Genoeg drivers voor de markten deze week. Baal wel dat ik op koninginnedag overigens achter de knoppen moet zittenquote:
Maar ik wacht nog even op een echt interview met Faber en/of zijn nieuwe nieuwsbrief.quote:What should investors do?
Amid the expectations of volatility and range bound markets, experts believe that this is the right time to build a good long-term portfolio. The ultimate advice to nail into one’s head is whether you make money. Explains Marc Faber, “Whether it is a bear market rally or bull market, it is an academic question. Assuming the Sensex rallies to 16,000 and then falls to 7,500 levels, this would have been a bear market rally, but one that produces a 100 per cent gain. What counts is to make money.” On how global markets are likely to move, Faber says that following a rally until April we would have a correction. This would be followed by renewed strength until July and then weakness again, but the March 6 lows on the S&P 500 at 666 may hold. He believes that for the next few months India should continue to trade up, but interrupted by corrections.
Er gaat op de beursvloer het gerucht dat veel Heineken drinken ook helpt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, Crucell wel in de plus. Je zou zeggen dat iemand verwacht dat we medicijnen nodig hebben in de nabije toekomst.
Mexico en de VS zijn belangrijke bestemmingen voor AirFrance-KLM, dat zal allicht niet zo storm lopen nu.quote:Op maandag 27 april 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
MARKET TALK: Air France-KLM -9,6% door varkensvirus.
Ook daar is een verklaring voor. Er dreigt een ernstig tekort aan tequila binnenkort, door het aanstaande importverbod. Dit wordt opgelost met het drinken van bier.quote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef FriescheHengst het volgende:
[..]
Er gaat op de beursvloer het gerucht dat veel Heineken drinken ook helpt.
En daardoor staat crucell in het groenquote:Op maandag 27 april 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
MARKET TALK: Air France-KLM -9,6% door varkensvirus.
Wie gaf er onlangs nog een koopadvies voor Crucell op 14,20 euro?quote:Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef Lemans24 het volgende:
Oh, Crucell wel in de plus. Je zou zeggen dat iemand verwacht dat we medicijnen nodig hebben in de nabije toekomst.
Wie niet? iedereen weet dat ze potentie hebben!quote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie gaf er onlangs nog een koopadvies voor Crucell op 14,20 euro?
Dus JIJ heb dat virus geconstrueerd?quote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie gaf er onlangs nog een koopadvies voor Crucell op 14,20 euro?
in ieder geval kan ik mijn sprintertjes niet kwijt en das niet zo fijn!quote:Op maandag 27 april 2009 10:06 schreef SeLang het volgende:
Storingen of wachttijden bij Binck (of andere brokers) zijn een symptoom van een aandelenbubble.
Het feit dat ze eerst voldoende capaciteit hebben en in een bepaalde periode opeens problemen krijgen wijst op een toestroom van veel kleine orders van kleine/nieuwe beleggers, wat typisch is voor een bubble.
Ik heb een deja-vu hier, want hetzelfde gebeurde bijvoorbeeld bij de bubble/ campingrally in 1997 en rond het millenium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |