Onzin!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Sethje het volgende:
Frontliner draait Green Stuff werkelijk ALTIJD
gewoon omdat het een ruige plaat is misschien?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
mijn vraag aan frontliner is dan ook: WAAROM??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik heb hem in september '08 gezien, 21 maart, 17 april en afg zaterdag gezien/gehoord en elke keer draaide hij green stuff wat mij ten zeerste verbaasde. Van zaterdag weet ik verder niet veel meer van maar 21e en 17e draaide hij ook allebei de keren lets rock, fother mucker, echt van die platen waarbij werkelijk niemand begrijpt waarom die ze uberhaupt wil draaienquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Onzin!![]()
Heb even gekeken op lsdb en de setjes die op dat moment beschikbaar zijn van Frontliner. Maar daar zit geen Green stuff bij. Dus waar baseer jij "altijd" op??
Hmm ok , dan draait hij de plaat dus "regelmatig".quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb hem 21 maart, 17 april en afg zaterdag gezien/gehoord en elke keer draaide hij green stuff wat mij ten zeerste verbaasde. Van zaterdag weet ik verder niet veel meer van maar 21e en 17e draaide hij ook allebei de keren lets rock, fother mucker, echt van die platen waarbij werkelijk niemand begrijpt waarom die ze uberhaupt wil draaien
Nope.. tis gewoon zo. Als een dj 2x op een plek moet draaien op 1 avond ga er dan maar van uit dat die set voor 90% hetzelfde is. En als ze nou eenmaal strakke mixcombinaties hebben tussen platen....quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm ok , dan draait hij de plaat dus "regelmatig".
En er is niks mis met Let's rock en Fother mucker
Volgens mij draaien dj's wel vaker hetzelfde setje of dezelfde nummers voor een aantal weken. Zal wel een gewenning zijn als je weet hoe je ze goed in moet mixen ofzo.... of zeg ik nou iets stoms?
Neej hoor, ons dansend thee-potje heeft zaterdag voor het eerst sinds Qlimax 07, geen Rock Civilization (of de subsonic edit daarvan) gedraait.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Volgens mij draaien dj's wel vaker hetzelfde setje of dezelfde nummers voor een aantal weken. Zal wel een gewenning zijn als je weet hoe je ze goed in moet mixen ofzo.... of zeg ik nou iets stoms?
2008: feest 22 november - vvk = 13 september = 9 weken van te vorenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Fooliq het volgende:
Maar wat ik me dus afvraag: wanneer wordt de voorverkoop van Qlimax 2009 bekend? En is dat snel uitverkocht?
Heeft er ook 1 vakantie en tijd voor de berekeningenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
2008: feest 22 november - vvk = 13 september = 9 weken van te voren
2007: feest 17 november - vvk = 15 september = 8 weken van te voren
2009: feest ??? (waarschijnlijk dus 3e week november) - vvk = ??? (waarschijnlijk 2e week september)
frontliner draait heel simpel, lomp en mix technisch totaal niet hoogstaand dus dat gaat niet echt op in ditgeval.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zal wel een gewenning zijn als je weet hoe je ze goed in moet mixen ofzo.... of zeg ik nou iets stoms?
Okey thnx voor de indicatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
2008: feest 22 november - vvk = 13 september = 9 weken van te voren
2007: feest 17 november - vvk = 15 september = 8 weken van te voren
2009: feest ??? (waarschijnlijk dus 3e week november) - vvk = ??? (waarschijnlijk 2e week september)
Als ik aan 1 plaat een hekel had was het 384.000 wel haha! Snap de hele buzz om die plaat niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:20 schreef Fooliq het volgende:
Zany & The Prophet - 384.000 vind ik echt een mooi nummer!ben hem op dit moment aan het luisteren..
Maar wat ik me dus afvraag: wanneer wordt de voorverkoop van Qlimax 2009 bekend? En is dat snel uitverkocht?
Ja ja ik ben er een beetje vroeg mee.. maar heb wat filmpjes op youtube gezien en het moet echt super super mooi zijn. Dus heb me voorgenomen dat ik daar dit jaar koste wat kost heen wil haha
Nou op q-base vond ik 'm super. Lekkere variërende tracksquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
frontliner draait heel simpel, lomp en mix technisch totaal niet hoogstaand dus dat gaat niet echt op in ditgeval.
True ben ook geen fan van Green Stuff. Ook een mooi voorbeeld was dat Brennan heart opende op Scantraxx Swat in Outland vorig jaar, met Acid dream, die ik toentertijd al tig keer gehoord had.... Dus zulke platen moet je gewoon ff lekker laten liggen voor een paar maanden/jaren.quote:Verder vind ik het gewoon drama dat hij die platen draait want die zijn echt verleden tijd vind ik, die werden toentertijd al kapot gedraaid.
Mijn vraag is waarom je erop gaat letten. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen manier van feesten. Maar als het allemaal lekker klinkt ga ik gewoon los en ga ik echt niet letten op de dj. Om nou constant na de DJ te gaan starenquote:Hij draaide laatst op een feestje hier, gingen we erop letten, hij hele tijd met zn handen bij de mixer van alles doen maar hij raakte neit echt iets aan, en volgens mij had ie alles op dezelfde snelheid gebrand ( lekker makkelijk ) want de pitch raakte hij ook niet aan, of zelden. Gedurende 1,5 uur![]()
Tot nu toe heb ik niks te melden over hem. Ik vind wel OKquote:NIet om frontliner nou af te kraken maar het is achter de booth niet echt hoogstaand wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb![]()
waar is dan de buzz volgens jou? die is er nooit geweest mi. Gewoon een matige plaat die niet vaak gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Als ik aan 1 plaat een hekel had was het 384.000 wel haha! Snap de hele buzz om die plaat niet, maar dat zal wel aan mij liggen.
heb ook genoten van die set. enig minpuntje was dat ie nogal veel tracks van Italiaanse makelij draaide die ik vervolgens bij de sets van Tat en zat weer hoorde.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou op q-base vond ik 'm super. Lekkere variërende tracks![]()
[..]
Blademasterz Live bij XXlerator tijdje terug; Fabian werkte zich compleet in zweet met van alles en nog wat op de apparatuur om hem heen, maar niemand van ons hoorde ook maar 1 toontje anders in de plaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef LeonH het volgende:
Aan die knopjes zitten is ook zoiets ja... Zoveel die het doen, terwijl ze er helemaal niet aan draaien. Afgelopen zaterdag ook nog opgevallen in een club hier, waar ik ff naast de dj booth stond...
haha nou je weet toch wel van mij dat ik niet ieder feest naar de dj booth sta te staren tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom je erop gaat letten. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen manier van feesten. Maar als het allemaal lekker klinkt ga ik gewoon los en ga ik echt niet letten op de dj. Om nou constant na de DJ te gaan staren![]()
Maar ik moet zeggen, het verbaasd me in het algemeen hoevaak dj's aan die knopjes lopen te kutten tijdens een nummer......
Die track is toch gewoon overclipping?quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:15 schreef 16meter het volgende:
Hoorde zaterdag ook nog een hele dikke (nieuwe?) Psyko Punkz voorbij komen.. volgens mij tijdens The Pitcher óf Frontliner. Iemand meer info
Ran-D draaide overclipping als 2e nummer in zn set. Misschien dat iemand anders de bassleader anthem draaide ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die track is toch gewoon overclipping?
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huh?? er zou toch alleen maar vanuit de main gestreamd worden?
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
jaaaaaah, die bedoel ik![]()
en ik heb ook zitten lachen bij d'Stylerz, die deden niet aan mixen maar kanaal 1 dicht en kanaal 2 open
wat 4 van de 5 keer gewoon totaal niet klonk
heerlijk losgegaan op deze plaatquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Remcore dat zou dan deze moeten zijn:
Slechte Kwaliteit van de stream
en hardstyle dj´s die echt goed kunnen mixen (lees: iets speciaals kunnen ipv alleen netjes over elkaar leggen) zijn een zeldzaamheid.. isaac, pavo, en ook luna heeft soms zijn dagen
maar geen enkele van de "nieuwe artiesten" kan nog echt fantastisch mixen..
mixkoningen blijf je toch meer terug vinden bij de early rave: VinceViper, Bass-D
maar WAAROM worden d'Stylerz eigenlijk geboekt op IQ en Defqon.1; gewoon ineens staan ze daar, hoe/watquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en inderdaad keiharde uithaal naar lui die het wel verdienen!!
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
maar WAAROM ...
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?quote:
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Weszquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?
dus niet overdrijven, maar gewoon een constatering!
Hoe het precies zit weet ik ook niet maar kijk net als J&W die worden vorig jaar geboekt op paar dikke feesten met een mooie tijd op een vette stage, ze krijgen een aanbod, ze tekenen alsnog niet, en nu worden ze nergens geboekt van de grote organisaties.......dat is geen toeval...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kweet het niet, maar boekt een organisator elke dj apart?
Kan me ook voorstellen dat ze de 'grote namen' ook vragen "Hey, weten jullie nog iets leuks?" en dat ze dan iemand nomineren van eigen label (of een ons-kent-ons voorkeurtje)
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:06 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal zo zijn, ik ben het ook wel met je eens dat de namen die jij noemt beter hadden gepast. Je overdrijft gewoon vind ik door het feit dat d's geboekt worden als een uithaal naar andere artiesten te bestempelen. Coone staat in de Blue op Defqon. Keiharde uithaal naar Deepack en Josh and Wesz![]()
Overdrijven dus, til er toch niet zo zwaar aan
Ik zou naar mezelf kijken en niet naar andere dj´s. Dat soort jaloezie schiet je geen fluit mee op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is geen persoonlijke uithaal, maar hoe zou jij het als artiest vinden dat iemand die in vergelijking met jou "niks bereikt" heeft wel geboekt wordt voor 2 dikke feesten en jij niet?
Oh ja tijdens Ran-D..! Was idd gewoon overclipping, wel lekker nummer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon keihard afsluiten met deze knallert, ge-wel-dig![]()
![]()
[..]
owjah, dat kreeg ik ook nog mee toen ik aan het losgaan wasen dikke lijn is het zeker!
![]()
[..]
inderdaad, Ran-D draaide hem" Click, Click... Pysko Punkz Trick!! "
plattegrond is me niet opgevallen, ik wist de weg op een gegeven moment welen Frontliner's 2e plaat was inderdaad Green Stuff, heb niet vaak zoveel mensen verbaasd zien kijken
Was er dit keer wel publiek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef RiKe het volgende:
Gisteravond optreden was weer een waar fiasco![]()
Openen met Tatisfaction (altijd leuk als het publiek kijkt van WTF?!)
Geluid stond VEEL te hard op de koptelefoon, helaas moest dat wel want je moest het nieuwe nummer te hard afspelen om hem gelijk te kunnen zetten (fenomeen Dateq XTC2, geen balans regeling tussen master en cue).
En toen kwam het mooiste nog, afsluiten met hardcore....
Ineens midden in de set...BAM...zaal geluid uit![]()
Geen waarschuwing, niets.
Subs deden het gewoon wel, monitor speakers ook, maar de zaal speakers verder niet![]()
Versterkers nagekeken, we draaiden niet te hard dus dat kon het niet zijn...
Mengpaneel naar de tering![]()
Elke keer als het geluid er hard in kwam viel het geluid weg
AVIO en Crypsis hebben toch nee gezegd tegen een plek in de Purple tent?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Seriues D'Stylerz dat slaat gewoon nerges op...die boekingen voor IQ en Defqon zijn NERGENS op gebasseerd en het is een schande richting jongens als Bass Mod's , Frequencerz, AVIO, Crypsis etc dat hun wél geprogrammeerd worden en jongens die al al wel enigzins iets bereikt hebben achter het net vissen
Er waren wat meer mensen ja, gingen ze los?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |