quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe noem je een labiele Zuid-Afrikaan met teveel geld op zijn rekening?
Een randdebiel!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
En hoe noem je een rijke Zweed die op plaats delict aanwezig was?
Een kroongetuige.
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
Wat voor merk auto heeft een bakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef MaGNeT het volgende:
Iemand die een bril nodig heeft veel sterkte wensen, is dat gemeen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hoezo zou die hier niet horen? Heb m zelf bedacht en goed vind ik m nietquote:
Nou, ik heb in elk geval twee fans.quote:
ha,haquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Jan werkt als redacteur bij een tijdschrift.
Dus op een middag zegt zijn baas tegen hem: "Jan, ik wil dat artikel van jou over de klimaatproblemen uiterlijk morgenochtend om 09.00 uur op mijn bureau hebben."
De volgende ochtend om 10.00 uur zit Jan achter zijn bureau en komt zijn baas langs.
Zegt zijn baas: "Waar is dat artikel nou? Ik zei toch dat ik dat uiterlijk vandaag om 09.00 uur op mijn bureau wilde hebben."
Zegt Jan: "Ja, maar ik heb altijd geleerd dat uiterlijk niet belangrijk is."
Bedankt!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:41 schreef FashionXstar het volgende:
Van de 10 grappen is er eentje grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik had laatst brand in de ijskast!
-oh ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik had laatst brand in de ijskast!
-oh ja?Heb je die zelf bedacht? Zo ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik gok even dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Dino Drpic (Karlsruher SC) is morgen geschorst in de wedstrijd tegen Bremen. Kan hij zijn doelgerichtheid oefenen op zijn vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Rechterbal het volgende:
Komt er een cowboy bij de kapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
Jan werkt als redacteur bij een tijdschrift.
Dus op een middag zegt zijn baas tegen hem: "Jan, ik wil dat artikel van jou over de klimaatproblemen uiterlijk morgenochtend om 09.00 uur op mijn bureau hebben."
De volgende ochtend om 10.00 uur zit Jan achter zijn bureau en komt zijn baas langs.
Zegt zijn baas: "Waar is dat artikel nou? Ik zei toch dat ik dat uiterlijk vandaag om 09.00 uur op mijn bureau wilde hebben."
Zegt Jan: "Ja, maar ik heb altijd geleerd dat uiterlijk niet belangrijk is."
quote:
Wat bedoel je?quote:
Kanoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef B.E.D het volgende:
Dat hij zegt: "Heb je ook een aansteker bij je?" "Tuurlijk !!" zegt dat kind en die bukt om die aansteker uit haar broekzak te halen. Ze geeft die gozer die aansteker en die weer door zijn knieën voor verdere inspectie. "Kan je er nou ook mee plassen?", vraagt die jongen. "Tuurlijk" zegt zij. "Nou” zegt-ie dat zou ik dan maar doen als ik jou was, hij staat in de FIK!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik moet er niet om lachen. Ik heb dan ook geen flauw benul wie Mark Wotte is en wat hij doet.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat is het verschil tussen de Titanic en Mark Wotte?
De Titanic zonk slechts één keer.
quote:
Deze is goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Wat wordt een Elf als ie jarig is
12
Echt waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
ik snap hem niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:17 schreef Jelmer80 het volgende:
Komt een kerel in de kroeg. Hij besteld er een lekker pilsje, hierna besteld hij ook een juttersbitter. Dit drinkt hij vervolgens lekker op. Lekker vindt hij het. Opeens komt er een hele knappe vrouw binnen en die besteld ineens een meter bier, vraagt ze aan die kerel: zullen we deze eens even lekker opdrinken met ze'n tweeen dan gaan we een bierspel spelen. Die gast dus vet verbaasd, want dit heeft hij nog nooit meegemaakt, maar hij zei natuurlijk: ja gaan we doen, hoe werkt dat spel. De vrouw legt het uit: ik heb hier een dobbelsteen als ik 1 gooi drink jij 1 bier, als ik 2 gooi drink ik een half biertje, als ik 3 gooi drink ik een heel biertje, als ik 4 gooi drink jij een half biertje, als ik 5 gooi drinken we er allebei 1, als ik 6 gooi mag ik nog een keer.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is mijn allereerste slechte grap ooit, die ik heb bedacht toen ik 7 was:
Hoe noem je iemand die als vertaler optreedt bij een gesprek tussen twee chocolademelkfabrikanten?Je gaat mij niet vertellen dat je op je 7de al praatte over vertalers, gesprekken en nota bene chocolademelk fabrikanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
De IK gooit sowieso elke keer, en als hij 6 gooit mag hij nog een keer, maar dat maakt dus niet uit want hij gooit sowieso al elke keer. Dat is de clou. En nu hard lachenquote:
Nou, misschien was ik 23. Wat doet het ertoe.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je op je 7de al praatte over vertalers, gesprekken en nota bene chocolademelk fabrikanten.
Ja, leuk! Maar zelf bedachtquote:Op maandag 18 mei 2009 14:13 schreef Unhuman het volgende:
[..]
De IK gooit sowieso elke keer, en als hij 6 gooit mag hij nog een keer, maar dat maakt dus niet uit want hij gooit sowieso al elke keer. Dat is de clou. En nu hard lachen
Mark Wotte is voetbaltrainer.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:33 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen. Ik heb dan ook geen flauw benul wie Mark Wotte is en wat hij doet.
nee.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
Kees de Vries arresteert op zijn eerste werkdag als politieagent een man die een iPod heeft gestolen.
Als hij op het politiebureau aankomt, zegt zijn baas tegen hem: "Kees, breng de verdachte maar naar kamer Kwantum A Mobée."
Een uur of vier later is Kees zoek en zijn baas probeert hem te vinden. Uiteindelijk besluit zijn baas om Kees te bellen op zijn mobiele telefoon.
Zegt die baas: "Kees, waar ben je nou?"
Zegt Kees: "Op het vliegtuig, met de verdachte."
Zegt die baas: He, maar ik had toch gewoon gezegd breng hem maar naar kamer Kwantum A Mobée?"
Zegt Kees: "Oh, ik dacht dat je zei breng hem maar naar Guantanamo Bay."
Betekent dat nog iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:32 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Ik zat laatst zo in de bus. Toen moest de chauffeur remmen...
En toen vloog de bus in de fik !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.effe normaal he
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef shayolo het volgende:
Komt een man in een bar en besteld een biertje met een gehaktbal erin.
Dus die ober kijkt hem raar aan maar doet wat hij zegt.
Dus die man krijgt dat biertje met die gehaktbal erin, en drinkt 'em in één keer leeg!
Die man zegt: doe nog maar een biertje met een gehaktbal erin.
Opnieuw drinkt ie em in één keer leeg!
Zegt die ober tegen die man: Meneer bent u soms postbode?
Zegt die man: Ja hoe ziet u dat?Heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral die gehaktbal erbij.
![]()
Dus die man krijgt dat biertje met die gehaktbal erin, en drinkt 'em in één keer leeg!
Zegt die man: Ja hoe ziet u dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!!!!11!!!111!!111EINZEINZEIZZN@#$^$^*@*$%$)%%*@!!!!!!!111!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Maar ik vind hem echt grappig!)
Zegt die man: Ja hoe ziet u dat?Da's een bestaande grap, dus die hoort niet in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje creatief zijn, mensen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Federer is de enige die zijn grappen zelf verzint, de rest knipt en plakt gewoon wat van internet
Cowboy blabla pony weg... Vrijwel elke mop die niet van Federer komt vindt je wel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |