Heb interesse in beidequote:Op zondag 26 april 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Mirrors Edge
Halo Wars
Te koop of te ruil!
Fallout 3 zoek ik zowiezo nog! De rest geen intresse of heb ik alquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb interesse in beide
Ruilen tegen iets van dit?
Fallout 3
Ninja Gaiden 2 (japans hoesje)
Far Cry 2
Bioshock
GRAW
Forza 2
King Kong
Amped 3
(combinaties van oude games kan ook natuurlijk)
ik quote je post mooi om een tvp te plaatsenquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef RickoKun het volgende:
TVP
Ik ben hier alleen voor als menschen hun spellen verkopen! Oh, en om edwinus klapjes te komen geven
Heb Bioshock hier nog liggen, wat heb je te ruilquote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik was eerst! en ik gooi 4 ruil games in de strijd!![]()
Ik ben ook nog op zoek naar Bioshock
Die stomme games van jou zekerquote:Op maandag 27 april 2009 12:57 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik was eerst! en ik gooi 4 ruil games in de strijd!![]()
Ik ben ook nog op zoek naar Bioshock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die stomme games van jou zeker![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Stomme games?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je ze hebben dan zeg je geen nee.
quote:Op maandag 27 april 2009 18:06 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Stomme games?
Wil je ze hebben dan zeg je geen nee.
Wat zoek je voor race pro?quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef BrokenBond het volgende:
te koop/ruil:
Spiderman 3
Virtua Tennis 3
Crackdown (classic)
Mass Effect
Race Pro (promo)
NHL 08
Stiekem wil je ze wel.. alle 4!!quote:Op maandag 27 april 2009 18:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee ik hoef ze toch ook niet, wat bazel je nou!
Heb te ruilquote:Op maandag 27 april 2009 19:39 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Liefst geld, maar als je iets te ruil hebt kunnen we altijd kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
Mirrors Edge
Halo Wars
Te koop of te ruil!
+ óf hoeveel geld wil je ervoor?quote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Waar wil je mirrors edge tegen ruilen?
Neeeeeeeee blijf uit mijn buurt!!!! Die spellen zijn gemaakt door Satan!quote:
Weet niet maar als je een lijstje hebtquote:Op maandag 27 april 2009 21:38 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Waar wil je mirrors edge tegen ruilen?
Doe een bod jong want verkopen heeft wel de voorkeur!quote:
Ook Fallout 3 gezochtquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef Shadeauw het volgende:
Te ruil:
Midnight Club: LA
Rainbow Six Vegas
The Godfather
Oblivion
Fifa 07
Gezocht:
GRiD
Left 4 Dead
GH: World Tour
ruilen tegen conan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
Te koop:
Turning Point: Fall of liberty!
Een tof schietspel beloond met vele acht en negens!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:47 schreef PP. het volgende:
[..]
ruilen tegen conan?
Een tof vechtspel met rpg-achtige element dingen en nakende vrouwen, beloond met vele acht en negens!
Ik kijk eerst even of ik hem kan verkopen en anders hoor je het over 2 dagen wel!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef PP. het volgende:
Conan is doodsimpel, gewoon buttonbashen, alleen de laatste eindbaas is fuckin' irritant.
Ook Gears of War 1 heb ik te ruil.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:58 schreef shibaloma het volgende:
Ik hebLego Indiana Jones en Kung Fu Panda in bundle copy. Dus 2 games te ruil voor 1 van jou...
als de deal met aquila360 niet doorgaat. heb je dan interesse om hem te ruilen tegen iets van dit?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:55 schreef PP. het volgende:
Conan is doodsimpel, gewoon buttonbashen, alleen de laatste eindbaas is fuckin' irritant.
Je wilt mijn Conan vast niet ruilen voor Mirrors edge op de PS3?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als de deal met aquila360 niet doorgaat. heb je dan interesse om hem te ruilen tegen iets van dit?
of tegen infinite undiscovery, maar dan duurt het nog een dag of 3,4..die moet ik nog eerst uitspelen![]()
ik heb net een deal gemaakt met PPquote:Op zondag 3 mei 2009 12:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je wilt mijn Conan vast niet ruilen voor Mirrors edge op de PS3?
maar ik zie dat je eternal sonata te ruil hebt...die wil ik anders wel ruilen tegen mirror's edge?quote:
Die hou ik nog eventjes in de hoop op COD4.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maar ik zie dat je eternal sonata te ruil hebt...die wil ik anders wel ruilen tegen mirror's edge?
Ik ben benieuwd naar je lijst morgenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[GEZ]
Eternal Sonata
moet die game echt nog een keer uitspelen..
uhm zal morgen wel een lijst droppen met die games die hier weg kunnen, nu geen zin om de kast open te doen
Call of Duty 4 ruilen tegen Eternal Sonata?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil
Frontlines: Fuel of War
Rainbow Six: Vegas 2
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
Burnout Paradise
James Bond Quantum of Solace (Promotional)
Prince of Persia (Promotional)
Bioshock
Call of Duty 4
Hehehquote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik kom ook niet van die ouwe meuk van mij af, dus waarom zou het jou beter gaan?
Brothers in Arms ruilen tegen Def Jam Icon?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
Burnout Paradise
Bioshock
Call of Duty 4
ruilen tegen iets van dit?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:20 schreef About2Break het volgende:
Ik heb hier nog Splinter Cell Double Agent liggen die ik wil ruilen tegen een ander spel
Viking is echt goed!quote:Op maandag 4 mei 2009 14:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nee, is niet echt iets voor mij.
Bedankt voor het aanbod, maar de meeste spellen heb ik al en in de rest heb ik geen intressequote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ruilen tegen iets van dit?
-army of two
-call of duty 2
-call of duty 3
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-farcry instincts predator
-gears of war
-jericho (promo versie)
-kameo
-mass effect
-oblivion
-prey
James bond ruilen tegen Splinter Cell: Double Agent?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil
Burnout Paradise
Bioshock
Call of Duty 4
Wat zoek je dan voor spellen?quote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil
Burnout Paradise
Bioshock
Call of Duty 4
Neuh, want speel hem nog elke dag eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef lisettebooy het volgende:
Verder hier niemand die Call of Duty 4 wil verkopen?
Ik ruil hem het liefste dus ik wacht even je lijstje afquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh, want speel hem nog elke dag eigenlijk
en anders zou ik hem met lkb9000 ruilen voor Eternal Sonata
Maar goty van CoD4 is toch niet meer zo duur?
Btw : lkb9000 ik moet nog met een lijstje komen, maar wat vraag je anders voor Eternal Sonata???
Ik zoek onder anderequote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat zoek je dan voor spellen?
Zie je antwoord vaak met nee.
Wuhaha, me broer heeft skate 2 maar die wilt ie niet voor mij gaan ruilen xD!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik zoek onder andere
Skate 2
Fallout 3
Viva pinata 2
Left 4 Dead
Games met cijfers zeg maar...
marktplaats zie ik er 3 voor 25 eu, 1 in heerlen, 1 in breda en 1 in delft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:24 schreef lisettebooy het volgende:![]()
Maar ik wil juist COD 4.
Kan ik online tegen een paar jongens uit me klas haha.
Heb net wel een email gekregen van marktplaats van een gast maar die heeft het spel niet in orginele doosje enz.Straks is het zo'n kopie
![]()
Jij hebt hem via marktplaats?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:21 schreef lisettebooy het volgende:
Nou he he!
Duurde eventjes maar ik heb m nu eindelijk binnen.
Lekker online spelen
Ja ik! hoeveel vraag je voor beide games ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:53 schreef P8 het volgende:
Ik heb te ruil
Gears of War 1
Gears of War 2
Iemand interesse?
Ik wil ze liever ruilen. Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik! hoeveel vraag je voor beide games ?
Ik heb alleen Gears of War 1. Hebben voor een tientje inclusief?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Seam het volgende:
Ah sorry verkeerd gelezen. Maar ik heb eigenlijk niets om te ruilen houd mijn games liever zelf
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Btw : lkb9000 ik moet nog met een lijstje komen
Bingo. Viva Pinata 2 tegen Mirrors Edge?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef PP. het volgende:
Te koop/ruil:
Kane & Lynch: Dead men
Marvel Ultimate alliance
Ninja Gaiden 2
Beautiful katamari
Viva Pinata 2
F.E.A.R
Lost planet
Crackdown (classic)
Unreal tournament 3
Zoek o.a. nog: mirrors edge, RE5, Star Wars: the force unleashed, dead space, Viking, Saints Row 2, Street Fighter 4, CoD4, CoD5, Guitar Hero 4 & Lost Odessy
Prima. PM maar ff voor de verdere gegevens.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Bingo. Viva Pinata 2 tegen Mirrors Edge?
Wil BIA: HH wel ruilen tegen Gears 1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:05 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
Brothers in Arms : Hell's Highway
Need for Speed : Carbon
DVD met arcade games erop
Ik zoek:
Spider-Man 3
Bully : Scholarship Edition
Spider-Man : Web of Shadows
GTA IV
Saints Row
Saints Row 2
Oblivion
Superman Returns
Call of Duty 4
Call of Duty 5
Gears of War 2
Gears of War
Prince of Persia
zeg maar als je interesse hebt en 1 van de bovenstaande games hebt.
Mendel
ey heb jij interesse in NFS: Carbon of Brothers In Arms : Hell's Highway of een dvd met Arcade games voor Spider-man 3?quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef BrokenBond het volgende:
te koop/ruil:
Spiderman 3
Virtua Tennis 3
Crackdown (classic)
Mass Effect
Race Pro (promo)
NHL 08
ey waar woon jij? want dan weet ik hoe we moete gaan ruile. ik woon in deventer. en doet het spel et nog goed?quote:
ey er is ook iemand anders die gta iv wil ruile tege brothers in arms, dus het spijt me maar de deal is off :<.quote:
Ja heb ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Me wants fable 2. Iemand?
Ik had het idd tegen jou. Wordt verzenden, ik woon in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
ey dat wil ik best doen. waar woon je? ik woon in deventer.
mendel
heb weinig nog te ruil. Wil je niet verkopen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik
Heb je iets te ruil misschien?
ok ik verstuur mijn adres via prive-bericht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik had het idd tegen jou. Wordt verzenden, ik woon in Rotterdam
Mwa, liever ruilen, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
heb weinig nog te ruil. Wil je niet verkopen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef w00h00 het volgende:
# World championship Poker 2 10,-
# The Godfather 10,-
# Fifa 07 7,50,-
# Fifastreet 3 10,-
Eventueel ook te ruil tegen Smackdown of een shooter. (rainbowsix bijv.)
Mortal kombat ruilen tegen 1 van mijn games?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Te koop:
Bully: Scholarship Edition
Mortal Kombat vs DC Universe
En ik ben eventueel opzoek naar Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda, Mirror's Edge of Afro SamuraiWil dus alleen maar ruilen tegen een van deze drie
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
Turning Point nog steeds te koop!
Voor de snelle beslisser pak ik het spel in in cadeau papier
Laat maar weten wanneer je wel wilt ruilenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef Tokus het volgende:
ik heb Guitar Hero: World Tour dubbel, na aanschaf van de full band package. Het spel mag dus los weg, voor 30 euro incl verzendkosten. Hij zit nog in plastic. En ik ben momenteel niet geïnteresseerd in ruilen, aangezien ik nog genoeg games heb liggen.
Indiana Jones Lego en Kung Fu Panda ruilen tegen Bully of 10 euro inclusief?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef shibaloma het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gears of War 1. Hebben voor een tientje inclusief?
-------
edit:
Ook nog steeds te koop/ruil:
-Indiana Jones Lego en Panda duo pack
-Fifa 07
Kadopapier + een strik LB!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je hem inpakt in briefgeld wil ik m wel
Te koop/ruil:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:05 schreef mendelboaz het volgende:
Te ruil:
Brothers in Arms : Hell's Highway
Need for Speed : Carbon
DVD met arcade games erop
Ik zoek:
Spider-Man 3
Bully : Scholarship Edition
Spider-Man : Web of Shadows
GTA IV
Saints Row
Saints Row 2
Oblivion
Superman Returns
Call of Duty 4
Call of Duty 5
Gears of War 2
Gears of War
Prince of Persia
zeg maar als je interesse hebt en 1 van de bovenstaande games hebt.
Mendel
Heb wel interesse in Lost oddessy, Viking en far cry 2 (in die volgorde)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:24 schreef Silv het volgende:
Te ruil:
Halo Wars
Lost Odyssey
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
Hm sorry, zit niet echt iets interessants bij wat ik nog niet heb gespeeldquote:Op maandag 18 mei 2009 12:47 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb wel interesse in Lost oddessy, Viking en far cry 2 (in die volgorde)
heb te ruil:
Marvel Ultimate alliance
Ninja Gaiden 2
Beautiful katamari
F.E.A.R
Lost planet
Crackdown (classic)
Unreal tournament 3
Dead Rising
Damn, je wil ME niet ruilen tegen 1 van die 3quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef PP. het volgende:
Owkee: te koop/ruil dus:
Marvel Ultimate alliance
Ninja Gaiden 2
Beautiful katamari
F.E.A.R
Lost planet
Crackdown (classic)
Unreal tournament 3
Dead Rising
Mirrors Edge
Ik heb Bully maar geen interesse in de Arcade Games.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:53 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Te koop/ruil:
DVD met Arcade games erop (origineel)
Gezocht:
Bully Scholarship Edition
Spider-Man: Web of Shadows
Saints Row
Saints Row 2
Oblivion
Superman Returns
Call of Duty 4
Call of Duty 5
Gears of War
Gears of War 2
Prince of Persia
Farcry ruilen tegen Race Pro?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb Splinter Cell DA en Farcry 2 uitgespeeld,
ik zou ze graag willen ruilen, iemand interesse?
bied maar iets aan
Edit:
GTA IV zoek ik!
Ik heb GTA IV voor je in de aanbieding.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb Splinter Cell DA en Farcry 2 uitgespeeld,
ik zou ze graag willen ruilen, iemand interesse?
bied maar iets aan
Edit:
GTA IV zoek ik!
Ruilen geen optie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Tokus het volgende:
te koop:
Guitar Hero: World Tour (game only, nog in seal): 30 euro.
quote:
hoeveel vraag je ervoor ?quote:
ik kan erbij vermelden dat in een goede staat verkeerd. Hij is immers amper aan geraaktquote:
Ik heb ze beiden nog te koop, en ruilen wil ik alleen doen voor Afro Samuraiquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Te koop:
Bully: Scholarship Edition ¤15,-
Mortal Kombat vs DC Universe ¤30,-
En ik ben eventueel opzoek naar Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda, Mirror's Edge of Afro SamuraiWil dus alleen maar ruilen tegen een van deze drie
Ik kan het niet aan om hem te spelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:27 schreef lkb9000 het volgende:
Maar waarom gaat ie alweer weg aq?
Dus je gaat hem nooit spelen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan het niet aan om hem te spelen
Jawel zie 360 topic voor uitlegquote:
PoP, H.A.W.X en/of Wolverine ruilen tegen iets van dit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te ruil!
Gears of War
Brothers in Arms (Promo)
Quantum of Solace (Promo)
Prince of Persia (Promo)
Battlefield: Bad Company
Dragonball Z: Burst Limit
Bioshock
Fable 2
Tom Clancy's H.A.W.X
Tomb Raider Underworld
GTA4
Xmen Origins: Wolverine
Xmen Origins: Wolverine tegen The Godfather 2 Promo ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te ruil!
Gears of War
Brothers in Arms (Promo)
Quantum of Solace (Promo)
Prince of Persia (Promo)
Battlefield: Bad Company
Dragonball Z: Burst Limit
Bioshock
Fable 2
Tom Clancy's H.A.W.X
Tomb Raider Underworld
GTA4
Xmen Origins: Wolverine
Helaas, alles al gespeeld behalve Amped en Viking, maar die zijn niets voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Silv het volgende:
[..]
PoP, H.A.W.X en/of Wolverine ruilen tegen iets van dit?
Halo Wars
Lost Odyssey
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
Heb ik al gehad. Helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Xmen Origins: Wolverine tegen The Godfather 2 Promo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ruilen tegen Fable 2?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:40 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-army of two
-call of duty 2
-call of duty 3
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-F.E.A.R 2: project origin
-gears of war
-infinite undiscovery
-jericho (promo versie)
-kameo
-mass effect
-oblivion
-prey
helaas, die 2 heb ik al gehadquote:
Niet duur voor de beste game van 2008quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Te koop (eventueel te ruil):
Mirror's Edge 15 euro incl verzenden
Wat wil je er max aan uitgeven en/of wat heb je te ruil?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef Mirel het volgende:
Verkoopt er iemand Fallout 3 in de omgeving van Rhenen? Denk dat Aquila360 de zijne al heeft verkocht.
Tegen Mortal Kombat vs DC Universe of Bully?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Ruilen tegen iets van dit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:36 schreef christvs het volgende:
Nogmaals, wat wil je hebben voor FC2?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Lost Odyssey
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
Nopes, ik verkoop hem nu waarschijnlijk aan super-muffin. Tenzij jij hoger biedtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Lost Odyssey
Viking (Promo)
Far Cry 2
GRAW
Forza 2
Amped 3
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:42 schreef Mirel het volgende:
ik heb mirror's edge, halo 3 en gta iv, en die wil ik niet ruilen.Dus kopen. 30 euro een goede prijs?
TheClub voor RE5?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb RE 5 te ruil.
Ik heb zelf al :
Streetfighter 4
Fifa 09
Assasins Creed
Guitar hero 2. 3, world tour
Pro evolution soccer 6 en 2008
Rainbow six vegas 1 en 2
GTA 4
MAss Effect
Dead Rising
Forza 2
Conan
Gears of War
Fable 2
Saint Row
Ik wil liever geen FPS.
Heb de demo gespeeld, vond het niet zo erg leuk, sorry.quote:
Mirrors edge?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Henk-B het volgende:
Ik heb RE 5 te ruil.
Ik heb zelf al :
Streetfighter 4
Fifa 09
Assasins Creed
Guitar hero 2. 3, world tour
Pro evolution soccer 6 en 2008
Rainbow six vegas 1 en 2
GTA 4
MAss Effect
Dead Rising
Forza 2
Conan
Gears of War
Fable 2
Saint Row
Ik wil liever geen FPS.
Nee sorry, das ook met zo'n First Person view, daar wordt ik kotsmisselijk van.quote:
Dan is Mirrors Edge echt geen goed idee voor jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Nee sorry, das ook met zo'n First Person view, daar wordt ik kotsmisselijk van.
De enige FPS spellen die ik kan spelen zijn de RAinbow six Vegas serie, die gaan tenminste lekker langzaam.
Kan misschien beter een lijstje neerzetten met de spellen die ik wel zou willen hebben.
Hmm moet ik nog even over nadenken.
De demo van Wolverine vond ik wel wat hebben.
Wat wil je hebben voor UT + GTA4?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
Nog steeds in de aanbieding de volgende juweeltjes.
Gears of War
Table tennis
PGR3
MotoGP06
GTA4
Fable2
Tony Hawk Project8
Tiger Woods 08
Unreal Tournament
Prijs?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef ROFLOL het volgende:
Nog steeds The Godfather 2 Promo versie te ruil/te koop !
Promo is gewoon 100% de volledige game, incl achievements en online dus ook. Het enige verschil is de verpakking. De cover is wat lichter, met een dikke gele streep met 'PROMO VERSION, NOT FOR RESALE' erop. Ook is de opdruk van de disc anders en zit er geen boekje bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:44 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Prijs?
Enne, wat is er anders aan de promo? Gewoon de gehele game + online + achievements of is het enkel een demo van x-aantal levels ofzo?
Iemand nog Mirrors Edge voor een leuk prijsje te koop? Ik zag 15 euro staan, mis ik dan net weer
Dan heb ik wel interessequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Promo is gewoon 100% de volledige game, incl achievements en online dus ook. Het enige verschil is de verpakking. De cover is wat lichter, met een dikke gele streep met 'PROMO VERSION, NOT FOR RESALE' erop. Ook is de opdruk van de disc anders en zit er geen boekje bij.
ik wil nog steeds eternal sonata ruilenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:52 schreef lkb9000 het volgende:
[TR]
Far Cry 2
MX vs ATV (promo)
Eternal Sonata
Saints Row 1
Crackdown
Moto GP 06
NBA2k7
Perfect Dark Zero
Conan
[GEZ]
Shaun White snowboarding
Call of Duty 4
Met de hele oude games is 2vs1 natuurlijk mogelijk
Tomb Raider Underworld heb ik nog wel liggen voor Halo 3...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zoek fallout 3 en tomb raider underworld.
heb eventueel mirror's edge, viva pinata, mass effect, rockstar's table tennis, pgr 3 en halo 3 te ruil.
FEAR2 Lijkt me wel leuk om te proberenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik wil nog steeds eternal sonata ruilen![]()
tegen iets van dit?
-army of two
-call of duty 2
-call of duty 3
-conan
-condemned
-dark sector
-enchanted arms
-F.E.A.R 2: project origin
-gears of war
-infinite undiscovery
-jericho (promo versie)
-kameo
-mass effect
-oblivion
-prey
prima, ik pm je effequote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
FEAR2 Lijkt me wel leuk om te proberen
Wie, wat, waar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:35 schreef d4nny21 het volgende:
wie wil gta 4 ruilen tegen mij ufc 2009 5 dagen oud
GH:WT ruilen tegen Far Cry 2?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop:
Guitar Hero World tour
GTA4
Allebei 30 euro! samen voor 55
Ik trapte in je usericonquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:00 schreef rudedeltadude het volgende:
Te koop:
Top Spin 2 (zonder handleiding) (richtprijs 7,50 euro)
Blazing Angels: Squadrons of WW II (richtprijs 10 euro)
Fifa 09 (richtprijs 20 euro)
PGR 3 (richtprijs 7 euro)
Valt daar in te trappen dan?quote:
Ik keek naar een ander scherm en in m'n ooghoek dacht ik dat er een flash-iets aan het laden wasquote:
Koop nou maar een spel van mequote:
ik zeg dat je dat wel mot!quote:
Moet je d'r voor hebben?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:51 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb voor de geinteresseerden ook nog een eenmaal gebruikte wireless headset over
25incl? Kan wel met wat extra bescherming in een bubbeltjes envelopquote:
evt ruilen tegen (een paar van) dit:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
25incl? Kan wel met wat extra bescherming in een bubbeltjes envelop(heb de verpakking niet meer)
Heb ik bijna allemaal al, en de rest lijkt me niet zo leuk sorryquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:04 schreef PP. het volgende:
[..]
evt ruilen tegen (een paar van) dit:
Ninja Gaiden 2
Beautiful katamari
F.E.A.R
Lost planet
Crackdown (classic)
Unreal tournament 3
Dead Rising
Mirrors Edge
Jammer dat is Resi 5 niet meer hebquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomb Raider Underworld te koop voor 20 incl verzenden. Eventueel te ruil tegen Left 4 Dead of Resi 5
¤25 incl is dan prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb ik bijna allemaal al, en de rest lijkt me niet zo leuk sorry
alleen ps3 games.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:00 schreef rudedeltadude het volgende:
Te koop:
Top Spin 2 (zonder handleiding) (richtprijs 5 euro)
Blazing Angels: Squadrons of WW II (richtprijs 5 euro)
Fifa 09 (richtprijs 17,50 euro)
PGR 3 (richtprijs 5 euro)
niks ontvangen terwijl ie t vorige week zaterdag op de post zou doen. reageert ook niet op pm.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
TK: Riddick: Assault on Dark Athena
Gruwelijk vette game
Het is niet dequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat dus, ook al heb ik alleen de demo maar gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |