quote:
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
Is deze wedstrijd op Sport1? (geen zin om helemaal te gaan kijken of het erop is enzulks)
Ja, zoals bijna elke Real en Barca matchquote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef behangplakker het volgende:
Is deze wedstrijd op Sport1? (geen zin om helemaal te gaan kijken of het erop is enzulks)
quote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zoals bijna elke Real en Barca match
Dankje. Ja, ik heb maar 1 kanaal van Sport1 omdat ik buitenaf woon dusquote:Op zondag 26 april 2009 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zoals bijna elke Real en Barca match
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Echt vreemd, want had je me aan het begin van het seizoen gevraagd wie er uit de RM-selectie absoluut niet kan afmaken, had ik Marcelo met stip op één gezet. Die kon echt niets met betrekking tot scoren in voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Marcelo is echt goed in afmaken, en weer scoort die uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op zondag 26 april 2009 20:52 schreef venomsnake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
Die scheids staat daar wel goed onder naam van Real.quote:
Ik heb soms het idee dat Kieft daar gewoon dronken op die stoel gaat zitten.quote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef WeebI het volgende:
lol @ Kieft die zegt dat Inzaghi een betere doelpuntenmaker dan Raúl was xD
Ach, zeg Jimenez en je hebt de redenquote:Op zondag 26 april 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Capel is trouwens wel een goede speler hoor. Bizar dat hij niet gewoon in de basis staat bij Sevilla.
Wat een fucking huillie ben je soms ook. De scheids had hier niets mee te maken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Die scheids staat daar wel goed onder naam van Real.
Komt door die slechte serie een aantal weken geleden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom moet Barcelona het toch weer onnodig spannend maken.
Ja, 18 wedstrijden ongeslagen, 17 wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:58 schreef WeebI het volgende:
17 keer ongeslagen zegt die tjap nu. Hoe kan dat nu als je alleen verliest van Barça en die nu weer voor de deur staan. Daar zitten toch 18 duels tussen?
Nee hoor. Al had Gago geel gekregen voor elk dezelfde overtreding als Duscher waarvoor hij geel kreeg had Gago al minstens 2x geel gehad.quote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat een fucking huillie ben je soms ook. De scheids had hier niets mee te maken.
Iedereen kan Kieft vervangen, wat een droogkloot altijdquote:Op zondag 26 april 2009 20:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat Kieft daar gewoon dronken op die stoel gaat zitten.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee hoor. Al had Gago geel gekregen voor elk dezelfde overtreding als Duscher waarvoor hij geel kreeg had Gago al minstens 2x geel gehad.
En verklaar mij waarom Higuan geen geel kreeg waar dat donker geel was. Juist, omdat hij anders geschorst is voor de classico.
Verder die overtreding op Kanoute waar hij liet doorspelen waar de 2-4 uit kwam.
Ramos had ook geel moeten hebben, in plaats daar van kreeg hij bijna een kus van de scheids.
quote:
matigquote:
Nee, je bent helemaal alleen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Nee, even serieus. Ziet echt niemand behalve ik dat die gast alles in het voordeel van Madrid floot.
Ik gok dat jij de enige Sevilla fan bent hier.quote:Op zondag 26 april 2009 21:16 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
Nee, even serieus. Ziet echt niemand behalve ik dat die gast alles in het voordeel van Madrid floot.
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zoquote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gok dat jij de enige Sevilla fan bent hier.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zo
Nee hoor, ik heb niks met Real, maar toch heb ik niet gezien dat hij in het voordeel van Real floot.quote:Op zondag 26 april 2009 21:20 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik gok dat ik de enige niet Madrid fan ben of zo
Alle 3 zijn indrukwekkende cijfers.quote:Op zondag 26 april 2009 21:12 schreef Espabilado het volgende:
Ramos: 52 punten uit 19, 2.74 per wedstrijd
Schüster: 26 punten uit 14, 1.86 per wedstrijd
Guardiola: 82 punten uit 33, 2.48 per wedstrijd
Wat heeft hij er mee te maken?quote:
Je zei dat 'iedereen Madridfan' isquote:
Precies, als de competitie al beslist was heeft zo'n wedstrijd toch minder cachet. Het blijft natuurlijk altijd een klassieker, maar door dat het nu echt om de titel gaat wordt het nog aantrekkelijker.quote:Op zondag 26 april 2009 21:21 schreef jojomen4 het volgende:
Daarnaast geeft dit de wedstrijd volgende week weer een extra dimensie.
quote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zei dat 'iedereen Madridfan' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Oh, zoquote:Op zondag 26 april 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij zegt dat je de enige bent die niet voor Real is.
Ik weerleg dat met: venomsnake.
Het ligt aan de scheids hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Sevilla heeft het verlies aan zichzelf te danken. Ze hadden al lang de 2 en 3-0 moeten maken in de eerste helft, als je dat dan niet doet dan weet je dat ze aan de andere kant gaan vallen.
Daar moet ik het ook wel mee eens zijn ja.quote:Op zondag 26 april 2009 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Sevilla heeft het verlies aan zichzelf te danken. Ze hadden al lang de 2 en 3-0 moeten maken in de eerste helft, als je dat dan niet doet dan weet je dat ze aan de andere kant gaan vallen.
Dat viel echt wel mee. Het was echt Sevilla zelf dat helemaal lam werd.quote:Op zondag 26 april 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
Het was ook wel een knullig moment om die 1-1 tegen te krijgen zo vlak voor rust..
Dat gaf Madrid vertrouwen. Madrid kwam een stuk beter uit de kleedkamer.
3-1 inmiddelsquote:Op zondag 26 april 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
Atletico op 2-0 inmiddels Forlan en Simao.
quote:BILBAO - Scheidsrechter Pieter Vink trok acht kaarten bij het duel tussen Ajax en AZ. Vergeleken bij de Spaanse arbiter Bernardino González Vázquez was dit nog kinderspel. Bij de wedstrijd tussen Athletico Bilbao en Racing Santander trok de leidsman liefst achttien kaarten.
Daarmee boekte de scheidsrechter het totaalrecord in Spanje over de laatste elf seizoenen. González Vázquez stuurde vijf spelers met rood het veld af. Vier spelers kregen een tweede gele kaart. Dat was nog net geen mijlpaal voor de arbiter in de Primera Division.
Op 13 december 2003 werden zes spelers met rood voortijdig naar de kleedkamers gestuurd bij de stadsderby tussen Espanyol en Barcelona.
typisch Spaanse begroetingquote:
"Hihihihiihi klootzakken" "Oh die Xavi is best lekker" "Klootzakken"quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef venomsnake het volgende:
Vooral die meid rechtsboven is grappig, die staat er gewoon bij te lachen.
Mooi hoor. Goed sfeertje ook.quote:
Jammer van de wedstrijd zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |