Met z'n terrorhoedquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie hem wel als serieus interviewer.
Tis wel huilen met de pet op zoals die junk nu tegen hem praat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze bang waren dat hij ging janken![]()
Dan weten ze helemaal niet meer wat ze met hem moeten.
Nee...... Rieb isquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit.... dat Ribas weer vrijgezel is![]()
Fann, zeg eens tegen die Griek dat ie zelf maar moet afwassen, dan kun je zo naar Ribas
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fann, zeg eens tegen die Griek dat ie zelf maar moet afwassen, dan kun je zo naar Ribas
True. ik vind het echt een beetje sneu worden. In de plaatsvervangende schaamte-zin des woords.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef riri het volgende:
Bij mijn weten heeft iemand met echt talent niet nodig zo te hengelen naar aandacht als Jaap doet....als je echt wat kan vinden ze je zonder dat je er naar hoeft te bedelen
Dat was info-tainment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk tenenkromend.
Die anorexiapatient die hij interviewde in de tuin van DGK.
Precies. Met thuis/kinderen/Knorretje voorop. Arme vent daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bier, Tieten , Knorretje , kindjes thuis
En hier moest ik ook hardop om lachen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef NrTH het volgende:
Zelfs Jaap denkt: "donder nou op vies dansertje, je bent zelfs nog minder dan wij B-sterren"
ik heb ooit een een aflevering van hercules gezien, waarin de acteur van hercules verkleed als hercules op de set zat samen met alle andere acteurs, ze waren alleen niet in hun rol.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Met thuis/kinderen/Knorretje voorop. Arme vent daar
Dat heeft Huub toch ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub Huub Huub heeft het straks weer gedaan![]()
Da's waar maar het EQ van Jaap is aanmerkelijk lager dan gemiddeld in de media.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk het ook van niet. Maar vind dat ook niet vreemd of laakbaar. Zo werkt het nu eenmaal. Complimentjes zijn leuk, maar je schoorsteen rookt er niet van.
Voor Sonja Barend, om maar eens een naam te noemen, heeft het best aardig gewerkt.quote:[..]
Als een (beperkt) talent intensief en heel goed begeleid moet worden, vraag ik me af of je dan van (beperkt) talent kan spreken of dat het toch meer een kwestie van heel hard kneden is ...
Z'n grootste talent is zijn postuur. Ik zou hem wel een absurde parodie op een op Amerikaanse leest geschoeide late-night-show gunnen.quote:Ik zie iig geen televisietalent in Jaap.
geen wereldkampioen dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef D. het volgende:
ff opgezocht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Remco_Bastiaansen
die van mij ligt nu languit te ronken achter me op de bank net als ruud netquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit toch geen Griek naast je aan wie je dat lachen moest uitleggen hè
dat arme hartquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef cobain1994 het volgende:
Is jaap niet wat witjes om het gezicht? Wanneer gaat hij down? na zo'n zware middag..
Ik denk dat als Jaap flink afvalt hij zich een stuk gelukkiger zal voelen. Want ik heb het idee dat dáár ook een heel groot stuk van zijn frustraties vandaan komt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef riri het volgende:
In plaats van bedelen zou ik als hem was eens echt iets doen aan dat dramatische overgewicht
Daarom denkt ie dat ie ook zo moet Ratelbandenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Danser die mental-coach uithangt omdat hij af en toe een wurksjopje doet......
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat lult Jaap nou telkens dat als hij niet had gewonnen hij nu in de gevangenis had gezeten?
Niet allesquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?
vieze wereldkampioenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen wereldkampioen dus
Nou dat nog een keer nog een keer gaat er nog van komen ook
Juist en niemand werd er armer van, de meeste tv beelden, hoe hoger het salaris.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
En Jaap weet dat Brian niet mocht winnen anders was de hel losgebroken.Dan maar Jaap en ik feliciteer Jaap nog maar een keer!
Ja duh, talpa/rtl werd afgeperst, logisch dat ie heeft gewonnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
En Jaap weet dat Brian niet mocht winnen anders was de hel losgebroken.Dan maar Jaap en ik feliciteer Jaap nog maar een keer!
En is dat de schuld van de media of de tekortkoming van Jaap?quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's waar maar het EQ van Jaap is aanmerkelijk lager dan gemiddeld in de media.
Naar mijn weten begon Barend als omroepster en werkte ze zich al best snel (vast en zeker mede door haar leuke koppie) op tot Sonja Barend. Die bezat imo zeker de kwaliteiten.quote:Voor Sonja Barend, om maar eens een naam te noemen, heeft het best aardig gewerkt.
Postuur is geen talentquote:Z'n grootste talent is zijn postuur. Ik zou hem wel een absurde parodie op een op Amerikaanse leest geschoeide late-night-show gunnen.
Misschien bedoelt Jaap dat als hij niet had gewonnen Brian had gewonnen en Jaap dat onterecht zou hebben gevonden tegenover Huub en dan door zijn terror in de gevangenis was gekomenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je niet naar zn betoog geluisterd?
CBML'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #32quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:02 schreef mooiiiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |