Ja dat kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huh?? er zou toch alleen maar vanuit de main gestreamd worden?
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
jaaaaaah, die bedoel ik![]()
en ik heb ook zitten lachen bij d'Stylerz, die deden niet aan mixen maar kanaal 1 dicht en kanaal 2 open
wat 4 van de 5 keer gewoon totaal niet klonk
heerlijk losgegaan op deze plaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore dat zou dan deze moeten zijn:
Slechte Kwaliteit van de stream
en hardstyle dj´s die echt goed kunnen mixen (lees: iets speciaals kunnen ipv alleen netjes over elkaar leggen) zijn een zeldzaamheid.. isaac, pavo, en ook luna heeft soms zijn dagen
maar geen enkele van de "nieuwe artiesten" kan nog echt fantastisch mixen..
mixkoningen blijf je toch meer terug vinden bij de early rave: VinceViper, Bass-D
maar WAAROM worden d'Stylerz eigenlijk geboekt op IQ en Defqon.1; gewoon ineens staan ze daar, hoe/watquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inderdaad keiharde uithaal naar lui die het wel verdienen!!
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
maar WAAROM ...
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?quote:
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Weszquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?
dus niet overdrijven, maar gewoon een constatering!
Hoe het precies zit weet ik ook niet maar kijk net als J&W die worden vorig jaar geboekt op paar dikke feesten met een mooie tijd op een vette stage, ze krijgen een aanbod, ze tekenen alsnog niet, en nu worden ze nergens geboekt van de grote organisaties.......dat is geen toeval...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?
Kan me ook voorstellen dat ze de 'grote namen' ook vragen "Hey, weten jullie nog iets leuks?" en dat ze dan iemand nomineren van eigen label (of een ons-kent-ons voorkeurtje)
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Wesz![]()
Overdrijven dus, til er toch niet zo zwaar aan
Ik zou naar mezelf kijken en niet naar andere dj´s. Dat soort jaloezie schiet je geen fluit mee op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?
Oh ja tijdens Ran-D..! Was idd gewoon overclipping, wel lekker nummer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon keihard afsluiten met deze knallert, ge-wel-dig![]()
![]()
[..]
owjah, dat kreeg ik ook nog mee toen ik aan het losgaan wasen dikke lijn is het zeker!
![]()
[..]
inderdaad, Ran-D draaide hem" Click, Click... Pysko Punkz Trick!! "
plattegrond is me niet opgevallen, ik wist de weg op een gegeven moment welen Frontliner's 2e plaat was inderdaad Green Stuff, heb niet vaak zoveel mensen verbaasd zien kijken
Was er dit keer wel publiek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef RiKe het volgende:
Gisteravond optreden was weer een waar fiasco![]()
Openen met Tatisfaction (altijd leuk als het publiek kijkt van WTF?!)
Geluid stond VEEL te hard op de koptelefoon, helaas moest dat wel want je moest het nieuwe nummer te hard afspelen om hem gelijk te kunnen zetten (fenomeen Dateq XTC2, geen balans regeling tussen master en cue).
En toen kwam het mooiste nog, afsluiten met hardcore....
Ineens midden in de set...BAM...zaal geluid uit![]()
Geen waarschuwing, niets.
Subs deden het gewoon wel, monitor speakers ook, maar de zaal speakers verder niet![]()
Versterkers nagekeken, we draaiden niet te hard dus dat kon het niet zijn...
Mengpaneel naar de tering![]()
Elke keer als het geluid er hard in kwam viel het geluid weg
AVIO en Crypsis hebben toch nee gezegd tegen een plek in de Purple tent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
Er waren wat meer mensen ja, gingen ze los?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |