De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:00 schreef methodmich het volgende:
Gaan ze er een feestpot van maken of zitten er nog wel zoveel eigen spelers bij de normale basis? Of krijgen we jongens als Van Es, Van Egmond, Hogewoning en de Zandbergens?
Op Joey Zandbergen na (geblesseerd) klopt dit wel aardig denk. Vind het leuk en goed dat die eigen gasten, die ook echt goed kunnen ballen, een wedstrijd mee kunnen pakken. Wat een luxe om in de kampioenscompetitie dit te kunnen doen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:39 schreef uitje4life het volgende:
[..]
De eigen spelers zitten op de bank (Peter Freke) of op de tribune (Danny vd Vijver en Bart Freke) of zijn geblesseerd (Jaap-Jan Zandbergen)
Zo wordt ie denk ik:
Doel: Martijn Zwaan;
Achterin: Jelle Bouma, Joey Zandbergen, Ben van der Meij (of Yuri van Es, ik weet niet meer welke van de twee bij "oranje" speelde gisteren) en Jos van Beuningen;
Midden: Vincent Mulder, Niels Hogewoning en Menno van Roosmalen;
Voor: Thijs Haselhoff, André van Egmond en Mark Kabelaar.
Maar Harkemase Boys komt ook met een (half) tweede elftal, ik sprak elftalbegeleider Nico Paauw gisteren en die had contact gehad met Harkema. Die willen natuurlijk die landelijke beker pakken!
kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`quote:Op zondag 7 juni 2009 20:02 schreef Rekkie het volgende:
Kut ik kan niet naar WKE thuis tegen Rijnsburg
Hoezo niet zo heel netjes....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef uitje4life het volgende:
[..]
kom je a.s. zaterdag toch gezellig... wij hebben er zin in en ik hoop dat WKE zich niet zo gaat gedragen als vandaag tegen Westlandia! Was niet zo heel netjes....`
Ik las op de site van WKE dat dit om 4 uur begint.... waarom niet gewoon half 3?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:12 schreef uitje4life het volgende:
En WKE is zondagkampioen geworden door een 0-0 gelijkspel bij Westlandia. Westlandia was de enige die voetbalde volgens Radio West. Ook kreeg er nog een speler van WKE rood voor slaan en als ik het radioverslag mag geloven hadden er nog wel 1 of 2 bijgekund voor slaan en dergelijke.
de spelers heb ik het dan over, de staf van Westlandia werd fysiek belaagd. Als de samenvatting online staat zal ik hem plaatsen!quote:
Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.quote:
Klappenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting op tv west gezien, er vielen inderdaad een paar klappen na die rode kaart.
ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klappen_! wat heen en weer getrek, tussen BEIDE partijen.
Geen noodzaak om ophef over te maken
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef uitje4life het volgende:
[..]
ga jij de samenvatting nou maar eens bekijken als ie online staat, ik heb het al gezien.
alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV Westquote:Op zondag 7 juni 2009 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]_!
Done en ik heb het vanmiddag ook live kunnen aanschouwen.
Wat is nu je punt, behalve het half lezen van mijn reacties?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:50 schreef uitje4life het volgende:
[..]
alleen kan jij met je ogen niet zover inzoomen als de camera's van TV West
quote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef uitje4life het volgende:
De nummer 10 deelt een klap uit en die nummer 8 kan beter gaan kickboxen. Dat tikje tegen die trainer, tsja dat moet je niet doen maar dat is verder niks. Overigens ook 1 van Westlandia die een klap geeft. Hier de samenvatting! op 7:30 het gerommel...
Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....quote:Op zondag 7 juni 2009 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van beide kanten minimaal evenveel heen en weer getrek, het is de aandacht niet eens waard.
Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens KNVB normen krijg je hier gewoon een straf voor, zo is de KNVB....
Die rode kaart was trouwens belachelijk, wat moest die speler wel niet gedacht hebben om die overtreding te maken?
Dat zag je ook meteen, hij maakte gelijk een verontschuldigend gebaar. Alhoewel het been van Ignacio er al even stond. Maar het zou zomaar kunnen dat de scheidsrechter dit als natrappen opschrijft. Hoe dan ook, hij is zaterdag geschorst.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eleveld een beetje kennende, was het niet zijn bedoeling.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |