

MAAR ik ben er uiteraard bij zaterdag, heb er super zin in...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_68984289
Programma van de zondagcompetitie overigens, kan wellicht nog in de OP komen:

17 mei Westlandia - Baronie
21 mei Baronie - WKE
24 mei WKE - Westlandia
28 mei Baronie - Westlandia
1 juni WKE - Baronie
7 juni Westlandia - WKE
www.thuisuiteten.nl
pi_69023706
Steinraht en Henri de Graaf wellicht snel weer terug.....

Met een beetje geluk Henri zaterdag al en Steinraht 21 mei tegen Harkema(al blijft vooral die laatste twijfelachtig).
  vrijdag 15 mei 2009 @ 01:08:45 #44
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69042947
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef F1Bas het volgende:
Steinraht en Henri de Graaf wellicht snel weer terug.....

Met een beetje geluk Henri zaterdag al en Steinraht 21 mei tegen Harkema(al blijft vooral die laatste twijfelachtig).
Dat is al snel! Kwong had toch een verrekte of ingescheurde knie-/enkelband ofzo? En wat had de Graaf ook alweer?

Van Roosmalen heeft dinsdag tijdens de training zich aan zijn hamstring geblesseerd. Ik sprak nog ff met hem, maar zaterdag komt sowieso te vroeg voor hem! Verder komen er wat leuke sfeeracties... Plaats na de wedstrijd wel links voor de foto's!
pi_69064390
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 01:08 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Dat is al snel! Kwong had toch een verrekte of ingescheurde knie-/enkelband ofzo? En wat had de Graaf ook alweer?

Van Roosmalen heeft dinsdag tijdens de training zich aan zijn hamstring geblesseerd. Ik sprak nog ff met hem, maar zaterdag komt sowieso te vroeg voor hem! Verder komen er wat leuke sfeeracties... Plaats na de wedstrijd wel links voor de foto's!
Henri speelt

Bas gok ik van niet....

Steinraht sowieso niet....
pi_69083378
Ik ben toch wel benieuwd of RBB nu eens echt een vuist kan maken tegen de Vogels. Lukt het nu niet, dan zou je bijna zeggen dat het nooit meer lukt. Met overmacht kampioen in de sterkste afdeling, een ingespeeld team...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 16 mei 2009 @ 17:22:06 #47
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69090718
jammer dat je nu een spits mist die op de goeie plek staat! Rijnsburg had zeker kunnen winnen. Ik wil de beelden van Leitoe die volgens velen binnen de 16 onderuit werd geschoffeld nog wel even zien. Ik vond de Vogels wel tegenvallen, alleen maar spelen op de counter.

De arbitrage was ook niet om helemaal blij mee te zijn!

Penalties wel gewonnen, 5-4 doordat Orlowski de eerste penalty stopte.
pi_69093504
Inderdaad 0-0 geworden dus.

Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels 0-0 (0-0)

STAND

1. Rijnsburgse Boys 1-1 (0)
IJsselmeervogels 1-1 (0)
3. Harkemase Boys 0-0

Donderdag IJsselmeervogels - Harkemase Boys
www.thuisuiteten.nl
pi_69102580
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef uitje4life het volgende:
jammer dat je nu een spits mist die op de goeie plek staat! Rijnsburg had zeker kunnen winnen. Ik wil de beelden van Leitoe die volgens velen binnen de 16 onderuit werd geschoffeld nog wel even zien. Ik vond de Vogels wel tegenvallen, alleen maar spelen op de counter.

De arbitrage was ook niet om helemaal blij mee te zijn!
Rijnsburg en de Vogels vielen beiden tegen, zeker Rijnsburg had ik sterker verwacht. Echte hele grote kansen waren er niet al kreeg Rijnsburg de grootste maar die was heel hard voorlangs.

Wij vielen ook tegen(vooral omdat we maar één spits hebben momenteel) maar wij hoefden ook niet, 0-0 uit is prima.

De scheids liet wel lekker veel doorspelen maar vloot echt niet altijd in jullie nadeel Uitje. Die strafschop? Echt geen idee....was te ver weg.

edit: heel lichtjes maar het was er wel één...

[ Bericht 2% gewijzigd door F1Bas op 17-05-2009 03:09:52 ]
pi_69121248
Zie http://leiden.rtvwest.nl/mms_video/2009/1605-sport.wmv voor een samenvatting van RBB - Vogels.

Dan naar de zondag:

Westlandia - Baronie eindigde zojuist in 2-2.

De kampioen van de hoofdklasse A begon op eigen veld sterk en zette Baronie onder druk. Toch waren het de gasten uit Breda die de score openden. Mathijs Hage scoorde de 0-1 voor de kampioen van de hoofdklasse B. Diezelfde Hage maakte er vervolgens ook 0-2 van, maar Westlandia wist nog voor rust de aansluitingstreffer te produceren. Raily Ignacio, de spits die naar ADO Den Haag vertrekt, bracht de spanning terug.

In het tweede bedrijf ging Westlandia op jacht naar de gelijkmaker, maar wist niet echt veel kansen te creëren. Twintig minuten voor tijd bewees Ignacio echter nogmaals zijn klasse en bracht hij beide teams op gelijke hoogte. In de slotfase bleef Baronie overeind en was het middels een kopbal op de paal van Thom van Santbergen zelfs nog dicht bij de winst. Het bleef echter bij 2-2. Donderdag mag Baronie op eigen veld aantreden tegen de kampioen van de hoofdklasse C, WKE.

Westlandia - Baronie 2-2 (1-2)
0-1 Mathijs Hage 0-2 Mathijs Hage 1-2 Raily Ignacio 2-2 Raily Ignacio

STAND

1. Baronie 1-1 (0)
Westlandia 1-1 (0)
3. WKE 0-0

Topscorers:

1. Mathijs Hage (Baronie) 2
Raily Ignacio (Westlandia) 2
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 mei 2009 @ 18:32:18 #51
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69125080
wie heeft de penaltyserie gewonnen?
  maandag 18 mei 2009 @ 10:44:26 #52
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_69143685
Rijnsburgse Boys met 5-4.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:48:39 #53
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69149573
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Pikhoofd het volgende:
Rijnsburgse Boys met 5-4.
Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!
pi_69160845
Dat vermelden de diverse bronnen niet.

Wie echter een samenvatting wil zien, zie http://televisie.westonline.nl/mms_video/2009%252F1705-sport.wmv
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 mei 2009 @ 19:49:58 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69161635
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!
Lulkop!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:43:51 #56
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69179703
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lulkop!
Nee, uitje4life :p
pi_69185198
Hup Harkema! Al verwacht ik niet zoveel van ze tegen de andere ploegen.

Mooie OP trouwens, met plezier gelezen.
That's all folks!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:31 #58
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69203499
Bij Rijnsburgse Boys heeft Joost Kuhlmann iets met zijn enkelbanden, dus die speelt waarschijnlijk niet zaterdag. En ik hoorde ook dat Ascencion zaterdag boos weg is gegaan omdat hij niet in de basis stond en dat hij niet meer terugkomt... Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden!
pi_69231472
Las in de VI dat Raily Ignacio, de topschutter van Westlandia, enige tijd op vakantie gaat in Curaçao en daardoor dus de komende duels van zijn club mist. Dat is wel een aderlating!!
www.thuisuiteten.nl
pi_69240329
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef uitje4life het volgende:
Bij Rijnsburgse Boys heeft Joost Kuhlmann iets met zijn enkelbanden, dus die speelt waarschijnlijk niet zaterdag. En ik hoorde ook dat Ascencion zaterdag boos weg is gegaan omdat hij niet in de basis stond en dat hij niet meer terugkomt... Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden!
Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:43:06 #61
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69253676
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).
Oh, dinsdag zeiden ze niet gescheurd... Maar goed, dan wordt het tijd voor André 'de slinger' van Egmond.
pi_69255494
WKE vandaag zonder Martijn Doldersum (tattoo-captain, zie de VI van vorige week) en Marc Hegeman, beiden geschorst, en de geblesseerde Berry Hoogeveen en Björn Zwikker. Baronie op volle sterkte.
www.thuisuiteten.nl
pi_69263120
Zometeen weer eens naar de Westmaat toe..
pi_69267200
HB 1-0 voor!
pi_69268825
Ruststand IJsselmeervogels - Harkemase Boys: 1-2

Doelpunten: 8. Ronald van der Heijden 0-1, 13. Jelmer Slager 0-2, 22. Henri de Graaf 1-2 (strafschop).
pi_69269602
3-1 Barto de grote man
pi_69269664
In de zondagcompetitie heeft Baronie goede zaken gedaan door WKE, dat dus vier man moest missen, af te drogen: 3-0.

Baronie - WKE 3-0 (2-0)
1-0 Mathijs Hage 2-0 Mathijs Hage 3-0 Willem van der Wegen

STAND

1. Baronie 2-4
2. Westlandia 1-1
3. WKE 1-0

Topscorers:

1. Mathijs Hage (Baronie) 4
2. Raily Ignacio (Westlandia) 2
3. Willem van der Wegen (Baronie) 1

Zondag is het WKE - Westlandia

Baronie maakt korte metten met WKE
www.thuisuiteten.nl
pi_69269729
Hup Baronie!
pi_69270104
4-1 Ijsselmeervogels wordt totaal overklast. Zij krijgen voetballes zo klinkt er op de achtergrond.
pi_69270296
4-1 einde
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:08:37 #71
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69270720
knappe prestatie van de Boys! Nu hopen dat RBB zich niet laat verrassen door de Harekieten... ik ben benieuwd wie er voorin staan naast Cairo. Ik gok op André van Egmond en Dick Zwarthoed!
pi_69270976
Bizar sterk gedaan zeg, zo dik verliest Vogels vrijwel nooit, zeker niet thuis!

IJsselmeervogels - Harkemase Boys 1-4 (1-2)
8. 0-1 Ronald van der Heijden 13. 0-2 Jelmer Slager 22. 1-2 Henri de Graaf (strafschop) 75. 1-3 Jelmer Slager 89. 1-4 Jelmer Slager

STAND

1. Harkemase Boys 1-3
2. Rijnsburgse Boys 1-1
3. IJsselmeervogels 2-1

Topscorers:

1. Jelmer Slager (Harkemase Boys) 3
2. Henri de Graaf (IJsselmeervogels) 1
Ronald van der Heijden (Harkemase Boys) 1

Harkemase Boys slachten IJsselmeervogels af
www.thuisuiteten.nl
pi_69271069
Slager heeft toch 2 keer gescoord, of scoorde hij bij die scrimmage ook?
pi_69271326
VoZ geeft er drie aan Slager, dus dat houd ik dan maar even aan. Meestal hebben die er live iemand zitten. Denk dat hij die scrimmage ook over de lijn werkte dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_69273388
Slager heeft er zeker 3 gescoord! Wat een afstraffing. Barto en Slager waren in wereldvorm. En de Vogels erg zwak in de verdediging, daar had ik veeel en veeel meer van verwacht
pi_69274776
Die foto op VOZ geeft mij gelijk
pi_69274786
Terechte nederlaag, al lag dat meer aan de Vogels. Verdediging was een drama(en vooral de keeper) en we hebben momenteel geen voorhoede.

Gewoon niet in vorm ook op dit moment. Harkema scoorde ook bijna alle kansen die ze kregen, dan verdien je te winnen.

Alleen door die nummer 9 gun ik Harkema de titel niet(irritante speler), dan maar die Uien!
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:07:27 #78
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69276415
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:23 schreef F1Bas het volgende:
dan maar die Uien!
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?

Grappige 'foto van de week' op VoZ, als je alleen let op Cairo en de RBB-speler op de grond (volgens mij Danny van der Vijver).
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:10:44 #79
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69276540
dubbel...
pi_69277163
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?

Grappige 'foto van de week' op VoZ, als je alleen let op Cairo en de RBB-speler op de grond (volgens mij Danny van der Vijver).
5-4 voor Harkema...

Volgens mij geen 4 schorsingen hoor, sowieso Bronckhorst en Tosch....Henri niet en verder ben ik de kaarten even kwijt.
pi_69278317
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:08 schreef uitje4life het volgende:
knappe prestatie van de Boys! Nu hopen dat RBB zich niet laat verrassen door de Harekieten... ik ben benieuwd wie er voorin staan naast Cairo. Ik gok op André van Egmond en Dick Zwarthoed!
Ik neem aan data Leitoe er ook bij is, of is hij ook al geblesseerd?

Het wordt in ieder geval puzzelen, maar we zien wel. Wat een uitslag vanavond!
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 01:18:05 #82
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69279939
oja, die was er ook nog! ik zat al te denken, zo weinig aanvallers hadden we ook weer niet toch? Maar leitoe en cairo dan inderdaad sowieso...
pi_69285358
Dik verdiende overwinning voor de Boys.

Ik vond IJsselmeervogels behalve vlak voor en na rust erg zwak al moet gezegd worden dat de Boys zeer goed speelden. Het had ook zomaar 6-1 kunnen worden. Een misser van de Boys alleen op de keeper in de eerste helft en in de tweede helft ook nog een aardige kans. De Vogels zetten hier niet veel tegenover.

Als de Boys zaterdag net zo kunnen spelen krijgt Rijnsburg het erg moeilijk.

En dat IJsselmeervogels dinsdag zonder Axwijk en Tosch moet spelen lijkt me niet zo erg, die twee waren gisteren zo slecht, daar had je niks aan.

Dinsdag maar weer naar de Westmaat al vraag ik me af of de Vogels dan wel wat in te brengen zullen hebben, dan moet het echt veel beter.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:22:35 #84
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69294976
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef Sybesma het volgende:
Dik verdiende overwinning voor de Boys.

Ik vond IJsselmeervogels behalve vlak voor en na rust erg zwak al moet gezegd worden dat de Boys zeer goed speelden. Het had ook zomaar 6-1 kunnen worden. Een misser van de Boys alleen op de keeper in de eerste helft en in de tweede helft ook nog een aardige kans. De Vogels zetten hier niet veel tegenover.
Ach, leuk die kansen voor de Boys maar als Opschoor een paar minuten naar rust de 2-2 erin knalt(die MOET er gewoon in) was het gewoon weer gelijk. En nee, dan zag ik de Boys niet meer winnen.

Maar goed de nederlaag was terecht omdat onze verdediging liep te schutteren. En Axwijk is normaal gewoon samen met Bas Mooij erg goed. Nee, dinsdag winnen we ook niet hoor, gewoon volgend jaar weer beter want echt veel concurrentie is er momenteel niet in de Hoofdklasse B.

Volgend jaar hopelijk met een betere vorm en een complete voorhoede.
pi_69296420
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:23 schreef GeorgKacher het volgende:
Die foto op VOZ geeft mij gelijk
Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.
www.thuisuiteten.nl
pi_69298643
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.
1e goal was van van der Heijden, de rest van Slager. Barto heeft niet gescoord.
pi_69304121
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, leuk die kansen voor de Boys maar als Opschoor een paar minuten naar rust de 2-2 erin knalt(die MOET er gewoon in) was het gewoon weer gelijk. En nee, dan zag ik de Boys niet meer winnen.

Maar goed de nederlaag was terecht omdat onze verdediging liep te schutteren. En Axwijk is normaal gewoon samen met Bas Mooij erg goed. Nee, dinsdag winnen we ook niet hoor, gewoon volgend jaar weer beter want echt veel concurrentie is er momenteel niet in de Hoofdklasse B.

Volgend jaar hopelijk met een betere vorm en een complete voorhoede.
Nou F1BAS, ik (ondanks mijn username hier) heb 100% de voorkeuer voor de Vogels. Ik schreef dit dus niet als supporter van de Boys of zo. Nee als liefhebber van IJsselmeervogels.

Zoals twee jaar geleden thuis tegen Rijnsburg en HHC of vier jaar geleden de kampioenswedstrijd tegen Quick Boys of daarna tegen ONS, dat is IJsselmeervogels waardig.

Gisteren was het 100% IJsselmeervogels onwaardig. En speelde Harkema gewoon een prima pot.

IJsselmeervogels deed me gisteren denken aan het IJsselmeervogels van vorig seizoen. Tosch verdedigde gisteren net zo sterk als dat hij dat vorig seizoen thuis tegen Nijkerk deed.
pi_69326855
0-1 RBB.

Niet erg als het zo blijft. En nogmaals, zo goed vond ik Harkema, wij waren gewoon te slecht.
pi_69327570
0-1 gebleven. Niet ongunstig en Harkema weer een beetje op z'n plaats gezet.
pi_69330660
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Twee schorsingen, Tosch en Bronckhorst.

Tosch is totaal niet erg want Bas gaat weer spelen(eindelijk).
Wie Bronckhorst vervangt? Ben benieuwd....
pi_69330782
Rijnsburg zet Harkemase Boys dus weer met beide benen op de grond.

Harkemase Boys - Rijnsburgse Boys 0-1 (0-0)
81. 0-1 André van Egmond

STAND

1. Rijnsburgse Boys 2-4
2. Harkemase Boys 2-3
3. IJsselmeervogels 2-1

Topscorers:

2. André van Egmond (Rijnsburgse Boys) 1
Henri de Graaf (IJsselmeervogels) 1

Rijnsburgse Boys wint in Harkema
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 mei 2009 @ 14:44:53 #93
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69351185
WKE staat op dit moment 1-0 voor tegen Westlandia! Deze wedstrijd is om 14:00 begonnen.

Edit: 2-0 via een strafschop.
Edit 2: 3-0 door Koops.

En 4-0, mooi afstandsschot van ongeveer 20 meter volgens radio west!

5-0 door paul weerman(?) hij maakte ook de 1-0. Wat een afstraffing!

[ Bericht 16% gewijzigd door uitje4life op 24-05-2009 15:50:14 ]
pi_69352823
Aardige revanche voor WKE dan dus.... En Westlandia dus in problemen zonder Ignacio.
www.thuisuiteten.nl
pi_69353203
WKE - Westlandia 5-0 (1-0)
1-0 Paul Weerman 2-0 Kevin Mooibroek (strafschop) 3-0 Will Koops 4-0 Erik Eleveld 5-0 Paul Weerman

STAND

1. Baronie 2-4
2. WKE 2-3
3. Westlandia 2-1

Topscorers

Paul Weerman (WKE) 2
4. Erik Eleveld (WKE) 1
Will Koops (WKE) 1
Kevin Mooibroek (WKE) 1
Willem van der Wegen (Baronie) 1

WKE haalt uit tegen Westlandia
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 mei 2009 @ 21:36:52 #96
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69363832
Voor degenen die thuis willen blijven dinsdag maar wel de Vogels en RBB in actie willen zien: http://www.rtvutrecht.nl/omroep/210731

En hier nog wat samenvattingen:

Zaterdagkampioenschap

Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels
IJsselmeervogels - Harkemase Boys
Harkemase Boys - Rijnsburgse Boys

Zondagkampioenschap

WKE - Westlandia
Baronie - WKE

Hier dus Westlandia - Baronie!

[ Bericht 38% gewijzigd door uitje4life op 25-05-2009 18:23:37 ]
pi_69388053
Mooi overzicht hoor Uitje!

Bij WKE kon Martijn Doldersum weer meedoen, dat maakte nogal verschil blijkbaar. Imponerende verdediger met tattoos op de benen:

www.thuisuiteten.nl
pi_69424869
Toe maar Wesseling.

Messemaker op goal en Meurs ook in de basis
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:14:07 #99
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69427549
Meurs omdat Bronkhorst geschorst is neem ik aan? Messemaker is inderdaad een hele goeie keeper, snap eigenlijk niet waarom hij nooit speelde!
pi_69428013
Paultje Weerman.
That's all folks!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:45:14 #101
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69428814
Ik hoor net de opstellingen op Radio West, geen Meurs, geen Messemaker bij de Vogels! Rijnsburgse Boys speelt hetzelfde als zaterdag, Vogels volgens mij hetzelfde als donderdag.

Livestream (TV!): http://www.surfnet-tv.nl/info/regiotv_utrecht_nb.asx
pi_69428886
Dus Wesseling kiest gewoon weer "angstig". Ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vogels moet wel winnen eigenlijk, anders is het natuurlijk over. RBB zou aan een puntje al genoeg kunnen hebben en dan thuis afmaken tegen Harkema.
www.thuisuiteten.nl
pi_69431649
Tussenstand 0-1, als ik het goed begreep via Leitoe. Zou erg knap zijn van RBB!!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:01:48 #104
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69432200
0-2 dus! prachtige doelpunten! Leitoe van 30 meter, en een vrije trap van Van der Vijver van ongeveer 25 meter. Middelbeek zag de bal 2x niet goed aankomen door de laagstaande zon. Dat kan je van tevoren toch wel bedenken?!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:02:02 #105
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69432213
MM, moet je niet kijken via de livestream dan?
pi_69432360
Jammer dat ik nu pas achter die livestream kom Hoe laat is de wedstrijd begonnen?
pi_69432704
1-2
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:21:48 #108
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69432889
k had m al gepost, 8 uur begonnen. 1-2 door een eigen doelpunt van Jelle Bouma.
pi_69433375
Penalty IJsselmeervogels.
pi_69433431
En 2-2.
pi_69433990
Net de 2-3 gemist, maargoed.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:48:24 #112
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69434062
voorzet van Van Egmond, Bolland controleert op de borst in plaats van weg te rossen, van Roosmalen scoort! De invallers doen het!
pi_69434602
Gefeli uitjes
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:10:15 #114
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69434951
haha heerlijk dit!

De stand is nu zo:

Gespeeld Gewonnen Gelijk Verloren Punten DV - DT
1. Rijnsburgse Boys 3 2 1 0 7 4 - 2
2. Harkemase Boys 2 1 0 1 3 4 - 2
3. IJsselmeervogels 3 0 1 2 1 3 - 7

IJsselmeervogels dus uitgeschakeld.

Zaterdag 30 mei: Harkemase Boys - IJsselmeervogels
Zaterdag 6 juni: Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys
pi_69436096
Na vandaag snap ik wel waarom hij nooit speelt bij geen 1 goal ging hij vrijuit.

Zijn trap is ook beroerd!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:44:35 #116
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69436373
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Dennus-F het volgende:
Na vandaag snap ik wel waarom hij nooit speelt bij geen 1 goal ging hij vrijuit.

Zijn trap is ook beroerd!
Je hebt het over Middelbeek? Die speelt juist altijd toch?
pi_69436623
Geen idee geen vaste volger.. De keeper die er in stond was onzeker en slecht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:24:17 #118
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69437933
Ja dat was Middelbeek...

Het valt me nu pas op eigenlijk, maar na de laatste wissel van Rijnsburgse Boys stonden er 5 spelers uit de eigen jeugd bij RBB op het veld: Bart Freke, Peter Freke, Danny van der Vijver, André van Egmond en Jos van Beuningen!
pi_69439348
Die keeper van ons Niek Oosterlee wilde hem zelfs niet op de tribune hebben volgend seizoen

Wat een armoedige wedstrijd, beiden clubs bakten er weinig tot niks van. Degene met de betere keeper heeft gewonnen.

Rijnsburg valt mij erg tegen na ze 2 wedstrijden gezien te hebben. Maar goed, wij vallen helemaal tegen.....
pi_69439374
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef Dennus-F het volgende:
Geen idee geen vaste volger.. De keeper die er in stond was onzeker en slecht
Hij speelt al sinds wedstrijd 7 in de competitie, dat is juist het erge.
pi_69441175

[ Bericht 100% gewijzigd door Angstgegner op 27-05-2009 13:44:07 ]
pi_69446312
Slechte eerste helft van de Vogels, goede tweede helft.
Alleen jammer van de keeper en het gebrek aan spitsen.
pi_69456126
Matige wedstrijd van beide kanten, met een ietwat gelukkig winnend Rijnsburg. Viel me donderdag al op dat er bij de Vogels achterin slecht wordt gecoacht, zon 3e goal mag nooit op die manier vallen.
Had ook meer verwacht van Rijnsburg, maar je kunt zien dat er veel spanning op de wedstrijd staat, waardoor mooi voetbal weinig voorkomt.

Hopelijk wint Harkema zaterdag van RBB, dan wordt het nog een heet potje in Rijnsburg.
pi_69457950
Netjes van RBB, toch met gemankeerde voorhoede!!!

IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys 2-3 (0-2)
33. 0-1 Richal Leitoe 45. 0-2 Danny van der Vijver 52. 1-2 Jelle Bouma (eigen doelpunt) 69. 2-2 Henri de Graaf (strafschop) 81. 2-3 Menno van Roosmalen

STAND

1. Rijnsburgse Boys 3-7
2. Harkemase Boys 2-4
3. IJsselmeervogels 3-1

Topscorers:

2. Henri de Graaf (IJsselmeervogels) 2
3. André van Egmond (Rijnsburgse Boys) 1
Richal Leitoe (Rijnsburgse Boys) 1
Menno van Roosmalen (Rijnsburgse Boys) 1
Danny van der Vijver (Rijnsburgse Boys) 1

Rijnsburgse Boys wint ook bij IJsselmeervogels

Morgen de zondagcompetitie weer!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:26:15 #125
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69478970
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Sybesma het volgende:

Alleen jammer van de keeper en het gebrek aan spitsen.
Dat mag geen excuus zijn, Rijnsburg mist er 3, en een vierde viel geblesseerd uit. Leitoe was, totdat van Egmond erin kwam, de enige echte spits. Zwarthoed is normaal gesproken voor het middenveld en van Roosmalen ook.
  donderdag 28 mei 2009 @ 07:27:17 #126
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69478978
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef HPayne het volgende:

Hopelijk wint Harkema zaterdag van RBB de Vogels, dan wordt het nog een heet potje in Rijnsburg.
dit bedoelde je neem ik aan?
pi_69490019
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:26 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Dat mag geen excuus zijn, Rijnsburg mist er 3, en een vierde viel geblesseerd uit. Leitoe was, totdat van Egmond erin kwam, de enige echte spits. Zwarthoed is normaal gesproken voor het middenveld en van Roosmalen ook.
Al mist rijnsburg 100 spitsen. Dat doet niets af aan het feit dat de huidige spitsen van de Vogels geen potten konden breken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:17:09 #128
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69500755
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Al mist rijnsburg 100 spitsen. Dat doet niets af aan het feit dat de huidige spitsen van de Vogels geen potten konden breken.
Nee maar omdat je zei dat ijsselmeervogels een gebrek aan spitsen heeft... Dacht ik dat je het niet over de huidige spitsen had!
pi_69525455
Baronie verliest thuis overigens met 1-0 van Westlandia, doelpunt van Sjors Verhagen. Volgens de lokale krant, BN De Stem, niet geheel terecht. Tevens roept dit dagblad WKE tot nieuwe favoriet uit.
pi_69535721
De favoriet wisselt daar na elk duel! Begreep overigens dat Westlandia wel de betere kansen had.

Baronie - Westlandia 0-1 (0-1)
0-1 Sjors Verhagen

STAND

1. Baronie 3-4 (+2)
2. Westlandia 3-4 (-4)
3. WKE 2-3

Topscorers:

Paul Weerman (WKE) 2
4. Erik Eleveld (WKE) 1
Will Koops (WKE) 1
Kevin Mooibroek (WKE) 1
Sjors Verhagen (Westlandia) 1

Westlandia brengt spanning terug in titelrace

Doelman Martijn Middelbeek van IJsselmeervogels zou, na zijn blunders tegen RBB, per direct zijn vertrokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 29-05-2009 20:36:23 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_69538475
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:
Dus Wesseling kiest gewoon weer "angstig".
Wesseling was altijd al een angsthaas. Bij Cambuur presteerde hij het om spitsen om te turnen in verdedigers.. Reactief voetbal noemde hij het, een term waar ik van kan kotsen..
Worden de vogels trouwens ook steeds fitter? Ook zo'n heerlijke dooddoener van hem..
Nee Wesseling? Geen hoge pet van hem op, Freeflyer is wel heel goed bevriend met hem
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_69553970
ruststand HB - Vogels: 1-2
pi_69557509
Gefeliciteerd Rijnsburg, de minst slechtste van de 3 ploegen.

En dat Harkema werd overschat was mij na de eerste wedstrijd al duidelijk.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:22:12 #134
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69560167
Ik kan nergens mijn bekernieuws kwijt dus bij dezen .
Barendrecht - Go Ahead Kampen 6-0 !

Halve finale . Tegen (ontopic) Harkemase Boys!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_69560877
De ingrijpende week van de Vogels heeft geholpen dus. Wesseling heeft met Middelbeek gevochten in de kleedkamer, nadat de keeper zich boos toonde over de uitspraken van Wesseling over zijn spel tegen RBB. Daarom dus weggestuurd. Bovendien hebben de spelers en de TC bij Wesseling aangedrongen op een wijziging qua tactiek en dat loonde dus.

Rijnsburgse Boys gefeliciteerd!!!

Harkemase Boys - IJsselmeervogels 2-3 (1-2)
12. 0-1 Lion Axwijk 22. 0-2 Bram Meurs 45. 1-2 Henri de Graaf (eigen doelpunt) 50. 1-3 Yannick Cornelisz 70. 2-3 Reinder Slager

STAND

1. Rijnsburgse Boys 3-7
2. IJsselmeervogels 4-4
3. Harkemase Boys 3-3

Topscorers:

3. Lion Axwijk (IJsselmeervogels) 1
Yannick Cornelisz (IJsselmeervogels) 1
André van Egmond (Rijnsburgse Boys) 1
Bram Meurs (IJsselmeervogels) 1
Reinder Slager (Harkemase Boys) 1

Rijnsburgse Boys zaterdagkampioen na zege Vogels
www.thuisuiteten.nl
pi_69562346
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef methodmich het volgende:
De ingrijpende week van de Vogels heeft geholpen dus. Wesseling heeft met Middelbeek gevochten in de kleedkamer, nadat de keeper zich boos toonde over de uitspraken van Wesseling over zijn spel tegen RBB. Daarom dus weggestuurd. Bovendien hebben de spelers en de TC bij Wesseling aangedrongen op een wijziging qua tactiek en dat loonde dus.
Nou die 2 waren het dus niet.....wel 2 anderen.....

En waarom we nu wel wonnen? Vorige keer won Harkema door domme fouten van ons, niet meer niet minder....
Zonder die 2 blunders van Middelbeek had ik RBB ook echt niet zien winnen....

Toch is de titel verdien voor RRB; wie de meeste punten haalt is de terecht kampioen.
pi_69566805
KAMPIOENEN!!!!!!

Heerlijk om nu al die titel binnen te hebben! 100% verdiend, dit is echt geweldig!

Nog 2 wedstrijden die er toe doen erbij, het houdt maar niet op! Het is zo leuk om RBB supporter te zijn...
  zondag 31 mei 2009 @ 16:20:11 #138
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69576986
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nou die 2 waren het dus niet.....wel 2 anderen.....

Nee, Middelbeek en Wesseling hebben 100 % gevochten, door meerdere bronnen bevestigd. Misschien nog wel twee anderen dan, maar deze twee op zeker dus ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_69606662
Baronie kan het vergeten, WKE in pole-position!

WKE - Baronie 2-1 (1-1)
0-1 Tyron Zschüsschen 1-1 Kevin Mooibroek (strafschop) 2-1 Arjan Wessels

STAND

1. WKE 3-6
2. Westlandia 3-4
3. Baronie 4-4

Topscorers

Kevin Mooibroek (WKE) 2
Paul Weerman (WKE) 2
5. Erik Eleveld (WKE) 1
Will Koops (WKE) 1
Arjan Wessels (WKE) 1
Tyron Zschüsschen (Baronie) 1

WKE bijna zondagkampioen na zege op Baronie
www.thuisuiteten.nl
pi_69628512
Zo, was weer een mooi dagje WKE. Kon eindelijk kijken, nu het op een maandag was. Terechte overwinning, en prachtig voor Arjan Wessels. Typisch weer een goaltje van Wessels, zoals hij ze ook vaak maakte bij Dalen. Vorig seizoen deed 'ie ons met eenzelfde doelpunt nog de das om. . Veel emotie bij de Baronie, de vrouwelijke assistent-scheidsrechter zette kwaad bloed bij ze op. Het leek buitenspel, maar uit tv-beelden was het duidelijk te zien dat het geen buitenspel was.

Minder leuke wedstrijd, leuke sfeer en een goede middag. Op naar het landskampioenschap. .
Hoi.
pi_69632303
quote:
Beter Baronie uitgeschakeld na verlies bij WKE
Buitenspeltreffer in blessuretijd breekt Bredase ploeg op.

Invaller Arjan Wessels ging gisteren op de schouders op Woonwagenkamp Emmen.

In blessuretijd schoot hij met zijn eerste balcontact WKE naar 2-1 tegen Baronie. WKE heeft zondag aan een gelijkspel in Naaldwijk tegen Westlandia voldoende voor de Nederlandse titel bij de zondagamateurs. Verdiend of niet, WKE maalde er niet om. Balen deed Baronie, dat in Emmen beter was en vroeg op voorsprong kwam. Een discutabele en benutte strafschop plus een buitenspeltreffer in blessuretijd deden de Bredase hoofdklasser alsnog de das om.

"Slim van die spits" vond Ruud van Stokkom. Baronie's centrale verdediger zag WKE-aanvaller Paul Weerman de pingel versieren. "Dat gehaaide, daar werden we hier om afgetroefd. Voetballend waren we beter." Van Stokkom keek toch tevreden terug om zijn eerste seizoen in Breda. "Boven verwachting gedraaid", vond hij. "Als ploeg, maar ook persoonlijk. Jammer, dat we het hier en thuis tegen Westlandia weggaven."

De buitenspeltreffer in blessuretijd gaf nog meer discussie dan de pingel. Trainer Peter Maas: "Vijf meter, mogelijk nog meer. Ik voel me genaaid."

Of het troost was, dat de dader een vrouwelijke assistent-scheidsrechter was? "Nou, mevrouw De Jong heeft ons eerder dwars gezeten," herinnerde de Baronie-trainer zich. "Bij SV Meerssen. Misschien was het wel een wraakactie van haar." Maas wees de vinger meer naar arbiter Both, die in had moeten grijpen. "Ja, maar die man zat voor de wedstrijd al met witte lippen in de bestuurskamer."

Toch keek Maas terug op een prachtig Baronie-jaar. "Er moest veel gebeuren vooraf. Dat lukte dankzij de groep en mijn staf van trainers. Die titel in de hoofdklasse B was al meer dan verwacht. Het NK erna was een betere graadmeter hoe ver we waren."
bron: BN/De Stem
pi_69633869
En het was dus geen buitenspel. Beelden van RTV Drenthe hebben dat bevestigd
pi_69635634
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Rekkie het volgende:
En het was dus geen buitenspel. Beelden van RTV Drenthe hebben dat bevestigd
Dan heeft de trainer zich een meter of 5 vergist. Dat overkomt iedereen wel eens
pi_69637042
Dat stukje tekst van BN/De Stem is wel vermakelijk slecht zeg.
Hoi.
pi_69638049
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef pekel het volgende:
Dat stukje tekst van BN/De Stem is wel vermakelijk slecht zeg.
Ach, het is wel een Breda'se krant natuurlijk
pi_69650625

Oordeel zelf. Van buitenspel is geenzins sprake.
Imo is de pingel ook zeker te verdedigen.

Al met al een terechte overwinning voor WKE (m.i.)
pi_69664588
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:

Oordeel zelf. Van buitenspel is geenzins sprake.
Imo is de pingel ook zeker te verdedigen.

Al met al een terechte overwinning voor WKE (m.i.)
Buitenspel is het zeker niet idd. Die penalty weet ik niet, enerzijds gaat hij makkelijk naar de grond, aan de andere kant is het ook wel erg dom om hem op die positie een duwtje te geven.
pi_69664872
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Buitenspel is het zeker niet idd. Die penalty weet ik niet, enerzijds gaat hij makkelijk naar de grond, aan de andere kant is het ook wel erg dom om hem op die positie een duwtje te geven.
Daarom vond ik het ook zeer goed te verdedigen.
Slim gedaan van Paul
pi_69707634
WKE heeft trouwens een opvolger voor trainer Paus:

De Wolf trainer WKE

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:02:58 #150
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69724347
Toch wel verrassend om van clubs in de randstad ineens naar het noorden te gaan!

Rijnsburgse Boys speelt zaterdag trouwens met 9 jongens uit het dorp/de eigen jeugd, aangevuld met Jelle Bouma en Menno van Roosmalen!
pi_69744646
Gaan ze er een feestpot van maken of zitten er nog wel zoveel eigen spelers bij de normale basis? Of krijgen we jongens als Van Es, Van Egmond, Hogewoning en de Zandbergens?

Zondag wordt natuurlijk de kraker, Westlandia weer met Ignacio tegen WKE!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 5 juni 2009 @ 18:39:10 #152
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69747735
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Gaan ze er een feestpot van maken of zitten er nog wel zoveel eigen spelers bij de normale basis? Of krijgen we jongens als Van Es, Van Egmond, Hogewoning en de Zandbergens?
De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)

Zo wordt ie denk ik:

Doel: Martijn Zwaan;

Achterin: Jelle Bouma, Joey Zandbergen, Ben van der Meij (of Yuri van Es, ik weet niet meer welke van de twee bij "oranje" speelde gisteren) en Jos van Beuningen;

Midden: Vincent Mulder, Niels Hogewoning en Menno van Roosmalen;

Voor: Thijs Haselhoff, André van Egmond en Mark Kabelaar.

Maar Harkemase Boys komt ook met een (half) tweede elftal, ik sprak elftalbegeleider Nico Paauw gisteren en die had contact gehad met Harkema. Die willen natuurlijk die landelijke beker pakken!
pi_69749231
Ja, die spelen dinsdag tegen Barendrecht op de Molenwei in Heerjansdam. Daar ga ik ook wel even kijken denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_69756325
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 18:39 schreef uitje4life het volgende:

[..]

De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)

Zo wordt ie denk ik:

Doel: Martijn Zwaan;

Achterin: Jelle Bouma, Joey Zandbergen, Ben van der Meij (of Yuri van Es, ik weet niet meer welke van de twee bij "oranje" speelde gisteren) en Jos van Beuningen;

Midden: Vincent Mulder, Niels Hogewoning en Menno van Roosmalen;

Voor: Thijs Haselhoff, André van Egmond en Mark Kabelaar.

Maar Harkemase Boys komt ook met een (half) tweede elftal, ik sprak elftalbegeleider Nico Paauw gisteren en die had contact gehad met Harkema. Die willen natuurlijk die landelijke beker pakken!
Op Joey Zandbergen na (geblesseerd) klopt dit wel aardig denk. Vind het leuk en goed dat die eigen gasten, die ook echt goed kunnen ballen, een wedstrijd mee kunnen pakken. Wat een luxe om in de kampioenscompetitie dit te kunnen doen!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:19:56 #155
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69761328
dan zal yuri wel op zijn plek spelen en dan speelt Ben ook... Dat zal zijn eerste (?) en in ieder geval laatste wedstrijd in RBB 1 zijn.
pi_69776173
Dan nog het duel om des keizers baard van vandaag. RBB met veel invallers klopte Harkema met veel invallers. Uiteindelijk dus toch weer een laatste plaats voor de kampioen van C....

Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys 1-0
2. 1-0 Niels Hogewoning (strafschop)

STAND

1. Rijnsburgse Boys 4-10
2. IJsselmeervogels 4-4
3. Harkemase Boys 4-3

Topscorers:

3. Lion Axwijk (IJsselmeervogels) 1
Yannick Cornelisz (IJsselmeervogels) 1
André van Egmond (Rijnsburgse Boys) 1
Niels Hogewoning (Rijnsburgse Boys) 1
Bram Meurs (IJsselmeervogels) 1
Reinder Slager (Harkemase Boys) 1

Rijnsburgse Boys wint ook laatste duel
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 juni 2009 @ 05:33:28 #157
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69787137
als de info van VoZ klopt, speelde Harkemase Boys met 6 basisspelers, ik denk zelf dat ze dat na de wissels deden. Rijnsburg speelde dus met 10 invallers in de basis, van de basisspelers mochten Bennie van Noord en Bart Freke invallen. Ik heb nog even met de samenvatting meegeteld, de penalty werd na 11 seconden gegeven! Een record denk ik!
  zondag 7 juni 2009 @ 16:12:31 #158
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69797208
En WKE is zondagkampioen geworden door een 0-0 gelijkspel bij Westlandia. Westlandia was de enige die voetbalde volgens Radio West. Ook kreeg er nog een speler van WKE rood voor slaan en als ik het radioverslag mag geloven hadden er nog wel 1 of 2 bijgekund voor slaan en dergelijke.

Hier nog de samenvatting van Rijnsburgse Boys - Harkemase Boys, voor de liefhebbers! De verslaggever van Harkemase Boys had zijn twijfels bij de penalty, ik niet. Van het Harkema-verslag:

"Direct na de aftrap onderschepte Rijnsburgse Boys de bal en 31 seconden later lag de bal op de stip voor Sven Veldhuizen en had Reinder Slager geel. Of scheidsrechter Meyers hiermee wilde laten zien hoe er in het zondagvoetbal wordt gefloten of dat hij indruk wilde maken op zijn allerhoogste baas binnen de KNVB Henk Kesler die op de tribune zat zullen we wel nooit te weten komen, maar een wedstrijd als deze zo beginnen doe je niet."

Zaterdag 13 juni: Rijnsburgse Boys - WKE
Zaterdag 20 juni: WKE - Rijnsburgse Boys

zou een mooi verjaardagscadeau voor me zijn.......
  zondag 7 juni 2009 @ 16:13:46 #159
17328 methodmich
Nummer 10
pi_69797260
WKE maakt de favorietenrol dus toch waar, al gaat het met hangen en wurgen.

Westlandia - WKE 0-0 (0-0)

STAND

1. WKE 4-7
2. Westlandia 4-5
3. Baronie 4-4

Topscorers

Kevin Mooibroek (WKE) 2
Paul Weerman (WKE) 2
5. Erik Eleveld (WKE) 1
Will Koops (WKE) 1
Arjan Wessels (WKE) 1
Tyron Zschüsschen (Baronie) 1

WKE zondagkampioen na remise bij Westlandia

[ Bericht 73% gewijzigd door methodmich op 07-06-2009 16:34:18 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_69804679
Kut ik kan niet naar WKE thuis tegen Rijnsburg
  zondag 7 juni 2009 @ 20:48:34 #161
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69806250
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Rekkie het volgende:
Kut ik kan niet naar WKE thuis tegen Rijnsburg
kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`

Ik las op de site van WKE dat dit om 4 uur begint.... waarom niet gewoon half 3?
pi_69806392
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef uitje4life het volgende:

[..]

kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`

Ik las op de site van WKE dat dit om 4 uur begint.... waarom niet gewoon half 3?
Hoezo niet zo heel netjes....
pi_69807135
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef uitje4life het volgende:
En WKE is zondagkampioen geworden door een 0-0 gelijkspel bij Westlandia. Westlandia was de enige die voetbalde volgens Radio West. Ook kreeg er nog een speler van WKE rood voor slaan en als ik het radioverslag mag geloven hadden er nog wel 1 of 2 bijgekund voor slaan en dergelijke.
Wat een bullshit.
Hoi.
  zondag 7 juni 2009 @ 21:20:50 #164
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69807539
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hoezo niet zo heel netjes....
de spelers heb ik het dan over, de staf van Westlandia werd fysiek belaagd. Als de samenvatting online staat zal ik hem plaatsen!
  zondag 7 juni 2009 @ 21:23:40 #165
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69807631
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef pekel het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.
pi_69809081
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.
Klappen _! wat heen en weer getrek, tussen BEIDE partijen.
Geen noodzaak om ophef over te maken
  zondag 7 juni 2009 @ 22:41:49 #167
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69810819
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Klappen _! wat heen en weer getrek, tussen BEIDE partijen.
Geen noodzaak om ophef over te maken
ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.
pi_69811026
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef uitje4life het volgende:

[..]

ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.
_!

Done en ik heb het vanmiddag ook live kunnen aanschouwen.
  zondag 7 juni 2009 @ 22:50:32 #169
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69811165
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Rekkie het volgende:

[..]

_!

Done en ik heb het vanmiddag ook live kunnen aanschouwen.
alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV West
pi_69811740
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef uitje4life het volgende:

[..]

alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV West
Wat is nu je punt, behalve het half lezen van mijn reacties?
  zondag 7 juni 2009 @ 23:10:39 #171
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69811875
De nummer 10 deelt iets uit wat tussen een duw en een klap zit en die nummer 8 kan beter gaan kickboxen. Dat tikje tegen die trainer, tsja dat moet je niet doen maar dat is verder niks. Overigens ook 1 van Westlandia die een klap geeft. Hier de samenvatting! op 7:30 het gerommel...

Voor de rest valt de achterhoede van WKE me erg tegen, als wij daar Leitoe neerzetten is die rechtsachter helemaal nergens!

[ Bericht 20% gewijzigd door uitje4life op 07-06-2009 23:15:58 ]
pi_69811986
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef uitje4life het volgende:
De nummer 10 deelt een klap uit en die nummer 8 kan beter gaan kickboxen. Dat tikje tegen die trainer, tsja dat moet je niet doen maar dat is verder niks. Overigens ook 1 van Westlandia die een klap geeft. Hier de samenvatting! op 7:30 het gerommel...

Van beide kanten minimaal evenveel heen en weer getrek, het is de aandacht niet eens waard.
pi_69813131
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Van beide kanten minimaal evenveel heen en weer getrek, het is de aandacht niet eens waard.
Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....
Die rode kaart was trouwens belachelijk, wat moest die speler wel niet gedacht hebben om die overtreding te maken?
pi_69813603
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....
Die rode kaart was trouwens belachelijk, wat moest die speler wel niet gedacht hebben om die overtreding te maken?
Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....
  maandag 8 juni 2009 @ 00:09:59 #175
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69813671
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....
Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.
pi_69813797
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.
Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)
Dat hij geschorst is a.s. zaterdag is uiteraard niet meer dan logisch.

Verder denk ik niet dat er veel gaat gebeuren.
  maandag 8 juni 2009 @ 00:36:12 #177
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69814276
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)
Dat hij geschorst is a.s. zaterdag is uiteraard niet meer dan logisch.

Verder denk ik niet dat er veel gaat gebeuren.
Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.

De tijden weet ik ook: Zaterdag 13 juni om 14:30 in Rijnsburg, de 20e om 16:00 in Emmen!
pi_69830687
quote:
Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.

De tijden weet ik ook: Zaterdag 13 juni om 14:30 in Rijnsburg, de 20e om 16:00 in Emmen!
Dan stel ik mijn planning nog maar een keer bij: huldiging in Rijnsburg om 23:00 uur! Gezellig wordt dat!
pi_69837342
Zou voor het eerst in de historie van RBB zijn toch, een landstitel? Net als voor WKE natuurlijk, dus sowieso een nieuwe kampioen.

Zie http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=3774 voor een mooi overzicht.
www.thuisuiteten.nl
pi_69843154
20 huldiging in Emmen......
pi_69844120
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Rekkie het volgende:
20 huldiging in Emmen......

Welk bordes eigenlijk?
Hoi.
pi_69844169
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef pekel het volgende:

[..]

Welk bordes eigenlijk?
De veranda van Grote Geert
pi_69979615
Morgen de eerste ontmoeting, in Rijnsburg. Scheidsrechter Johannes de Bat uit Goes schijnt aangewezen te zijn, een wat opmerkelijke keuze. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren morgen.

Voorbeschouwingen te over op diverse sites, waaruit blijkt dat beide teams niet op volle sterkte zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_69980487
Ik heb gisteravond met een aantal spelers van WKE gesproken.
WKE mist vooralsnog Eleveld en Koops, Rick Slor lijkt fit te zijn voor a.s. zaterdag.

Men gaat minimaal voor een gelijkspel, maar speelt uiteraard voor de winst.
pi_69980973
RBB zal toch echt beter moeten spelen dan in de zaterdagcompetitie anders redden ze het niet.
Al weet ik niet hoe goed WKE is.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:05:42 #186
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69985612
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb gisteravond met een aantal spelers van WKE gesproken.
WKE mist vooralsnog Eleveld en Koops, Rick Slor lijkt fit te zijn voor a.s. zaterdag.

Men gaat minimaal voor een gelijkspel, maar speelt uiteraard voor de winst.
Rijnsburg mist dus Martijn Gootjes, Joost Kuhlmann lijkt fit te zijn! Tenminste, dat zegt ie zelf!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 21:10:00 #187
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_69985755
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef F1Bas het volgende:
RBB zal toch echt beter moeten spelen dan in de zaterdagcompetitie anders redden ze het niet.
Al weet ik niet hoe goed WKE is.
Inderdaad, alleen tegen Harkema-uit speelde RBB goed. Al had Harkema natuurlijk de wedstrijd tegen de Vogels nog in de benen...
pi_69995786
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef methodmich het volgende:
Scheidsrechter Johannes de Bat uit Goes schijnt aangewezen te zijn, een wat opmerkelijke keuze.

Wel handig, die man heeft geen grensrechters nodig...

Ben benieuwd vanmiddag, ga wel ff kijken. Als ik afga op wat ik op tv heb gezien van WKE, moet Rijnsburg dit eenvoudig kunnen winnen.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_69997697
Toen wij er in de beker tegen speelden (2007/08) vond ik het niet echt een heel bijzondere ploeg. Begonnen wel aardig met de intentie te voetballen, maar dat was snel over. Daarna vooral fysiek, waarbij ze in de verlenging al niet meer zo fris oogden. Maar goed, dat team is inmiddels ook wel een beetje veranderd natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_70001355
Iemand enig idee of RBB-WKE ergens live is te volgen online (TV)?
pi_70001554
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee of RBB-WKE ergens live is te volgen online (TV)?
Volgens mij niet. Wel uiteraard op de bekende radiozenders.
Hoi.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:49:40 #192
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70001808
niet op een regionale zender in ieder geval.
pi_70001830
Oudgediende Joseph Oosting (37), op vakantie in Italie maar even teruggegaan voor deze wedstrijd, valt in voor zijn broer Berend Oosting.

.
Hoi.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:25:57 #194
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70002525
0-0 bij rust. Geen goede wedstrijd, Rijnsburg iets beter denk ik met een aantal kleine kansen. WKE heeft nog geen kans gehad. 2e helft speelt RBB naar de kantine toe dus ik verwacht een betere tweede helft!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:27:29 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70002549
Hoeveel bezoekers komen op zo'n wedstrijd af?
pi_70002594
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel bezoekers komen op zo'n wedstrijd af?
Duizendje of 4/5 denk ik
pi_70002821
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Duizendje of 4/5 denk ik
Stuk minder dan bijvoorbeeld onze derby.

Gok dat er vandaag 3500 zijn.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:57:24 #198
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70003227
2x geel voor van Noord, de 2e voor een overtreding waar de scheids in de eerste helft geen 2e voor durfde te geven!

Ook Verdonkschot heeft rood gehad, hij zei iets tegen de grensrechter.
pi_70003442
Ah, shit. Afgekeurde goal WKE.
Hoi.
pi_70003817
Strafschop RBB. Zeer dubieus. "Handsbal" Doldersum.

En 1-0.
Hoi.
pi_70003912
1-0 is nog niet zo heel erg, thuis afmaken, zolang het maar geen 2-0 wordt
pi_70003971
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Rekkie het volgende:
1-0 is nog niet zo heel erg, thuis afmaken, zolang het maar geen 2-0 wordt
Inderdaad, uitdoelpunten zeggen ook niet zoveel.

Met 2-1 is het 'gewoon' verlenging dan.
pi_70003976
Makkie.
Hoi.
pi_70004015
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Inderdaad, uitdoelpunten zeggen ook niet zoveel.

Met 2-1 is het 'gewoon' verlenging dan.
Ze spelen toch volgens het europacup principe en uitdoelpunten zeg toch wel iets??
pi_70004080
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ze spelen toch volgens het europacup principe en uitdoelpunten zeg toch wel iets??
2 jaar geleden bij ons nog niet, volgens mij is het niet veranderd.
pi_70004121
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

2 jaar geleden bij ons nog niet, volgens mij is het niet veranderd.
Ik zal het eens zoeken, want ik dacht dit ergens gelezen te hebben
pi_70004135
Volgens de site van WKE:

http://www.vv-wke.nl/vf/0(...)burgse-Boys-WKE.html
quote:
Het is belangrijk voor WKE om een goed resultaat neer te zetten, zo dat in de thuiswedstrijd er nog wat te halen valt. Er wordt gespeeld conform het systeem dat wordt gehanteerd bij de Europacup, met dien verstande dat bij een gelijke stand na twee wedstrijden, alleen het doelsaldo telt. Veel oranje supporters zullen zaterdag WKE vergezellen naar het verre Rijnsburg. Wij hopen op een prachtige, doch vooral sportieve wedstrijd, met hopelijk een goed resultaat voor WKE.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:37:24 #208
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70004207
nee terecht, hij rolde via zijn hoofd over zijn arm. Zielig dat er dan een speler is die even 4 a 5 keer in de grond trapt bij de penaltystip om het veld te mollen.

En dan nog Bart Freke onderuit trappen als ie gescoord heeft....
pi_70004218
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens de site van WKE:

[..]
Aha.

Dan kwam het dus toen door de 1-1 en 3-3 toen.

Excuus.
pi_70004233
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef uitje4life het volgende:
nee terecht, hij rolde via zijn hoofd over zijn arm. Zielig dat er dan een speler is die even 4 a 5 keer in de grond trapt bij de penaltystip om het veld te mollen.

En dan nog Bart Freke onderuit trappen als ie gescoord heeft....
Maak je niet zo druk, je hebt gewoon en dat met 10 man.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:40:29 #211
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70004274
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens de site van WKE:

[..]
Dat klopt niet, uitdoelpunten tellen niet 'dubbel'
pi_70007182
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:40 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Dat klopt niet, uitdoelpunten tellen niet 'dubbel'
Ja als je het dan ontkracht, doe dan op z'n minst een poging tot een bron verstekken.

En verder, loop niet zo te mekkeren man, er staat wat op het spel.
Dan gebeurt er wel eens wat (van beide kanten overigens)
pi_70007540
Uitdoelpunten tellen niet dubbel Rekkie. Staat ook in je eigen bron:
quote:
Er wordt gespeeld conform het systeem dat wordt gehanteerd bij de Europacup, met dien verstande dat bij een gelijke stand na twee wedstrijden, alleen het doelsaldo telt.
Rijnsburgse Boys wint eerste duel om landstitel
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 juni 2009 @ 23:47:38 #214
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70011605
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja als je het dan ontkracht, doe dan op z'n minst een poging tot een bron verstekken.

En verder, loop niet zo te mekkeren man, er staat wat op het spel.

Dan gebeurt er wel eens wat (van beide kanten overigens)
Ga nou niet zeggen dat Rijnsburg het deed, volgens mij missen wij nu een strafschopstip en na die pingel wordt Bart Freke onderuit geschopt. Dat laatste krijgt waarschijnlijk nog een staartje, zie Hoofdklasse.org bij de verdeeldheid over de penalty. En WKE-'supporters' vonden het na de wedstrijd ook nog nodig om met fietsen te gaan gooien en naar RBB te bellen om vervolgens wat bedreigingen eruit te gooien.

Je kan mij veel zeggen, maar dit is niet 'wat' wat er gebeurd is.

Wat ik ook niet goed vond was dat een aantal WKE en RBB-'supporters' het veld op wilden om te knokken, gelukkig losten de stewards en spelers dit op (opdonderen stelletje mongolen! aldus Dennis Groot). Ik wilde zelf het veld op om ze te feliciteren, iets wat tegen Quick Boys wel kon.... Nu werd dat me dus niet in dank afgenomen!
pi_70011761

Wat supporters doen, interesseert mij geen ene fuck.
RBB krijgt niet voor niets 2 rode kaarten.
WKE een onterechte pingel tegen, sobeit. Dat is voetbal.

Klaar, afsluiten en doorgaan naar de volgende wedstrijd.
Mensen moeten leren dingen achter zich te laten..... damn!
  maandag 15 juni 2009 @ 00:07:09 #216
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70012358
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:

Wat supporters doen, interesseert mij geen ene fuck.
RBB krijgt niet voor niets 2 rode kaarten.
WKE een onterechte pingel tegen, sobeit. Dat is voetbal.

Klaar, afsluiten en doorgaan naar de volgende wedstrijd.
Mensen moeten leren dingen achter zich te laten..... damn!
Juist, je zegt het zelf. Iets wat WKE dus niet deed bij de penalty en het verlies. Je cluppie doet dus niet wat jouw gedachte is. En hands is hands, dus een penalty. Al had ie misschien ook kunnen fluiten voor een duw in de rug.

Over de rode kaarten: de 2e gele voor Van Noord was zeker niet terecht. Die van de trainer is twijfelachtig, niet elke scheids geeft rood als er "blinde" geroepen wordt. Maar Ted is er gewoon bij in Emmen.
pi_70013406

Mijn cluppie?

Kom op kerel, er zit nog al wat verschil tussen het laten rusten, een dag na de wedstrijd of tijdens een wedstrijd met alle emoties op dat moment. (Niet dat ik goedkeur wat de supporters doen overigens, maar die van de spelers is zeker te begrijpen.)

Verder was de penal zeker discutabel, en dat niet elke scheidsrechter een rode kaart geeft bij het roepen van blinde, is meer twijfelachtig namens de andere scheidsrechters, niet vanwege eentje die het eens een keer wel goed doet.
  maandag 15 juni 2009 @ 00:57:29 #218
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70013594
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef Rekkie het volgende:

Mijn cluppie?

Kom op kerel, er zit nog al wat verschil tussen het laten rusten, een dag na de wedstrijd of tijdens een wedstrijd met alle emoties op dat moment. (Niet dat ik goedkeur wat de supporters doen overigens, maar die van de spelers is zeker te begrijpen.)

Verder was de penal zeker discutabel, en dat niet elke scheidsrechter een rode kaart geeft bij het roepen van blinde, is meer twijfelachtig namens de andere scheidsrechters, niet vanwege eentje die het eens een keer wel goed doet.
Op de site van een scheidsrechtersforum vinden ze het precies andersom, zal de link morgen plaatsen!

Nu op naar volgende week, liever in het stadion van Emmen dan op de Grote Geert!
pi_70013688
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:57 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Op de site van een scheidsrechtersforum vinden ze het precies andersom, zal de link morgen plaatsen!

Nu op naar volgende week, liever in het stadion van Emmen dan op de Grote Geert!
Waarom? Gaat toch niet gebeuren.
pi_70013852
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:02 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom? Gaat toch niet gebeuren.
Inderdaad. WKE blijft gewoon op Grote Geert. 't Is geen HHC.
Hoi.
pi_70018553
quote:
Op maandag 15 juni 2009 01:13 schreef pekel het volgende:

[..]

Inderdaad. WKE blijft gewoon op Grote Geert. 't Is geen HHC.
RBB is dan ook geen middenmoter in de eredivisie... (Lees: Feyenoord)
pi_70019307
Zowel spelers als supporters van WKE hebben zich schandlig gedragen zaterdag! Wat een opgefokte lui zeg, niet normaal. Hoe de spelers na de gegeven strafschop tekeer gingen is niet goed te praten. Dat die lamlendige scheids vervolgens welgeteld 1 (!!!) gele kaart trekt is echt een schande. Maar die gast die het nodig vond om de sublieme Bart Freke nog onderuit te schoppen, zien we zaterdag waarschijnlijk niet terug. Misschien tussen de kampers langs de lijn...

Verder vielen beide ploegen erg tegen. WKE enorm defensief, zelfs toen ze een man meer hadden. En RBB niet bij machte om tot het eigen spelletje te komen, de vorm was er niet bij teveel spelers. Komende zaterdag zal WKE moeten winnen en dus op een bepaald moment moeten gaan aanvallen. Of ze dat kunnen vraag ik me af. Wat ik wel zeker weet is dat RBB wel om weet te gaan met tegenstanders die moeten aanvallen, die zijn het hele jaar door al genadeloos afgemaakt. Laten we hopen dat dit zaterdag ook weer het geval is en dat de supporters ( uit beide kampen) zich weten te gedragen.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:51:19 #223
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70022089
ik zou het triest vinden als Rijnsburg zaterdag echt maar 400 kaarten krijgt: http://www.amateurvoetbalspel.nl/index.php?regio=0&pagina=7&nieuws=13494
pi_70035507
Dennis Groot in het LD niet zo blij met de supporters:
quote:
'' Het is gemakkelijk om te juichen als het goed gaat, maar je moet er ook staan als het tegenzit. Vandaag heb ik ze veel te weinig gehoord. En dan komen er na afloop ook nog een paar het veld op, terwijl de supporters van WKE eraan komen. Je hebt als Rijnsburgse Boys een hartstikke goede naam, dan moet je je niet zo verlagen. Nee, die hebben me vandaag echt teleurgesteld."
Neemt niet weg dat die stippenmoller toch wel vreemd is, zeker met al zijn ervaring. En die trappende speler slaat natuurlijk ook nergens op.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 15 juni 2009 @ 21:02:40 #225
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70039169
ik denk dat Dennis niet doorhad dat het grootste deel van de supporters op het veld daar was om de spelers te feliciteren, waaronder ik. Tegen Quick Boys kon dat wel. Van de hele groep op het veld waren er misschien 10 daar om WKE-supporters op te zoeken.
pi_70042439
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef uitje4life het volgende:
ik zou het triest vinden als Rijnsburg zaterdag echt maar 400 kaarten krijgt: http://www.amateurvoetbalspel.nl/index.php?regio=0&pagina=7&nieuws=13494
Vol = vol hè
pi_70044526
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Vol = vol hè
400 kaarten? Lachwekkend als het zo is. Maar naar wat ik allemaal lees over WKE verbaasd het me niks.
pi_70046328
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

400 kaarten? Lachwekkend als het zo is. Maar naar wat ik allemaal lees over WKE verbaasd het me niks.
Nee er kunnen meer dan 400 mensen terecht op Grote Geert, maar is het zo verwonderlijk dat het grootste deel naar WKE gaat? Dacht het niet.

En wat lees jij zoal over WKE, wat uiteraar geheel subjectief is
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:28:57 #229
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70047649
ik vind 90%/10% niet echt eerlijk. Ik weet niet hoeveel kaarten er voor jullie beschikbaar waren bij RBB, ik denk 1000 tot 1500, maar ik vind 75%/25% dan een eerlijkere verdeling.
pi_70049719
Wie het eerst komt wie het eerst maalt? Wil je echt kaarten hebben koop je ze vroeg in de voorverkoop...
pi_70050057
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef uitje4life het volgende:
ik vind 90%/10% niet echt eerlijk. Ik weet niet hoeveel kaarten er voor jullie beschikbaar waren bij RBB, ik denk 1000 tot 1500, maar ik vind 75%/25% dan een eerlijkere verdeling.
Tja moet dat nou een afweging zijn dan? die 1000 tot 1500 zegt mij helemaal niets hoor...... ik weet niet wat de capaciteit is van het compex van RBB, maar ik schat in dat 400 kaarten bij WKE geen 10% is, maar wel iets meer. (Maar dat kan een inschattingsfout zijn)

Er staat overigens nergens dat RBB ook daadwerkelijk maar 400 krijgt of dat het er meer zijn.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:44:06 #232
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70053073
Ik gokte op 4000... Bij Rijnsburg kunnen er volgens mij 5000 of 5500 op. Het is te hopen dat we meer krijgen, het bericht op de RBB-site over de voorverkoop is nu al ruim 900 keer bekeken.....
pi_70055883
Capaciteit is dus 2000 en ze krijgen dus 20% van de kaarten.
Niets mis mee imo.

http://ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=12344
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:20:27 #234
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70059659
nouja we zien het wel, ik zorg ervoor dat ik erbij ben!
pi_70062962
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef uitje4life het volgende:
nouja we zien het wel, ik zorg ervoor dat ik erbij ben!
Ik niet
pi_70069348
Ik wel. .
Hoi.
pi_70073256
Ik vrees dat het knokken wordt als WKE verliest, die reputatie hebben ze, denk aan die wedstrijd om de beker tegen Urk.
pi_70074910
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik vrees dat het knokken wordt als WKE verliest, die reputatie hebben ze, denk aan die wedstrijd om de beker tegen Urk.
Ik vrees van niet
pi_70090020
quote:
Aparte ingang voor Rijnsburgse supporters

De supporters van Rijnsburgse Boys moeten zaterdag via een aparte ingang sportpark Grote Geert van WKE in Emmen betreden. Om 16.00 uur staat daar het tweede duel om het algeheel landskampioenschap bij de amateurs op het programma. De eerste wedstrijd werd met 1-0 gewonnen door Rijnsburgse Boys.

Volgens de website van Rijnsburgse Boys gaan stewards van de bezoekende club er op toezien dat hun aanhangers de juiste ingang nemen. Beide supportersgroepen worden van elkaar gescheiden. Aan de kant waar de fans uit Rijnsburg staan wordt gezorgd voor sanitaire voorzieningen en er kan daar ook eten en drinken gekocht worden.

Op deze manier hopen beide clubs dat alles in goede banen wordt geleid rond de wedstrijd. Aan de supporters van Rijnsburgse Boys wordt verder gevraagd of zij zich sportief willen gedragen om er een mooie voetbalmiddag van te maken.

Na de eerste wedstrijd in Rijnsburg liepen de gemoederen op het laatst enigszins op toen de thuisploeg een strafschop kreeg na een vermeende handsbal van WKE verdediger Martijn Doldersum. Doordat de aansluitende strafschop benut werd won Rijnsburgse Boys de wedstrijd.
Bron: Zondaghoofdklasse
Hoi.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:48:57 #240
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70090316
725 kaarten krijgt Rijnsburgse Boys, al zal het er om hangen of die allemaal verkocht gaan worden. Ik heb al van veel families gehoord dat ze niet gaan omdat ze er zich niet veilig bij voelen om te gaan.
pi_70090439
Het is geen een of andere oorlogssituatie daar hoor. Tenminste, heb nog nooit bij WKE thuis trammelant meegemaakt.

Sinds gister zijn de voorbereidingen in volle gang. Was aardig druk met allerlei helpers en dergelijke.
Hoi.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:52:22 #242
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70090462
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef pekel het volgende:

[..]
zat eraan te denken om dit te plaatsen, maar dat heb jij dus al gedaan
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:23 #243
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70090513
afscheiding van supporters in amateurvoetbal het moet niet gekker worden
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:53:36 #244
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70090529
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Het is geen een of andere oorlogssituatie daar hoor. Tenminste, heb nog nooit bij WKE thuis trammelant meegemaakt.

Sinds gister zijn de voorbereidingen in volle gang. Was aardig druk met allerlei helpers en dergelijke.
Ok, wat moet er allemaal gebeuren dan? Hekken en dergelijke? Nog extra dingen die van de KNVB moeten?
pi_70090754
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Ok, wat moet er allemaal gebeuren dan? Hekken en dergelijke? Nog extra dingen die van de KNVB moeten?
Weet niet hoe het precies gaat worden, maar zal een gebied met hekken afgezet worden neem ik aan. Jullie zullen via een weiland naar binnen moeten denk ik. . Wees blij, want het is standaard bij topwedstrijden één grote drukke bende. Weinig parkeergelegenheid, niet echt allemaal heel handig. Mag wel eens op de schop.

Hoorde trouwens dat er 1200 kaarten zijn verkocht gisteren @ wke.
Hoi.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:02:37 #246
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70090914
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef pekel het volgende:

[..]

Weet niet hoe het precies gaat worden, maar zal een gebied met hekken afgezet worden neem ik aan. Jullie zullen via een weiland naar binnen moeten denk ik. . Wees blij, want het is standaard bij topwedstrijden één grote drukke bende. Weinig parkeergelegenheid, niet echt allemaal heel handig. Mag wel eens op de schop.

Hoorde trouwens dat er 1200 kaarten zijn verkocht gisteren @ wke.
Als ze zich aan de maximale capaciteit houden zijn er dus nog maar 75 kaarten te krijgen voor WKE-supporters!

Weinig parkeergelegenheid kan nog wel eens lastig worden. Ik denk dat er 1 en hooguit 2 bussen (of een dubbeldekker) gaan en voor de rest gaat het allemaal met eigen vervoer. Raar, maar zo zijn Rijnsburgers nou eenmaal

[ Bericht 15% gewijzigd door uitje4life op 17-06-2009 12:08:02 ]
pi_70101469
Hoe werkt het eigenlijk om naar WKE te gaan? Je gaat het kamp binnen lijkt me en dan is daar ineens het veld? Vraag ik me eigenlijk wel af, wij komen daar nooit natuurlijk, dus heb ook geen beeld van hoe het daar is.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:53:34 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70101862
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk om naar WKE te gaan? Je gaat het kamp binnen lijkt me en dan is daar ineens het veld? Vraag ik me eigenlijk wel af, wij komen daar nooit natuurlijk, dus heb ook geen beeld van hoe het daar is.
Snelweg naar Emmen, voor centrum linksaf. Daarna na 1,5 km afslag woonwagenkamp. Doorrijden en je rijdt er tegenaan. Kamp kom je niet door.

Hoi.
pi_70102105
Okee, je bent dus niet echt op het kamp. Interessant. Wie weet loten wij ze wel voor de beker.
www.thuisuiteten.nl
pi_70105560
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef methodmich het volgende:
Okee, je bent dus niet echt op het kamp. Interessant. Wie weet loten wij ze wel voor de beker.
Hopelijk loten wij elkaar.
pi_70105874
Die kans is niet groot... Ze proberen namelijk altijd zondag tegen zaterdag te loten en dan is er met 25 om 23 slechts één zaterdag - zaterdag duel mogelijk. Maar goed, de kans is er wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_70106047
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef methodmich het volgende:
Die kans is niet groot... Ze proberen namelijk altijd zondag tegen zaterdag te loten en dan is er met 25 om 23 slechts één zaterdag - zaterdag duel mogelijk. Maar goed, de kans is er wel.
Je hebt gelijk, had ik even niet aan gedacht.

Zondagclubs zijn naar mijn mening een stuk saaier. Behalve WKE wellicht
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:30:55 #254
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70118863
Gemert heeft trouwens wel een heel aardig sportpark, leuk om daar te voetballen. Vorig jaar in de halve finale van de beker speelden wij daar. Stond er een hele grote partytent met een grote TV vanwege het EK! Dat was wel omdat de kantine vernieuwd werd, maar toch... Ook mooie brede ruimtes om te staan rondom het veld, kunnen ze nog wat leuks mee!

En nu weer on
pi_70139031
Ja, goed idee uitje. Wat is de vermoedelijke opstelling? En zal TV West het live gaan uitzenden?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:18:15 #256
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70148613
Menno in plaats van Bennie, misschien joost weer in de basis?

En het wordt uitgezonden op westonline.nl. De 725 kaarten waren trouwens binnen een half uur verkocht!
pi_70160965
DvhN staat al weer vol met voorbeschouwingen. Er worden 4000 man verwacht. Alles is op orde gebracht. WKE is er klaar voor. .

Heb er zin in morgen. Hup WKE.
Hoi.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:54:07 #258
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70161206
er kunnen toch maar 2000 man naar binnen? Wat doen ze met de rest?
pi_70162113
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef uitje4life het volgende:
er kunnen toch maar 2000 man naar binnen? Wat doen ze met de rest?
Er worden 4000 mensen toegelaten. Wordt een beetje krapper staan dan normaal denk ik. .
Hoi.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:54:09 #260
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70163169
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef pekel het volgende:

[..]

Er worden 4000 mensen toegelaten. Wordt een beetje krapper staan dan normaal denk ik. .
Dan vind ik 725 kaarten voor de bezoekende partij triest. Wij kunnen ook krapper staan, dus 1450 kan dan makkelijk!
pi_70195242
Straks maar eens gaan kijken via westonline dan. Ben wel benieuwd hoor, WKE zal moeten komen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:22:52 #262
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70196005
willem van zuylen doet het live-commentaar vanuit de kantine van Rijnsburgse Boys! En wij zijn nu bijna in Emmen. Voor wie gaat kijken: fijne wedstrijd!
pi_70196074
Ja, jij ook succes daar. Niet vechten met de beulen hoor!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_70197176
weet niet wat ze daar in de kantine van RBB zien, maar ik zit hier naar zwart beeld met achtergrondgeluid te kijken...

edit: we hebben beeld! (maar nu geeft rtv katwijk geen verslag meer wegens technische problemen... )
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_70198418
Saaie wedstrijd tot nu toe. Het zou mij verbazen als WKE nog zou winnen.
pi_70199236
0-1 Rijnsburg. Denk ik. Ik schakel net in.
pi_70199270
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:28 schreef Frankz0rz het volgende:
0-1 Rijnsburg. Denk ik, althans, ik schakel net in.
Klopt.
pi_70199310
Hebben ze daar nooit van lichtmasten gehoord ofzo? Zo donker als de pest
pi_70199387
0-2 Rijnsburg, knullig eigen doelpunt na een voorzet
pi_70199553
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:34 schreef Frankz0rz het volgende:
0-2 Rijnsburg, knullig eigen doelpunt na een voorzet
Lachwekkende goal.
pi_70199685
Oef, bijna 1-2.
pi_70199697
1-2 WKE. Maar wel te laat vrees ik voor WKE.
pi_70199767
Keeper van WKE staat 30 meter voor z'n doel en iemand van Rijnsburg knalt die bal bijna het doel in
pi_70199770
2-2

Edit: Ongelofelijk. 3-2 WKE.

Nu moet Rijnsburg opeens weer
pi_70199828
Hahahaha.

Verlenging.
pi_70199871
Daar denkt die cameraman van TV West anders over volgens mij

Wat een geklungel zeg van Rijnsburg. Die zaten met hun hoofd al bij die titel

4-2 WKE. Wat staan die verdedigers toch te slapen

[ Bericht 23% gewijzigd door Frankz0rz op 20-06-2009 18:04:01 ]
pi_70200134
Come on WKE!
That's all folks!
pi_70200253
Come on Rijnsburg!
pi_70200749
Penalty's.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:33:36 #280
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_70200829
ben benieuwd !

Hup RBB
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_70200904
Leuke missers.
That's all folks!
pi_70200913
Is het nog 4-3 geworden?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:37:19 #283
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_70200937
lekker TIM !!!!!!!!!!!!!!!!
256 goals !
pi_70200969
Ik zie 5 penals en ze zijn alle 5 mis.
That's all folks!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 18:38:37 #285
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_70200971
na 4 strafschoppen staat het nog 0-0
256 goals !
pi_70200986
Gaan ze nog raak schieten? Wat een wanvertoning dit.
pi_70200992
Dat is 6.
pi_70200996
Maak er maar 6 van.
That's all folks!
pi_70201059
1-1, allebei nog een beurt.
That's all folks!
pi_70201100
2-1 voor WKE in de serie

Kampioen!
That's all folks!
pi_70201111
Slechtste reeks ooit?
pi_70201177
Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien, de eerste 6 penals mis.
That's all folks!
pi_70201349
6 gemiste pingels? Jammer dat ik moest eten.
pi_70201422
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
6 gemiste pingels? Jammer dat ik moest eten.
7.
pi_70201590
Ai ai ai, wat heeft Rijnsburg het weggegeven.
pi_70202331
Ongelooflijk zeg... Niet normaal. Rijnsburg moet zich kapotschamen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70202586
WKE landskampioen na spektakelstuk

Weer één in de lijst van bizarre duels om de landstitel zeg.

En wel heeeeel lelijk dat Peter en Bart Freke, zekerheidjes vanaf de stip, al gewisseld waren op dat superbelangrijke moment. Tegen NEC destijds ook al, toen Van Noord moest trappen en miste.

Maar ze hadden het nooit meer weg mogen geven natuurlijk, dat staat voorop. Wel heel sneu voor RBB en dan vooral voor KingRa en uitje4life. Lange terugreis zo voor ze.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:36:50 #298
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_70202721
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef marcodej het volgende:
Ongelooflijk zeg... Niet normaal. Rijnsburg moet zich kapotschamen.
Tsja, ik weet het niet... Ze hebben alles gegeven, ik ben trots op ze, en met mij elke Rijnsburger. Vanavond toch gewoon een feestje bij RBB. De gelukkigste heeft gewonnen, de beste verloren. Gefeliciteerd WKE, al had ik liever de felicitaties in ontvangst genomen!
pi_70203557
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Tsja, ik weet het niet... Ze hebben alles gegeven, ik ben trots op ze, en met mij elke Rijnsburger. Vanavond toch gewoon een feestje bij RBB.
Kom op, dit hadden ze natuurlijk nooit en te nimmer meer weg mogen geven... Ik snap niet dat je nu nog een feestje kan vieren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70203811
Nouja, ze zijn natuurlijk nog wel kampioen van Hoofdklasse A.
pi_70203908
En zaterdagkampioen ja, maar goed, als je er zo ongelooflijk dicht in de buurt bent.... Begrijp wel wat marcodej bedoelt.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')