bart is toch pas 31?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef FANN het volgende:
mooi en ik had effe de tijd om deze te lezen TBO [COS #9] Waar het steeds drukker wordt in de Bunker
Thanks Simpeltje![]()
Bart luhul met zijn 58 jaar![]()
![]()
Gisteren had ik het met bart . sommige lullen te veel en te zwak.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef Deisyy het volgende:![]()
Ik vind het wel weer genoeg Jaap geweest, hij mag gaan
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef Mylene het volgende:
Kan die junkie niet weg met z'n gezever?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef northernlight81 het volgende:
Ze zitten daar als een stelletje geflopte tv-sterren bij elkaar.
Jaap is gewoon bezig met pure marketing , maakt niet uit of ze posi of nega over hem lullen als ze maar over hem lullen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Susi het volgende:
Pff Jaap denk je nu echt dat dit morgen in de krant komt
Omdat ze bang waren dat hij ging jankenquote:
Ik denk het ook van niet. Maar vind dat ook niet vreemd of laakbaar. Zo werkt het nu eenmaal. Complimentjes zijn leuk, maar je schoorsteen rookt er niet van.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden ze hem dat verteld hebben? Ik denk van niet. Veel complimentjes heeft-ie wel gehad zegt-ie.
Als een (beperkt) talent intensief en heel goed begeleid moet worden, vraag ik me af of je dan van (beperkt) talent kan spreken of dat het toch meer een kwestie van heel hard kneden is ...quote:Ik denk overigens dat Jaap wel zeker een talent heeft, misschien beperkt, en hij zal daarin heel goed en intensief begeleid moeten worden. Vraag is of Jaap te begeleiden valt, of hij überhaupt een kritische benadering kan accepteren.
32.quote:
Hoi Deisyy....quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
Joran zat ook in DGK selectie?
zei Jaap dat nou?
Hoerenfeestquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch heel wat anders dan een wild feest
Ik zie hem wel als serieus interviewer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Copycat het volgende:
Ik zie iig geen televisietalent in Jaap.
Kan nog leuk worden als ze die uitgerangeerde/gefrustreerde sterren straks allemaal in 1 bejaardenhuis stoppen..quote:
Dansenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
wereldkampioen waarin? Coke snuiven?
he, nu je het zegt, er was al iets eerder zoiets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef FANN het volgende:
Joran zat ook in DGK selectie?
zei Jaap dat nou?
Bier, Tieten , Knorretje , kindjes thuisquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Susi het volgende:
Ik zou graag een kijkje in Danny's gedachten willen nemen
Komt dat ff goed uit.... dat Ribas weer vrijgezel isquote:
ow...... ja dat programma heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dansen
Dat was ook de reden dat ie 3 keer meedeed met Dancing with the Stars
(heeft ie gisteravond allemaal verteld)
Prima toch en z'n goed rechtquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaap is gewoon bezig met pure marketing , maakt niet uit of ze posi of nega over hem lullen als ze maar over hem lullen.
Wat ik tot nu toe heb gezien was behoorlijk tenenkromend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zie hem wel als serieus interviewer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |