Een carnavalsforum, dat is wel wat voor goldenplace of lowlive.comquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Hij mag de bunker pas uit wanneer hij belooft dat er een carnavalsubforum komt!
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe, laat hem nog maar een tijdje daar zitten
nee, daardoor worden er nu sneller bans uitgedeeld. je weet toch als de baas er niet is, kunnen likkertjes eindelijk hun macht laten zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelen
En die deelt ie al sporadisch uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je zolang je hem daar ziet zitten dat ie geen bans kan uitdelen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg alsjeblieft![]()
Hij doet het goed daar!
Júist omdat hij geen BN-er is, juist omdat hij niet camerageil is en juist omdat ie gewoon Danny is.
Danny banned toch niet zoveel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was een garpjequote:
nee, maar dat is dan ook geen rutger.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:42 schreef GGMM het volgende:
Al Sunchaser z'n posts slaan nergens op.
ja dat is idd kut, als de intonnatie verkeerd wordt begrepen.quote:
quote:
ga je lekker?quote:
Wacht, kunnen we je nu live zien FOK!ken?quote:
Je bent 'm gesmeerd?quote:
*insert moppersmurfplaatje.quote:
dus dit hele topic is eigenlijk aangemaakt omdat je in de bunker wilt zitten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stefan het volgende:
Mijn probleem met die hele kickoff is gewoon dat continue geblaat van die egootjes. Ik heb echt serieus zin in De Bunker, maar dan back to basic, Jeroen de pillenslikker en Peter de entertainer
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauzequote:
Ik hou dat echt niet vol 4 weken in 1 ruimte. Ben benieuwd hoe de deelnemers dat doen. Dat ga ik ook zeker volgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus dit hele topic is eigenlijk aangemaakt omdat je in de bunker wilt zitten?
Nou, en dat komt dus maandag, opgelost.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Stefan het volgende:
Mijn probleem met die hele kickoff is gewoon dat continue geblaat van die egootjes. Ik heb echt serieus zin in De Bunker, maar dan back to basic, Jeroen de pillenslikker en Peter de entertainer
Geen idee of ie er nog zit maar kan je ff voor spraakmakende tv zorgen door die mooiboy/dansnicht op z'n bek te slaan of iig anders verbaal de grond in te stampen? (als ie er nog zit, ik kijk voetbal)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauze
Op zich vind ik 't wel leuk trouwens hoor. Het is best gezellig, hoewel er veel onzinnige geneuzeld wordt natuurlijk. Het lijkt BB1 wel. Ik heb in ieder geval best gelachen de afgelopen twee dagen, zelfs met die gekke Vlemmix, en ik heb een compleet ander beeld gekregen van Jaap. In de eerste plaats is hij minder gek dan ik dacht, is hij sympathieker dan ik dacht maar is hij ook zwakker dan ik dacht.
Hoe dan ook, ik vind het tot nu toe erg leuk, maar het gebrek aan bezigheden, de slechte nachtrust etc. maken dat ik erg moe ben en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
Om 20.00 uur ben ik daar morgen voor overleg, zie ik je dan weer even?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
Te weinig zenders en roel en dido moeten naar binnen dus ik heb ff pauze
Op zich vind ik 't wel leuk trouwens hoor. Het is best gezellig, hoewel er veel onzinnige geneuzeld wordt natuurlijk. Het lijkt BB1 wel. Ik heb in ieder geval best gelachen de afgelopen twee dagen, zelfs met die gekke Vlemmix, en ik heb een compleet ander beeld gekregen van Jaap. In de eerste plaats is hij minder gek dan ik dacht, is hij sympathieker dan ik dacht maar is hij ook zwakker dan ik dacht.
Hoe dan ook, ik vind het tot nu toe erg leuk, maar het gebrek aan bezigheden, de slechte nachtrust etc. maken dat ik erg moe ben en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
lol. als dat geen verlenging wordt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
Om 20.00 uur ben ik daar morgen voor overleg, zie ik je dan weer even?
Ik zou je ook wel bij dat overleg willen hebben trouwens, dus ze moeten je wel toestemming geven
Morgen komen de bewoners ook toch? Zit je daar nog een dagje tussen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Danny het volgende:
en eigenlijk gewoon lekker naar huis wil morgen om lekker in een ECHT te slapen
Ik vind 't wel een sympathieke gozer, dus geen idee waarom ik 'm zou moeten slaan. Ze vallen me op zich allemaal wel mee hoor. Eigenlijk zijn 't doodnormale mensen. Hell, zelfs Ribas is zover ik 'm heb meegemaakt, helemaal zo'n klootzak niet. Ik weet natuurlijk niet welke gesprekken er zoal geschakeld worden, maar ik heb me al een paar keer helemaal ziek gelachen gisteren en vandaag, met als hoogtepunt toen Ruud net begon te zingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Geen idee of ie er nog zit maar kan je ff voor spraakmakende tv zorgen door die mooiboy/dansnicht op z'n bek te slaan of iig anders verbaal de grond in te stampen? (als ie er nog zit, ik kijk voetbal)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Het lijkt mij als Danny die ik nog niet goed ken weggaat als het hem het niet bevalt in the bunker!
ohnoes!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn 't doodnormale mensen.
zet sunchaser in de bunker idd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Re het volgende:
al die topics van sunchaser... is dat een verkapte afgunst oid?
Oh oke, omdat Bobby en Renate al hier vertelden dat ze er zondag moesten zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners komen maandag,
Je bent gewoon als een kind zo blij dat je daar bent hequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een sympathieke gozer, dus geen idee waarom ik 'm zou moeten slaan. Ze vallen me op zich allemaal wel mee hoor. Eigenlijk zijn 't doodnormale mensen. Hell, zelfs Ribas is zover ik 'm heb meegemaakt, helemaal zo'n klootzak niet. Ik weet natuurlijk niet welke gesprekken er zoal geschakeld worden, maar ik heb me al een paar keer helemaal ziek gelachen gisteren en vandaag, met als hoogtepunt toen Ruud net begon te zingen
arme gast. misschien als ie heel erg aandringt/genetisch afvalt komt ie er nog wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem wel beloofd is dat hij daar had mogen zitten met Danny
Geen idee, zal toch wel niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Re het volgende:
al die topics van sunchaser... is dat een verkapte afgunst oid?
Veel mensen realiseren zich niet hoeveel werk er verzet moet worden om zoiets op poten te zetten en hoe het is om live-tv te maken. Ik vind het werk achter de schermen juist het leukst altijd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, zal toch wel niet.
Het is en was iig enorm gaaf om eens mee te maken en de mensen erachter werken kei en keihard hieraan.
Als ik alleen al kijk hoe er hier meegelezen word denk ik dat er een hoop mensen een plezier mee gedaan wordt
Waarom zou ie nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je bent gewoon als een kind zo blij dat je daar bent he
En sympathiek? Het valt je niet op dat ie alleen maar met zichzelf bezig is en zichzelf erg graag hoort praten?
mja het viel me op, al die negativiteit, maar misschien is dat juist iets typisch nederlandsquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, zal toch wel niet.
Het is en was iig enorm gaaf om eens mee te maken en de mensen erachter werken kei en keihard hieraan.
Als ik alleen al kijk hoe er hier meegelezen word denk ik dat er een hoop mensen een plezier mee gedaan wordt
Ik vond het erg leuk om eens te zien iig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Veel mensen realiseren zich niet hoeveel werk er verzet moet worden om zoiets op poten te zetten en hoe het is om live-tv te maken. Ik vind het werk achter de schermen juist het leukst altijd.
Zo klopt ie beterquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
mja het viel me op, al die negativiteit, maar misschien is dat juist iets typisch nederlandssunchasers![]()
Het concept alleen op het internet moet ik nog even aan wennen wel
Afgelopen nacht ook? En vrijwel iedereen dacht er vannacht hetzelfde over als mij dus waar jij je mening vandaan haalt weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou ie niet
Ik heb alle gesprekken gehoord en alle camerastandpunten gezien en zoveel wordt er niet over "zichzelf"gepraat, het zijn wél beroepego's waar we het over hebben, waar niks mis mee is eik, maar deze combinatie is toch best lollig om te volgen en danny laat zich voor geen meter ondersneeuwen.
vertel nog eens duidelijk hoe jij er over denkt dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Afgelopen nacht ook? En vrijwel iedereen dacht er vannacht hetzelfde over als mij ik, dus waar jij je mening vandaan haalt weet ik niet.
goh ik wist dat iemand over die 'als mij' ging vallenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel nog eens duidelijk hoe jij er over denkt dan?
Nou, nou, nou, iedereenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:34 schreef Espabilado het volgende:
[..]
goh ik wist dat iemand over die 'als mij' ging vallenLees COS #6 en #7 terug, in die topics staat geloof ik wel hoe vrijwel iedereen over mooiboy denkt/dacht.
Zet ik er nog voor de zekerheid het woord 'vrijwel' voor, is het nog niet goedquote:
kan je een blauwe link geven naar de vele aantijgingen? ik kan het zo niet makkelijk vinden. ik ben uiterst lui, 'moet je we-eten'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zet ik er nog voor de zekerheid het woord 'vrijwel' voor, is het nog niet goed
Maar lees die topics dan maar.
Zou ik ook wel willen weten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef snetje het volgende:
Danny kun jij misschien ergens stiekem meegloepen om te zien hoeveel er nu kijken ?
Ik hoorde vlak na de kickoff wel dat zich al 500 man hadden ingeschreven voor de streamsquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:50 schreef snetje het volgende:
Danny kun jij misschien ergens stiekem meegloepen om te zien hoeveel er nu kijken ?
hé hé eindelijk gerechtigheid........ heb ik 3 maanden lang geroepen.........quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
. Hell, zelfs Ribas is zover ik 'm heb meegemaakt, helemaal zo'n klootzak niet.
Ik denk dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 26 april 2009 05:43 schreef Manono het volgende:
oh??
de bunker... het gaat compleet aan me voorbij
Dat klopt. Wat is dit nou weer?quote:
Aldus onze psycholoog van de koude grond.quote:Op zondag 26 april 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:
Eerlijk is eerlijk, gisteravond kwam Danny echt goed uit de verf. Met Ruud, Annette en die schilder hadden ze een enorm leuk gesprek.
Ik had te laat door dat Danny juist erg op zijn plek is daar. Door zijn nuchtere no nonsense houding was hij een soort bliksemafleidier voor alle ego's en kwamen zowel Danny als ook de anderen beter uit de verf
quote:Op zondag 26 april 2009 10:03 schreef iteejer het volgende:
Eigenlijk wel apart he? Iedereen kan gewoon allerlei topics langshoppen en daar van alles in roepen..
Zoiets kan alleen maar op internet.
Ik bedoel, stel je voor dat je in een bioscoop-complex alle zalen waar films draaien die je niet leuk vindt lansg loopt, even naar binnen stapt en roep 'kutfilm'
Op zich wel ludiek
\quote:Op zondag 26 april 2009 10:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aldus onze psycholoog van de koude grond.
Er is 1 probleem met deze, niemand praat er meer over.quote:Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
\
Dat is het hele idee achter RLS's. Al sinds 10 jaar is het succes mede te danken aan iedere kijker die denkt te weten wat mensen beweegt en daar met anderen over praat. Dat is ook het succes achter BB1 bijvoorbeeld. Iedereen was psycholoog.
Jij en ik praten er nu toch over? En gisteren nog wat meer mensen ook. En morgen begint het echte spel pas met de echte deelnemers. Daar ga ik iig zeker over praten, want er zijn een paar deelnemers die ik wel wil volgen.quote:Op zondag 26 april 2009 10:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is 1 probleem met deze, niemand praat er meer over.
Danny mag over een uur naar huis zei hij.quote:Op zondag 26 april 2009 10:48 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Danny het prima doen en van mij mocht ie best langer blijven!
Ga je de boel overnemen?quote:Op zondag 26 april 2009 10:48 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Danny het prima doen en van mij mocht ie best langer blijven!
Het succes van eerdere RLS's kwam volgens mij ook grotendeels doordat er flink gediscussieerd werd door voor- en tegenstanders. In dít subforum is alles en iedereen geweldig en lijkt kritiek niet echt gewenst. Een nadeel van de nauwe banden tussen DeBunker en FOK!quote:Op zondag 26 april 2009 10:04 schreef Stefan het volgende:
Dat is het hele idee achter RLS's. Al sinds 10 jaar is het succes mede te danken aan iedere kijker die denkt te weten wat mensen beweegt en daar met anderen over praat. Dat is ook het succes achter BB1 bijvoorbeeld. Iedereen was psycholoog.
Lees je eens in manquote:Op zondag 26 april 2009 11:28 schreef Cynix ® het volgende:
Het succes van eerdere RLS's kwam volgens mij ook grotendeels doordat er flink gediscussieerd werd door voor- en tegenstanders. In dít subforum is alles en iedereen geweldig en lijkt kritiek niet echt gewenst. Een nadeel van de nauwe banden tussen DeBunker en FOK!
Op zich is samenwerking mooi, maar jammer dat er een prijs voor moet worden betaald.
Dat ben ik niet met je eens. Er is kritiek genoeg hier. Ik heb ook de nodige kritische topics geopend, wat achteraf ook niet altijd fair was omdat de echte Bunker morgen pas begint. Dit weekend was een testfase en een terugblik op 10 jaar RLS. Ik ben erg benieuwd naar de echte Bunkerbewoners. Kan best erg leuk worden.quote:Op zondag 26 april 2009 11:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het succes van eerdere RLS's kwam volgens mij ook grotendeels doordat er flink gediscussieerd werd door voor- en tegenstanders. In dít subforum is alles en iedereen geweldig en lijkt kritiek niet echt gewenst. Een nadeel van de nauwe banden tussen DeBunker en FOK!
Op zich is samenwerking mooi, maar jammer dat er een prijs voor moet worden betaald.
quote:Op zondag 26 april 2009 10:03 schreef iteejer het volgende:
Eigenlijk wel apart he? Iedereen kan gewoon allerlei topics langshoppen en daar van alles in roepen..
Zoiets kan alleen maar op internet.
Ik bedoel, stel je voor dat je in een bioscoop-complex alle zalen waar films draaien die je niet leuk vindt lansg loopt, even naar binnen stapt en roep 'kutfilm'
Op zich wel ludiek
ok, ik ben net 2 1/2 dag weggeweest en kom net even kijken, maar tot nu toe zie ik eigenlijk ALLEEN maar negatief gedoe. Deed ik voor vrijdag vrolijk aan mee trouwens (en ben nog steeds niet kritiekloos, maar heb wel first hand gezien hoe enorm veel inzet er door de mensen achter de schermen getoond wordt, hoe SERIEUS iedereen ermee bezig is en hoe enorm zwaar het moet gaan zijn om daar 25 dagen te gaan zitten met werkelijk geen enkele vorm van afleiding). Je bewering (een nogal stellige) dat er hier geen kritiek zou staan ben ik al twee keer tegengekomen (en ik heb pas 2 topics geopend), en staan beiden vol met posts die bol staan van kritiek (al dan niet gefundeerd). Wat probeer je aan te tonen?quote:Op zondag 26 april 2009 11:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker. 25 dagen in 1 ruimte lijkt me enorm zwaar. Je kunt je nergens terugtrekken. Bart zei vanochtend dat men ook niet in de douche mag als ze niks te zoeken hebben. Dus je bent echt 25 dagen op elkaar aangewezen. Dat met 8 persoonlijkheden, van down to earth tot grootheidswaanzin, lijkt me een enorme uitdaging.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
en hoe enorm zwaar het moet gaan zijn om daar 25 dagen te gaan zitten met werkelijk geen enkele vorm van afleiding).
wat dat geile wijf zegtquote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef shmoopy het volgende:
|Welkom terug, Danny, ik vond het leuk om je daar rond te zien lopen.
Ken je nu een vervanger aanwijzen of werkt dat niet zo?quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, ik ben net 2 1/2 dag weggeweest en kom net even kijken,
Hee, ik heb ook eens een FANN, ja?quote:
dat krijg je ervan als je je moet opmaken zonder spiegelquote:Op zondag 26 april 2009 16:45 schreef voyeur het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit 'onze' Danny nog wel?
Mwoah, Theo's pens was dikkerquote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef shmoopy het volgende:
Toch heeft ie ook wat van Theo van Gogh.
Ik vond dat je het goed hebt gedaan.quote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Danny het volgende:
ok, ik ben net 2 1/2 dag weggeweest en kom net even kijken, maar tot nu toe zie ik eigenlijk ALLEEN maar negatief gedoe. Deed ik voor vrijdag vrolijk aan mee trouwens (en ben nog steeds niet kritiekloos, maar heb wel first hand gezien hoe enorm veel inzet er door de mensen achter de schermen getoond wordt, hoe SERIEUS iedereen ermee bezig is en hoe enorm zwaar het moet gaan zijn om daar 25 dagen te gaan zitten met werkelijk geen enkele vorm van afleiding). Je bewering (een nogal stellige) dat er hier geen kritiek zou staan ben ik al twee keer tegengekomen (en ik heb pas 2 topics geopend), en staan beiden vol met posts die bol staan van kritiek (al dan niet gefundeerd). Wat probeer je aan te tonen?
maar waar was je toen ik eruit ging? hoorde dat je me uit kwam zwaaien, maar heb je niet gezien...quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond dat je het goed hebt gedaan.
Je UI!quote:Op maandag 27 april 2009 13:51 schreef Danny het volgende:
[..]
maar waar was je toen ik eruit ging? hoorde dat je me uit kwam zwaaien, maar heb je niet gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |