abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:30:54 #151
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68479222
Bij het kopje Opdrachten, misschien leuk / interessant te vermelden wat de sanctie is?
Frysk bloed tsjoch op!
pi_68479229
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
wikipedia mods laten alleen dingen toe die ze zelf leuk vinden en dan alleen nog als de manier van schrijven hun persoonlijke voorkeur verwoordt. zinloos om te proberen daar iets neer te zetten, want de kans is erg groot dat het binnen 3 minuten weg is.
exact mijn ervaring.. of als je een feitelijke fout van een wikimod verbeterd als niet ingelogde gebruiker, word het binnen een minuut weer terug gedraaid te triest
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:33:28 #153
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68479367
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef iFries het volgende:

ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -

En of ik tegen verwijderen ben of niet, dat hangt er inderdaad niet vanaf wat jij wilt, of niet wilt... maar ik vind het gewoon wel E. Vind het alleen jammer van de steken die komen
Die zijn niet persoonlijk. Er zijn ook vast en zeker politieagenten op FOK!, of ambtenaren, maar die hebben het ook niet makkelijk.
Geen idee wat E. is trouwens. Dat zal dan wel weer zo'n wikipedia afkorting zijn ofzo. Mij is al in eerdere topics her en der opgevallen dat zodra FOK! ergens genoemd wordt alle oren bij wiki gespitst zijn en men over elkaar struikelt om zo snel mogelijk te verwijderen.
Laatst nog bij iets. Weet niet meer wat. FOK! had een nieuwsprimeur (omdat het notabene op FOK! betrekking had) en werd bij de persoon of event waar het over ging gelinked als bron. Werd die bron aangepast omdat de bron niet betrouwbaar zou zijn en toen werd geloof ik de telegraaf (betrouwbaar ) gebruikt als bron die de informatie via onze site hadden
Dat je anti-fok bent is prima, maar als wiki-mod zou je dergelijke dingen toch onafhankelijk moeten bekijken imo.

Maar goed.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68479374
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef iFries het volgende:
Bij het kopje Opdrachten, misschien leuk / interessant te vermelden wat de sanctie is?
jij neemt jezelf ook niet serieus he, rechts ernaast staat het kopje: Wat te winnen?

waar het precies in staat wat er te winnen of te verliezen is!!!!
nicht van paultjuhhh
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:33:53 #155
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68479387
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

exact mijn ervaring.. of als je een feitelijke fout van een wikimod verbeterd als niet ingelogde gebruiker, word het binnen een minuut weer terug gedraaid te triest
wikimods maken geen fouten ja
enne, zomaar aanpassen moet je niet doen natuurlijk. Dat de mogelijkheid er is en dat ook de filosofie achter de dienst is is prima, maar je moet er natuurlijk niet zomaar gebruik van maken
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 22:34:54 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68479448
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef iFries het volgende:

[..]

ik hoef hier ook niks te vertellen , ik wil hier gewoon lekker fokken -

En of ik tegen verwijderen ben of niet, dat hangt er inderdaad niet vanaf wat jij wilt, of niet wilt... maar ik vind het gewoon wel E. Vind het alleen jammer van de steken die komen

Jij bent ook wel OK. Het zijn niet allemáál klootzakken, daar op Wiki.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_68479454
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

Die zijn niet persoonlijk. Er zijn ook vast en zeker politieagenten op FOK!, of ambtenaren, maar die hebben het ook niet makkelijk.
Geen idee wat E. is trouwens. Dat zal dan wel weer zo'n wikipedia afkorting zijn ofzo. Mij is al in eerdere topics her en der opgevallen dat zodra FOK! ergens genoemd wordt alle oren bij wiki gespitst zijn en men over elkaar struikelt om zo snel mogelijk te verwijderen.
Laatst nog bij iets. Weet niet meer wat. FOK! had een nieuwsprimeur (omdat het notabene op FOK! betrekking had) en werd bij de persoon of event waar het over ging gelinked als bron. Werd die bron aangepast omdat de bron niet betrouwbaar zou zijn en toen werd geloof ik de telegraaf (betrouwbaar ) gebruikt als bron die de informatie via onze site hadden
Dat je anti-fok bent is prima, maar als wiki-mod zou je dergelijke dingen toch onafhankelijk moeten bekijken imo.

Maar goed.
wat denk je van de joker dan, toen stond ook heel wiki op zijn kop.
het was op FOK! gebeurd dus geen nieuws.
nicht van paultjuhhh
pi_68479524
danny kunnen we de wikimod discussie afsplitsen en verplaatsen naar klb als centraal zeik hier op wiki topic.


en dit topic weer gebruiken voor de perikelen rond the bunker en wiki
nicht van paultjuhhh
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:40:32 #159
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68479782
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef ilsejuhhh het volgende:

[..]

wat denk je van de joker dan, toen stond ook heel wiki op zijn kop.
het was op FOK! gebeurd dus geen nieuws.
ook nog ja
het was op elke zender te zien, zelfs in het buitenland. Maar het was FOK! en dus moest het weg
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:42:00 #160
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68479840
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:36 schreef ilsejuhhh het volgende:
danny kunnen we de wikimod discussie afsplitsen en verplaatsen naar klb als centraal zeik hier op wiki topic.
en dit topic weer gebruiken voor de perikelen rond the bunker en wiki
prima. ben al weg. maar ga dan ook niet miepen als ze het van de week alsnog verwijderen omdat FOK! ermee te maken heeft
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:42:48 #161
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68479886
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

--knip--



Sorry, E = Encyclopedie waardig. Maar je hebt wel gelijk Helemaal nu je het met die ambtenaren en agenten vergelijkt Brengt het ff in perspectief
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef Danny het volgende:

[..]

wikimods maken geen fouten ja
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:33 schreef ilsejuhhh het volgende:

[..]

jij neemt jezelf ook niet serieus he, rechts ernaast staat het kopje: Wat te winnen?

waar het precies in staat wat er te winnen of te verliezen is!!!!
I rest my case
Frysk bloed tsjoch op!
pi_68479950
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef Danny het volgende:

[..]

prima. ben al weg. maar ga dan ook niet miepen als ze het van de week alsnog verwijderen omdat FOK! ermee te maken heeft
ik bedoel meer dat jij even een splitsing aanvraagt en een move aanvraagt van dit topic.
nicht van paultjuhhh
pi_68480056
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:44 schreef ilsejuhhh het volgende:

[..]

ik bedoel meer dat jij even een splitsing aanvraagt en een move aanvraagt van dit topic.
Ja, Danny, vraag dat eens aan bij een admin of zo?
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:47:09 #164
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_68480101
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, Danny, vraag dat eens aan bij een admin of zo?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:42 schreef iFries het volgende:

[..]




Sorry, E = Encyclopedie waardig. Maar je hebt wel gelijk Helemaal nu je het met die ambtenaren en agenten vergelijkt Brengt het ff in perspectief
[..]


[..]

I rest my case
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68480174
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:47 schreef Danny het volgende:

[..]


[..]


doe je het
nicht van paultjuhhh
pi_68480250
Er heerst helaas nogal een moderator cultuur op Wikipedia. De mods zijn grotendeels pubers die nog groen zijn achter de oren die het leuk vinden om ervaren niet-mods de oren te wassen. Bovendien kom je er heel moeilijk tussen. De hele structuur van wikipedia is behoorlijk ondemoncratisch en gedeeltelijk verrot. Slechts als je bij het modclubje hoort kan je fatsoenlijk werken op Wikipedia. Ik ben zelf zeer actief geweest op Wikipedia, maar de sfeer daar zorgt er voor dat ik er steeds minder plezier in krijg.
pi_68495580
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef Tjako het volgende:
Er heerst helaas nogal een moderator cultuur op Wikipedia. De mods zijn grotendeels pubers die nog groen zijn achter de oren die het leuk vinden om ervaren niet-mods de oren te wassen. Bovendien kom je er heel moeilijk tussen. De hele structuur van wikipedia is behoorlijk ondemoncratisch en gedeeltelijk verrot. Slechts als je bij het modclubje hoort kan je fatsoenlijk werken op Wikipedia. Ik ben zelf zeer actief geweest op Wikipedia, maar de sfeer daar zorgt er voor dat ik er steeds minder plezier in krijg.
Als je het niet bevalt op Wikipedia, waarom stop je er dan niet mee? Hier zeuren helpt natuurlijk niet. Misschien gefrustreerd omdat je zelf geen moderator mag worden en die "pubers" wel?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:23:56 #168
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68495905
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Marrije het volgende:
Ik heb vanmorgen ff snel een wikipediapagina aangemaakt voor de bunker. Maar nu willen ze m al verwijderen

Kan iemand helpen met wijzigingen aanbrengen?

De kritiek was dat het te juichend en promotioneel geschreven zou zijn
Toen heb ik wat linkjes verwijderd en kreeg ik de kritiek dat het met de minuut meer op een advertentie leek
gefixt: van verwijderlijst af
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 29 april 2009 @ 13:30:48 #169
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_68496175
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

gefixt: van verwijderlijst af
Zo werkt dat natuurlijk niet ...
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 29 april 2009 @ 13:35:17 #170
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68496348
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef iFries het volgende:

[..]

Zo werkt dat natuurlijk niet ...
nee, merk het
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 29 april 2009 @ 13:40:01 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68496523
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:15 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Als je het niet bevalt op Wikipedia, waarom stop je er dan niet mee? Hier zeuren helpt natuurlijk niet. Misschien gefrustreerd omdat je zelf geen moderator mag worden en die "pubers" wel?
Mên wat een kinderachtige reactie, iemand zegt het ergens niet mee eens te zijn en dus moet hij maar "naar huis"?!

Juist als iets mensen dierbaar is dan houden ze er niet snel mee op, maar waarom zouden ze geen kritiek mogen hebben op de aldaar heersende sfeer?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:41:33 #172
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68496589
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mên wat een kinderachtige reactie, iemand zegt het ergens niet mee eens te zijn en dus moet hij maar "naar huis"?!

Juist als iets mensen dierbaar is dan houden ze er niet snel mee op, maar waarom zouden ze geen kritiek mogen hebben op de aldaar heersende sfeer?
Ik begrijp het ook niet, wat is het criteria dat het op wiki mag? Moet het op TV komen? Wat?
edit: ik wacht wel even 2 weken af
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 29 april 2009 @ 13:49:21 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68496908
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, wat is het criteria dat het op wiki mag? Moet het op TV komen? Wat?
Dat is mij ook nog niet duidelijk, en de criteria lijken met iedere wijziging die gemaakt wordt om de reden van afwijzing te overwinnen ook te veranderen.

Ik gok zomaar dat de pagina over "The Bunker" over een paar dagen weg is, om vervolgens als pagina van een vaste "gerenommeerde Wikigebruiker" weer te verschijnen.....

Maar goed, de uitsluiting omdat het "gekopieerd is van de FOK! Wikipagina" was natuurlijk helemaal lachwekkend.... vooral omdat die in het leven was geroepen omdat Wikipedia zelf over iedere punt en komma zat te mierenneuken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:59:08 #174
159761 Arn0
Abbey Road
pi_68497282
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is mij ook nog niet duidelijk, en de criteria lijken met iedere wijziging die gemaakt wordt om de reden van afwijzing te overwinnen ook te veranderen.
Er zijn genoeg argumenten gegeven om de pagina te behouden, denk dat het nu wel blijft. Er staan ook moderator(s) achter ons.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:01:06 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68497355
Toch denk ik dat de kans dat de pagina mag blijven redelijk groot is. Er zijn echt goede wijzigingen aangebracht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')