Maar Mittal herstelde aardig. Ondertussen is het verlies dubbel zo hoog dan de verwachtingen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:11 schreef edwinh het volgende:
[..]
ben je vergeten wat er gisteren en eergisteren met mt is gebeurt ?
klopt maar dat heb ik al vaker de gezien het afgelopen jaar het is gewoon 9/10 het bedrijf dat cijfers presenteert gaat omhoogquote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar Mittal herstelde aardig. Ondertussen is het verlies dubbel zo hoog dan de verwachtingen.
Idd, totaal irrationeel gewoon. Zie Philips en ASML enzo. Bij relatief goede cijfers als KPN en Nutreco worden beleggers helemaal manisch.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
klopt maar dat heb ik al vaker de gezien het afgelopen jaar het is gewoon 9/10 het bedrijf dat cijfers presenteert gaat omhoog
valt me trouwens iets tegen ik stap weer uit als mt lagere toppen gaat leggen op macdquote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, totaal irrationeel gewoon. Zie Philips en ASML enzo. Bij relatief goede cijfers als KPN en Nutreco worden beleggers helemaal manisch.
Inderdaad, maar goed. Gelukkig zat ING fout met hun sprintertjes en heb ik ze dus met winst nog kunnen verkopenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, totaal irrationeel gewoon. Zie Philips en ASML enzo. Bij relatief goede cijfers als KPN en Nutreco worden beleggers helemaal manisch.
is er alweer een nieuwe brief van marc? verwacht ie nog steeds eers een hogere top? rond?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef pberends het volgende:
Ik zou de boel nog niet shorten atm. Ik wacht even een verdere top af voor een wat grotere short-positie op de AEX.
macd?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:38 schreef edwinh het volgende:
macd nog een keer omhoog en ik ben out vind het te riskant worden met mittal
Ik ben het met je eens dat het hard gaat, het laatste kwartier al weer 2% eraf. Ik denk dat ik aan het einde van de dag long ga, dit kan nog wel eens op 7/8 procent daling uitkomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef edwinh het volgende:
totale afstort bij mt en ik zit gvd nog long
Je denkt dat we op 220 gaan eindigen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het hard gaat, het laatste kwartier al weer 2% eraf. Ik denk dat ik aan het einde van de dag long ga, dit kan nog wel eens op 7/8 procent daling uitkomen.
Long MTquote:Op woensdag 29 april 2009 10:29 schreef Gremen het volgende:
[..]
Je denkt dat we op 220 gaan eindigen?
Inderdaad, Arcelor Mittal wat doe jequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef TeringHenkie het volgende:
MT PUT JUL 2009 21,00 voor 4,35 gekocht, kijken hoe snel ze weer mee omlaag getrokken worden met de AEX zelf
Nu weer ~ -6,5%. Lekker hoge volumes ookquote:Op woensdag 29 april 2009 10:37 schreef Rapaille het volgende:
MT gaat echt hard, het is nu al 7,5%Komt goed, nu kan ik van mijn turbo's short AEX af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |