Zolang Uilenberg er zit wel ja.quote:Op zondag 26 april 2009 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
Zal de KNVB Vink weer een voldoende geven na dit weekend!?
Dat vind ik niet per definitie een feit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef TheVulture het volgende:
Feit is gewoon dat Suarez op een verkeerde manier zijn stempel op de wedstrijd drukt... arrogantie bij de 1e pingel en dan je frustratie botvieren op de keeper is gewoon ontzettend stom!
Natuurlijk gaan ze dat niet doenquote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef xFriendx het volgende:
Moge duidelijk zijn wie er bij Twente-AZ gaat winnen. Daar zet AZ nu vast wel een C-elftal in, al was het maar om zo Twente aan de broodnodige punten te helpen. Die gunnen Ajax nu niets meer.
quote:
Dacht ik ook alquote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef need2009 het volgende:
Hey een nepsuarez op de tribune
Bestquote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef xFriendx het volgende:
Moge duidelijk zijn wie er bij Twente-AZ gaat winnen. Daar zet AZ nu vast wel een C-elftal in, al was het maar om zo Twente aan de broodnodige punten te helpen. Die gunnen Ajax nu niets meer.
Zuur hè.quote:
Spartaquote:Op zondag 26 april 2009 16:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Tegen wie moet ons aller ajax volgende week?
ja, dan kom ik je echt opzoeken en je de nek omdraaienquote:Op zondag 26 april 2009 16:31 schreef -SG- het volgende:
let op in de 113e minuut wordt het nog 1-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |