Doch is desperado vrouwenbier toch? Net als corona gewoon mexicaans vrouwenbier isquote:
Nou dan. Ik heb trouwens precies hetzelfde. Maar ik dacht dat ze minstns 18 was gister. maar was het een lekkere emo of echt zo'n rare skater/polsensnijder?quote:Op zondag 26 april 2009 05:24 schreef Sapstengel het volgende:
Huh? Lol ik zag net een chick die fucking dronken was, maar wel eerg lekker. Alleen van m matties mocht ik niks doen, omdat het slecht was.
En ja, emos zijncool. 15 of niet, boeiend.
Leer nou eens zuipen als een echte kerel!quote:Op zondag 26 april 2009 06:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga ook zo slapen idd. Kan bijna mn ogen dicht doen zonder dat alles draait, dus nog ff fokken en dan ook slapen.
RichCalibier is een beetje desperate.quote:Op zondag 26 april 2009 10:39 schreef padlarf het volgende:
RichCalibier topic!
![]()
Bovendien eentje die je al eerder hebt gemaakt!
![]()
*KutKutKut* Weer geen meisjes gehosseld..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach er zijn ook users die elke keer als ze gaan slapen of wakker worden een topic openen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Krentenbol. het volgende:
Als hij elke keer dat het niet lukt een topic opent...
Ik heb inderdaad ook geen chick gehosseld gister.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef RichCalibier het volgende:
Mensen die denigerende reacties op me af gaan vuren, terwijl ze zelf waarschijnlijk zo'n zelfde avond hebben meegemaakt..mongolen
quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook geen chick gehosseld gister.
je heb een enge kop.quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook geen chick gehosseld gister.
Moeilijk te geloven dat er mensen zijn die ook echt kunnen hosselen, eh?quote:Op zondag 26 april 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Die ongeloofwaardige chick hossel topics beginnen me onderhand ook de keel uit te hangen.
Hier op fok wel inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moeilijk te geloven dat er mensen zijn die ook echt kunnen hosselen, eh?
45 posts heeft het geduurdquote:
Jij gelooft niet dat de Chriz2k's, de afcajossen, de Lakitu's (en ik maar dat is niet bescheiden) echte hosselaars zijn?quote:
Jezelf willen bewijzen op een internetforum.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat de Chriz2k's, de afcajossen, de Lakitu's (en ik maar dat is niet bescheiden) echte hosselaars zijn?
. Verbazing.
chris2k is de grootste kutkneus die er rondloopt. met zijn stoere internetzverhaaltjes.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat de Chriz2k's, de afcajossen, de Lakitu's (en ik maar dat is niet bescheiden) echte hosselaars zijn?
. Verbazing.
quote:Op zondag 26 april 2009 04:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan n nummer niet vinden, raise yor head up ofzoiets, beetje house achtig, lekkere baslijn
Beste S1nn3rz, soms zijn er vrouwen die het wel lekker vinden zulke stoere praat van hun gozert.quote:Op zondag 26 april 2009 15:24 schreef S1nn3rz het volgende:
praat eens normaal en met een beetje respect over vrouwen zeg.
het staat ook nog verdomde kinderachtig.
nee, zelfs een hoer wil graag met een beetje respect behandeld worden.quote:Op zondag 26 april 2009 19:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Beste S1nn3rz, soms zijn er vrouwen die het wel lekker vinden zulke stoere praat van hun gozert.
Ja of dat in de slowchat (quote:Op zondag 26 april 2009 10:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach er zijn ook users die elke keer als ze gaan slapen of wakker worden een topic openen.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 26 april 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
. Verbazing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |