Nja ik vind het overdreven. Vroeger (nja >3 jaar geleden) 'was' het er gewoon en ging men verder tot de orde van de dag. Het weas een mooi shirt of een lelijk shirt, maar klaar. Nu wordt het gedaan alsof het iets enorm unieks is terwijl het ieder jaar gebeurd.quote:Op maandag 27 april 2009 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat is er nou commercieel aan om het via een website zonder verdere reclame te onthullen? Ze maken mensen gewoon nieuwsgierig op deze manier, het werkt wat mij betreft erg goed.

Ik zal dalijk na 1en wel even kijken wat het volgende detail is maar ik ga echt niet om 12.57 al zitten f5'enquote:Op maandag 27 april 2009 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan goed geloven dat de helft van de Ajacieden hier op het forum dat zeker doet.

Nee, haalt niets uit helaas. Ze zijn erg koppig wat dat betreft.quote:Op maandag 27 april 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Die hele lobby voor het oude logo terug heeft ook nooit gewerkt? Of zijn ze daar nog steeds mee bezig...

Is toch mooi.quote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef lighted het volgende:
Ja idd. Wat een onzin om het zo te "onthullen". Net of elke Ajax-supporter nu vol spanning de hele dag de website zit te refreshen..

Alweer?quote:Op maandag 27 april 2009 12:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten moet eigenlijk harder optreden, ofschoon dit wel lastig is met je beste voetballer. M.i. moet van Basten zijn pupil Luis gewoon dagelijks naar beelden van faire spitsen laten kijken. Zet hem desnoods een DVD voor van de carrière van Peter van Vossen of Kiprich. Daar wordt hij toch alleen maar beter van?²

quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
Beetje rood erbij nog zometeen en klaar.

Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Alsof Suarez ooit Kiprich zal evenaren.

Ja precies. Maar toch wel zwart met rood dus.quote:Op maandag 27 april 2009 13:00 schreef NoizEkick het volgende:
Aanvoerdersband...

Aanvoerderquote:

Het is echt een vet shirtquote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef Egamer het volgende:
Volgens mij gaat het er best chique uit zien.

Urby moet je ook niet te diep opstellen. Hij moet hangend op links spelen. Elia moet je niet halen behalve als hij voor max 3 miljoen weg magquote:Op maandag 27 april 2009 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Urby wil misschien weg als Elia komt.

http://img18.imageshack.us/img18/2408/ajaxshirt2.jpgquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik krijg het plaatje van de aanvoerdersband niet te zien, ik ben best benieuwd eigenlijk, kan iemand em even mirroren/uploaden?

Hij is wel een hele goede speler. Ik denk dat hij gevaarlijker is dan Sulejmani.quote:Op maandag 27 april 2009 13:19 schreef bloodysunday het volgende:
Ze moeten gewoon heel die Elia niet halen tenzij je hem voor een habbekrats kan kopen

Dat moet wel Suarez zijn die voorop staat. Kijk maar naar die oren.quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef rompompom het volgende:
Als Suarez degene is die voorop staat, is hij dan 1e aanvoerder volgend jaar? Of mogen we dat soort conclusies hier niet van afleiden?
Lijkt een mooi shirt te worden, maar hoop wel op iets meer rood dan alleen het stiksel en de adidas strepen. Dat shirt van een paar jaar terug was echt wel mooi.

Ja maar ik zie hem niet als een toegevoegde waarde bij ajax. En Sulejmani hebben we toch al dus kan je die beter goed opleiden zodat hij beter gaat spelen dan dat hij nu doetquote:Op maandag 27 april 2009 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is wel een hele goede speler. Ik denk dat hij gevaarlijker is dan Sulejmani.²

Ajax gaat niet zoveel kopen deze zomer heeft Van Basten al gezegd. Wil de selectie zoals deze nu is bij elkaar houden en zelfs nog iets uitdunnen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:19 schreef wallofdolls het volgende:
Ik zit nu alweer te wachten op een heerlijk hoopvolle Ajax-zomer, met grote aankopen en nog grotere verwachtingen. En het leeg kopen van de directe concurrentie door teamspelers te halen die bij Ajax bezwijken onder de individuele druk![]()

quote:Op maandag 27 april 2009 12:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn we net van Rots af met zn kut TT komt er zo'n malloot bij.

Senk youquote:Op maandag 27 april 2009 13:20 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://img18.imageshack.us/img18/2408/ajaxshirt2.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |