Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNoukedquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef rival het volgende:
Easy there girl![]()
Het is nog vroeg![]()
Mensen Hoe was jullie meet?
ik ook?quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNouked
superrrrrrrrrrrrrrquote:
Ja, jij ookquote:Op maandag 27 april 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook?
ik weet de definitie namelijk niet
Jij ookquote:Op maandag 27 april 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook?
ik weet de definitie namelijk niet
Zolang mij die niet duidelijk is blijf ik erbij dat ik ook niet geNouked kan wordenquote:
Je lachtte en de cola ging je neus in, na 1 wijntje op was je al zo klunsig dat je struikelde met glazen in je handen....quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNouked
Dan nietquote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang mij die niet duidelijk is blijf ik erbij dat ik ook niet geNouked kan worden
Dank jequote:
Ik lachte pas daarnaquote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je lachtte en de cola ging je neus in, na 1 wijntje op was je al zo klunsig dat je struikelde met glazen in je handen....
maar wat ik me bij die laatste moet voorstellen
Wat er precies met die cola gebeurde weet ik nog steeds niet, iig eindigde het in je neus en op je kleedje. Het wijnglas (van de rosé) brak gewoon van jouw schoonheid, en dat ik geNouked ben heb ik zwart op wit.quote:Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lachte pas daarnaMaar zoiets.. Dat wijnglas probeerde ik neer te zetten, maar ik kende blijkbaar mijn eigen krachten niet
Het pootje brak af..
En dat laatste, tja.
Werksequote:Op maandag 27 april 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben naar mn werk, fijne dag allemaal
Haha, ja ik zag je mailtje, geweldig!quote:Op maandag 27 april 2009 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat er precies met die cola gebeurde weet ik nog steeds niet, iig eindigde het in je neus en op je kleedje. Het wijnglas (van de rosé) brak gewoon van jouw schoonheid, en dat ik geNouked ben heb ik zwart op wit.
quote:Op maandag 27 april 2009 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja ik zag je mailtje, geweldig!
Ja, ik hoorde het vanochtend op de radio. Sterkte met het verlies!quote:
Top!quote:
Ow, die wanna kiss is van haar? dat wist ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!
KZ vond het erg grappig dat haar tekst er ook bij stond
Dat is meestal bij restaurants waar het eten niet goed is of de service ontzettend slecht, dat je daar het meeste lacht.quote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren trouwens nog een (soort van) meet gehad
auto_, KZ, Murm, Kwaak en ik hebben een hapje gegeten in R'dam. Het eten was ontzettend goor, maar het was ontzettend gezellig
Ook voor dat we naar het restaurant gingen was het erg gezelligquote:Op maandag 27 april 2009 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is meestal bij restaurants waar het eten niet goed is of de service ontzettend slecht, dat je daar het meeste lacht.
Goedemorgen!quote:Op maandag 27 april 2009 09:04 schreef Civilian het volgende:
Hey nouk!
Nog 'n beetje in slaap kunnen komen vanacht?
Haha, dat was van haar inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, die wanna kiss is van haar? dat wist ik niet
Gelukkig maar, ik heb heerlijk geslapen!quote:Op maandag 27 april 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ja ging vrij makkelijkJij ook?! Succes vandaag!
Dus ben ik geNouked door jou, en ge.........ed door KZ ?quote:
Mooi zo, ik ook!quote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb heerlijk geslapen!En dankje!
Haha, ik heb geen idee wat KZ met jou heeft uitgespooktquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geNouked door jou, en ge.........ed door KZ ?
fixedquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geNouked door jou, en geZachteKnuffeled door KZ ?
quote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren trouwens nog een (soort van) meet gehad
auto_, KZ, Murm, Kwaak en ik hebben een hapje gegeten in R'dam. Het eten was ontzettend goor, maar het was ontzettend gezellig
Geknuffelzacht bekt lekkerder hequote:
Als jij het nu even hardop zegt, weet jij het ookquote:
sorry ik nam een andere vertaling van bekkenquote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij het nu even hardop zegt, weet jij het ook
Weet ikquote:Op maandag 27 april 2009 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
sorry ik nam een andere vertaling van bekken
Even duidelijk maken voor KZquote:Op maandag 27 april 2009 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd
quote:
Die kerel was echt onbeschoft, maar ach.quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van die associale ober die toen ik vroeg of hij een eerlijk of aardig antwoord wilde op zijn "Heeft het gesmaakt vraag" en koos voor eerlijk, en dus ook eerlijk vertelde dat de kaas vooraf smaakte als gebakken rubber. Boze ober, die begon te schermen met "Ik ben griek en u heeft mij zojuist beledigd, en ik zie toch lege borden dus ik geloof u niet"
Nu kun je een hoop flikken, maar van schermen met je afkomst gaat bij mij 1 stap te ver, wat mij betreft mag die kerel per direct op de trein gezet worden, paspoort afgekapt en druiven gaan plukken in een griekse boomgaard.
* kwaakvaak was pissig...
Anyway, de avond zelf was zeer leuk, dat dan weer wel. erg veel gelachen en heel nerderig gefok'ed tijdens het eten.. Excuses.. excuses.. volgende keer zal ik beloven dat ik mijn aaifoon in de zak laat mensen..
En dan nu tijd voor de grote mensen wereld, arbeiden.. want arbeit macht frei
Je had moeten zeggen dat jij Nederlander was, en daarom het bord dus leeg wasquote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van die associale ober die toen ik vroeg of hij een eerlijk of aardig antwoord wilde op zijn "Heeft het gesmaakt vraag" en koos voor eerlijk, en dus ook eerlijk vertelde dat de kaas vooraf smaakte als gebakken rubber. Boze ober, die begon te schermen met "Ik ben griek en u heeft mij zojuist beledigd, en ik zie toch lege borden dus ik geloof u niet"
Nu kun je een hoop flikken, maar van schermen met je afkomst gaat bij mij 1 stap te ver, wat mij betreft mag die kerel per direct op de trein gezet worden, paspoort afgekapt en druiven gaan plukken in een griekse boomgaard.
Anyway, de avond zelf was zeer leuk, dat dan weer wel. erg veel gelachen en heel nerderig gefok'ed tijdens het eten.. Excuses.. excuses.. volgende keer zal ik beloven dat ik mijn aaifoon in de zak laat mensen..
quote:
Ik heb het topic niet gevolgd de laatste dagen.. dus voor mij is het niet bekend, maar dikke kusquote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het hier?
Hoe was het weekend?
Mijn weekend was k*t maar dat was al bekend
Haha, klinkt goed.!quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Geknuffelzacht dus...quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ook!
[..]
Haha, ik heb geen idee wat KZ met jou heeft uitgespookt
Hoi! Weekend was goed en hier gaat het ook goed.quote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het hier?
Hoe was het weekend?
Als het mij zou gebeuren, dan zou ik .. onbewust een vies gezicht trekkend .. op niet al te vrolijke toon.. zeggen "het heeft gesmaakt."quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Q was zaterdag ook al zo erg. Continue op zijn mobiel bezig.quote:* kwaakvaak was pissig...
Lekker rustig weekend gehadquote:Op maandag 27 april 2009 09:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het hier?
Hoe was het weekend?
wij waren gezellig met zn alleen aan het fokken tijdens het eten.quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Howl het volgende:
[..]
Als het mij zou gebeuren, dan zou ik .. onbewust een vies gezicht trekkend .. op niet al te vrolijke toon.. zeggen "het heeft gesmaakt."
[..]
Q was zaterdag ook al zo erg. Continue op zijn mobiel bezig.
goed zo KFje! le jeert het wel!quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lekker rustig weekend gehadmaar 7 biertjes gedronken in totaal
Sommige mensen zijn gewoon erg interessant en beroemd.. worden de hele tijd gestoord. Maar je kan je fans toch niet te lang laten wachten?quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Howl het volgende:
Q was zaterdag ook al zo erg. Continue op zijn mobiel bezig.
Ik heb het nummer van het meisje gisteren gehadquote:Op maandag 27 april 2009 09:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo KFje! le jeert het wel!
ik heb in totaal ook 7 drankjes op denk ik. maar dat is voor mij al vrij veel in een weekend
Omgekeerde KF postquote:Op maandag 27 april 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Man o manecht een lief meisje achter de kassa bij AH net
!
Echt zo heel onschuldig, toen knipoogde ik naar haar, moest ze blozenecht té skattig
Toen liep ik naar buiten, stond bij het stoplicht te wachten en reed er een vrachtwagen knijter hard door een plas waar ik naast stond... zeiknat dus...
En toen ik in de lift stond op mijn werk probeerde een collega van mij de knopjes van de lift in te drukken, toen liet hij zijn koffie ook nog eens over mij heen vallen...
Echt een baal dag, nu al
welke van de 2 meisjes dan? die ene waar je al mee krabbelde of de andere die niks tegen je zei?quote:Op maandag 27 april 2009 09:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van het meisje gisteren gehad!!
En ze stuurde een bericht of ik haar wilde toevoegen op msn
Het gaat de goede kant op
Ik heb alleen nog niets gestuurd
Kwaak is beschaafd en mag geen mensen meer slaan van de reclasseringquote:Op maandag 27 april 2009 09:37 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli had eigenlijk graag kwaak die ober in zn nekvel zien grijpen![]()
Het meisje waar ik achteraan zitquote:Op maandag 27 april 2009 09:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke van de 2 meisjes dan? die ene waar je al mee krabbelde of de andere die niks tegen je zei?
* Murmeli kan het allemaal niet meer bijhouden
Ze wilde duidelijk zelf met jou sjansenquote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het meisje waar ik achteraan zit
Ze speelt ook gewoon al 9 jaar gitaar en heeft dezelfde muzieksmaak als mij![]()
Dat andere meisje (haar vriendin) die naar het meisje waar ik achteraan zit krabbelde: Zit je nou met Lars te sjansen ? dat kan echt niet hoor, dat was niet de afspraak ! " die vroeg zaterdag of ik zin had om mee uit te gaan, en krabbelt me nu ook de hele tijd
je hoeft niet te slaan, alleen maar te dreigenquote:Op maandag 27 april 2009 09:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kwaak is beschaafd en mag geen mensen meer slaan van de reclassering
Dat dus....quote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze wilde duidelijk zelf met jou sjansen
Dat blijktquote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze wilde duidelijk zelf met jou sjansen
had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef Howl het volgende:
Ik was er vanochtend achter gekomen dat je een twintig euro biljet met de wasmachine kunt wassen, in een broekzak. Als ik er iets anders van papier in laat zitten is het meestal pulp. Maar een biljet van de ECB overleeft het gewoon.
Leer mij dat ookquote:Op maandag 27 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het meisje waar ik achteraan zit
Ze speelt ook gewoon al 9 jaar gitaar en heeft dezelfde muzieksmaak als mij![]()
Dat andere meisje (haar vriendin) die naar het meisje waar ik achteraan zit krabbelde: Zit je nou met Lars te sjansen ? dat kan echt niet hoor, dat was niet de afspraak ! " die vroeg zaterdag of ik zin had om mee uit te gaan, en krabbelt me nu ook de hele tijd
Ik ook!quote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat dus....
KF gaat een bitchfight veroorzaken
ik wil kijken
Onzeker typjequote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat blijkt
Ik dacht eerst dat ze het negatief bedoelde, dat ze mij een of andere nerd vond, en dat haar vriendin daarom dat zei
[jambersstem]quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef Murmeli het volgende:
Mogge!
die ober was echt erg ja....het eten ook
maar wel gezellig. en zaterdag ook al gezellig. Wel een echt fok weekend
Wat is er gebeurd dit weekend zegiklekkerniet?
Nou, het begon allemaal op de zaterdag, 's ochtends moest mijn team (stond leuk eerste deed mee voor kampioenschap) voetballen en verloor genadeloos.quote:Op maandag 27 april 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi! Weekend was goed en hier gaat het ook goed.
Waarom was jouw weekend kut?!
Toen ik die (hardloop) broek uit de wasmachine haalde had ik zoiets van .. shit.. daar zat nog papiergeld in. Dat is nu vast pulp. Maar het viel dus mee.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
[..]
Nou, het begon allemaal op de zaterdag, 's ochtends moest mijn team (stond leuk eerste deed mee voor kampioenschap) voetballen en verloor genadeloos.even later horen we dat de directe tegenstander had gewonnen en wij niet meer kampioen konden worden. (hoe leg je dit uit tegen kinderen van ongeveer 10 jaar). Maar ja nadat dat was geweest, kwam ik bij mijn volgende opdracht voor zaterdag.
Ik moest en zou Defqon.1 Kaartjes regelen. ik om 13:00 achter de pc f5f5f5f5f5. na een poosje had ik het voor elkaar dat ik kaartjes had besteld. en ik was dus helemaal blij.
totdat een uurtje later een annuleringsmail kwam aangezien mijn order niet geautoriseerd was.
dus ik denk k*t snel weer proberen. maar het was al uitverkocht![]()
Dat was mijn drama weekend/zaterdag.
daar is over nagedacht....quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Toen ik die (hardloop) broek uit de wasmachine haalde had ik zoiets van .. shit.. daar zat nog papiergeld in. Dat is nu vast pulp. Maar het viel dus mee.
naar wat? heb je een muizenval gezet en ben je bang dat je er zelf inzit?quote:
Ik had iets ergers verwachtquote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nou, het begon allemaal op de zaterdag, 's ochtends moest mijn team (stond leuk eerste deed mee voor kampioenschap) voetballen en verloor genadeloos.even later horen we dat de directe tegenstander had gewonnen en wij niet meer kampioen konden worden. (hoe leg je dit uit tegen kinderen van ongeveer 10 jaar). Maar ja nadat dat was geweest, kwam ik bij mijn volgende opdracht voor zaterdag.
Ik moest en zou Defqon.1 Kaartjes regelen. ik om 13:00 achter de pc f5f5f5f5f5. na een poosje had ik het voor elkaar dat ik kaartjes had besteld. en ik was dus helemaal blij.
totdat een uurtje later een annuleringsmail kwam aangezien mijn order niet geautoriseerd was.
Niet leuk inderdaad...quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Wat wil jequote:
joh.... echt waar???quote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef Murmeli het volgende:
mocht het nog niet zijn opgevallen: ik heb geen zin vandaag.....
Klopt geen drama`s nee, maar ja ik had m`n weekend anders geplanned.quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]sja t zijn geen drama's maar wel echt een zeikweekend ja
quote:Op maandag 27 april 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik had iets ergers verwacht
Maar het is wel kut natuurlijk.. dikke knuffel
ja jij vindt je werk wat leuker dan ik denk ikquote:Op maandag 27 april 2009 09:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
joh.... echt waar???
* kwaakvaak zit al weer achter premiere, meer filmp'jes maken
mijn lowlandskaartje lukte welquote:Op maandag 27 april 2009 09:56 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Klopt geen drama`s nee, maar ja ik had m`n weekend anders geplanned.
[..]
Wat rot zeg! Ze zeggen dat pech nooit alleen komt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ze geeft nog geen signalen af, bedoel je?quote:Op maandag 27 april 2009 09:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ze geeft echt onduidelijke signalen af, dus het is even lastiger dan normaal
Naar kf zijn bitchfight.quote:Op maandag 27 april 2009 09:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
naar wat? heb je een muizenval gezet en ben je bang dat je er zelf inzit?
jaja ok ok te flauw ik weet het.... het is nog maar vroeg he...
quote:
Oh ja? Zoals?quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Naar kf zijn bitchfight.
ik kijk liever naar een ander soort krabbelen...
nee lowlands duurt wel een paar maanden altijd. het schijnt wel weer harder te gaan, dus ze zijn elk jaar sneller uitverkocht. maargoed, die van mij is binnenquote:Op maandag 27 april 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
is dat ook altijd binnen no-time uitverkocht?
(ik ben niet van dat soort feesten)
Zwakke signalen, en ik ken haar totaal niet dus ik kan haar ook niet inschatten wat ze er mee bedoeltquote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze geeft nog geen signalen af, bedoel je?
Van wie was jij ook alweer een kloon?quote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Naar kf zijn bitchfight.
ik kijk liever naar een ander soort krabbelen...
Dan moet je dus niet proberen te begrijpenquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zwakke signalen, en ik ken haar totaal niet dus ik kan haar ook niet inschatten wat ze er mee bedoelt
Bert Visscher?quote:Op maandag 27 april 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen vanaf 12 uur start weer de voorverkoop van kaartjes van het theater
25 zaken waar ik wel heen wil, 12 waar ik sowieso heen zal gaanEn dan natuurlijk standaard op rij 1 he
hoezo?quote:
Daar ga ik vanavond al heenquote:
quote:
Oeps...quote:
Goedemorgen!quote:
Ik geloof van KFquote:Op maandag 27 april 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van wie was jij ook alweer een kloon?
Lowlands, pinkpop en dat soort taferelen vind ik niks.quote:Op maandag 27 april 2009 10:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee lowlands duurt wel een paar maanden altijd. het schijnt wel weer harder te gaan, dus ze zijn elk jaar sneller uitverkocht. maargoed, die van mij is binnen
waarom niet van dat soort feesten? met kamperen bedoel je?
Dus ik kan jou niet in mijn tentje lokken?
Maar natúúrlijk!quote:
Ik wil best een keer in R'dam gaan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar word ik echt nerveus van....
Cue ga je ook in Rotterdam naar theater? dan wil ik wel een keertje meeow of iets tofs daar bij jou kan ook wel natuurlijk
quote:Op maandag 27 april 2009 10:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Lowlands, pinkpop en dat soort taferelen vind ik niks.
Nou, als ik aanwezig was zou ik de tent misschien wel eens van binnen willen zien.
nieuwe luxor en oude luxor in ieder geval. verder weet ik het nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil best een keer in R'dam gaan hoorZal ik eens kijken wat daar allemaal nog komt? Welke theaters zitte daar?
Ben nog steeds misselijkquote:
Het seizoen is nu al bijna afgelopen.. of bedoel je voor vlgend seizoen? En wat vind je leuk?quote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe luxor en oude luxor in ieder geval. verder weet ik het niet
maar als er wat tofs in enschede komt kan ik ook mee hoorwaar ga je heen?
Haha nee hoor! Jij wel?quote:
Puh 4 uur en 25 minuten w88 dat zou ik dus niet doenquote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha nee hoor! Jij wel?
Ik had vanmorgen een "tussentoets" van een vak. Ik had er niets voor gedaan, dus had beter thuis kunnen blijven denk ik... Ach, ik zie het wel! Nu tot 14.45 wachten op colleges tot 18.30, maar ik denk dat ik dan al naar huis ben
Oow ja zoiets had ik gelezen..quote:
Dat is met allesquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
gister deze schoenen gekocht in de H&M winkel en nu zie ik ze online in de sale, 20 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Dan breng je ze toch terug?? Goh, bijna een extra paar.quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
gister deze schoenen gekocht in de H&M winkel en nu zie ik ze online in de sale, 20 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Terugbrengen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
[ afbeelding ]
Ja, erg he? Haha. Ik wilde het ook niet doen, maar vanavond ben ik trots als ik er nog benquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Puh 4 uur en 25 minuten w88 dat zou ik dus niet doen
in de H&M sale heb je daar 2 paar schoenen voorquote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan breng je ze toch terug?? Goh, bijna een extra paar.
quote:
Nog 6 minutenquote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een "tussentoets" van een vak. Ik had er niets voor gedaan, dus had beter thuis kunnen blijven denk ik... Ach, ik zie het wel! Nu tot 14.45 wachten op colleges tot 18.30, maar ik denk dat ik dan al naar huis ben
Als jij dat voor elkaar weet te krijgen nog aanwezig te zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Terugbrengen?
[..]
Ja, erg he? Haha. Ik wilde het ook niet doen, maar vanavond ben ik trots als ik er nog ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Is de H&M zo traag met leveren dan?quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
maar ik heb ze van het weekend nodig voor een feestje (onder het jurkje)
en met online bestellen kunnen ze hier nooit meer optijd zijn
dus als ik ze terugbreng heb ik ze helemaal niet
Jeetje lekker belangrijk. Het is 20 euro. Dan ga je een keer niet naar de mac of drink je ergens een paar keer wat minder dan heb je het weer terug.quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
Of werken ipv Fok!ken, levert ook geld opquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jeetje lekker belangrijk. Het is 20 euro. Dan ga je een keer niet naar de mac of drink je ergens een paar keer wat minder dan heb je het weer terug.
Mja, enige manier is bestellen. Je kan ze binnen 14 dagen retour brengen. Komen je schoenenquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
Succes! Ik hoop dat het bij jou beter gaatquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Als jij dat voor elkaar weet te krijgen nog aanwezig te zijn.
Dan heb je mijn Respect.
Als ik nu naar huis ga, dan kom ik niet meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de stad kan niet, want de winkels gaan pas om 13.00 open, haha.
Ik ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is de H&M zo traag met leveren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |