Dit is wel een hele belangrijke vraagquote:Op zondag 26 april 2009 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Die koppeling vind volgens mij plaats bij de registratie en niet bij de betaling die daarna pas plaatsvindt.
Heb je dit al geprobeerd? Zou wel erg makkelijk zijn als 't werkt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:31 schreef Jimbo het volgende:
je kan je windows media player certificate overzetten op meerde pc's dacht ik waardoor je het op meerdere pc;s kan zien ., teminste met DGK was het wel zo
Wat ook een belangrijke vraag is of je dan op in IP adres meerdere streams kunt openen?quote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit is wel een hele belangrijke vraag. Ik heb extra gewacht met betalen totdat op m'n kamer ben zodat ik daar kan kijken.
Ach, er is meer in het leven...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb een dynamisch IP, verandert elke keer als ik opnieuw verbinding maak.. Lijkt er dus op dat ik geen streams kan nemen
Ga ff fietsen met dit soort dooddoeners.quote:
Nouja, mocht het met de IP's helemaal mislopen dan neem ik aan dat KPN het wel oplost. Ik gebruik iig mn acount thuis.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef Marrije het volgende:
Als je je aanmeldt staat er dat het op 1 ip werkt, Mariel zei 2. Ik zou het er niet op gokken.
laptop bedoel je?quote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef juliet3354 het volgende:
ik heb een pc en een labtap, kan dus niet op beide kijken??
ik heb nog geen abbo , dus neequote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dit al geprobeerd? Zou wel erg makkelijk zijn als 't werkt.
Heb ik vanochtend al ff gedaan! 50km, heerlijk!quote:Op zondag 26 april 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga ff fietsen met dit soort dooddoeners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |