Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 06:52 schreef murp het volgende:
even de TT veranderd, andere users mogen nu ook meedoen
quote:Op maandag 27 april 2009 03:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Jij bent dus echt totaal niet grappig.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:00 schreef B.E.D het volgende:
Zit er zoeen kerel op de tribune bij een tenniswedstrijd, met zijn broek op de knieën.
Die andere mensen die daar ook zitten roepen naar hem 'hee viespeuk, waar denk jij wel niet dat je aan het doen bent man!'
Die kerel met zijn broek op de knieën zo van: 'ja sorry, maar ik ben nu eenmaal enorm Federer fan'.
Ik begreep dat Freek de Jonge deze grap ook had bedacht, maar ik zweer dat ik dat niet wist toen ik hem zelf bedacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had weleens bedacht dat als je een taart gaat bakken en dan rozijnen welt en uiteindelijk toch besluit die taart niet te bakken. Dan heb je die rozijnen zinloos geweld.
Zelf bedacht?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef Elagabalus het volgende:
Een allochtoon is in het kanaal in Brussel gevallen en kan niet zwemmen en roept om hulp" hulp , hulp , ik kan ni zwemmen , ik kan ni zwemmen"Er komt een politieman voorbij en die roept naar de man "ge hebt veel geluk , want ge moogt hier niet zwemmen "
Nee, gelukkig niet.quote:
Ow.quote:
Lichte glimlach, maar zag hem al aan komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag bedacht:
Twee kennissen komen elkaar tegen.
Zegt de een op een gegeven moment tegen de ander: "Weet je bij elk restaurant je eens moet eten, bij de Zilveren Radijs."
Vraagt die ander: "Is dat goed?"
Zegt die eerste: "Ja, de chefkok kan heel goed paarden berijden."
Dus een maand later kwamen ze elkaar opnieuw tegen. Zegt die tweede man: "Nou, wat een waardeloze tip zeg. Ik vond het niet te eten bij de Zilveren Radijs. Nou, het vlees was zo taai als een lederen schoenzool zei toch dat die kok zo goed paarden kon bereiden?"
Zegt die ander: "Ja, op de manège."
Bedankt, maar de grap was dat je hem al ziet aankomen, door de spelling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Lichte glimlach, maar zag hem al aan komen.
Ook dat ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar de grap was dat je hem al ziet aankomen, door de spelling.
Ik vond em eigenlijk best grappigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
Vandaag bedacht:
Twee kennissen komen elkaar tegen.
Zegt de een op een gegeven moment tegen de ander: "Weet je bij elk restaurant je eens moet eten, bij de Zilveren Radijs."
Vraagt die ander: "Is dat goed?"
Zegt die eerste: "Ja, de chefkok kan heel goed paarden berijden."
Dus een maand later kwamen ze elkaar opnieuw tegen. Zegt die tweede man: "Nou, wat een waardeloze tip zeg. Ik vond het niet te eten bij de Zilveren Radijs. Nou, het vlees was zo taai als een lederen schoenzool zei toch dat die kok zo goed paarden kon bereiden?"
Zegt die ander: "Ja, op de manège."
In mijn zelfbedachte slechte grappen zitter allerlei grappen verwerkt; het enige wat ontbreekt, is een clou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |