Sinds deze zomer heb ik eigenlijk geen spel meer op mijn Xbox 360 gespeeld, ik gebruik hem eigenlijk alleen nog maar als DVD speler. Daarom heb ik nu maar besloten dat ik hem beter de verkoop in kan doen.
Het betreft een Xbox met 20GB harde schijf.
Bij de Xbox horen 2 wireless controllers, headset en eventueel een kabel om heb op je DVI-poort van je monitor aan te sluiten. Tevens zitten er 2 Play & Charge kits bij.
De Xbox heeft in maart vorig jaar een RROD gehad, is toen naar Duitsland gegaan waar het probleem verholpen is.
Vraagprijs voor de Xbox 360 met harddisk, incl de 2 wireless controllers, headset en de 2 Play & Charge kits is 215 euro.
Het DVI-aansluitingskabelapparaat (of hoe dat ding ook heet

) krijg je er voor 17,50 euro bij.
Ook heb ik nog een aantal games die erbij verkocht worden.
Deze hoef je niet perse bij de Xbox te kopen, deze mogen eventueel ook los verkocht worden.
Top Spin 2 (zonder handleiding) (richtprijs 12,50 euro)
Blazing Angels: Squadrons of WW II (richtprijs 12,50 euro)
Rayman Raving Rabbids (richtprijs 17,50 euro)
GTA IV (richtprijs 31 euro)
Fifa 09 (richtprijs 32 euro)
Crash of the Titans (richtprijs 15 euro)
PGR 3 (richtprijs 10 euro)
Forza Motorsport 2 (richtprijs 10 euro)
PES 2008 (richtprijs 13 euro)
Crash Bandicoot: De wraak van Vortex (Xbox 1 spel) (richtprijs 7 euro)
Ik heb zojuist ook nog 2 tegoedkaartjes gevonden voor Xbox Live.
De koper van de 360 krijgt deze erbij
Alle spullen zijn te testen/op te halen in Zwolle.
Verzending is goed mogelijk, maar verzendkosten zijn voor de koper en tevens geldt dit voor het risico tijdens de verzending.
Tot slot:
Gelieve biedingen en vragen in dit topic te stellen, zodat we het eerlijk en open houden.
Ik heb de Xbox (voorlopig) ook alleen op Fok! te koop staan... Ook Marktplaats blijft dus (voorlopig) nog even achterwege. Zodat dit topic ook van mijn kant openheid blijft houden.
[ Bericht 2% gewijzigd door rudedeltadude op 13-05-2009 02:45:05 ]
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:Rudedeltatoedeloe :W