Nee er zit maar 1 audio stream bij Sport1 . Ze horen eigenlijk een audio stream mee te sturen zonder commentaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan je tijdens het Spaanse voetbal geen andere audioband aanzetten ?
Met Engels voetbal kan dat altijd wel.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee er zit maar 1 audio stream bij Sport1 . Ze horen eigenlijk een audio stream mee te sturen zonder commentaar.
Kut Maduro
Waarom opende jij geen topic hequote:
Ik snap Barca niet hoor.. altijd hebben ze een keeper die blundert .. die Valdes kost ze 5-10 punten per jaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:49 schreef jojomen4 het volgende:
Valdes![]()
![]()
Wat een topper! Hahahahahha. Er kon er ook eigenlijk maar 1 zijn die Real de titelrace in kon helpen.
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
Cyberia: Van de spelers die aan het spelen zijn staan alleen Xavi en Eto'o op scherp.
Ik vind dit een beetje Rijkaard z'n schuld. Toen hij begon hebben ze een topkeeper binnengehaald, die hij niet gebruikt heeft om een of andere vage reden van "communicatie-gebrek".quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap Barca niet hoor.. altijd hebben ze een keeper die blundert .. die Valdes kost ze 5-10 punten per jaar.
Haalde even wat te drinken.quote:
Wat zei Poelman dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook.
Eddy Poelman kan in het vervolg maar beter zijn snater dichthouden. Een en al onzin wat er uit zijn mond komt.
Bij beide doelpunten zagen Valdes en Puyol er bepaald niet fris uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap Barca niet hoor.. altijd hebben ze een keeper die blundert .. die Valdes kost ze 5-10 punten per jaar.
Een Gomez hadden ze makkelijk kunnen halen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje Rijkaard z'n schuld. Toen hij begon hebben ze een topkeeper binnengehaald, die hij niet gebruikt heeft om een of andere vage reden van "communicatie-gebrek".
Daarnaast zullen ze ook niet snel een nieuwe keeper halen denk ik als ze blijven roepen dat Valdes een geweldige keeper is, al las ik paar weken geleden wel ergens dat de keepers-positie een van de weinig posities is waar ze in de zomer in willen investeren. Op de andere plekken heb je in principe weinig spelers nodig, alleen als iemand zou vertrekken zou je een nieuwe moeten halen. VOor de rest zijn alle posities 2 of 3x bezet.
Maarja, Valdes is gewoon KUT.
Dat de scheidsrechter de spelers van Barcelona exact weet te vinden die op scherp staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat zei Poelman dan?
www.cadenaser.com is leuk Cyberia. Zo leer je ook nog wat Spaans.![]()
Gomez?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een Gomez hadden ze makkelijk kunnen halen.
Speelt Xavi dan? ik heb nog nauwelijks gezien. Alleen Iniesta speelt naar behoren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haalde even wat te drinken.
Xavi vind ik trouwens matig spelen tot dusver. Veel slordige passes.
Messi en Alves spelen ook prima.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speelt Xavi dan? ik heb nog nauwelijks gezien. Alleen Iniesta speelt naar behoren.
Niet echt geweldig. Ik denk dat de remmen los gan de tweede helft . Bij barca heb ik hetidee dat ze zich inhouden om tegen real te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speelt Xavi dan? ik heb nog nauwelijks gezien. Alleen Iniesta speelt naar behoren.
Goede reden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Haalde even wat te drinken.
Xavi vind ik trouwens matig spelen tot dusver. Veel slordige passes.
Leuk dat je dit plaatst net als we op sport1 in de samenvatting Gomes zien blunderenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef jojomen4 het volgende:
Elke topclub die geen topkeeper heeft had Gomez moeten halen. Die gast is geweldig en was niet duurder dan 15 miljoen euro. En er zijn genoeg topclubs die geen topkeeper hebben. Volgens mij zijn de TD's blind of stom.
Dit is inderdaad niet de sterkste seizoen van Puyol. Maar wat je zegt, je kan hem niet zomaar aan de kant zetten. Aanvoeder en geboren Catalaan, dan heb je heel wat krediet te verspelen. Hetzelfde geld overigens voor Valdes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:00 schreef jojomen4 het volgende:
Puyol is dit jaar idd niet sterk. Het hele seizoen al niet. Dit is eigenlijk voor het eerst sinds jaren, ik ben dan ook benieuwd of dit een eenmalig slecht seizoen is of dat het door gaat werken. Hij lijkt ook een stuk trager dan voorheen.
Probleem met zo'n speler is dat je hem geen wissel zet omdat hij "capitein" is en een echte Barca speler (soort Raul). Maar als Milito terug is dan zie je die liever met Marquez.
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Leuk dat je dit plaatst net als we op sport1 in de samenvatting Gomes zien blunderen
Valdes verspeelt al sinds z'n eerste wedstrijd krediet, krediet wat hij nog niet had opgebouwd, dus die staan flink in het rood.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet de sterkste seizoen van Puyol. Maar wat je zegt, je kan hem niet zomaar aan de kant zetten. Aanvoeder en geboren Catalaan, dan heb je heel wat krediet te verspelen. Hetzelfde geld overigens voor Valdes.
Keeper taste mis bal kwam tegen hem aan en hij lag erinquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe scoorde Maduro?
nik kijk nooit als Eddy Poelman de wedstrijd verpest met zijn commentaaar.
Yup, Gomes mag lekker bij TH blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben het hier natuurlijk wel over de absolute top.
Voor Gomes was dat ook toen nog te hoog gegrepen.
Opzich wel ja, de aanval van barca is de beste in de wereld, kan je niet een hele helft tegenhouden. Kan je beter barca op hun mindere punt pakken; de verdediging (ookal zijn ze minst gepasseerd in la liga, dat is vooral dankzij middenveld en het feit dat barca aanvallend het spel domineert)quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:13 schreef jojomen4 het volgende:
Het ingraven van Valencia gaat Barca zo een goal opleveren. Wat dom zeg.
Prut keeperquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Valdes hoort gewoon bij Barcelona, die gaat helemaal nergens heen.
Beter dan Timmerquote:
Hoe die bij die corner staat te schutteren, Jammer die 2-1. Barca moet winnen, ach beetje gelijke standquote:
Is dus een beetje gelijke standquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
Beetje gelijke stand? Het verschil is gewoon 3 punten hoor pannenkoek
Zelfs als ze in punten gelijk komen staat barca nog een punt voorquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
Beetje gelijke stand? Het verschil is gewoon 3 punten hoor pannenkoek
Het is meer dat Iniesta centraal komt te spelen waardoor de combinatie weer kan door hetmidden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Henry zorgt in ieder geval voor wat opleving.
Bijzonder slechte keeper maar een Catalaan hè.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Valdes hoort gewoon bij Barcelona, die gaat helemaal nergens heen.
Afgelopen 2 seizoenen was hij al weg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:27 schreef mcyodogg het volgende:
Dat oudje kan nog wel keepen. Zat hij niet bij Madrid toen ze nog goed waren?
Bijzonder slechte keeper is zwaar overdreven, maar hij komt absoluut tekort voor Barcelona. Hij is meer een keeper voor een club als Mallorca of Espanyol.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bijzonder slechte keeper maar een Catalaan hè.
Is Barca niet met Sergio Asenjo bezig?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef jojomen4 het volgende:
Diego Lopez van Villarreal kan ook wel lekker keepen. Komt ook van Real. Misschien dat Barca Codina moet halen ofzo.
Ik zei ook niet dat Espanyol hem moet aantrekken, maar dat dat soort clubs meer van zijn niveau zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:34 schreef jojomen4 het volgende:
Espanol heeft Kameni, die is 16x beter dan Valdes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |