quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:19 schreef AtseBenjamin het volgende:
Haha, te mooi! Mijn dag is weer helemaal goed na deze grap, top!
Ja, het gaat hard hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:20 schreef shadowflash het volgende:
OMG deel 2 al -_-
quote:bijna brood ervaring <- moest ik om lachen
Sterk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:28 schreef SjaakDoodmaak het volgende:
D'r zitten een man van tweeënveertig, een pastoor en een vleesverwerkingsmachinebediende te klaverjassen. Staat opeens die pastoor op en die zegt: ''Welke duvel heeft er in m'n kaarten zitten kijken? Ik voel het gewoon!'' Dus die man van tweeënveertig zegt: ''Nou ik niet, ik zweer het op m'n leeftijd'' Dus de pastoor zegt tegen de vleesverwerkingsmachinebediende: ''Dan moet jij het zijn geweest'' Dus die man zo van: ''Nee echt niet, ik zweer het op mijn vleesverwerkingsmachine'' Nou, zegt de pastoor, dan was ik het zeker zelf. Iemand nog iets drinken ofzo? Sorry! FIN
Niet gek hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:49 schreef B.E.D het volgende:
Zit er zo een kerel, genaamd Roger, thuis op de bank van zijn appartementje met de gordijnen dicht. denkt hij zo ineens van 'nou dat Succes Verzekerd van Carlos Boszhard is ook maar niks met die kaketoe, maar straks tenminste een schone Spaansedus he laat ik in de tussentijd Rob eens bellen, eens even horen hoe het met hem gaat tegenwoordig'.
Dus hij zo dat telefoonnummer intoetsen, neemt zijn zoon de telefoon aan. "hallo met Kevin"
Dus Roger zo van: 'hallo, is Rob thuis?'
Dat zoontje: 'nee'.
Roger: 'oh. ok' En denkt zo van: 'eh, ja ik kan hem ook mailen natuurlijk. zo dringend is het niet'.
Dus hij vraagt aan dat ventje of hij het mailadres van zijn vader weet.
'Ja' zegt hij, en vervolgens noemt hij een mailadres, met daarin zijn voornaam, (Rob dus) én de naam van zijn vrouw.
Dus die Roger voelde al irritatie opkomen en zei "Nou dan bel ik later nog wel"
Dit is een hele goede!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
Drie C1000-medewerkers, Jan, Bob en Henk willen de pauze gaan klaverjassen. Maar ze hebben geen vierde man. Dan komt de nieuwe vakkenvuller Kees de kantine binnen.
Zegt Jan tegen Kees: "Kun jij klaverjassen?"
Zegt Kees: "Nou, ik heb het al een tijdje niet meer gedaan maar tot een half jaar geleden klaverjaste ik vaak bij mijn oma, dus ik kan het wel."
Ze beginnen te spelen en na een half uur worden de scores geteld en zegt Jan tegen Kees:"Nou, dat heb je niet gek gedaan joh! Hebben we toch nog gewonnen!"
Zegt Kees verbaasd: "Oh, speelde ik met jou?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef alsem het volgende:
Het is geel, en je kan het in de koelkast stoppen?Zelfbedacht? Dan vind ik hem wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alleen "stoppen" veranderen in "leggen".
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:13 schreef Rick_Astley het volgende:
Een pot choco, een mes en een boterham komen elkaar tegen op tafel
Zegt de pot choco tegen het mes: "We smeren hem!"
jaa idd, leggen klinkt beter, hij is helemaal zelfbedachtquote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zelfbedacht? Dan vind ik hem wel goed.
Ik zou alleen "stoppen" veranderen in "leggen".![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
Een man klaagt er tegen zijn zoon over dat er elke keer indringers zijn in hun tuin.
Dus die man zegt tegen zijn zoon: "Het is tijd dat je een keer een berenval in de tuin zet."
Dus zo gezegd zo gedaan. En op een avond gaat opeens de verlichting aan. Vader en zoon lopen naar buiten en horen een man boos roepen: "Gadver, allemaal pindasaus en gehakt aan mijn schoen."
Dus die vader zegt zo tegen die zoon: "Wat heb je in vredesnaam gedaan?"
Zegt die zoon: "Maar je zei toch dat ik een berenval moest plaatsen in de tuin?"
Zegt die vader geïrriteerd: "Neehee, een berenklauw."
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Tom Boonen neemt afscheid als wielrenner. Hij wordt lijnrechter.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:07 schreef AtseBenjamin het volgende:
Haha! Je bent echt een held Federer-Fan!
Nee, het zijn slechte grappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik heb werkelijk nog nooit zulke slechte... tja.. zinnen gelezen??
Niet iedereen heeft dezelfde soort humor. Je kunt dit topic beter overslaan, want je vindt er niks aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
een grap is toch iets waarvan je moet lachen..
of op zn minst een licht omhoogkrullende bovenlip krijgt?
Waarom plaats je dan een TVP/reactie. Zoals je ook hebt gelezen zijn er ook mensen die het wél grappig vinden, nu verkracht je het topic alleen maar..quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fuck ik heb werkelijk nog nooit zulke slechte... tja.. zinnen gelezen??
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
De commentaarlijn bij Sporza hapert om de zoveel tijd. Tijd voor Tom Boonen om een lijntje te snuiven.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Tom Boonen neemt afscheid als wielrenner. Hij wordt lijnrechter.
Psst, het topic is bedoeld voor zelfbedachte grappen. Niet voor grappen die onze voorouders hebben bedacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Sneeuwwitje gaat op het gezicht van Pinokkio zitten.
'Liegen, Pinokkio, liegen!'
Deze hoort hier nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Wat wordt een Elf als ie jarig is
12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |