ey heb jij interesse in NFS: Carbon of Brothers In Arms : Hell's Highway of een dvd met Arcade games voor Spider-man 3?quote:Op maandag 27 april 2009 18:33 schreef BrokenBond het volgende:
te koop/ruil:
Spiderman 3
Virtua Tennis 3
Crackdown (classic)
Mass Effect
Race Pro (promo)
NHL 08
ey waar woon jij? want dan weet ik hoe we moete gaan ruile. ik woon in deventer. en doet het spel et nog goed?quote:
ey er is ook iemand anders die gta iv wil ruile tege brothers in arms, dus het spijt me maar de deal is off :<.quote:
Ja heb ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Me wants fable 2. Iemand?
Ik had het idd tegen jou. Wordt verzenden, ik woon in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
ey dat wil ik best doen. waar woon je? ik woon in deventer.
mendel
heb weinig nog te ruil. Wil je niet verkopen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heb ik
Heb je iets te ruil misschien?
ok ik verstuur mijn adres via prive-bericht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik had het idd tegen jou. Wordt verzenden, ik woon in Rotterdam
Mwa, liever ruilen, sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
heb weinig nog te ruil. Wil je niet verkopen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:13 schreef w00h00 het volgende:
# World championship Poker 2 10,-
# The Godfather 10,-
# Fifa 07 7,50,-
# Fifastreet 3 10,-
Eventueel ook te ruil tegen Smackdown of een shooter. (rainbowsix bijv.)
Mortal kombat ruilen tegen 1 van mijn games?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef super-muffin het volgende:
Te koop:
Bully: Scholarship Edition
Mortal Kombat vs DC Universe
En ik ben eventueel opzoek naar Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda, Mirror's Edge of Afro SamuraiWil dus alleen maar ruilen tegen een van deze drie
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:04 schreef AQuila360 het volgende:
Turning Point nog steeds te koop!
Voor de snelle beslisser pak ik het spel in in cadeau papier
Laat maar weten wanneer je wel wilt ruilenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:41 schreef Tokus het volgende:
ik heb Guitar Hero: World Tour dubbel, na aanschaf van de full band package. Het spel mag dus los weg, voor 30 euro incl verzendkosten. Hij zit nog in plastic. En ik ben momenteel niet geīnteresseerd in ruilen, aangezien ik nog genoeg games heb liggen.
Indiana Jones Lego en Kung Fu Panda ruilen tegen Bully of 10 euro inclusief?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:48 schreef shibaloma het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gears of War 1. Hebben voor een tientje inclusief?
-------
edit:
Ook nog steeds te koop/ruil:
-Indiana Jones Lego en Panda duo pack
-Fifa 07
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |