Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNoukedquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef rival het volgende:
Easy there girl![]()
Het is nog vroeg![]()
Mensen Hoe was jullie meet?
ik ook?quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNouked
superrrrrrrrrrrrrrquote:
Ja, jij ookquote:Op maandag 27 april 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook?
ik weet de definitie namelijk niet
Jij ookquote:Op maandag 27 april 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook?
ik weet de definitie namelijk niet
Zolang mij die niet duidelijk is blijf ik erbij dat ik ook niet geNouked kan wordenquote:
Je lachtte en de cola ging je neus in, na 1 wijntje op was je al zo klunsig dat je struikelde met glazen in je handen....quote:Op maandag 27 april 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn neus vond de Cola erg lekker, ik ging na één wijntje met glazen smijten en iedereen is geNouked
Dan nietquote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang mij die niet duidelijk is blijf ik erbij dat ik ook niet geNouked kan worden
Dank jequote:
Ik lachte pas daarnaquote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je lachtte en de cola ging je neus in, na 1 wijntje op was je al zo klunsig dat je struikelde met glazen in je handen....
maar wat ik me bij die laatste moet voorstellen
Wat er precies met die cola gebeurde weet ik nog steeds niet, iig eindigde het in je neus en op je kleedje. Het wijnglas (van de rosé) brak gewoon van jouw schoonheid, en dat ik geNouked ben heb ik zwart op wit.quote:Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik lachte pas daarnaMaar zoiets.. Dat wijnglas probeerde ik neer te zetten, maar ik kende blijkbaar mijn eigen krachten niet
Het pootje brak af..
En dat laatste, tja.
Werksequote:Op maandag 27 april 2009 08:47 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben naar mn werk, fijne dag allemaal
Haha, ja ik zag je mailtje, geweldig!quote:Op maandag 27 april 2009 08:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat er precies met die cola gebeurde weet ik nog steeds niet, iig eindigde het in je neus en op je kleedje. Het wijnglas (van de rosé) brak gewoon van jouw schoonheid, en dat ik geNouked ben heb ik zwart op wit.
quote:Op maandag 27 april 2009 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ja ik zag je mailtje, geweldig!
Ja, ik hoorde het vanochtend op de radio. Sterkte met het verlies!quote:
Top!quote:
Ow, die wanna kiss is van haar? dat wist ik nietquote:Op maandag 27 april 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!
KZ vond het erg grappig dat haar tekst er ook bij stond
Dat is meestal bij restaurants waar het eten niet goed is of de service ontzettend slecht, dat je daar het meeste lacht.quote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren trouwens nog een (soort van) meet gehad
auto_, KZ, Murm, Kwaak en ik hebben een hapje gegeten in R'dam. Het eten was ontzettend goor, maar het was ontzettend gezellig
Ook voor dat we naar het restaurant gingen was het erg gezelligquote:Op maandag 27 april 2009 09:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is meestal bij restaurants waar het eten niet goed is of de service ontzettend slecht, dat je daar het meeste lacht.
Goedemorgen!quote:Op maandag 27 april 2009 09:04 schreef Civilian het volgende:
Hey nouk!
Nog 'n beetje in slaap kunnen komen vanacht?
Haha, dat was van haar inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, die wanna kiss is van haar? dat wist ik niet
Gelukkig maar, ik heb heerlijk geslapen!quote:Op maandag 27 april 2009 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ja ging vrij makkelijkJij ook?! Succes vandaag!
Dus ben ik geNouked door jou, en ge.........ed door KZ ?quote:
Mooi zo, ik ook!quote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb heerlijk geslapen!En dankje!
Haha, ik heb geen idee wat KZ met jou heeft uitgespooktquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geNouked door jou, en ge.........ed door KZ ?
fixedquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geNouked door jou, en geZachteKnuffeled door KZ ?
quote:Op maandag 27 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Gisteren trouwens nog een (soort van) meet gehad
auto_, KZ, Murm, Kwaak en ik hebben een hapje gegeten in R'dam. Het eten was ontzettend goor, maar het was ontzettend gezellig
Geknuffelzacht bekt lekkerder hequote:
Als jij het nu even hardop zegt, weet jij het ookquote:
sorry ik nam een andere vertaling van bekkenquote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij het nu even hardop zegt, weet jij het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |