Suarezquote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik heb het altijd al geweten: Vink is Ajacied
quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Wisselen, dit is een schande. Werkelijk schandalig
Ik kan het niet anders zeggen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijke beslissing van Vink
En dan nog mis ook.... ik ben Ajacied maar zo verdien je het ook niet hoor....
quote:Op zondag 26 april 2009 15:58 schreef Fukjoeman het volgende:
Wisselen, dit is een schande. Werkelijk schandalig
Even een aanvulling.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 16:02 schreef Blight het volgende:
Niet. Te. Geloven. Dit kan alleen bij Ajax van de afgelopen jaren.
Hij ging door op de bal, niet op de keeper.quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me nou af, baalt Suarez nou zo erg omdat hij die penalty mistte of omdat ie Didulica een doodschop gaf?
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Volgens mij is het nog zo'n achterlijke debiel dat hij nu alleen zit met de gemiste penalty. Maar dat noemen ze een echte prof in het voetbal toch?:')quote:Op zondag 26 april 2009 16:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Vraag me nou af, baalt Suarez nou zo erg omdat hij die penalty mistte of omdat ie Didulica een doodschop gaf?
Dat weet ik, maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij ging door op de bal, niet op de keeper.
Ow fucking hell. Krijg je dat weer de rest van de weekquote:
Hem nog gaan beschermen ookquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Waarom haalt Van Basten Suarez er niet af. Om iedereen en hemzelf in bescherming te nemen.
Romero gaat nu ipv op de muur op Suarez slaanquote:
Is al 3 keer gewisseldquote:Op zondag 26 april 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Waarom haalt Van Basten Suarez er niet af. Om iedereen en hemzelf in bescherming te nemen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Geweldig! Een verdiende goal, ze hebben er echt keihard voor geknokt! Het vloeiende voetbal van Ajax moest vroeg of laat toch wel tot een goal leiden. Als de scheidsrechter mee zit, dan win je zo'n wedstrijd met 6 - 0. Nu is het wat zwaar, maar weet je op pure wilskracht toch nog op gelijke hoogte te komen.
Bravo,.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Geweldig! Een verdiende goal, ze hebben er echt keihard voor geknokt! Het vloeiende voetbal van Ajax moest vroeg of laat toch wel tot een goal leiden. Als de scheidsrechter mee zit, dan win je zo'n wedstrijd met 6 - 0. Nu is het wat zwaar, maar weet je op pure wilskracht toch nog op gelijke hoogte te komen.
Bravo,.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:23 schreef Blight het volgende:
Dit had nou een mooi moment geweest om Urzaiz in te brengen.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:25 schreef Black-Death het volgende:
Noem me een optimist, maar ik zie Ajax nog wel scoren deze 12 minuten....
Niks, hij praat amper meer met de Nederlandse mediaquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen wat v. Gaal straks gaat zeggen
Tegen de NOS en Eredivisie live zegt ie niksquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen wat v. Gaal straks gaat zeggen
Wat hebben jullie daar aan?quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
AZ houdt het hier 1-1 en laat Twente dan winnen.
Als Ajax wint van Sparta hebben ze het nog steeds in eigen hand.quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Ritmo het volgende:
AZ houdt het hier 1-1 en laat Twente dan winnen.
Dan moet het i.i.g. stukken beter.quote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ajax wint van Sparta hebben ze het nog steeds in eigen hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |