quote:
En de mijne dan?quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef GGMM het volgende:
Paints, stats.![]()
![]()
Eindelijk weer een goed KLB topic.
Die zon in die eerste paint heeft eenquote:Op zondag 26 april 2009 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb dat zo vaak he.![]()
Ben je lekker aan het douchen en je haar aan het inshampooën (bij deze is dat een woord). Niks aan de hand. Ga je vervolgens de shampoo eruitspoelen en krijg je een beetje shampoo in je oog!! En dat prikt als een GEK!!
AUW.![]()
Ik bespreek het wel eens met anderen, maar die hebben er nooit last van. Misschien is mijn hoofd precies zo vormgegeven dat de shampoo als het ware via een soort afgietsysteem recht mijn ogen instroomt ofzo. Echt heel irritant.Des te meer omdat mijn ogen dan vaak nog enige tijd rood blijven.
![]()
Paints van de situatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's een rots hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef defibrillator het volgende:
TS draagt een grijze rok onder de douche!!
Waarom dan?quote:
Bedankt voor de uitleg. Nu snap ik het wel. God is alwetend heb ik weleens gelezen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waterverspilling en erotische handelingen met eenhoorns.
KLB topics zijn ten alle tijden slecht...quote:Op zondag 26 april 2009 19:56 schreef GGMM het volgende:
Paints, stats.![]()
![]()
Eindelijk weer een goed KLB topic.
Het is te allen tijde.quote:Op zondag 26 april 2009 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
KLB topics zijn ten alle tijden slecht...
douche? ik zie een waterval.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |