quote:
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
Is deze wedstrijd op Sport1? (geen zin om helemaal te gaan kijken of het erop is enzulks)
Ja, zoals bijna elke Real en Barca matchquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
Is deze wedstrijd op Sport1? (geen zin om helemaal te gaan kijken of het erop is enzulks)
quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zoals bijna elke Real en Barca match
Dankje. Ja, ik heb maar 1 kanaal van Sport1 omdat ik buitenaf woon dusquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zoals bijna elke Real en Barca match
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Echt vreemd, want had je me aan het begin van het seizoen gevraagd wie er uit de RM-selectie absoluut niet kan afmaken, had ik Marcelo met stip op één gezet. Die kon echt niets met betrekking tot scoren in voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Marcelo is echt goed in afmaken, en weer scoort die uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef venomsnake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Die scheids staat daar wel goed onder naam van Real.quote:
Ik heb soms het idee dat Kieft daar gewoon dronken op die stoel gaat zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef WeebI het volgende:
lol @ Kieft die zegt dat Inzaghi een betere doelpuntenmaker dan Raúl was xD
Ach, zeg Jimenez en je hebt de redenquote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Capel is trouwens wel een goede speler hoor. Bizar dat hij niet gewoon in de basis staat bij Sevilla.
Wat een fucking huillie ben je soms ook. De scheids had hier niets mee te maken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Die scheids staat daar wel goed onder naam van Real.
Komt door die slechte serie een aantal weken geleden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom moet Barcelona het toch weer onnodig spannend maken.
Ja, 18 wedstrijden ongeslagen, 17 wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef WeebI het volgende:
17 keer ongeslagen zegt die tjap nu. Hoe kan dat nu als je alleen verliest van Barça en die nu weer voor de deur staan. Daar zitten toch 18 duels tussen?
Nee hoor. Al had Gago geel gekregen voor elk dezelfde overtreding als Duscher waarvoor hij geel kreeg had Gago al minstens 2x geel gehad.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat een fucking huillie ben je soms ook. De scheids had hier niets mee te maken.
Iedereen kan Kieft vervangen, wat een droogkloot altijdquote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Kieft daar gewoon dronken op die stoel gaat zitten.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee hoor. Al had Gago geel gekregen voor elk dezelfde overtreding als Duscher waarvoor hij geel kreeg had Gago al minstens 2x geel gehad.
En verklaar mij waarom Higuan geen geel kreeg waar dat donker geel was. Juist, omdat hij anders geschorst is voor de classico.
Verder die overtreding op Kanoute waar hij liet doorspelen waar de 2-4 uit kwam.
Ramos had ook geel moeten hebben, in plaats daar van kreeg hij bijna een kus van de scheids.
quote:
matigquote:
Nee, je bent helemaal alleen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Nee, even serieus. Ziet echt niemand behalve ik dat die gast alles in het voordeel van Madrid floot.
Ik gok dat jij de enige Sevilla fan bent hier.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Nee, even serieus. Ziet echt niemand behalve ik dat die gast alles in het voordeel van Madrid floot.
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zoquote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gok dat jij de enige Sevilla fan bent hier.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zo
Nee hoor, ik heb niks met Real, maar toch heb ik niet gezien dat hij in het voordeel van Real floot.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zo
Alle 3 zijn indrukwekkende cijfers.quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Espabilado het volgende:
Ramos: 52 punten uit 19, 2.74 per wedstrijd
Schüster: 26 punten uit 14, 1.86 per wedstrijd
Guardiola: 82 punten uit 33, 2.48 per wedstrijd
Wat heeft hij er mee te maken?quote:
Je zei dat 'iedereen Madridfan' isquote:
Precies, als de competitie al beslist was heeft zo'n wedstrijd toch minder cachet. Het blijft natuurlijk altijd een klassieker, maar door dat het nu echt om de titel gaat wordt het nog aantrekkelijker.quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Daarnaast geeft dit de wedstrijd volgende week weer een extra dimensie.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zei dat 'iedereen Madridfan' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Oh, zoquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de enige bent die niet voor Real is.
Ik weerleg dat met: venomsnake.
Het ligt aan de scheids hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Sevilla heeft het verlies aan zichzelf te danken. Ze hadden al lang de 2 en 3-0 moeten maken in de eerste helft, als je dat dan niet doet dan weet je dat ze aan de andere kant gaan vallen.
Daar moet ik het ook wel mee eens zijn ja.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Sevilla heeft het verlies aan zichzelf te danken. Ze hadden al lang de 2 en 3-0 moeten maken in de eerste helft, als je dat dan niet doet dan weet je dat ze aan de andere kant gaan vallen.
Dat viel echt wel mee. Het was echt Sevilla zelf dat helemaal lam werd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
Het was ook wel een knullig moment om die 1-1 tegen te krijgen zo vlak voor rust..
Dat gaf Madrid vertrouwen. Madrid kwam een stuk beter uit de kleedkamer.
3-1 inmiddelsquote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Atletico op 2-0 inmiddels Forlan en Simao.
quote:BILBAO - Scheidsrechter Pieter Vink trok acht kaarten bij het duel tussen Ajax en AZ. Vergeleken bij de Spaanse arbiter Bernardino González Vázquez was dit nog kinderspel. Bij de wedstrijd tussen Athletico Bilbao en Racing Santander trok de leidsman liefst achttien kaarten.
Daarmee boekte de scheidsrechter het totaalrecord in Spanje over de laatste elf seizoenen. González Vázquez stuurde vijf spelers met rood het veld af. Vier spelers kregen een tweede gele kaart. Dat was nog net geen mijlpaal voor de arbiter in de Primera Division.
Op 13 december 2003 werden zes spelers met rood voortijdig naar de kleedkamers gestuurd bij de stadsderby tussen Espanyol en Barcelona.
typisch Spaanse begroetingquote:
"Hihihihiihi klootzakken" "Oh die Xavi is best lekker" "Klootzakken"quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Vooral die meid rechtsboven is grappig, die staat er gewoon bij te lachen.
Mooi hoor. Goed sfeertje ook.quote:
Jammer van de wedstrijd zelf.quote:
Jawelquote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Sezten je weet ondertussen toch wel dat Jorien de grootste clubhoer op Fok is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien wil Jorien gewoon een geweldige wedstrijd zien en maakt het hem geen fuck uit wie er wint.
Ow nee, dat kan niet, want we moeten allemaal een kant kiezen.
Wat voel jij je aangevallen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien wil Jorien gewoon een geweldige wedstrijd zien en maakt het hem geen fuck uit wie er wint.
Ow nee, dat kan niet, want we moeten allemaal een kant kiezen.
quote:
Ik merk niks op. Ik vraag iets en voor zover ik weet vroeg ik niks aan jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik mij aangevallen voel? Omdat ik reageer? Of omdat jij a.d.h.v. mijn reactie inziet dat je opmerking wat stom is?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik merk niks op. Ik vraag iets en voor zover ik weet vroeg ik niks aan jou?
Probeer ook eens een have finale CL te halen met Real
Je merkt idd niks op nee.quote:
Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de contextquote:
Gewoon niet zo dom doenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de context
Praatpopquote:
De opmerking is erg suggestief en heeft niks met de vraag te maken maar meer met het idee dat je zelf hebt. Of denk jij echt dat de vraag anders niet begrepen zou zijn? Of dat het een essentiele opmerking is die de vraag onderbouwd en iets toevoegd?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de context
Zeker voegt het iets toe, aangezien hij zelf posts maakt als ¨Hala Madridquote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De opmerking is erg suggestief en heeft niks met de vraag te maken maar meer met het idee dat je zelf hebt. Of denk jij echt dat de vraag anders niet begrepen zou zijn? Of dat het een essentiele opmerking is die de vraag onderbouwd en iets toevoegd?
Ik denk het niet.
quote:Raul: Geen woorden voor aanval Barça
Madrid - Real Madrid-aanvaller Raul kijkt uit naar het treffen van zijn club met Barcelona aanstaande zaterdag. De landstitel staat op het spel, want het verschil tussen beide grootmachten is met vijf wedstrijden te gaan vier punten in het voordeel van de Catalanen.
"We zullen voor de winst moeten gaan", aldus de aanvoerder op de officiële website van Real. "Maar als we zit duel winnen, zullen we de vier volgende ook allemaal drie punten moeten pakken om kampioen te kunnen worden."
Raul is erg onder de indruk van het huidige Barcelona: "Alle spelers zijn fantastisch en ze vormen ook nog eens een hecht team. Xavi controleert hun spel en als hij goed speelt, zullen ze altijd kansen krijgen om te scoren. Ik heb geen woorden om te omschrijven hoe goed hun aanval is. Messi is een fenomeen."
Over de Nederlanders bij 'De Koninklijke' zegt Raul: "Ze zijn allemaal goed geïntegreerd bij de club en hebben allemaal hun bijdrage gehad. Ze zijn nog jong en ervaring zal ze helpen beter spelers te worden."
Telegraaf
quote:
Wat let je?quote:
meer jouw vakgebiedquote:
Hoezo hardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef DeVinger het volgende:
Zo hard voor E 2.99 op sport1site Real Barca bestellen, zo hard.
Stel ik zou het zacht doen, dan valt de verbinding telkens weg. Sport1 staat bekend om hun kiezelharde kabels.quote:
Ooit weet ik niet, maar wel het mooiste sinds jaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef DeVinger het volgende:
Barcelona is verreweg het mooiste team dat ik ooit heb zien spelen.
Ja daarom krijg ik voor 2,99 Madrid - Barca en Villareal - Sevillaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Stel ik zou het zacht doen, dan valt de verbinding telkens weg. Sport1 staat bekend om hun kiezelharde kabels.
Ik ben Villarreal nu kwijt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik voor 2,99 Madrid - Barca en Villareal - Sevilla.
Het was volgens mij direct rood, dus het zal toch wel de overtreding zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Weg schieten van de bal
Nee twee keer geelquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was volgens mij direct rood, dus het zal toch wel de overtreding zijn geweest.
Dat geldt vooral voor Valencia.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Villarreal
Wat een vreselijk wisselvallig seizoen is het voor hun toch.
Ik zeg IK erbij he.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ooit weet ik niet, maar wel het mooiste sinds jaren.
Bij Valencia word het alleen maar erger als Villa weg zou gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor Valencia.
Villarreal is simpelweg ingekakt nu ze Cazorla kwijt zijn.
Mooi. Niet dat ik iets tegen Getafe heb, maar ik zie liever in potentie grotere en bovendien meer traditionele clubs als Sporting en Espanyol erin blijven.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:23 schreef WeebI het volgende:
GOL del Mallorca, GOL de Aduriz (Mallorca 2-1 Getafe)
Nee, van mij mag Espanyol er best uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
Hopen op Espanyol bedoel je.
Zo club mag toch nooit degraderenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
2-0, Espanyol komt steeds dichter bij handhaving.
Zei hij dat echt?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zit Poelmann te raaskallen, hij doet net alsof de supporters van Barcelona en Espanyol elkaars beste vrienden zijn en gezellig samen beide clubs steunen.
Poelmann + Reitsma zijn echt over hun hoogtepunt heenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
Wat zit Poelmann te raaskallen, hij doet net alsof de supporters van Barcelona en Espanyol elkaars beste vrienden zijn en gezellig samen beide clubs steunen.
Nou niet zo direct, maar hij heeft het de hele tijd over een verdere vergroting van de feestvreugde in de stad etc.quote:
Dan maar even naar de Genovese derby zappen.quote:
Sport1 helpt al een handje.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar even naar de Genovese derby zappen.
Jammer dat Sport1 Betis-Atletico niet uitzendt, dat is toch ook wel een wedstrijd die ik graag zou zien.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
Verder ben ik in het geheel niet voetbalverslaafd hoor.
En toch maar een gele kaartquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Ik ook absoluut niet hoor.......
Wat een schop trouwens bij die wedstrijd van Genoa - Sampdoria.
Dat was donker rood inderdaad.quote:
Hij zou kunnen bedoelen dat de Barca fans blij zijn met de klassieker en de Espanyol fans (groot deel van de overige mensen uit Barcelona) blij zijn met het resultaat van Espanyol..quote:Op zondag 3 mei 2009 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou niet zo direct, maar hij heeft het de hele tijd over een verdere vergroting van de feestvreugde in de stad etc..
Dat zou kunnen, maar dat bedoelde hij volgens mij niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:26 schreef Palau het volgende:
[..]
Hij zou kunnen bedoelen dat de Barca fans blij zijn met de klassieker en de Espanyol fans (groot deel van de overige mensen uit Barcelona) blij zijn met het resultaat van Espanyol..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 2. Real Madrid 34 78 25 3 6 79 41 38 3. Sevilla 34 60 18 6 10 48 38 10 4. Valencia 34 56 16 8 10 62 50 12 5. Atletico Madrid 34 55 16 7 11 69 54 15 6. Villarreal 34 55 15 10 9 49 46 3 7. Deportivo LC 34 53 15 8 11 44 43 1 8. Malaga 34 51 14 9 11 52 53 -1 9. Mallorca 34 45 12 9 13 45 52 -7 10. Almeria 34 43 12 7 15 42 52 -10 11. Athletic Bilbao 34 41 11 8 15 45 55 -10 12. Valladolid 34 41 12 5 17 42 52 -10 13. Santander 34 39 10 9 15 44 44 0 14. Espanyo 34 38 9 11 14 37 46 -9 15. Betis 34 37 9 10 15 47 55 -8 16. Osasuna 34 36 8 12 14 38 43 -5 17. Getafe 34 34 8 10 16 44 54 -10 18. Sporting Gijon 34 34 11 1 22 40 73 -33 19. Recreativo Huelva 34 33 8 9 17 32 51 -19 20. Numancia 34 31 9 4 21 37 66 -29 |
Als ie dat niet bedoelde, is het wel een erg domme opmerking. Toen Valencia tegen Espanyol scoorde in de eerste seizoenshelft, juichten alle Barca supporters (Barca moest dat weekend tegen Madrid om 10 uur) terwijl Valencia toen nog dichter bij Barca stond en daardoor nog een concurrent was. Ook de vuurwerkrellen na Espanyol- Barca op de Montjuic lieten zien dat de supporters van de clubs geen vrienden zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dat bedoelde hij volgens mij niet.
Villarreal uit ook nog, das vrees ik de moeilijkste. We hebben het in principe nog helemaal in eigen hand omdat we tegen alle concurrenten om plaats 4 spelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:03 schreef sezten het volgende:
Eigen schuld van Valencia natuurlijk. Al is Espanyol gewoon in vorm de laatste paar wedstrijden, totaal geen schande om van te verliezen. Alleen het moment is zeer kut als je weet dat ze nog tegen Real thuis en Atletico uit moeten (als ik het goed heb).
Gok op plek 6 voor Valencia, plek 5 voor Depor en plek 4 voor Atletico.
Zou jammer zijn voor Valencia
Valt eigenlijk wel mee bij Valencia. We hebben vooral heel veel punten verloren toen de spelers niet betaald kregen dus bij ons was er ook wel een oorzaak. Je zag gewoon dat de motivatie toen een stuk minder was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor Valencia.
Villarreal is simpelweg ingekakt nu ze Cazorla kwijt zijn.
En afgelopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
3-1 Navas, mooi doelpunt.
Ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Barca kan toch kampioen worden als Real verliest en ze morgen winnen?
Yup.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Barca kan toch kampioen worden als Real verliest en ze morgen winnen?
nee, die staat al bijna 7 wedstrijden droogquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef TheJanitor het volgende:
Dit was niet gebeurd met Huntelaar in de basis
Ik weet niet wat ik moet vindenquote:
Zo snel mogelijk kampioen worden wmb, je weet nooit wat er gebeurt als de spanning terug keert.quote:
Ja, maar hoe kwam die aan de info dat Heinze zeker vertrekt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vinden jullie hier van Vincent Schildkamp trouwens?
Uitstekende commentator als je het mij vraagt. Heerlijk om naar te luisteren.
Mata is zeker goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef qr_gaming het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kwam die aan de info dat Heinze zeker vertrekt?
Wat is Mata goed zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mata is zeker goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Schildkamp is een prima commentator ja.sig verwijderd door FA
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mata is zeker goed.Oh dear, meneertje is aan het kloonen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valencia is gewoon zeer goed bezig blijkt welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef RayMania het volgende:
En de Real-supporters dachten dat Barça het ging verspelen na de 2-2 bij Valencia.
Dat heet wishful thinkingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef RayMania het volgende:
En de Real-supporters dachten dat Barça het ging verspelen na de 2-2 bij Valencia.
Snel lozen die knakker.quote:
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo. Gelijkspel is dus kampioen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:39 schreef Espabilado het volgende:
Barca morgen bij gelijkspel eigenlijk ook kampioen, maar dan officieus... kan real alleen op gelijk aantal punten komen maar ze gaan echt niet het doelsaldo verschil van 37 (!) goed maken in 3 wedstrijdenAlles met 6-0 winnen en Barca moet alles met 6-0 verliezen dan
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van het niveau Penders, al kan die nog twee jaar mee.
Verschil is nu toch 7 punten? Met een gelijkspel van Barca wordt dat 8.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo. Gelijkspel is dus kampioen.
van mij mag ie zo bij Ajax tekenen hoor (beetje salaris inleveren.. dat wel).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Snel lozen die knakker.
Mijn god wat is hij bedroevend. Van het niveau Penders, al kan die nog twee jaar mee.
Aha, zo leer je nog eens watquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onderling resultaat gaat voor doelsaldo. Gelijkspel is dus kampioen.
Ik ben niet helemaal helder vandaagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Verschil is nu toch 7 punten? Met een gelijkspel van Barca wordt dat 8.
Daar kan Real officieel dan nog overheen met 3 wedstrijden te spelen.
Bron?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:28 schreef RayMania het volgende:
Met alles eens behalve:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:57 schreef buddyb het volgende:
real heeft zo'n ongelooflijke kutploeg
casillas - top keeper
sergio ramos - redelijke rb
cannavaro -
metzelder -
heinze -![]()
![]()
!!!!!!!
gago - dra-ma-tisch. ugh.
diarra - redelijke vmv
robben - leuke speler maar te weinig rendement
marcelo -
raul - goede speler voor achter de spits
higuain - dat hij gewoon bijna 20 doelpunten heeft gemaakt is een schande
en ook gewoon in zo'n kutsysteem met 2 vmv's en 2 flanken spelers op het mv spelen
Kampioenen!!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:04 schreef venomsnake het volgende:
Wat zou het geweldig zijn als er morgen gewonnen kan worden van Villarreal in Camp Nou.
Hopelijk met het sterkst mogelijke elftal.. gewoon lekker meteen thuis de titel pakken, dan woensdag nog eens knallen en dan kunnen de sterren rusten tot de CL finale.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:04 schreef venomsnake het volgende:
Wat zou het geweldig zijn als er morgen gewonnen kan worden van Villarreal in Camp Nou.
Het duurt nog meer dan twee weken voor de finale is. Het lijkt me dan ook niet zinvol om nu al spelers te gaan sparen.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:41 schreef Chadi het volgende:
Gewoon met een B elftal kampioen worden. De rest sparen voor de CL finale. Daar zal je ze allemaal hard voornodig hebben
10quote:Op zondag 10 mei 2009 02:42 schreef TheJanitor het volgende:
Is het eigenlijk al bekend hoeveel wedstrijden schorsing die dwaas Pepe krijgt?
Wanneer ook al weer ?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:49 schreef RayMania het volgende:
De bekerfinale komt er ook aan, dat is weer een extra wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |