Ja dat kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huh?? er zou toch alleen maar vanuit de main gestreamd worden?
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
jaaaaaah, die bedoel ik![]()
en ik heb ook zitten lachen bij d'Stylerz, die deden niet aan mixen maar kanaal 1 dicht en kanaal 2 open
wat 4 van de 5 keer gewoon totaal niet klonk
heerlijk losgegaan op deze plaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore dat zou dan deze moeten zijn:
Slechte Kwaliteit van de stream
en hardstyle dj´s die echt goed kunnen mixen (lees: iets speciaals kunnen ipv alleen netjes over elkaar leggen) zijn een zeldzaamheid.. isaac, pavo, en ook luna heeft soms zijn dagen
maar geen enkele van de "nieuwe artiesten" kan nog echt fantastisch mixen..
mixkoningen blijf je toch meer terug vinden bij de early rave: VinceViper, Bass-D
maar WAAROM worden d'Stylerz eigenlijk geboekt op IQ en Defqon.1; gewoon ineens staan ze daar, hoe/watquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inderdaad keiharde uithaal naar lui die het wel verdienen!!
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
maar WAAROM ...
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?quote:
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Weszquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?
dus niet overdrijven, maar gewoon een constatering!
Hoe het precies zit weet ik ook niet maar kijk net als J&W die worden vorig jaar geboekt op paar dikke feesten met een mooie tijd op een vette stage, ze krijgen een aanbod, ze tekenen alsnog niet, en nu worden ze nergens geboekt van de grote organisaties.......dat is geen toeval...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?
Kan me ook voorstellen dat ze de 'grote namen' ook vragen "Hey, weten jullie nog iets leuks?" en dat ze dan iemand nomineren van eigen label (of een ons-kent-ons voorkeurtje)
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Wesz![]()
Overdrijven dus, til er toch niet zo zwaar aan
Ik zou naar mezelf kijken en niet naar andere dj´s. Dat soort jaloezie schiet je geen fluit mee op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?
Oh ja tijdens Ran-D..! Was idd gewoon overclipping, wel lekker nummer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon keihard afsluiten met deze knallert, ge-wel-dig![]()
![]()
[..]
owjah, dat kreeg ik ook nog mee toen ik aan het losgaan wasen dikke lijn is het zeker!
![]()
[..]
inderdaad, Ran-D draaide hem" Click, Click... Pysko Punkz Trick!! "
plattegrond is me niet opgevallen, ik wist de weg op een gegeven moment welen Frontliner's 2e plaat was inderdaad Green Stuff, heb niet vaak zoveel mensen verbaasd zien kijken
Was er dit keer wel publiek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef RiKe het volgende:
Gisteravond optreden was weer een waar fiasco![]()
Openen met Tatisfaction (altijd leuk als het publiek kijkt van WTF?!)
Geluid stond VEEL te hard op de koptelefoon, helaas moest dat wel want je moest het nieuwe nummer te hard afspelen om hem gelijk te kunnen zetten (fenomeen Dateq XTC2, geen balans regeling tussen master en cue).
En toen kwam het mooiste nog, afsluiten met hardcore....
Ineens midden in de set...BAM...zaal geluid uit![]()
Geen waarschuwing, niets.
Subs deden het gewoon wel, monitor speakers ook, maar de zaal speakers verder niet![]()
Versterkers nagekeken, we draaiden niet te hard dus dat kon het niet zijn...
Mengpaneel naar de tering![]()
Elke keer als het geluid er hard in kwam viel het geluid weg
AVIO en Crypsis hebben toch nee gezegd tegen een plek in de Purple tent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
Er waren wat meer mensen ja, gingen ze los?quote:
Het is een feit dat je de meest rare personen overal tegen komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Houniet het volgende:
Hij staat ook al op partyflock en geenstijl met zijn hoofd. Vage gast.
Is dat zo? Wat een verwende knuppelen zijn het dan... Als je je zo verwend gaat gedragen hoef je van mij sowieso niet meer op een (groot) feest te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
AVIO en Crypsis hebben toch nee gezegd tegen een plek in de Purple tent?
Dan is het jammer maar helaas imo..
Purple is toch bedoelt om er talents neer te zetten? Dat doen ze dus ook door o.a. d'Stylerz er neer te plempenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?
dus niet overdrijven, maar gewoon een constatering!
Of natuurlijk ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
een nummer van Mr. Puta tijdens Ran-D bedoel je??quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef 16meter het volgende:
Maat vna jou (volgens mij) zat me toen de klanken van Mr. Puta door de zaal knalden nog hoofdschuddend aan te kijken, terwijl ik ook zo![]()
stond.
bron?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een nummer van Mr. Puta tijdens Ran-D bedoel je??
[..]
bron?
jij keek volgens mij ook niet vrolijk maar zo'n kerel die bij je stond deed ookquote:
Gast die ik ken die de gasten van AVIO kent ofzo.. Ik vond het al een vaag verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
over feestverpestende platen wat dacht je van Party lover gedraaid op de main door wildstylez, in wat verder toch echt een puike set is
voor veel mensen zal dit ook opgegaan zijn voor de beruchte I kissed a girl remix tijdens tat en zat* kom er maar in Boy
*
Gaat zeker in de optie. Niet alleen voor de Hardstyle, maar ook voor Milk inc, Lasgo en Sylver! Jeugdsentimentquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Sethje het volgende:
Is het irritant dat ik daar dj jasper doorheen roep? haha ik had niet door dat er een camera in de buurt was
line-up voor SUMMERFESTIVAL ... die GOUD WAARD is!
Summerfestival :
BASS EVENTS II : HARDSTYLE
-----------------------------------
Technoboy
D Block & S Te Fan
Noisecontrollers (live)
Headhunterz
Psyko Punkz (live)
Wildstylez
Stephanie (aka Stephy)
Brennan Heart
Scope DJ
Dutch Master
Josh & Wesz
Bass Modulators
The Pitcher & Dozer
Hosted by MC Villain
Hoe vet is dit zeggewoon alleeeen maar vette namen op bh en stephy na
Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Party Lover is best een goeie plaat.. Die haat voor showtek hier soms.
Alphaverb heeft daar zelf op partyflock al openbaar op gereageerd. Hij heeft vorig jaar in de talent gestaan en hij vind het gewoon onzin als hij nu weer als talent neer word gezet daar, hjij heeft er begrip voor dat er in de andere area's geen plek is voor hem, maar hij gaat niet 2x achter elkaar talent zijn. En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
moet ik maar eens ff navragen aan kameraad die de vriendin van Daniël (Alphaverb) redelijk vaak spreekt
Ok duidelijk en aan de ene kant toch wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die laatste remix vinyl zeg maar best te pruimen vind, ik zou het zelf nooit draaien maar op een feestje vind ik het geen ramp...
[..]
Alphaverb heeft daar zelf op partyflock al openbaar op gereageerd. Hij heeft vorig jaar in de talent gestaan en hij vind het gewoon onzin als hij nu weer als talent neer word gezet daar, hjij heeft er begrip voor dat er in de andere area's geen plek is voor hem, maar hij gaat niet 2x achter elkaar talent zijn. En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!
En dan mag vorig jaar A-drive wel in de Blue omdat daar toevallig het zoontje van de burgemeester van Almere in zit.....
Dan kunnen ze het beste gaan beginnen met de vliegvelden dichtgooien. Kan het zich iig al niet verspreiden. Gewoon even iedereen verplichten tot een spuitje bij de entreequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef poiuytr het volgende:
Lees net dit even op de Frontpage:
De angst voor een wereldwijde uitbraak van varkensgriep begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. Zo zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.
Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.
Volgens de zegsman zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.
Laten we hopen dat alle outdoors qua Hardstyle dit jaar wel doorgaan, anders zal het een dikke domper worden voor mij en meerdere hier worden!
Je maakt voor jezelf natuurlijk wel de meeste promotie op een feest als defqon maar desondanks ben ik wel blij dat deze DJ's het durven af te zeggen ondanks dat het defqon is. Van mij mag die verering van dit feest ook wel een beetje minderquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ok duidelijk en aan de ene kant toch wel begrijpelijk.
Maar ook een AVIO en een B-front vind ik bijvoorbeeld dan toch weer te klein voor sowieso al de red. In de blue zou nog kunnen maar aan de namen daar te zien, kiezen ze daar ook voor al het gevestigde. Als ik de keuze zou hebben zou ik dan kiezen om nog een keer de purple in te gaan.
keej, dat wist ik dus niet, nette 'afwijzing'quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Alphaverb heeft daar zelf op partyflock al openbaar op gereageerd. Hij heeft vorig jaar in de talent gestaan en hij vind het gewoon onzin als hij nu weer als talent neer word gezet daar, hjij heeft er begrip voor dat er in de andere area's geen plek is voor hem, maar hij gaat niet 2x achter elkaar talent zijn. En dat snap ik wel, wat ze met b-front doen slaat toch nergens op. Die staat dalijk 3 jaar achter elkaar in de talent, slaat to-taal nergens op!
Ben blij dat we weer een ander zorgenkindje hebben dan de kredietcrisis maar dit is ook weer zo verschrikkelijk opgeblazenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef poiuytr het volgende:
Lees net dit even op de Frontpage:
De angst voor een wereldwijde uitbraak van varkensgriep begint nu echt serieuze vormen aan te nemen. Zo zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.
Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.
Volgens de zegsman zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.
Laten we hopen dat alle outdoors qua Hardstyle dit jaar wel doorgaan, anders zal het een dikke domper worden voor mij en meerdere hier worden!
Leuk verhaal.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
de meest gestelde vraag: " bleken jullie je anus? "quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef ElDani het volgende:
MAAAR ik heb nog meer nieuws.
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ctible-one-avio.html
Gaat uw gang.
You have no ideaquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:27 schreef ElDani het volgende:
MAAAR ik heb nog meer nieuws.
http://www.hardtraxx.nl/n(...)ctible-one-avio.html
quote:Alphaverb & Intractible one
Vond het zoizo al een erggg vreemd bericht. Als ze festivals zouden cancelen vanwege zoiets, kunnen ze iedere openbare plaats wel verbieden en het gehele land in Quarantaine zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pinkpop, Lowlands e.a. gecanceld om varkensgriep'
Update 10.22 uur:
Oor laat weten dit interview nooit gegeven te hebben. Attuworld (de bron) kan dus goed verhaaltjes verzinnen. De festivals zullen dus gewoon doorgaan.
Quarantinequote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Vond het zoizo al een erggg vreemd bericht. Als ze festivals zouden cancelen vanwege zoiets, kunnen ze iedere openbare plaats wel verbieden en het gehele land in Quarantaine zetten
*Tevens late tvp
zeker mooie brug, genoeg reden om ff die plaat op te zetten....quote:
Idd geen slechte release, ook die remix is behoorlijk vet!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
JEEEEEJJ!
Eerste Scantraxx plaat waar ik weer hevig naar uit ga kijken
Scope DJ - My Vision/DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix) (SCSP 022)
Label:Scantraxx Special
Release:Juni 2009
Web:Juni 2009 (als hardstyle.com er is)
A1:Scope DJ - My Vision
B1:DJ Duro & The Prophet - Not E-nuff (Scope DJ Remix)
Samples:
A1:
B1:
Bron: NC hyves, was gepost op LSDB.quote:01. Noisecontrollers - In Qontrol Tool
02. Killer Clown - Silentium
03. Noisecontrollers - Attack Again
04. Project One - Numbers (Wildstylez Hard Mix)
05. Noisecontrollers - Astral 2009
06. Noisecontrollers - CTRL. ALT. Delete (In Qontrol 2009 Anthem)
07. Noisecontrollers - Revolution Is Here
08. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight
09. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
10. Wildstylez - K.Y.H.U. (Noisecontrollers Remix)
11. Pavo - Communicate
12. Noisecontrollers - Shreek
13. Noisecontrollers - Yellow Minute
14. Donkey Rollers - Ruff Again (Noisecontrollers mashup)
15. Zany Feat. Noisecontrollers - Delomelancum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |