bart is toch pas 31?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef FANN het volgende:
mooi en ik had effe de tijd om deze te lezen TBO [COS #9] Waar het steeds drukker wordt in de Bunker
Thanks Simpeltje![]()
Bart luhul met zijn 58 jaar![]()
![]()
Gisteren had ik het met bart . sommige lullen te veel en te zwak.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:![]()
Ik vind het wel weer genoeg Jaap geweest, hij mag gaan
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:
Kan die junkie niet weg met z'n gezever?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef northernlight81 het volgende:
Ze zitten daar als een stelletje geflopte tv-sterren bij elkaar.
Jaap is gewoon bezig met pure marketing , maakt niet uit of ze posi of nega over hem lullen als ze maar over hem lullen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Susi het volgende:
Pff Jaap denk je nu echt dat dit morgen in de krant komt
Omdat ze bang waren dat hij ging jankenquote:
Ik denk het ook van niet. Maar vind dat ook niet vreemd of laakbaar. Zo werkt het nu eenmaal. Complimentjes zijn leuk, maar je schoorsteen rookt er niet van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden ze hem dat verteld hebben? Ik denk van niet. Veel complimentjes heeft-ie wel gehad zegt-ie.
Als een (beperkt) talent intensief en heel goed begeleid moet worden, vraag ik me af of je dan van (beperkt) talent kan spreken of dat het toch meer een kwestie van heel hard kneden is ...quote:Ik denk overigens dat Jaap wel zeker een talent heeft, misschien beperkt, en hij zal daarin heel goed en intensief begeleid moeten worden. Vraag is of Jaap te begeleiden valt, of hij überhaupt een kritische benadering kan accepteren.
32.quote:
Hoi Deisyy....quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
Joran zat ook in DGK selectie?
zei Jaap dat nou?
Hoerenfeestquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch heel wat anders dan een wild feest
Ik zie hem wel als serieus interviewer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
Ik zie iig geen televisietalent in Jaap.
Kan nog leuk worden als ze die uitgerangeerde/gefrustreerde sterren straks allemaal in 1 bejaardenhuis stoppen..quote:
Dansenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
wereldkampioen waarin? Coke snuiven?
he, nu je het zegt, er was al iets eerder zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
Joran zat ook in DGK selectie?
zei Jaap dat nou?
Bier, Tieten , Knorretje , kindjes thuisquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik zou graag een kijkje in Danny's gedachten willen nemen
Komt dat ff goed uit.... dat Ribas weer vrijgezel isquote:
ow...... ja dat programma heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dansen
Dat was ook de reden dat ie 3 keer meedeed met Dancing with the Stars
(heeft ie gisteravond allemaal verteld)
Prima toch en z'n goed rechtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaap is gewoon bezig met pure marketing , maakt niet uit of ze posi of nega over hem lullen als ze maar over hem lullen.
Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk tenenkromend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als serieus interviewer.
Met z'n terrorhoedquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie hem wel als serieus interviewer.
Tis wel huilen met de pet op zoals die junk nu tegen hem praat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze bang waren dat hij ging janken![]()
Dan weten ze helemaal niet meer wat ze met hem moeten.
Nee...... Rieb isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit.... dat Ribas weer vrijgezel is![]()
Fann, zeg eens tegen die Griek dat ie zelf maar moet afwassen, dan kun je zo naar Ribas
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fann, zeg eens tegen die Griek dat ie zelf maar moet afwassen, dan kun je zo naar Ribas
True. ik vind het echt een beetje sneu worden. In de plaatsvervangende schaamte-zin des woords.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef riri het volgende:
Bij mijn weten heeft iemand met echt talent niet nodig zo te hengelen naar aandacht als Jaap doet....als je echt wat kan vinden ze je zonder dat je er naar hoeft te bedelen
Dat was info-tainment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk tenenkromend.
Die anorexiapatient die hij interviewde in de tuin van DGK.
Precies. Met thuis/kinderen/Knorretje voorop. Arme vent daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bier, Tieten , Knorretje , kindjes thuis
En hier moest ik ook hardop om lachen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
Zelfs Jaap denkt: "donder nou op vies dansertje, je bent zelfs nog minder dan wij B-sterren"
ik heb ooit een een aflevering van hercules gezien, waarin de acteur van hercules verkleed als hercules op de set zat samen met alle andere acteurs, ze waren alleen niet in hun rol.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Met thuis/kinderen/Knorretje voorop. Arme vent daar
Dat heeft Huub toch ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub Huub Huub heeft het straks weer gedaan![]()
Da's waar maar het EQ van Jaap is aanmerkelijk lager dan gemiddeld in de media.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk het ook van niet. Maar vind dat ook niet vreemd of laakbaar. Zo werkt het nu eenmaal. Complimentjes zijn leuk, maar je schoorsteen rookt er niet van.
Voor Sonja Barend, om maar eens een naam te noemen, heeft het best aardig gewerkt.quote:[..]
Als een (beperkt) talent intensief en heel goed begeleid moet worden, vraag ik me af of je dan van (beperkt) talent kan spreken of dat het toch meer een kwestie van heel hard kneden is ...
Z'n grootste talent is zijn postuur. Ik zou hem wel een absurde parodie op een op Amerikaanse leest geschoeide late-night-show gunnen.quote:Ik zie iig geen televisietalent in Jaap.
geen wereldkampioen dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef D. het volgende:
ff opgezocht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Bastiaansen
die van mij ligt nu languit te ronken achter me op de bank net als ruud netquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit toch geen Griek naast je aan wie je dat lachen moest uitleggen hè
dat arme hartquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef cobain1994 het volgende:
Is jaap niet wat witjes om het gezicht? Wanneer gaat hij down? na zo'n zware middag..
Ik denk dat als Jaap flink afvalt hij zich een stuk gelukkiger zal voelen. Want ik heb het idee dat dáár ook een heel groot stuk van zijn frustraties vandaan komt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef riri het volgende:
In plaats van bedelen zou ik als hem was eens echt iets doen aan dat dramatische overgewicht
Daarom denkt ie dat ie ook zo moet Ratelbandenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Danser die mental-coach uithangt omdat hij af en toe een wurksjopje doet......
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat lult Jaap nou telkens dat als hij niet had gewonnen hij nu in de gevangenis had gezeten?
Niet allesquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?
vieze wereldkampioenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen wereldkampioen dus
Nou dat nog een keer nog een keer gaat er nog van komen ook
Juist en niemand werd er armer van, de meeste tv beelden, hoe hoger het salaris.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
En Jaap weet dat Brian niet mocht winnen anders was de hel losgebroken.Dan maar Jaap en ik feliciteer Jaap nog maar een keer!
Ja duh, talpa/rtl werd afgeperst, logisch dat ie heeft gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
En Jaap weet dat Brian niet mocht winnen anders was de hel losgebroken.Dan maar Jaap en ik feliciteer Jaap nog maar een keer!
En is dat de schuld van de media of de tekortkoming van Jaap?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's waar maar het EQ van Jaap is aanmerkelijk lager dan gemiddeld in de media.
Naar mijn weten begon Barend als omroepster en werkte ze zich al best snel (vast en zeker mede door haar leuke koppie) op tot Sonja Barend. Die bezat imo zeker de kwaliteiten.quote:Voor Sonja Barend, om maar eens een naam te noemen, heeft het best aardig gewerkt.
Postuur is geen talentquote:Z'n grootste talent is zijn postuur. Ik zou hem wel een absurde parodie op een op Amerikaanse leest geschoeide late-night-show gunnen.
Misschien bedoelt Jaap dat als hij niet had gewonnen Brian had gewonnen en Jaap dat onterecht zou hebben gevonden tegenover Huub en dan door zijn terror in de gevangenis was gekomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #32quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja duh, talpa/rtl werd afgeperst, logisch dat ie heeft gewonnen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef Marrije het volgende:
Deissy, hoorde je het, zaterdagavond zijn we weer vrij
De nostalgie van jouw 'Echt hè?' . Echt hè?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef cobain1994 het volgende:
Komt amanda vanavond ook nog even paaldansen?
amper.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef pullup het volgende:
Ik zie Jeroen zittenHeeft ie zijn bek al open gedaan ?
Ik kan het niet meer aanhoren, hij praat boven alles uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een hoop basis-zelfhulpboek-kennis heeft die danser.
Dan is hij gegroeidquote:
nou ik zo ondertussen zelluf ook wel een pammetje gebruikenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
Jaap is ff een kalmeringstablet aan het scoren?
Ze kunnen er beter een gag in stoppen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Marrije het volgende:
Jaap is ff een kalmeringstablet aan het scoren?
Die hangt altijd open, ala Adjequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef pullup het volgende:
Nee, maar hij kijkt wel heel geinteresseerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef pullup het volgende:
Hou alsjeblieft op zeg. Straks komt die stomme zwever met die kuthond ook nog.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef cobain1994 het volgende:
Komt amanda vanavond ook nog even langs schreeuwen?
okay ik vind jou niet leuk .....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
- Het is okay als niet iedereen je leuk vindt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik zo ondertussen zelluf ook wel een pammetje gebruiken
Had Lieke een hond?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op zeg. Straks komt die stomme zwever met die kuthond ook nog.
Ik kijk nooit RLS's maarquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Kan je ook ergens credits kopen om ervoor te stemmen dat Milica zichzelf uitkleedt?
Dat doet ze niet meer. Na BB heeft ze gezien dat er hier op Fok naakt-caps van haar te zien warenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:12 schreef Peter6000 het volgende:
Kan je ook ergens credits kopen om ervoor te stemmen dat Milica zichzelf uitkleedt?
http://i-doser.com/storev3/index.php?main_page=index&cPath=67quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik zo ondertussen zelluf ook wel een pammetje gebruiken
wat zijn dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je speakers op 8 en laat maar komen die orkaan...Weer eens wat anders dan pillen..
http://i-doser.com/storev3/index.php?main_page=index&cPath=67
ik kan er niks aan doen..na dit hele tanentrekkende verhaal denk ik alleen maar 'repeterend navelgestaar'quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met z'n terrorhoed.
[ afbeelding ]
Hij dwarsboomt zichzelf.
Allebei imho. Feit is dat Jaap hierdoor gekwetst wordt. Ik ben liever geen zachte heelmeester, ook voor mezelf niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dat de schuld van de media of de tekortkoming van Jaap?
Ellen Blazer heeft haar, maar bijvoorbeeld ook haar regisseur, haar hele carrière bijgestaan, begeleid, kritisch benaderd en met beide voeten op de grond gehouden.quote:[..]
Naar mijn weten begon Barend als omroepster en werkte ze zich al best snel (vast en zeker mede door haar leuke koppie) op tot Sonja Barend. Die bezat imo zeker de kwaliteiten.
Maar het is wel een onderscheidend kenmerk.quote:Postuur is geen talent.
Die kan je afspelen in het programma i-doser..(gratis drugs..nou ja bijna.).Ook te vinden op de betere torrentsites of nieuwsgroepen..quote:
Ik kon m niet vinden op youtube, gelukkig wist ik de TT nog dus kon ik m vinden met googlequote:
quote:
Doet je mail het nogquote:
Underdogeffect.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heeft Jeroen ooit big brother gewonnen
Hij werd het pispaaltje van die schurft homo, zijn broer Tijn en de zusjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
Leuk dat je weer komt COS-sen, ik heb je gemistquote:
Whehe ik zit hem ook weer met veel genoegen te bekijken. Tot nu toe heeft ie al twee keer terror uitgevoerd op de jeuk op zijn rug en leegt hij ook het schaaltje pinda's professioneel met open mond hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
Wat een geheugen heb jijquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kon m niet vinden op youtube, gelukkig wist ik de TT nog dus kon ik m vinden met google
[..]
Hij kent Claire van kleins af aan, zei hij gisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef lies1958 het volgende:
die danser is vast een kennis van die marielle of zo dat hij er weer is.
jah.... onbegrijpelijk......quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe ik zit hem ook weer met veel genoegen te bekijken. Tot nu toe heeft ie al twee keer terror uitgevoerd op de jeuk op zijn rug en leegt hij ook het schaaltje pinda's professioneel met open mond hoor.
Ooww jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
De TT had ik zelf gemaakt en was Zaterdagavond zijn we weer vrij![]()
![]()
Ja....onvoorstelbaar...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
Die danser doet alsof hij interessant is, verder niks..quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Rainesz het volgende:
Zo ben weer terug,ben maar even Mooi weer de leeuw gaan kijken.
Is er nog wat boeiends gebeurt,na de troon rede van Jaap?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Roel en Dido nog ff langskomen.
Roel alleen mag ook.
Helaas, hij kon er weer uit komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Jaap?
Zit hij klem in de luchtplek?
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Iemand kritisch scherp houden versus iemand van A tot Z kneden naar een (twijfelachtig) mediapersoon.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ellen Blazer heeft haar, maar bijvoorbeeld ook haar regisseur, haar hele carrière bijgestaan, begeleid, kritisch benaderd en met beide voeten op de grond gehouden.
AZ kon toch ook landskampioen worden? En niet een club van "de grote 3"?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
nog een 'aktiefoto'quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Die foto lijkt wel een oude brintaverpakking..![]()
Onze eigen luis in de pels.quote:
Ik hoef die CD nog niet al krijg ik 'm gratisquote:
Mauw mauw.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
Ik zit hier op de bank
En ik hunker naar kattengejank.
Ik zit hier in het riet,,quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hier in het paleis,
En hunker naar wat ijs.
Je bent zijn verloren gewaand broertjequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
Ik heb een moedervlek op precies dezelfde plek als Danny op m'n linkerwang..
Han van Eijk. Van Leef van BB1.quote:
Begrijp je kritiek op het voorbeeld maar denk wel dat als Talpa echt wat gewild had met Jaap na de kooi er wel een kans was geweest mits ze hem daarin begeleid hadden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik appels met peren vergelijken. Iemand kritisch scherp houden versus iemand van A tot Z kneden naar een (twijfelachtig) mediapersoon.
Barend was daarnaast redelijk mainstream en aardig journalistiek, Jaap is entertainment voor een beperkte doelgroep
tiet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik zit hier in het riet,,
en hunker naar wat ...
Maar ik heb altijd discussie met Danny, ben het nooit met hem eens op de FP..quote:
Wellicht. Feit is dus dat ze niets met hem wilden. Ergo geen toekomst in hem zagen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Begrijp je kritiek op het voorbeeld maar denk wel dat als Talpa echt wat gewild had met Jaap na de kooi er wel een kans was geweest mits ze hem daarin begeleid hadden.
True.quote:Maar eigenlijk is deze discussie inmiddels achterhaald, Jaap zijn tijd is geweest, zeker na deze vertoning in de bunker, hij moet nu de eer aan zichzelf houden. Loslaten, Jaap.
stel een DNA test voorquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd discussie met Danny, ben het nooit met hem eens op de FP..![]()
Hoewel broers horen te zeuren op elkaar.. hmmm.. zou het dan toch..?
Ik dat net precies hetzelfde.. sht.. ik ben het gewoon met Bart eensquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
Bart analyseert het eerlijk en open... uiteindelijk heeft Jaap heel veel wrok...
Maar mijn moeder was maar een beetje ouder dan Danny (gok Danny op een jaar of "eind 30" ?)quote:
quequote:
in overvloed aanwezigquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
In algemeen beschaafd Nederlands is het natuurlijk gewoon friet
Ow, dan ben je zijn zoon maarquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik dat net precies hetzelfde.. sht.. ik ben het gewoon met Bart eens
Tijd om te gaan, veel plezier nog mensen ^^
[..]
Maar mijn moeder was maar een beetje ouder dan Danny (gok Danny op een jaar of "eind 30" ?)
Hmmm.. krijg ik een kleurtje als ik Danny z'n broer blijk te zijn?![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
In algemeen beschaafd NederlandsVlaams is het natuurlijk gewoon friet
Dan heeft hij wel op z'n 10e o.i.d al een zoon gekregen, en dan heb ik blijkbaar zusjes.. hmm ;xquote:
Vergeet niet dat Jaap nog jong is ..hij lijkt ouder door zijn lengte, maar Bart is denk ik al 6 a 7 jaar ouder, en wijzer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:48 schreef Gehannes het volgende:
Japio Jow kruipt veel te veel in een slachtoffer rol.
Roelofarendsveenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef Susi het volgende:
Waar komt Bart zelf vandaan ?
Ik heb hem gebeld hij is onderweg nuquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef kreeftje747 het volgende:
goeieavond allemaal !!!
Weet iemand hoelaat Dennis komt?
Bedankt voor de updatequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bij noortje
die is lief
kusjes jimbo , tot morgen
Duh dat ie totaal niet in de vorm is. Hij heeft een paar rake klappen gekregen van de pers.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is totaal niet in vorm.
Gelukkig was hij dat in de laatste weken van DGK wel, ik durf zelfs te beweren dat hij dat niet had gewonnen als hij toen was, zoals hij nu is.
Rond half elf zijn ze bij de bunker en gaat Dennis knallen....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:55 schreef Fonk het volgende:
Dennis komt er in?
Hoe laat en hoe lang blijft ie dan ?
Dan blijf ik nog evene wakker
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef dgk-fan het volgende:
[..]
Rond half elf zijn ze bij de bunker en gaat Dennis knallen....
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef dgk-fan het volgende:
[..]
100%quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef dgk-fan het volgende:
[..]
phewwwwwwwwwwww.........iki schrok al......anders moesten we de beelden weer erbij halen......quote:
gelukkig komt ricardo ipv rachelquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef hondjes het volgende:
Nee he,,geen Dennis,
Als Rachel ook komt , ben ik weg.
zou wel een verrassing zijn....komt ie samen met kelly....quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
OH mijn hemel, zeg dat het niet zo is.
De liefste heks die ik ken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef dgk-fan het volgende:
[..]
[/quote
Wordt het toch nog gezellig
Volg nog even je biologie lessen wat beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |