Lezen.quote:Wegens overbelasting van aanmeldingen op abonnementen is onze server overbelast. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen...
Bij velen doet ie 't wel gewoon en ze krijgen deze melding niet. Beetje voorzichtig met m'n COS'ers jaquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 15:07 schreef erwin33 het volgende:
Kun je alleen maar met Ideal betalen of is er ook een optie om met credit card te betalen? Dat laatste is voor mij nu even handiger.
Houtje touwtje oplossing.quote:Op zondag 26 april 2009 15:16 schreef Chanel5 het volgende:
Oplossing?: iemand anders met ideal laten betalen en terugbetalen
quote:Op zondag 26 april 2009 14:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij velen doet ie 't wel gewoon en ze krijgen deze melding niet. Beetje voorzichtig met m'n COS'ers ja.
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.quote:
mooi! dan gaat het goedkomenquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.
Ok. Ben ik ook weer een beetje gerustgesteld.quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef iteejer het volgende:
Er wordt aan gewerkt, gaat helemaal goed komen
Wat ik er van heb gelezen, zou dat heeeel erg zijn ja. Hier ook hoorquote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok. Ben ik ook weer een beetje gerustgesteld.
't Zou toch wat zijn als ik niet kan streamen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |