Ben nog steeds misselijkquote:
Het seizoen is nu al bijna afgelopen.. of bedoel je voor vlgend seizoen? En wat vind je leuk?quote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nieuwe luxor en oude luxor in ieder geval. verder weet ik het niet
maar als er wat tofs in enschede komt kan ik ook mee hoorwaar ga je heen?
Haha nee hoor! Jij wel?quote:
Puh 4 uur en 25 minuten w88 dat zou ik dus niet doenquote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha nee hoor! Jij wel?
Ik had vanmorgen een "tussentoets" van een vak. Ik had er niets voor gedaan, dus had beter thuis kunnen blijven denk ik... Ach, ik zie het wel! Nu tot 14.45 wachten op colleges tot 18.30, maar ik denk dat ik dan al naar huis ben
Oow ja zoiets had ik gelezen..quote:
Dat is met allesquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
gister deze schoenen gekocht in de H&M winkel en nu zie ik ze online in de sale, 20 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Dan breng je ze toch terug?? Goh, bijna een extra paar.quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
gister deze schoenen gekocht in de H&M winkel en nu zie ik ze online in de sale, 20 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Terugbrengen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg
[ afbeelding ]
Ja, erg he? Haha. Ik wilde het ook niet doen, maar vanavond ben ik trots als ik er nog benquote:Op maandag 27 april 2009 10:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Puh 4 uur en 25 minuten w88 dat zou ik dus niet doen
in de H&M sale heb je daar 2 paar schoenen voorquote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan breng je ze toch terug?? Goh, bijna een extra paar.
quote:
Nog 6 minutenquote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen een "tussentoets" van een vak. Ik had er niets voor gedaan, dus had beter thuis kunnen blijven denk ik... Ach, ik zie het wel! Nu tot 14.45 wachten op colleges tot 18.30, maar ik denk dat ik dan al naar huis ben
Als jij dat voor elkaar weet te krijgen nog aanwezig te zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Terugbrengen?
[..]
Ja, erg he? Haha. Ik wilde het ook niet doen, maar vanavond ben ik trots als ik er nog ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Is de H&M zo traag met leveren dan?quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
maar ik heb ze van het weekend nodig voor een feestje (onder het jurkje)
en met online bestellen kunnen ze hier nooit meer optijd zijn
dus als ik ze terugbreng heb ik ze helemaal niet
Jeetje lekker belangrijk. Het is 20 euro. Dan ga je een keer niet naar de mac of drink je ergens een paar keer wat minder dan heb je het weer terug.quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
Of werken ipv Fok!ken, levert ook geld opquote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jeetje lekker belangrijk. Het is 20 euro. Dan ga je een keer niet naar de mac of drink je ergens een paar keer wat minder dan heb je het weer terug.
Mja, enige manier is bestellen. Je kan ze binnen 14 dagen retour brengen. Komen je schoenenquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef liefie_ het volgende:
Succes! Ik hoop dat het bij jou beter gaatquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Als jij dat voor elkaar weet te krijgen nog aanwezig te zijn.
Dan heb je mijn Respect.
Als ik nu naar huis ga, dan kom ik niet meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de stad kan niet, want de winkels gaan pas om 13.00 open, haha.
Ik ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 27 april 2009 10:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is de H&M zo traag met leveren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |