quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Blight het volgende:
Zoveel tekst en nog geen reacties? Deze ga ik volgen, omdat het kan.
Bram Meurs (Eindhoven)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
Altijd leuk dit. Ik herken weinig ex-profs eigenlijk. Bronkhorst (oa. ex FC Groningen), Ellery Cairo, Leitoe en John van Dalen zijn eigenlijk de enigen die ik herken.
Ja, Henk de Jong, was ik ff vergeten. Misschien kan Prosac die nog in de OP zetten (of een ander).quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef uitje4life het volgende:
edit: Is er geen trainer bij Harkemase Boys?![]()
Dat is erg zuur voor de Vogels 2 spitsen!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens hebben zowel IJsselmeervogels als Rijnsburgse Boys personele problemen. Rijnsburg moet het doen zonder spits Martijn Gootjes, terwijl de Vogels zowel topscorer Kwong-Wah Steinraht als smaakmaker André Kemper moeten missen!!
Op www.avss.nl staat alles over het amateurvoetbal in de hoofdklasse!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit ga ik weer volgen dit jaar. Heeft iemand misschien een linkje naar de uitslagen van de kampioenscompetities van de afgelopen jaren?
Tegen RBC in het bekertoernooi (2-1 winst) was Kuhlmann geschorst, Gootjes geblesseerd en Ascencion was 2 weken afwezig geweest i.v.m. familieomstandigheden dus die had niet getraind. Dus voor ons is het wel op te vangen, de vogels hebben wat minder mensen voor de voorhoede...quote:Op donderdag 30 april 2009 16:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens hebben zowel IJsselmeervogels als Rijnsburgse Boys personele problemen. Rijnsburg moet het doen zonder spits Martijn Gootjes, terwijl de Vogels zowel topscorer Kwong-Wah Steinraht als smaakmaker André Kemper moeten missen!!
1998/99quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dit ga ik weer volgen dit jaar. Heeft iemand misschien een linkje naar de uitslagen van de kampioenscompetities van de afgelopen jaren?
Wat is jouw 'geweldige' kutclub dan wel niet? Frustratie ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:35 schreef pfaf het volgende:
Kunnen ze ook alledrie niet winnen? Kutclubs.
De vogelverschrikker staat volgens mij al klaar... Kan wel eens een hele leuke pot worden, Rijnsburg heeft nog 2 appeltjes (2006 en 2007) te schillen met ze!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef HPayne het volgende:
Zaterdag misschien naar RBB-Vogels.
Oke lijkt me een leuke pot. Nooit bij de Boys geweest dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef uitje4life het volgende:
[..]
De vogelverschrikker staat volgens mij al klaar... Kan wel eens een hele leuke pot worden, Rijnsburg heeft nog 2 appeltjes (2006 en 2007) te schillen met ze!
Tot zaterdag dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oke lijkt me een leuke pot. Nooit bij de Boys geweest dus.
Ja misschien wel, weet nog niet wat de plannen zijn van m'n consorten..quote:
Dat is al snel! Kwong had toch een verrekte of ingescheurde knie-/enkelband ofzo? En wat had de Graaf ook alweer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef F1Bas het volgende:
Steinraht en Henri de Graaf wellicht snel weer terug.....
Met een beetje geluk Henri zaterdag al en Steinraht 21 mei tegen Harkema(al blijft vooral die laatste twijfelachtig).
Henri speeltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:08 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Dat is al snel! Kwong had toch een verrekte of ingescheurde knie-/enkelband ofzo? En wat had de Graaf ook alweer?
Van Roosmalen heeft dinsdag tijdens de training zich aan zijn hamstring geblesseerd. Ik sprak nog ff met hem, maar zaterdag komt sowieso te vroeg voor hem! Verder komen er wat leuke sfeeracties... Plaats na de wedstrijd wel links voor de foto's!
Rijnsburg en de Vogels vielen beiden tegen, zeker Rijnsburg had ik sterker verwacht. Echte hele grote kansen waren er niet al kreeg Rijnsburg de grootste maar die was heel hard voorlangs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:22 schreef uitje4life het volgende:
jammer dat je nu een spits mist die op de goeie plek staat! Rijnsburg had zeker kunnen winnen. Ik wil de beelden van Leitoe die volgens velen binnen de 16 onderuit werd geschoffeld nog wel even zien. Ik vond de Vogels wel tegenvallen, alleen maar spelen op de counter.
De arbitrage was ook niet om helemaal blij mee te zijn!
Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Pikhoofd het volgende:
Rijnsburgse Boys met 5-4.
Lulkop!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!
Nee, uitje4life :pquote:
Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef uitje4life het volgende:
Bij Rijnsburgse Boys heeft Joost Kuhlmann iets met zijn enkelbanden, dus die speelt waarschijnlijk niet zaterdag. En ik hoorde ook dat Ascencion zaterdag boos weg is gegaan omdat hij niet in de basis stond en dat hij niet meer terugkomt... Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden!
Oh, dinsdag zeiden ze niet gescheurd... Maar goed, dan wordt het tijd voor André 'de slinger' van Egmond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:23 schreef F1Bas het volgende:
dan maar die Uien!
5-4 voor Harkema...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?
Grappige 'foto van de week' op VoZ, als je alleen let op Cairo en de RBB-speler op de grond (volgens mij Danny van der Vijver).
Ik neem aan data Leitoe er ook bij is, of is hij ook al geblesseerd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:08 schreef uitje4life het volgende:
knappe prestatie van de Boys! Nu hopen dat RBB zich niet laat verrassen door de Harekieten... ik ben benieuwd wie er voorin staan naast Cairo. Ik gok op André van Egmond en Dick Zwarthoed!
Ach, leuk die kansen voor de Boysquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef Sybesma het volgende:
Dik verdiende overwinning voor de Boys.
Ik vond IJsselmeervogels behalve vlak voor en na rust erg zwak al moet gezegd worden dat de Boys zeer goed speelden. Het had ook zomaar 6-1 kunnen worden. Een misser van de Boys alleen op de keeper in de eerste helft en in de tweede helft ook nog een aardige kans. De Vogels zetten hier niet veel tegenover.
Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.quote:
1e goal was van van der Heijden, de rest van Slager. Barto heeft niet gescoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.
Nou F1BAS, ik (ondanks mijn username hier) heb 100% de voorkeuer voor de Vogels. Ik schreef dit dus niet als supporter van de Boys of zo. Nee als liefhebber van IJsselmeervogels.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, leuk die kansen voor de Boysmaar als Opschoor een paar minuten naar rust de 2-2 erin knalt(die MOET er gewoon in) was het gewoon weer gelijk. En nee, dan zag ik de Boys niet meer winnen.
Maar goed de nederlaag was terecht omdat onze verdediging liep te schutteren. En Axwijk is normaal gewoon samen met Bas Mooij erg goed. Nee, dinsdag winnen we ook niet hoor, gewoon volgend jaar weer beter want echt veel concurrentie is er momenteel niet in de Hoofdklasse B.
Volgend jaar hopelijk met een betere vorm en een complete voorhoede.
Twee schorsingen, Tosch en Bronckhorst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?
Je hebt het over Middelbeek? Die speelt juist altijd toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Dennus-F het volgende:
Na vandaag snap ik wel waarom hij nooit speelt bij geen 1 goal ging hij vrijuit.
Zijn trap is ook beroerd!
Hij speelt al sinds wedstrijd 7 in de competitie, dat is juist het erge.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:50 schreef Dennus-F het volgende:
Geen idee geen vaste volger.. De keeper die er in stond was onzeker en slecht
Dat mag geen excuus zijn, Rijnsburg mist er 3, en een vierde viel geblesseerd uit. Leitoe was, totdat van Egmond erin kwam, de enige echte spits. Zwarthoed is normaal gesproken voor het middenveld en van Roosmalen ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef Sybesma het volgende:
Alleen jammer van de keeper en het gebrek aan spitsen.
dit bedoelde je neem ik aan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:21 schreef HPayne het volgende:
Hopelijk wint Harkema zaterdag van RBB de Vogels, dan wordt het nog een heet potje in Rijnsburg.
Al mist rijnsburg 100 spitsen. Dat doet niets af aan het feit dat de huidige spitsen van de Vogels geen potten konden breken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:26 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn, Rijnsburg mist er 3, en een vierde viel geblesseerd uit. Leitoe was, totdat van Egmond erin kwam, de enige echte spits. Zwarthoed is normaal gesproken voor het middenveld en van Roosmalen ook.
Nee maar omdat je zei dat ijsselmeervogels een gebrek aan spitsen heeft... Dacht ik dat je het niet over de huidige spitsen had!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Al mist rijnsburg 100 spitsen. Dat doet niets af aan het feit dat de huidige spitsen van de Vogels geen potten konden breken.
Wesseling was altijd al een angsthaas. Bij Cambuur presteerde hij het om spitsen om te turnen in verdedigers.. Reactief voetbal noemde hij het, een term waar ik van kan kotsen..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:46 schreef methodmich het volgende:
Dus Wesseling kiest gewoon weer "angstig".
Nou die 2 waren het dus niet.....wel 2 anderen.....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:53 schreef methodmich het volgende:
De ingrijpende week van de Vogels heeft geholpen dus. Wesseling heeft met Middelbeek gevochten in de kleedkamer, nadat de keeper zich boos toonde over de uitspraken van Wesseling over zijn spel tegen RBB. Daarom dus weggestuurd. Bovendien hebben de spelers en de TC bij Wesseling aangedrongen op een wijziging qua tactiek en dat loonde dus.
Nee, Middelbeek en Wesseling hebben 100 % gevochten, door meerdere bronnen bevestigd. Misschien nog wel twee anderen dan, maar deze twee op zeker dus ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou die 2 waren het dus niet.....wel 2 anderen.....
bron: BN/De Stemquote:Beter Baronie uitgeschakeld na verlies bij WKE
Buitenspeltreffer in blessuretijd breekt Bredase ploeg op.
Invaller Arjan Wessels ging gisteren op de schouders op Woonwagenkamp Emmen.
In blessuretijd schoot hij met zijn eerste balcontact WKE naar 2-1 tegen Baronie. WKE heeft zondag aan een gelijkspel in Naaldwijk tegen Westlandia voldoende voor de Nederlandse titel bij de zondagamateurs. Verdiend of niet, WKE maalde er niet om. Balen deed Baronie, dat in Emmen beter was en vroeg op voorsprong kwam. Een discutabele en benutte strafschop plus een buitenspeltreffer in blessuretijd deden de Bredase hoofdklasser alsnog de das om.
"Slim van die spits" vond Ruud van Stokkom. Baronie's centrale verdediger zag WKE-aanvaller Paul Weerman de pingel versieren. "Dat gehaaide, daar werden we hier om afgetroefd. Voetballend waren we beter." Van Stokkom keek toch tevreden terug om zijn eerste seizoen in Breda. "Boven verwachting gedraaid", vond hij. "Als ploeg, maar ook persoonlijk. Jammer, dat we het hier en thuis tegen Westlandia weggaven."
De buitenspeltreffer in blessuretijd gaf nog meer discussie dan de pingel. Trainer Peter Maas: "Vijf meter, mogelijk nog meer. Ik voel me genaaid."
Of het troost was, dat de dader een vrouwelijke assistent-scheidsrechter was? "Nou, mevrouw De Jong heeft ons eerder dwars gezeten," herinnerde de Baronie-trainer zich. "Bij SV Meerssen. Misschien was het wel een wraakactie van haar." Maas wees de vinger meer naar arbiter Both, die in had moeten grijpen. "Ja, maar die man zat voor de wedstrijd al met witte lippen in de bestuurskamer."
Toch keek Maas terug op een prachtig Baronie-jaar. "Er moest veel gebeuren vooraf. Dat lukte dankzij de groep en mijn staf van trainers. Die titel in de hoofdklasse B was al meer dan verwacht. Het NK erna was een betere graadmeter hoe ver we waren."
Dan heeft de trainer zich een meter of 5 vergist. Dat overkomt iedereen wel eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Rekkie het volgende:
En het was dus geen buitenspel. Beelden van RTV Drenthe hebben dat bevestigd
Ach, het is wel een Breda'se krant natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:23 schreef pekel het volgende:
Dat stukje tekst van BN/De Stem is wel vermakelijk slecht zeg.
Buitenspel is het zeker niet idd. Die penalty weet ik niet, enerzijds gaat hij makkelijk naar de grond, aan de andere kant is het ook wel erg dom om hem op die positie een duwtje te geven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef Rekkie het volgende:
Oordeel zelf. Van buitenspel is geenzins sprake.
Imo is de pingel ook zeker te verdedigen.
Al met al een terechte overwinning voor WKE (m.i.)
Daarom vond ik het ook zeer goed te verdedigen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Buitenspel is het zeker niet idd. Die penalty weet ik niet, enerzijds gaat hij makkelijk naar de grond, aan de andere kant is het ook wel erg dom om hem op die positie een duwtje te geven.
De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Gaan ze er een feestpot van maken of zitten er nog wel zoveel eigen spelers bij de normale basis? Of krijgen we jongens als Van Es, Van Egmond, Hogewoning en de Zandbergens?
Op Joey Zandbergen na (geblesseerd) klopt dit wel aardig denk. Vind het leuk en goed dat die eigen gasten, die ook echt goed kunnen ballen, een wedstrijd mee kunnen pakken. Wat een luxe om in de kampioenscompetitie dit te kunnen doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:39 schreef uitje4life het volgende:
[..]
De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)
Zo wordt ie denk ik:
Doel: Martijn Zwaan;
Achterin: Jelle Bouma, Joey Zandbergen, Ben van der Meij (of Yuri van Es, ik weet niet meer welke van de twee bij "oranje" speelde gisteren) en Jos van Beuningen;
Midden: Vincent Mulder, Niels Hogewoning en Menno van Roosmalen;
Voor: Thijs Haselhoff, André van Egmond en Mark Kabelaar.
Maar Harkemase Boys komt ook met een (half) tweede elftal, ik sprak elftalbegeleider Nico Paauw gisteren en die had contact gehad met Harkema. Die willen natuurlijk die landelijke beker pakken!
kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Rekkie het volgende:
Kut ik kan niet naar WKE thuis tegen Rijnsburg
Hoezo niet zo heel netjes....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef uitje4life het volgende:
[..]
kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`
Ik las op de site van WKE dat dit om 4 uur begint.... waarom niet gewoon half 3?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef uitje4life het volgende:
En WKE is zondagkampioen geworden door een 0-0 gelijkspel bij Westlandia. Westlandia was de enige die voetbalde volgens Radio West. Ook kreeg er nog een speler van WKE rood voor slaan en als ik het radioverslag mag geloven hadden er nog wel 1 of 2 bijgekund voor slaan en dergelijke.
de spelers heb ik het dan over, de staf van Westlandia werd fysiek belaagd. Als de samenvatting online staat zal ik hem plaatsen!quote:
Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.quote:
Klappenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.
ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klappen_! wat heen en weer getrek, tussen BEIDE partijen.
Geen noodzaak om ophef over te maken
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef uitje4life het volgende:
[..]
ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.
alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV Westquote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]_!
Done en ik heb het vanmiddag ook live kunnen aanschouwen.
Wat is nu je punt, behalve het half lezen van mijn reacties?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef uitje4life het volgende:
[..]
alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV West
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef uitje4life het volgende:
De nummer 10 deelt een klap uit en die nummer 8 kan beter gaan kickboxen. Dat tikje tegen die trainer, tsja dat moet je niet doen maar dat is verder niks. Overigens ook 1 van Westlandia die een klap geeft. Hier de samenvatting! op 7:30 het gerommel...
Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van beide kanten minimaal evenveel heen en weer getrek, het is de aandacht niet eens waard.
Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....
Die rode kaart was trouwens belachelijk, wat moest die speler wel niet gedacht hebben om die overtreding te maken?
Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....
Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)quote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.
Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)
Dat hij geschorst is a.s. zaterdag is uiteraard niet meer dan logisch.
Verder denk ik niet dat er veel gaat gebeuren.
Dan stel ik mijn planning nog maar een keer bij: huldiging in Rijnsburg om 23:00 uur! Gezellig wordt dat!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.
De tijden weet ik ook: Zaterdag 13 juni om 14:30 in Rijnsburg, de 20e om 16:00 in Emmen!
Rijnsburg mist dus Martijn Gootjes, Joost Kuhlmann lijkt fit te zijn! Tenminste, dat zegt ie zelf!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb gisteravond met een aantal spelers van WKE gesproken.
WKE mist vooralsnog Eleveld en Koops, Rick Slor lijkt fit te zijn voor a.s. zaterdag.
Men gaat minimaal voor een gelijkspel, maar speelt uiteraard voor de winst.
Inderdaad, alleen tegen Harkema-uit speelde RBB goed. Al had Harkema natuurlijk de wedstrijd tegen de Vogels nog in de benen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef F1Bas het volgende:
RBB zal toch echt beter moeten spelen dan in de zaterdagcompetitie anders redden ze het niet.
Al weet ik niet hoe goed WKE is.
Wel handig, die man heeft geen grensrechters nodig...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef methodmich het volgende:
Scheidsrechter Johannes de Bat uit Goes schijnt aangewezen te zijn, een wat opmerkelijke keuze.
Volgens mij niet. Wel uiteraard op de bekende radiozenders.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee of RBB-WKE ergens live is te volgen online (TV)?
Duizendje of 4/5 denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel bezoekers komen op zo'n wedstrijd af?
Stuk minder dan bijvoorbeeld onze derby.quote:
Inderdaad, uitdoelpunten zeggen ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Rekkie het volgende:
1-0 is nog niet zo heel erg, thuis afmaken, zolang het maar geen 2-0 wordt
Ze spelen toch volgens het europacup principe en uitdoelpunten zeg toch wel iets??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Inderdaad, uitdoelpunten zeggen ook niet zoveel.
Met 2-1 is het 'gewoon' verlenging dan.
2 jaar geleden bij ons nog niet, volgens mij is het niet veranderd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze spelen toch volgens het europacup principe en uitdoelpunten zeg toch wel iets??
Ik zal het eens zoeken, want ik dacht dit ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
2 jaar geleden bij ons nog niet, volgens mij is het niet veranderd.
quote:Het is belangrijk voor WKE om een goed resultaat neer te zetten, zo dat in de thuiswedstrijd er nog wat te halen valt. Er wordt gespeeld conform het systeem dat wordt gehanteerd bij de Europacup, met dien verstande dat bij een gelijke stand na twee wedstrijden, alleen het doelsaldo telt. Veel oranje supporters zullen zaterdag WKE vergezellen naar het verre Rijnsburg. Wij hopen op een prachtige, doch vooral sportieve wedstrijd, met hopelijk een goed resultaat voor WKE.
Aha.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens de site van WKE:
http://www.vv-wke.nl/vf/0(...)burgse-Boys-WKE.html
[..]
Maak je niet zo druk, je hebt gewoon en dat met 10 man.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:37 schreef uitje4life het volgende:
nee terecht, hij rolde via zijn hoofd over zijn arm. Zielig dat er dan een speler is die even 4 a 5 keer in de grond trapt bij de penaltystip om het veld te mollen.
En dan nog Bart Freke onderuit trappen als ie gescoord heeft....
Dat klopt niet, uitdoelpunten tellen niet 'dubbel'quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Rekkie het volgende:
Volgens de site van WKE:
http://www.vv-wke.nl/vf/0(...)burgse-Boys-WKE.html
[..]
Ja als je het dan ontkracht, doe dan op z'n minst een poging tot een bron verstekken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:40 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Dat klopt niet, uitdoelpunten tellen niet 'dubbel'
Rijnsburgse Boys wint eerste duel om landstitelquote:Er wordt gespeeld conform het systeem dat wordt gehanteerd bij de Europacup, met dien verstande dat bij een gelijke stand na twee wedstrijden, alleen het doelsaldo telt.
Ga nou niet zeggen dat Rijnsburg het deed, volgens mij missen wij nu een strafschopstip en na die pingel wordt Bart Freke onderuit geschopt. Dat laatste krijgt waarschijnlijk nog een staartje, zie Hoofdklasse.org bij de verdeeldheid over de penalty. En WKE-'supporters' vonden het na de wedstrijd ook nog nodig om met fietsen te gaan gooien en naar RBB te bellen om vervolgens wat bedreigingen eruit te gooien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja als je het dan ontkracht, doe dan op z'n minst een poging tot een bron verstekken.
En verder, loop niet zo te mekkeren man, er staat wat op het spel.
Dan gebeurt er wel eens wat (van beide kanten overigens)
Juist, je zegt het zelf. Iets wat WKE dus niet deed bij de penalty en het verlies. Je cluppie doet dus niet wat jouw gedachte is. En hands is hands, dus een penalty. Al had ie misschien ook kunnen fluiten voor een duw in de rug.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
Wat supporters doen, interesseert mij geen ene fuck.
RBB krijgt niet voor niets 2 rode kaarten.
WKE een onterechte pingel tegen, sobeit. Dat is voetbal.
Klaar, afsluiten en doorgaan naar de volgende wedstrijd.
Mensen moeten leren dingen achter zich te laten..... damn!
Op de site van een scheidsrechtersforum vinden ze het precies andersom, zal de link morgen plaatsen!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Mijn cluppie?
Kom op kerel, er zit nog al wat verschil tussen het laten rusten, een dag na de wedstrijd of tijdens een wedstrijd met alle emoties op dat moment. (Niet dat ik goedkeur wat de supporters doen overigens, maar die van de spelers is zeker te begrijpen.)
Verder was de penal zeker discutabel, en dat niet elke scheidsrechter een rode kaart geeft bij het roepen van blinde, is meer twijfelachtig namens de andere scheidsrechters, niet vanwege eentje die het eens een keer wel goed doet.
Waarom? Gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:57 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Op de site van een scheidsrechtersforum vinden ze het precies andersom, zal de link morgen plaatsen!
Nu op naar volgende week, liever in het stadion van Emmen dan op de Grote Geert!
RBB is dan ook geen middenmoter in de eredivisie... (Lees: Feyenoord)quote:Op maandag 15 juni 2009 01:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Inderdaad. WKE blijft gewoon op Grote Geert. 't Is geen HHC.
Neemt niet weg dat die stippenmoller toch wel vreemd is, zeker met al zijn ervaring. En die trappende speler slaat natuurlijk ook nergens op.quote:'' Het is gemakkelijk om te juichen als het goed gaat, maar je moet er ook staan als het tegenzit. Vandaag heb ik ze veel te weinig gehoord. En dan komen er na afloop ook nog een paar het veld op, terwijl de supporters van WKE eraan komen. Je hebt als Rijnsburgse Boys een hartstikke goede naam, dan moet je je niet zo verlagen. Nee, die hebben me vandaag echt teleurgesteld."
Vol = vol hèquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef uitje4life het volgende:
ik zou het triest vinden als Rijnsburg zaterdag echt maar 400 kaarten krijgt: http://www.amateurvoetbalspel.nl/index.php?regio=0&pagina=7&nieuws=13494
400 kaarten? Lachwekkend als het zo is. Maar naar wat ik allemaal lees over WKE verbaasd het me niks.quote:
Nee er kunnen meer dan 400 mensen terecht op Grote Geert, maar is het zo verwonderlijk dat het grootste deel naar WKE gaat? Dacht het niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
400 kaarten? Lachwekkend als het zo is. Maar naar wat ik allemaal lees over WKE verbaasd het me niks.
Tja moet dat nou een afweging zijn dan? die 1000 tot 1500 zegt mij helemaal niets hoor...... ik weet niet wat de capaciteit is van het compex van RBB, maar ik schat in dat 400 kaarten bij WKE geen 10% is, maar wel iets meer. (Maar dat kan een inschattingsfout zijn)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:28 schreef uitje4life het volgende:
ik vind 90%/10% niet echt eerlijk. Ik weet niet hoeveel kaarten er voor jullie beschikbaar waren bij RBB, ik denk 1000 tot 1500, maar ik vind 75%/25% dan een eerlijkere verdeling.
Ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef uitje4life het volgende:
nouja we zien het wel, ik zorg ervoor dat ik erbij ben!
Ik vrees van nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:56 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik vrees dat het knokken wordt als WKE verliest, die reputatie hebben ze, denk aan die wedstrijd om de beker tegen Urk.
quote:Aparte ingang voor Rijnsburgse supporters
De supporters van Rijnsburgse Boys moeten zaterdag via een aparte ingang sportpark Grote Geert van WKE in Emmen betreden. Om 16.00 uur staat daar het tweede duel om het algeheel landskampioenschap bij de amateurs op het programma. De eerste wedstrijd werd met 1-0 gewonnen door Rijnsburgse Boys.
Volgens de website van Rijnsburgse Boys gaan stewards van de bezoekende club er op toezien dat hun aanhangers de juiste ingang nemen. Beide supportersgroepen worden van elkaar gescheiden. Aan de kant waar de fans uit Rijnsburg staan wordt gezorgd voor sanitaire voorzieningen en er kan daar ook eten en drinken gekocht worden.
Op deze manier hopen beide clubs dat alles in goede banen wordt geleid rond de wedstrijd. Aan de supporters van Rijnsburgse Boys wordt verder gevraagd of zij zich sportief willen gedragen om er een mooie voetbalmiddag van te maken.
Na de eerste wedstrijd in Rijnsburg liepen de gemoederen op het laatst enigszins op toen de thuisploeg een strafschop kreeg na een vermeende handsbal van WKE verdediger Martijn Doldersum. Doordat de aansluitende strafschop benut werd won Rijnsburgse Boys de wedstrijd.
Bron: Zondaghoofdklasse
zat eraan te denken om dit te plaatsen, maar dat heb jij dus al gedaanquote:
Ok, wat moet er allemaal gebeuren dan? Hekken en dergelijke? Nog extra dingen die van de KNVB moeten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef pekel het volgende:
Het is geen een of andere oorlogssituatie daar hoor. Tenminste, heb nog nooit bij WKE thuis trammelant meegemaakt.
Sinds gister zijn de voorbereidingen in volle gang. Was aardig druk met allerlei helpers en dergelijke.
Weet niet hoe het precies gaat worden, maar zal een gebied met hekken afgezet worden neem ik aan. Jullie zullen via een weiland naar binnen moeten denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:53 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ok, wat moet er allemaal gebeuren dan? Hekken en dergelijke? Nog extra dingen die van de KNVB moeten?
Als ze zich aan de maximale capaciteit houden zijn er dus nog maar 75 kaarten te krijgen voor WKE-supporters!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Weet niet hoe het precies gaat worden, maar zal een gebied met hekken afgezet worden neem ik aan. Jullie zullen via een weiland naar binnen moeten denk ik.. Wees blij, want het is standaard bij topwedstrijden één grote drukke bende. Weinig parkeergelegenheid, niet echt allemaal heel handig. Mag wel eens op de schop.
Hoorde trouwens dat er 1200 kaarten zijn verkocht gisteren @ wke.
Snelweg naar Emmen, voor centrum linksaf. Daarna na 1,5 km afslag woonwagenkamp. Doorrijden en je rijdt er tegenaan. Kamp kom je niet door.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef methodmich het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk om naar WKE te gaan? Je gaat het kamp binnen lijkt me en dan is daar ineens het veld? Vraag ik me eigenlijk wel af, wij komen daar nooit natuurlijk, dus heb ook geen beeld van hoe het daar is.
Hopelijk loten wij elkaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:06 schreef methodmich het volgende:
Okee, je bent dus niet echt op het kamp. Interessant. Wie weet loten wij ze wel voor de beker.
Je hebt gelijk, had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:08 schreef methodmich het volgende:
Die kans is niet groot... Ze proberen namelijk altijd zondag tegen zaterdag te loten en dan is er met 25 om 23 slechts één zaterdag - zaterdag duel mogelijk. Maar goed, de kans is er wel.
Er worden 4000 mensen toegelaten. Wordt een beetje krapper staan dan normaal denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:54 schreef uitje4life het volgende:
er kunnen toch maar 2000 man naar binnen? Wat doen ze met de rest?
Dan vind ik 725 kaarten voor de bezoekende partij triest. Wij kunnen ook krapper staan, dus 1450 kan dan makkelijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Er worden 4000 mensen toegelaten. Wordt een beetje krapper staan dan normaal denk ik..
Klopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:28 schreef Frankz0rz het volgende:
0-1 Rijnsburg. Denk ik, althans, ik schakel net in.
Lachwekkende goal.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:34 schreef Frankz0rz het volgende:
0-2 Rijnsburg, knullig eigen doelpunt na een voorzet
7.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:51 schreef Frankz0rz het volgende:
6 gemiste pingels?Jammer dat ik moest eten.
Tsja, ik weet het niet... Ze hebben alles gegeven, ik ben trots op ze, en met mij elke Rijnsburger. Vanavond toch gewoon een feestje bij RBB. De gelukkigste heeft gewonnen, de beste verloren. Gefeliciteerd WKE, al had ik liever de felicitaties in ontvangst genomen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef marcodej het volgende:
Ongelooflijk zeg... Niet normaal. Rijnsburg moet zich kapotschamen.
Kom op, dit hadden ze natuurlijk nooit en te nimmer meer weg mogen geven... Ik snap niet dat je nu nog een feestje kan vieren.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:36 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet... Ze hebben alles gegeven, ik ben trots op ze, en met mij elke Rijnsburger. Vanavond toch gewoon een feestje bij RBB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |