quote:
Op maandag 27 april 2009 19:02 schreef Elfletterig het volgende:Heeft niks met bestuderen te maken, het staat er gewoon:
[
afbeelding ]
De paarse tijden betekenen dat de PDC-codes (programmeertaal voor bepaalde videorecorders) afwijken. Zomaar ineens duurt het NOS Journaal 3 minuten langer. Waarom?
En wat is er mis met Teletekst?
Je moet toch echt extra moeite doen om die pdc codes te zien. En als jij diepere betekenis ziet in 3 HELE minuten langer journaal .... tsja
Hee, enne, ik heb vrienden, en die zagen een nogal felle ster gisteravond, en ook drie mannen op kamelen, enzo, en ze gingen naar het oosten, enne, wat denk JIJ dat dat betekent, dan?
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Leandra het volgende:Dat die paar minuten ontbreken op de verjaardag van de kroonprins doet er kennelijk niet toe, zeker niet als je weet dat Juliana haar aftreden op 31 januari 1980 (de verjaardag van Beatrix) aankondigde....
Feit is dat er al dagen wat rommelt in de media en dat, in combinatie met het feit dat Drakesteyn weer helemaal opgeleukt is, er personeelswisselingen plaatsvinden enz., er genoeg redenen zijn om aan te nemen dat er binnen afzienbare periode een troonsafstand aangekondigd wordt.
beste lea, ik durf te wedden dat er elke week wel TWEE dagen zijn waarop er 3 minuten missen of teveel zijn aan het nieuws.
Ik hoop dat je de betekenis van die pdc codes begrijpt? Het is een soort indekken tegen verwijten achteraf, een INSCHATTING in hoeverre ze zullen af wijken van de opgegeven tijden. Het is niet iets wat ze van te voren plannen.
Verder raad ik je aan je gezond verstand te gebruiken. Als bea gvd aftreedt, neemt zij en alex daar heus wel langer dan fuking 3 min!!!!