Lezen.quote:Wegens overbelasting van aanmeldingen op abonnementen is onze server overbelast. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen...
Bij velen doet ie 't wel gewoon en ze krijgen deze melding niet. Beetje voorzichtig met m'n COS'ers jaquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef erwin33 het volgende:
Kun je alleen maar met Ideal betalen of is er ook een optie om met credit card te betalen? Dat laatste is voor mij nu even handiger.
Houtje touwtje oplossing.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
Oplossing?: iemand anders met ideal laten betalen en terugbetalen
quote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij velen doet ie 't wel gewoon en ze krijgen deze melding niet. Beetje voorzichtig met m'n COS'ers ja.
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.quote:
mooi! dan gaat het goedkomenquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.
Ok. Ben ik ook weer een beetje gerustgesteld.quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef iteejer het volgende:
Er wordt aan gewerkt, gaat helemaal goed komen
Wat ik er van heb gelezen, zou dat heeeel erg zijn ja. Hier ook hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok. Ben ik ook weer een beetje gerustgesteld.
't Zou toch wat zijn als ik niet kan streamen
zo sluit je volgens mij niemand uit, toch?quote:Op zondag 26 april 2009 15:12 schreef erwin33 het volgende:
[..]
Jammer, zo sluit je gelijk al weer een grote groep mensen uit. Niet zo handig...
Same here....quote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Soury het volgende:
Er is net 7,95 van mijn rekening afgeschreven maar mijn account is nog steeds 0 dagen toegang
vanavond zit ik daar voor overleg, dan zal ik dit noemen, stuur me per mail ff je gegevens zodat we het kunnen nazoekenquote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Soury het volgende:
Er is net 7,95 van mijn rekening afgeschreven maar mijn account is nog steeds 0 dagen toegang
Ik heb even af en aangelogd nu heb ik wel 25 dagen toegang maar ik blijf het intro zienquote:
ja dat is omdat het morgen pas begintquote:Op zondag 26 april 2009 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb even af en aangelogd nu heb ik wel 25 dagen toegang maar ik blijf het intro zien
Ik dacht dat ze heel de dag bezoek zouden hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is omdat het morgen pas begint
mail me ook ff je gegevens dan zal ik zien of we je eerder geactiveerd kunnen krijgenquote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef sunna het volgende:
Ja nieuw hier !!!
Hoi allemaal i
Ben ik de enige in nederland die nog niet aan online bankieren doet ? snik...
nu 5 dagen wachten voordat ik mn gebruikersnaam enz per post krijg toegestuurd dus ik kan niet meekijken vanaf het begin..help !
Jammer dat het niet per telefoon te betalen is......sunna
Maar waar kijken jullie dan nu naarquote:Op zondag 26 april 2009 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat is omdat het morgen pas begint
ow...... ik hoor het al...... ik wacht wel effe.......quote:Op zondag 26 april 2009 16:27 schreef Soury het volgende:
wat een servicequote:Op zondag 26 april 2009 16:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
mail me ook ff je gegevens dan zal ik zien of we je eerder geactiveerd kunnen krijgen
Als je wacht tot morgen, dan moet je in de rijquote:Op zondag 26 april 2009 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... ik hoor het al...... ik wacht wel effe.......
Ohhh dacht net ergens te lezen dat iemand streams zat te kijken. Thanks anywayquote:Op zondag 26 april 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
Ik moet wel lachen
Ze zijn de bunker nu aan het schoonmaken en klaar maken voor morgen. Nu kijken we nergens naar, je krijgt keer op keer de intro te zien en heel af en toe wat bewegend beeld op een schoonmaakkar oid.
Hoe is het met jouw registratie? al gelukt?quote:Op zondag 26 april 2009 16:39 schreef Marrije het volgende:
Ik moet wel lachen
Ze zijn de bunker nu aan het schoonmaken en klaar maken voor morgen. Nu kijken we nergens naar, je krijgt keer op keer de intro te zien en heel af en toe wat bewegend beeld op een schoonmaakkar oid.
Saldotekort?quote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Marrije het volgende:
Wat ik niet begrijp, waarom kan de een wel gewoon betalen en de ander niet.
Het aanmelden wel maar het betalen nog steeds niet. Zodra ik op de knop koop klik dan krijg ik de tekst zoals in de OP.quote:Op zondag 26 april 2009 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw registratie? al gelukt?
Ondanks dat het een topic om te janken is moet ik af en toe wel lachen om de reactiesquote:
oke. Nou Iteejer zit er bovenop, zo te zien, dus hoop voor je dat het optijd goedkomt.quote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het aanmelden wel maar het betalen nog steeds niet. Zodra ik op de knop koop klik dan krijg ik de tekst zoals in de OP.
Ik vind het een geweldig topicquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ondanks dat het een topic om te janken is moet ik af en toe wel lachen om de reacties![]()
Maar eh, nee, geen saldotekort. Ik kom niet eens aan betalen toe.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel erg, je hele zondagmiddag bezweet zitten proberen of het alsjeblieft lukt om voor de streams te kunnen betalen.
Hoi Marije, wil je het nog eens proberen? Ik ben benieuwd of het nu wel werkt voor je!quote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
Iteejer, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dit zijn mn printscreentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kunt in ieder geval streamen en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
Precies, opnieuw geregistreerd en het probleem is weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |