Jawelquote:Op woensdag 29 april 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
Sezten je weet ondertussen toch wel dat Jorien de grootste clubhoer op Fok is?
 maar ik zou een antwoord wel mooi vinden. Als hij voor allebei is, hoe kijkt hij dan naar de wedstrijd?
  maar ik zou een antwoord wel mooi vinden. Als hij voor allebei is, hoe kijkt hij dan naar de wedstrijd?  
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.

quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien wil Jorien gewoon een geweldige wedstrijd zien en maakt het hem geen fuck uit wie er wint.
Ow nee, dat kan niet, want we moeten allemaal een kant kiezen.

Wat voel jij je aangevallen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:05 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien wil Jorien gewoon een geweldige wedstrijd zien en maakt het hem geen fuck uit wie er wint.
Ow nee, dat kan niet, want we moeten allemaal een kant kiezen.

quote:

Ik merk niks op. Ik vraag iets en voor zover ik weet vroeg ik niks aan jou?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik mij aangevallen voel? Omdat ik reageer? Of omdat jij a.d.h.v. mijn reactie inziet dat je opmerking wat stom is?

quote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik merk niks op. Ik vraag iets en voor zover ik weet vroeg ik niks aan jou?
Probeer ook eens een have finale CL te halen met Real
Je merkt idd niks op nee.quote:

Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de contextquote:

Gewoon niet zo dom doenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de context

Praatpopquote:

De opmerking is erg suggestief en heeft niks met de vraag te maken maar meer met het idee dat je zelf hebt. Of denk jij echt dat de vraag anders niet begrepen zou zijn? Of dat het een essentiele opmerking is die de vraag onderbouwd en iets toevoegd?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Onderdeel van de vraag. Haal het anders even helemaal uit de context

Zeker voegt het iets toe, aangezien hij zelf posts maakt als ¨Hala Madridquote:Op woensdag 29 april 2009 22:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De opmerking is erg suggestief en heeft niks met de vraag te maken maar meer met het idee dat je zelf hebt. Of denk jij echt dat de vraag anders niet begrepen zou zijn? Of dat het een essentiele opmerking is die de vraag onderbouwd en iets toevoegd?
Ik denk het niet.
 ¨  en ¨Barca
 ¨  en ¨Barca  ¨, zou het mijn niet verbazen als hij daadwerkelijk ook voor beiden teams zal juichen.
 ¨, zou het mijn niet verbazen als hij daadwerkelijk ook voor beiden teams zal juichen.

quote:Raul: Geen woorden voor aanval Barça
Madrid - Real Madrid-aanvaller Raul kijkt uit naar het treffen van zijn club met Barcelona aanstaande zaterdag. De landstitel staat op het spel, want het verschil tussen beide grootmachten is met vijf wedstrijden te gaan vier punten in het voordeel van de Catalanen.
"We zullen voor de winst moeten gaan", aldus de aanvoerder op de officiële website van Real. "Maar als we zit duel winnen, zullen we de vier volgende ook allemaal drie punten moeten pakken om kampioen te kunnen worden."
Raul is erg onder de indruk van het huidige Barcelona: "Alle spelers zijn fantastisch en ze vormen ook nog eens een hecht team. Xavi controleert hun spel en als hij goed speelt, zullen ze altijd kansen krijgen om te scoren. Ik heb geen woorden om te omschrijven hoe goed hun aanval is. Messi is een fenomeen."
Over de Nederlanders bij 'De Koninklijke' zegt Raul: "Ze zijn allemaal goed geïntegreerd bij de club en hebben allemaal hun bijdrage gehad. Ze zijn nog jong en ervaring zal ze helpen beter spelers te worden."
Telegraaf

.
. 

quote:

Wat let je?quote:
 .
.

meer jouw vakgebiedquote:

Hoezo hardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:59 schreef DeVinger het volgende:
Zo hard voor E 2.99 op sport1site Real Barca bestellen, zo hard.

Stel ik zou het zacht doen, dan valt de verbinding telkens weg. Sport1 staat bekend om hun kiezelharde kabels.quote:

Marge die Sevilla had is helemaal weg:
 Marge die Sevilla had is helemaal weg: 

Ooit weet ik niet, maar wel het mooiste sinds jaren.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef DeVinger het volgende:
Barcelona is verreweg het mooiste team dat ik ooit heb zien spelen.

Ja daarom krijg ik voor 2,99 Madrid - Barca en Villareal - Sevillaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:50 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Stel ik zou het zacht doen, dan valt de verbinding telkens weg. Sport1 staat bekend om hun kiezelharde kabels.
 .
.

Ik ben Villarreal nu kwijt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik voor 2,99 Madrid - Barca en Villareal - Sevilla.

Het was volgens mij direct rood, dus het zal toch wel de overtreding zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:29 schreef Chadi het volgende:
Weg schieten van de bal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |