Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)quote:Op maandag 8 juni 2009 00:09 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.
Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Natrappen zou ik het niet willen benoemen, meer onbeholpen met zeer gevaarlijk spel. (Dus terecht rood)
Dat hij geschorst is a.s. zaterdag is uiteraard niet meer dan logisch.
Verder denk ik niet dat er veel gaat gebeuren.
Dan stel ik mijn planning nog maar een keer bij: huldiging in Rijnsburg om 23:00 uur! Gezellig wordt dat!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar met een beetje pech vind de scheids dat wel! Wij kunnen helaas ook niet op volle sterkte aantreden zaterdag. Topscorer Martijn Gootjes (57 goals in 4 seizoenen) is nog geblesseerd (ingescheurde knieband) en verder is het nog afwachten of Joost Kuhlmann weer fit is, net als met Rodney Cairo. Dit zijn allemaal aanvallers.
De tijden weet ik ook: Zaterdag 13 juni om 14:30 in Rijnsburg, de 20e om 16:00 in Emmen!
Rijnsburg mist dus Martijn Gootjes, Joost Kuhlmann lijkt fit te zijn! Tenminste, dat zegt ie zelf!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb gisteravond met een aantal spelers van WKE gesproken.
WKE mist vooralsnog Eleveld en Koops, Rick Slor lijkt fit te zijn voor a.s. zaterdag.
Men gaat minimaal voor een gelijkspel, maar speelt uiteraard voor de winst.
Inderdaad, alleen tegen Harkema-uit speelde RBB goed. Al had Harkema natuurlijk de wedstrijd tegen de Vogels nog in de benen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef F1Bas het volgende:
RBB zal toch echt beter moeten spelen dan in de zaterdagcompetitie anders redden ze het niet.
Al weet ik niet hoe goed WKE is.
Wel handig, die man heeft geen grensrechters nodig...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:50 schreef methodmich het volgende:
Scheidsrechter Johannes de Bat uit Goes schijnt aangewezen te zijn, een wat opmerkelijke keuze.
Volgens mij niet. Wel uiteraard op de bekende radiozenders.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Iemand enig idee of RBB-WKE ergens live is te volgen online (TV)?
Duizendje of 4/5 denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel bezoekers komen op zo'n wedstrijd af?
Stuk minder dan bijvoorbeeld onze derby.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |