Suarezquote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb het altijd al geweten: Vink is Ajacied
quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Wisselen, dit is een schande. Werkelijk schandalig
Ik kan het niet anders zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijke beslissing van Vink
En dan nog mis ook.... ik ben Ajacied maar zo verdien je het ook niet hoor....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Wisselen, dit is een schande. Werkelijk schandalig
Even een aanvulling.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 16:02 schreef Blight het volgende:
Niet. Te. Geloven. Dit kan alleen bij Ajax van de afgelopen jaren.
Hij ging door op de bal, niet op de keeper.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me nou af, baalt Suarez nou zo erg omdat hij die penalty mistte of omdat ie Didulica een doodschop gaf?
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Volgens mij is het nog zo'n achterlijke debiel dat hij nu alleen zit met de gemiste penalty. Maar dat noemen ze een echte prof in het voetbal toch?:')quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me nou af, baalt Suarez nou zo erg omdat hij die penalty mistte of omdat ie Didulica een doodschop gaf?
Dat weet ik, maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij ging door op de bal, niet op de keeper.
Ow fucking hell. Krijg je dat weer de rest van de weekquote:
Hem nog gaan beschermen ookquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Waarom haalt Van Basten Suarez er niet af. Om iedereen en hemzelf in bescherming te nemen.
Romero gaat nu ipv op de muur op Suarez slaanquote:
Is al 3 keer gewisseldquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Waarom haalt Van Basten Suarez er niet af. Om iedereen en hemzelf in bescherming te nemen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Geweldig! Een verdiende goal, ze hebben er echt keihard voor geknokt! Het vloeiende voetbal van Ajax moest vroeg of laat toch wel tot een goal leiden. Als de scheidsrechter mee zit, dan win je zo'n wedstrijd met 6 - 0. Nu is het wat zwaar, maar weet je op pure wilskracht toch nog op gelijke hoogte te komen.
Bravo,.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Geweldig! Een verdiende goal, ze hebben er echt keihard voor geknokt! Het vloeiende voetbal van Ajax moest vroeg of laat toch wel tot een goal leiden. Als de scheidsrechter mee zit, dan win je zo'n wedstrijd met 6 - 0. Nu is het wat zwaar, maar weet je op pure wilskracht toch nog op gelijke hoogte te komen.
Bravo,.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Blight het volgende:
Dit had nou een mooi moment geweest om Urzaiz in te brengen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Noem me een optimist, maar ik zie Ajax nog wel scoren deze 12 minuten....
Niks, hij praat amper meer met de Nederlandse mediaquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen wat v. Gaal straks gaat zeggen
Tegen de NOS en Eredivisie live zegt ie niksquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen wat v. Gaal straks gaat zeggen
Wat hebben jullie daar aan?quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
AZ houdt het hier 1-1 en laat Twente dan winnen.
Als Ajax wint van Sparta hebben ze het nog steeds in eigen hand.quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
AZ houdt het hier 1-1 en laat Twente dan winnen.
Dan moet het i.i.g. stukken beter.quote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ajax wint van Sparta hebben ze het nog steeds in eigen hand.
Je hebt compleet gelijk. We zijn allemaal voetbalfans en dit is geweldig vermaak.quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Och kom op zeg, dit zijn toch de wedstrijden van het seizoen? Werkeliljk alles gebeurt erin, geweldig. Het resultaat is niet 100%, maar voor de rest heb ik vanmiddag me geergerd, gespannen, bekocht gevoeld, bevoordeeld, gejuicht en verbaast.
Uitstekend, het vermaak van deze wedstrijd. En nog steeds hebben we de 2e plek in eigen hand.
Veel beter kun je het niet krijgen idd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
2 penalties. rode kaaart tegenstander, 15+ blessure tijd..... wat wil je nog meer? Ajax laat het voor de zoveelste keer liggen. al hadden veel mensen hier al rekening meegehouden, waaronder ik, waardoor de klap minder hard aankomt.
Geweldig mijn aars. DIe bal moet er godverdomme vanaf de stip gewoon in bij die stand. Niks geweldigs aan dit resultaatquote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Och kom op zeg, dit zijn toch de wedstrijden van het seizoen? Werkeliljk alles gebeurt erin, geweldig. Het resultaat is niet 100%, maar voor de rest heb ik vanmiddag me geergerd, gespannen, bekocht gevoeld, bevoordeeld, gejuicht en verbaast.
Uitstekend, het vermaak van deze wedstrijd. En nog steeds hebben we de 2e plek in eigen hand.
Alsof wij ook maar 1 kans hebben in de CLquote:
Wel een prachtige, bizarre wedstrijd jaquote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef twi het volgende:
Ik heb het ook niet over het resultaat. Gewoon even lezen, het van afstand bekijken en dan was vanmiddag gewoon een fantastische middag.quote:Op zondag 26 april 2009 16:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig mijn aars. DIe bal moet er godverdomme vanaf de stip gewoon in bij die stand. Niks geweldigs aan dit resultaat
Is Didulica vast niet met je eensquote:Op zondag 26 april 2009 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Kwa amusement was het denk ik de wedstrijd van het seizoen
Geen sorry voor nodig om dat te zeggen hoor.quote:
Tsja, met alle respect, daar was gewoon weinig aan de hand. Als je als keeper zo'n duel niet door kunt komen vanwege je blessurehistorie, dan is dat eerder een medische blunder dan de schuld van welke andere derde partij.quote:
Twente wordt gewoon tweedequote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Bizarre wedstrijdAjax - FC Twente daar gaat plek 2 beslist worden
Dat gaat ook weer te ver, een ongelukkige botsing kan altijd voorkomen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met alle respect, daar was gewoon weinig aan de hand. Als je als keeper zo'n duel niet door kunt komen vanwege je blessurehistorie, dan is dat eerder een medische blunder dan de schuld van welke andere derde partij.
Tenzij wij volgende week alle punten achterlaten bij Sparta en Twente wel weet te winnen van AZ.quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Bizarre wedstrijdAjax - FC Twente daar gaat plek 2 beslist worden
Er zijn nog 2 wedstrijden te spelen met 1 punt achterstand. Dus hoezo is Ajax al kansloos voor de voorronde CLquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Want wij winnen 'gewoon' van Twente thuis. Net als vorig jaar, toch?
Hij had de bal gewoon vast moeten hebben. Als je als speler dan niet doorgaat, beroof je jezelf van een kans. Het is niet zo dat Suarez gemeen in kwam of iets dergelijks, het was gewoon een fair duel in mijn ogen.quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat ook weer te ver, een ongelukkige botsing kan altijd voorkomen.
No way dit zeg ik gewoon uit overtuiging. Als je een heel seizoen lang echt gesmeekt wordt door Twente om die tweede plaats over te nemen en keer op keer gooi je het weer weg .quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Hey HeatWave, heb je Chadi's account gehacked?
Geen populaire mening, maar hier ben ik het wel mee eens. Zoveel gebeurt er gewoon nietquote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, met alle respect, daar was gewoon weinig aan de hand. Als je als keeper zo'n duel niet door kunt komen vanwege je blessurehistorie, dan is dat eerder een medische blunder dan de schuld van welke andere derde partij.
't klinkt wat hard maar het is wel de realiteit.quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Na van Sparta winnen jullie wel.quote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tenzij wij volgende week alle punten achterlaten bij Sparta en Twente wel weet te winnen van AZ.
quote:
Ik denk dat dit ook gewoon gaat gebeuren volgende week... Ajax kan gewoon niet vechten als het om de echte knikkers gaatquote:Op zondag 26 april 2009 16:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tenzij wij volgende week alle punten achterlaten bij Sparta en Twente wel weet te winnen van AZ.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Hij was te laat, meer niet. Geel was terecht. Maar een smerige overtreding was het absoluut niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hij had de bal gewoon vast moeten hebben. Als je als speler dan niet doorgaat, beroof je jezelf van een kans. Het is niet zo dat Suarez gemeen in kwam of iets dergelijks, het was gewoon een fair duel in mijn ogen.
Het is belahcelijk om het medische verleden van deze keeper er bij te halen en zo nog te suggereren dat het zijn eigen schuld is ook.quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij was te laat, meer niet. Geel was terecht. Maar een smerige overtreding was het absoluut niet.
Neemt niet weg dat het op zijn zachtst gezegd triest is voor Didulica dat het zo loopt.
Ik vrees het ergste volgende weekquote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
Als we zo voetballen tegen Twente en Sparta halen we die vr CL gewoon.
Hij zegt toch niet dat het zijn eigen schuld is?quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is belahcelijk om het medische verleden van deze keeper er bij te halen en zo nog te suggereren dat het zijn eigen schuld is ook.
Dat lees ik er toch wel in, medische blunder en zo.quote:Op zondag 26 april 2009 16:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat het zijn eigen schuld is?
Jij vindt Suarez de schuldige?quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is belahcelijk om het medische verleden van deze keeper er bij te halen en zo nog te suggereren dat het zijn eigen schuld is ook.
Waarom? Als een speler zwakke knieen heeft, heeft hij zwakke knieen. Er was gewoon bar weinig aan de hand. Elke willekeurige andere keeper staat na een halve minuut groggy op en gaat weer verder.quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo goed is Twente momenteel ook niet.quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Chadi het volgende:
Man er is er geen 1 die de achterlijn heeft gehaald en een bal heeft voor gegeven vandaag. Ajax kan niks uitrichten tegen Twente of ze moeten deze 2 weken boven zichelf uit stijgen.
Gast.... Meen je dit nou echt?quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want DAT is wat twi zegt inderdaad. Enorm goed gelezen helemaal niet willekeurig zoals je altijd doet. Fijn dat je er wat van zegt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me onzin dat iedere andere keeper weer opstaat na zo'n attack.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Als een speler zwakke knieen heeft, heeft hij zwakke knieen. Er was gewoon bar weinig aan de hand. Elke willekeurige andere keeper staat na een halve minuut groggy op en gaat weer verder.
Het is voor Didulica heel triest, als het nu een knie was die recht in z'n gezicht werd geplant ok. Maar hier was gewoon niet veel loos.
Ja dat zegt hij en dat herhaalt hij ook nog een keer. Mag best hoor maar leg nou niet de bal bij mijquote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, want DAT is wat twi zegt inderdaad. Enorm goed gelezen helemaal niet willekeurig zoals je altijd doet. Fijn dat je er wat van zegt.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat zegt hij en dat herhaalt hij ook nog een keer. Mag best hoor maar leg nou niet de bal bij mij
Yeah, right.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Elke willekeurige andere keeper staat na een halve minuut groggy op en gaat weer verder.
Het is voor Didulica heel triest, als het nu een knie was die recht in z'n gezicht werd geplant ok. Maar hier was gewoon niet veel loos.
Alsof Suarez dit bewust deed ..quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet Cruyff die te laat inkwam.
Een keeper laat een bal los. Een speler komt in. Niet bijster gemeen, maar er is een ongelukkige botsing die best hard aan kan komen. Sorry hoor, maar de enige paniek die ik zelf had na die actie was gebaseerd op de blessuregeschiedenis van Didulica en dat zo'n botsing daarom bij hem wel eens slechter aan zou kunnen zijn gekomen dan bij een willekeurige andere keeper.quote:Op zondag 26 april 2009 16:57 schreef SCH het volgende:
Lijkt me onzin dat iedere andere keeper weer opstaat na zo'n attack.
Met twee vingers kun je iemand ook al een hersenbeschadiging bezorgen dus je kunt niet zeggen dat iedereen 'gewoon' opstaat. Laten we maar het beste hopen voor Didulica, dit gun je niemand.quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Als een speler zwakke knieen heeft, heeft hij zwakke knieen. Er was gewoon bar weinig aan de hand. Elke willekeurige andere keeper staat na een halve minuut groggy op en gaat weer verder.
Scherpquote:Op zondag 26 april 2009 17:00 schreef jna het volgende:
Toepasselijk dat juist in deze wedstrijd de gracht ook daadwerkelijk nut had
Oke, in andere bewoordingen dan:quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Met twee vingers kun je iemand ook al een hersenbeschadiging bezorgen dus je kunt niet zeggen dat iedereen 'gewoon' opstaat. Laten we maar het beste hopen voor Didulica, dit gun je niemand.
Van die extra tribunes zag je ook bar weinig trouwens, het viel me pas op toen ik er zelf aan dacht en dus op ging lettenquote:
Dat sowieso. Volkomen misplaatst arrogante gedrag van Suarez om bij die stand een Panenka te proberen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:01 schreef Chadi het volgende:
En alsnog moet hij die penalty gezien de belangen er op een normale manier intyfen.
Vink heeft inderdaad zijn stinkende best gedaan om Ajax de 3 punten te geven, maar zelfs dat is niet genoeg voor dit Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 17:03 schreef Chadi het volgende:
Jezus wat een baaldag zeg , Vink geeft je de wedstrijd en wat doet Ajax.. nee hier we willen hem niet
Dat gaat te ver, dat hij dit en dat zou moeten. En het is, in tegenstelling wat SCH mij in de mond wil leggen (gelukkig zijn het slechts woordenquote:Op zondag 26 april 2009 17:04 schreef Wooldoor het volgende:
Mensen die denken dat Suarez Didulica expres raaktGa asjeblieft een andere sport kijken zeg.
Beetje stom van Didulica om ook zonder bescherming te spelen, denkt hij dat Petr Cech voor de lol met een speciale "helm" op staat
Weet niet aan welke kant ze het precies gedaan hadden, maar ik heb het alleen gezien toen ze het veld op kwamen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Van die extra tribunes zag je ook bar weinig trouwens, het viel me pas op toen ik er zelf aan dacht en dus op ging letten
Inderdaad hij heeft Lens en Pocognoli maar geen rood gegeven en een penalty van Sulejmani onthoudenquote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef Wolbo het volgende:
[..]
Vink heeft inderdaad zijn stinkende best gedaan om Ajax de 3 punten te geven, maar zelfs dat is niet genoeg voor dit Ajax.
Te gek voor woordenquote:Op zondag 26 april 2009 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat sowieso. Volkomen misplaatst arrogante gedrag van Suarez om bij die stand een Panenka te proberen.
Als je eerder ernstig hoofdletsel heb gehad ben je toch gewoon ook stom dat je niet iets van beveiliging gebruikt terwijl het wel beschikbaar en mogelijk is. Je weet dat zulke dingen kunnen gebeuren in een contactsport als voetbal.quote:Op zondag 26 april 2009 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gaat te ver, dat hij dit en dat zou moeten. En het is, in tegenstelling wat SCH mij in de mond wil leggen (gelukkig zijn het slecht woorden ;-) ), absoluut niet wat ik zeg. Ik zeg alleen dat Suarez verder ook niets verkeerds doet door zijn gemiste kans goed te maken en door te gaan op een bal die een keeper niet klemvast heeft.
Hij vertelt hetzelfde als wat wij hier vinden. Bal tempo veel te laag. ballen niet nauwkeurig. Verdedigng deed niet mee. Middenveld te statisch. Aanval bleef telkens staan.quote:
Standaard praatje te weinig tempo, geen derde vrije man en geen opkomende verdedigers.quote:Op zondag 26 april 2009 17:10 schreef JeroenV het volgende:
Wat heeft van Basten allemaal te melden?
En dat Vink goed flootquote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Standaard praatje te weinig tempo, geen derde vrije man en geen opkomende verdedigers.
Moest toch weg van Bassie!quote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom moest Davids nou weg gaan, we hebben een leider op het middenveld nodig.
Daar heb je geen leider voornodig. Het zijn domme ganzen bij elkaar .quote:Op zondag 26 april 2009 17:13 schreef Kremers het volgende:
Oftwel: Geen leider die vertelt wat ze moeten doen met als gevolg dat ze maar op hun eigen plekkie blijven staan...
Leider halen volgend jaar dusHowel dat makkelijker gezegd is dan gedaan.....
quote:Op zondag 26 april 2009 17:07 schreef Scorpie het volgende:
SCH ga ff ergens anders trollen svp. Iedereen is het er over eens dat geel terecht was.
Omdat 'ie het niveau niet meer aankon?quote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom moest Davids nou weg gaan, we hebben een leider op het middenveld nodig.
Snap je nou nog niet dat hij gewoon een kutcoach is!?!quote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef Kriegel het volgende:
Had Van Basten ze dan zelf niet even naar voren kunnen schreeuwen? Daar ben je coach voor hoor. Zag er echt te triest voor woorden uit zoals die gasten daar een beetje stonden te duimendraaien terwijl je absoluut moet winnen.
Qua conditie, tactischinzicht en techniek wel. Maar in de loop vandit seizoen is hij de motivatie verloren. Terechte beslissing om te vertrekken bij Ajax. Jammer dat hij geen reserve werd bij AZ.quote:Op zondag 26 april 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie het niveau niet meer aankon?
Jep, en dat kan die leider ze dan mooi duidelijk makenquote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heb je geen leider voornodig. Het zijn domme ganzen bij elkaar .
Neequote:Op zondag 26 april 2009 17:15 schreef Barca het volgende:
't Zal wel weer het standaard gelul zijn van MvB!
[..]
Moest toch weg van Bassie!
Viel minder tegen bedoel je. Die man die kreeg me toch een ruimte en hij gooide zowat alles in de 16 waar hij 1 tegen 1 stond en dat uit moest spelen. Daarvoor is hij gehaald. Als het mislukt jammer maar als het lukt heb je gewoon een goede doelpoging.quote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik vind het enige positieve na vanmiddag Sulejmani. Vond hem wel goed spelen
Dit niveau kan ik nog aan man.. flikke rop.. niveau is niet eens hoofdklasse niveau dit bij ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat 'ie het niveau niet meer aankon?
quote:Op zondag 26 april 2009 17:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dit niveau kan ik nog aan man.. flikke rop.. niveau is niet eens hoofdklasse niveau dit bij ajax.
Natuurlijk niet. Bassie wilde Davids dolgraag in de selectie. HAHAHA!!quote:
Wat een verrassing!!quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Het belangrijkste verschil is misschien nog wel Van Basten vs. Van Gaal. Taktisch overklast...
Dude, heb je weer een slechte trip?quote:Op zondag 26 april 2009 17:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Bassie wilde Davids dolgraag in de selectie. HAHAHA!!
Dat is het niet nee...quote:
Goed zo, ga nu maar weer terug naar je eigen topicquote:Op zondag 26 april 2009 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]Ja en ik ook. Daar ging het helemaal niet over sukkeltje.
Dat vind ik echt gelul. Tegen het fysiek enorm sterke Marseille was dat ook geen probleem: ALS je maar goed voetbalt en snel combineert. Dan is er niets aan de hand. Maar als je geen pass goed aan kan laten komen houdt het snel op.quote:Op zondag 26 april 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Kwalitatief en fysiek komen we gewoon veel tekort tegen AZ. Het is dat Vink ons nog een beetje in de wedstrijd bracht.
Anita vs. Mendes da Silva
Enoh vs. Schaars
Oleguer vs. Lens
etc, etc. We komen gewoon tekort. Het belangrijkste verschil is misschien nog wel Van Basten vs. Van Gaal. Taktisch overklast...
quote:
Waarom denk je dat er in de ArenA een rookverbod geldt?quote:Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gelul. Tegen het fysiek enorm sterke Marseille was dat ook geen probleem: ALS je maar goed voetbalt en snel combineert. Dan is er niets aan de hand. Maar als je geen pass goed aan kan laten komen houdt het snel op.
Welk eigen topic? Ik post gewoon op FOK! Doe niet zo wijs man, zogenaamde koning van de vrijheid van meningsuiting die in POL en NWS roept dat je alles moet kunnen zeggen maar in Ajaxtopics bij het minste zuchtje wind al over de rooie gaat.quote:Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goed zo, ga nu maar weer terug naar je eigen topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegen Marseille waren we taktisch en voetballend beter. Tegen AZ niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gelul. Tegen het fysiek enorm sterke Marseille was dat ook geen probleem: ALS je maar goed voetbalt en snel combineert. Dan is er niets aan de hand. Maar als je geen pass goed aan kan laten komen houdt het snel op.
Waarom ga je er überhaupt op in SCH?quote:Op zondag 26 april 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Welk eigen topic? Ik post gewoon op FOK! Doe niet zo wijs man, zogenaamde koning van de vrijheid van meningsuiting die in POL en NWS roept dat je alles moet kunnen zeggen maar in Ajaxtopics bij het minste zuchtje wind al over de rooie gaat.
Ik hoop dat je deze keer niet met je schoonfamilie keek... Wat je vertelde kwam me heel bekend voorquote:
Sorry - maar ik vind het irritant als mensen roepen dat je in een bepaald topic niks te zoeken zou hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 17:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom ga je er überhaupt op in SCH?
Kan ik mij voorstellen, maar hier moet je gewoon boven staanquote:Op zondag 26 april 2009 17:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry - maar ik vind het irritant als mensen roepen dat je in een bepaald topic niks te zoeken zou hebben.
Hebben ze daar geen prijs voor? Hebben we toch nog iets om te vierenquote:Op zondag 26 april 2009 17:42 schreef Mr_DG het volgende:
Vraag me af hoe vaak Ajax dit seizoen de paal/lat heeft geraakt. Vandaag weer 3 maal.
Bij AZ doen ze onderling aan latje schieten, misschien een idee voor jullie?quote:Op zondag 26 april 2009 17:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen prijs voor? Hebben we toch nog iets om te vieren.
Als we daar punten voor zouden krijgen, werden we tenminste weer een keer kampioenquote:Op zondag 26 april 2009 17:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Bij AZ doen ze onderling aan latje schieten, misschien een idee voor jullie?
Omdat we een kutcoach hebben!!quote:Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef buddyb het volgende:
waarom worden er altijd van die rare keuzes gemaakt?
Da's logisch!quote:Op zondag 26 april 2009 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zie Ajax niet winnen van Sparta eigenlijk. Weer geen tweede ondanks puntverlies van de concurrentie.
Kan jij niet gewoon eens een keer je mond houden in plaats van dom doen? Sodemieter toch een tyfuseind heen met je onzin.quote:
Ze vonden Suarez een ettertje. Verder hebben ze weinig mening over het voetbal zelfquote:Op zondag 26 april 2009 17:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat vinden ze in de USA van Ajax ondertussen?
Jawel, ik kijk in de woonkamer en ze waren net aan het ontbijtenquote:Op zondag 26 april 2009 17:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je deze keer niet met je schoonfamilie keek... Wat je vertelde kwam me heel bekend voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |