quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
==== MEDEDELING ====
Ik heb gemerkt dat het draagvlak voor mij in de SC weg is. Ik heb daarom tot mijn spijt besloten om me terug te trekken uit de SC!
Ik zal #97 nog uitzitten om lopende zaken af te handelen maar vanaf # 98 zal ik er niet meer zijn!
Afscheid nemen kan dus nog in dit topic of anders via PM! Uiteraard blijf ik wel actief in het Xbox 360 topic!
Ik zal jullie missen
Deze hele week heb ik een PS3 én vakantie, dus ik laat via de sc wel weten wanneer ik kanquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij knarren met Burnout?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Deze hele week heb ik een PS3 én vakantie, dus ik laat via de sc wel weten wanneer ik kan
Hij blijft geniaal. Het klopt ook preciesquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef Tain het volgende:
Voor iedereen die dit filmpje hebben gemist in het vorige topic
Ben hem nu voor de 3e keer aan het kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij blijft geniaal. Het klopt ook precies
Ik ga hem morgen nog een keer bekijken. Ik ben voor de zekerheid alle toffe filmpjes die ik ken aan het downloaden om ze te bewaren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben hem nu voor de 3e keer aan het kijken
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb hier om moeten huilen, dit is zo geniaal en het past perfect bij DBZ. 1 van de mooiste dingen ; als het gevecht met Nappa en Vegeta begint. Dit is echt kwaliteit.
Zijn volgens mij 9 aflevering, echt het kijken waard!
Vooral als je de serie kent
deze DBZ filmpjes en die Snatch Wars, echt respect voor de makersquote:
Inderdaad, kijk er echt met grote jaloezie naar..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:07 schreef Tain het volgende:
[..]
deze DBZ filmpjes en die Snatch Wars, echt respect voor de makers
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Tain het volgende:
Echt hoe kom je erop en waar haal je de tijd vandaan om zoiets te maken
quote:Marihuana (of wiet, van het Engelse weed = 'onkruid') en hasjiesj (of hasj) zijn geestverruimende middelen die tot de softdrugs gerekend worden en ook een licht verdovende werking kunnen hebben. Zij zijn beide producten van één en dezelfde plant. Hasjiesj is de hars van de Cannabis sativa var. indica, die kan variëren van bijna vloeibaar en olieachtig tot zeer hard. Marihuana bestaat uit de bloemtoppen (of liever zaaddoosjes) van deze plant, althans -bij voorkeur- van de vrouwelijke, onbevruchte plant (sinsemilla). De mannelijke plant produceert minder sterke hallucinogene bestanddelen. [bron?]
Marihuana wordt voorts in ongeveer alle talen - waarschijnlijk vanwege het neutrale karakter van het woord - ook aangeduid met het woord 'gras' of 'kruid'. (vgl: (Eng) 'grass' of 'weed'; (Spaans) 'hierba' of 'motta'; (Grieks) 'χόρτο'). Hasjiesj daarentegen wordt vaak vertaald - waarschijnlijk vanwege de kleur - met het equivalent voor 'stront' (vgl: (Eng) 'shit'; (Spaans) 'mierda'), of 'chocolade' ('chocolate' (Spaans)).
De naam 'marihuana' is waarschijnlijk afgeleid van de veel in het Spaans voorkomende vrouwennamen Maria en Juana (vgl. (Eng) Mary Jane), hiermee werd verwezen naar de lustopwekkende eigenschappen die aan marihuana werden toegekend[1].
Hennep is de benaming voor Cannabis sativa, die vrijwel geen roesverwekkend THC bevat, en bijvoorbeeld gebruikt wordt voor de fabricage van vezels, garens en touw.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Tain het volgende:
[..]Doe hard mijn best maar het werkt niet
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik werd de laatste 2 keer echt heel para, we waren zeitgeist aan het kijken en had het gevoel alsof iedereen achter me aanzat. We gingen toen naar buiten en durfde niet over straat te lopen.
Ik ook, maar het scheen goed voor me te zijn, frisse lucht etc.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Ik doe het alleen als ik niet meer over straat hoef... Ik haat het echt om stoned over straat te lopen...
Toen die avond date ik in Groningen was ben ik ook stoned over straat gelopen om bij de trein te komen. Wat een trip.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Stoned over straat is heerlijk man! Met een heerlijk muziekje op
Maar dan moet je natuurlijk niet té stoned zijn
Ach ja... hoe stoned je ook bent je valt hier in de buurt waar ik woon toch niet opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Stoned over straat is heerlijk man! Met een heerlijk muziekje op
Maar dan moet je natuurlijk niet té stoned zijn
je hebt ook een soort van ritme...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga de hele nacht 24 kijken.
Ik ga dus de hele nacht door, nog steeds last van mijn ritme probleem
Ja, maar ik ga liever rond 11en slapen en dan tussen 7 of 8 eruit.quote:
Goedzoquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:45 schreef Nebo het volgende:
Piccolo uit de serie en James Marsters als zichzelf
ga om 7 a 8 uur slapen, zet je wekker om 11 uur en blijf weer wakker tot een uur of 21:00 dan zit je zo in een 'normaal' ritme. Best kut om te doen, maar het werktquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga liever rond 11en slapen en dan tussen 7 of 8 eruit.
Ik slaap nu om 0700 of 0800 en ik ben er rond 4en uit
zo kwam ik uit mijn nachtdienst ritmequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Tain het volgende:
[..]
ga om 7 a 8 uur slapen, zet je wekker om 11 uur en blijf weer wakker tot een uur of 21:00 dan zit je zo in een 'normaal' ritme. Best kut om te doen, maar het werkt
Ja, dan heb ik tenminste een beetje geslapen. Ik ga het proberen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Tain het volgende:
[..]
ga om 7 a 8 uur slapen, zet je wekker om 11 uur en blijf weer wakker tot een uur of 21:00 dan zit je zo in een 'normaal' ritme. Best kut om te doen, maar het werkt
kan het aanradenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik tenminste een beetje geslapen. Ik ga het proberen..
Van school geschopt, gestopt met werken en bier en wiet en gamen en films en series en neuken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar hoe ben je uberhaupt in zo'n volslagen debiel ritme gekomen?
ik zou ook zo in zo'n ritme kunnen komen als ik mijn oude baan nog had, geef mij maar die nachtdiensten... geen reet te doen en goed betaald krijgen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Nebo het volgende:
Geen zin om terug te lezen, maar hoe ben je uberhaupt in zo'n volslagen debiel ritme gekomen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Van school geschopt, gestopt met werken en bier en wiet en gamen en films en series en neuken.
Ben op dit moment ook bezig om een baantje te zoeken voor in de nacht. Maar hier in Leeuwarden is er vrij weinig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:57 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zou ook zo in zo'n ritme kunnen komen als ik mijn oude baan nog had, geef mij maar die nachtdiensten... geen reet te doen en goed betaald krijgen...
Dank je trouwens, ik moet iemands huur een stuk verhogenquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef koei het volgende:
jEven voor de andere alleenwonenden, wat zijn jullie kwijt aan energie? Ik betaal 1.249 euro per jaar en dat lijkt me echt heel erg hoog. Is ook een stijging van 26,4% tov vorig jaar, terwijl ik geen nieuwe apparaten of dingen heb gekocht die stroom vreten volgens mij...
Hoe goed ben je met computers? zat werk in de IT te vinden in de randstad...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben op dit moment ook bezig om een baantje te zoeken voor in de nacht. Maar hier in Leeuwarden is er vrij weinig.
Heb er ooit over na gedacht om naar Amsterdam of Rotterdam te verhuizen, maar hoe begin je aan zoiets?
Wat versta je onder goed?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe goed ben je met computers? zat werk in de IT te vinden in de randstad...
Met zoeken naar een plek om te wonen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben op dit moment ook bezig om een baantje te zoeken voor in de nacht. Maar hier in Leeuwarden is er vrij weinig.
Heb er ooit over na gedacht om naar Amsterdam of Rotterdam te verhuizen, maar hoe begin je aan zoiets?
Dat kan ik misschien ook wel regelen... als je mij je cv mailt dan kan ik misschien wat rondbellen voor jequote:
uiteraard, maar je kan toch moeilijk ergens gaan wonen als je er geen werk hebt?quote:
download ubuntu of kubuntu, ga er wat mee kloten... en stop een extra harde schijf in je pc en installeer hetquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, heb geen computerervaring op mijn CV staan. Linux is ook iets waar ik nog nooit mee heb gewerkt, dat zal het wel niet worden dus.
Ik heb je gemaildquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat kan ik misschien ook wel regelen... als je mij je cv mailt dan kan ik misschien wat rondbellen voor je
Mijn vorige werkgever heeft al een aantal mensen met woonruimte geholpen dus tja als je goed bent voor de functie dan zijn ze best bereid om te investeren in je.... Hoe zit je trouwens met mensen werven om lid te worden voor goede doelen? kan zelfs dat soort werk regelen voor jequote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
uiteraard, maar je kan toch moeilijk ergens gaan wonen als je er geen werk hebt?
( sorry, maar heb echt geen idee hoe ik zoiets zou moeten beginnen )
Doe ik niet aan mee, ben niet iemand die op mensen gaat af stappen om ze iets te "verkopen"quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe zit je trouwens met mensen werven om lid te worden voor goede doelen? kan zelfs dat soort werk regelen voor je
Ook coolquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee, ben niet iemand die op mensen gaat af stappen om ze iets te "verkopen"
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook cool
heb je cv nu trouwens open staan, zal mijn cv even terug sturen als voorbeeld
Ik heb een voordeel, ik word hier geholpen met mijn CVquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
Binnen.
Ja, dat is nogal een verandering vergeleken met mijn CV. Ik zal er morgen even naar kijken
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een voordeel, ik word hier geholpen met mijn CV
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:22 schreef Nebo het volgende:
Gaan we hier CV's uitwisselen nu? Voor je het weet is AQuila weer terug om de zijne te showen!
btw... mocht ik je aan een baantje helpen ergens via mijn contacten dan verdien ik ook geldquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
ik niet. Moet er maar weer eens mee bezig
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:22 schreef Nebo het volgende:
Gaan we hier CV's uitwisselen nu? Voor je het weet is AQuila weer terug om de zijne te showen!
Hij heeft ongetwijfeld veel positieve referenties.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Tain het volgende:
[..]gief!
Heb ik ook wat te posten op Failblog.org
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Tain het volgende:
[..]gief!
Heb ik ook wat te posten op Failblog.org
Dat zeg ik altijd over mijn strafblad, maar dat gaat niet zomaarquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Tain het volgende:
maar... mijn cv is nu 7 pagina's.... moet hem gaan inkorten...
Ik heb geen strafbladquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd over mijn strafblad, maar dat gaat niet zomaar
Comic Sans 36 punt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:28 schreef Tain het volgende:
maar... mijn cv is nu 7 pagina's.... moet hem gaan inkorten...
Nebo dus, maar neequote:
punten? wtf?quote:
Geweldpleging tegen AQuila is geen misdaad Ed, maar maatschappelijk geaccepteerd.quote:
idd, anders zouden de meeste mensen hier 1000 jaar cel krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geweldpleging tegen AQuila is geen misdaad Ed, maar maatschappelijk geaccepteerd.
ik bedoel 1 zaak :") ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:40 schreef Tain het volgende:
[..]
punten? wtf?
10x door rood licht lopen en je hebt genoeg punten voor cel?
ahquote:
Planet Terrorquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:45 schreef Nebo het volgende:
Zo dan ga ik nu even Planet Terror kijken alvorens mijn ogen gaan sluiten. Ik wens u allen een fijne avond!
Dat heeft met computers te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:45 schreef Tain het volgende:
[..]
ahen tja ligt eraan wat je gedaan hebt
Rijks Universiteit Groningen gehacked zoals een vriend van me?quote:
Nog niet eerder gezien maar het begint al goed. Bij de shots van die stripper aan het begin zie je op een gegeven moment even de hele cameracrew langs komen in de spiegelquote:
Geniaal foute filmquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog niet eerder gezien maar het begint al goed. Bij de shots van die stripper aan het begin zie je op een gegeven moment even de hele cameracrew langs komen in de spiegel
ik heb het bij 24 nu ook 10 keer gezienquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nog niet eerder gezien maar het begint al goed. Bij de shots van die stripper aan het begin zie je op een gegeven moment even de hele cameracrew langs komen in de spiegel
Geweldig nummer!quote:
ook een vet nummerquote:
Ik ben helemaal nog niet jarigquote:Op zondag 26 april 2009 12:04 schreef koei het volgende:
Ik heb zo drie verjaardagen... Echt totaal geen zin in
Wellus!!quote:
Hoiquote:
nope, laten we hem maar vooral vergetenquote:
Nog een fijne zondagquote:Op zondag 26 april 2009 13:18 schreef koei het volgende:
Nee, dat is de maandag Edwinuss!
Maar ik ga er nu vandoor!
Ik heb dan ook serieus nog nooit zoveel genoten van een topic als dezequote:Op zondag 26 april 2009 13:31 schreef Poit het volgende:
Serieus, merken jullie ook dat de kwaliteit van dit topic gewoon niet meer te stuiten is sinds dit topic??
Tainquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Tain
Ik vind Quake Live ook kneiterhard heersen maar doe het helaas niet zo vaak... Moet nog steeds m'n oude muis bij m'n ouders ophalen.. Speel altijd met zo'n Trackball
[ afbeelding ]
Ik kon er mee railen als een malle, strafejumpen ging ook super.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef Tain het volgende:
[..]hoe kan je daarmee spelen
ik vind dat echt zulke ondingen voor games he...
Ik had wel ontbijt op bed. Alleen waren ze te laat dus ik was al opquote:Op zondag 26 april 2009 11:10 schreef Poit het volgende:
Geen ontbijt op bed
Wel een kater en wel wezen fitnessen
ROTTURDAAHUUUMquote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had wel ontbijt op bed. Alleen waren ze te laat dus ik was al opstomme belgen! Nu in de trein naar rotterdam, daar nog even rondhangen en dan weer verder naar het magistrale groningen!
mijn bureau is ook nooit op, gebruik maar een klein stukje voor mijn muisquote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kon er mee railen als een malle, strafejumpen ging ook super.
Grootste voordeel vind ik dat je bureau nooit "op" is.
Ik wil altijd onbeperkt rondjes draaien omdat ik als een mongool strafjumpquote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn bureau is ook nooit op, gebruik maar een klein stukje voor mijn muis
quote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil altijd onbeperkt rondjes draaien omdat ik als een mongool strafjump
Ikkuh nietquote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind TF2 trouwens wel leuker om te spelen
Succes met de restquote:Op zondag 26 april 2009 15:26 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een klote 1e eindbaas met MGS4. Kom er maar niet langs..
Ze is irritant, wees eerlijk..quote:
quote:
Goed kijken! Dat is het trukjequote:Op zondag 26 april 2009 15:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]wat was nu het trukje? Nu wil ik het weten ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om de bij de poolse hoer verwekte koters in bed te stoppen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:07 schreef Poit het volgende:
zo, bijna kinderbedtijd.
quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Tijd om de bij de poolse hoer verwekte koters in bed te stoppen?
Ga je alvast je tanden poetsen?quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog in de stad aan het bedelen en zakkenrollen.quote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 22:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vandaag voor het eerst LBP gespeeld bij me zusjewat een spel zeg
Ik had nooit verwacht dat ik me er zo mee zou vermaken
Oh yeah, OH YEAH! who's your daddy YOU ARE, YOU ARE!quote:
Hell Yeah!quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh yeah, OH YEAH! who's your daddy YOU ARE, YOU ARE!
Super Fly?!quote:Op zondag 26 april 2009 23:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh yeah, OH YEAH! who's your daddy YOU ARE, YOU ARE!
Zolang je het kinderlijkje zelf ergens dropt hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:01 schreef lennartb.nl het volgende:
Oja papa.... Ik heb mn halfpoolse zusje geneukt
Wordt je daar nooit duf van, 2 films achterelkaar?quote:Op zondag 26 april 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Zo, terug van de film! He's just not that into you is leuk, 17 again op zich ook wel, maar is een standaard Amerikaanse film. Wel mooi dat bij die eerste film de zaal helemaal vol zat met vrouwen (inclusief 'aww' geluiden dus) en bij 17 again vol met puberjongens.
Ik wou een grap maken over dat ik hem in je auto heb gestopt, maarja dat zou nooit passenquote:Op maandag 27 april 2009 00:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je het kinderlijkje zelf ergens dropt hoor je mij niet klagen.
Wacht maar tot ik je wakker wordt in m'n kofferbak met een bal in je mond en een zere en tevens opgerekte anus terwijl Stanley je liefkozend aan je tunnel likt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:16 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wou een grap maken over dat ik hem in je auto heb gestopt, maarja dat zou nooit passen
Moet je maar niet zo dom zijn hoorquote:Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef koei het volgende:
Filmpje downloaden? 62.000 dollar alstublieft
OMG net als in mn droomquote:Op maandag 27 april 2009 00:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je wakker wordt in m'n kofferbak met een bal in je mond en een zere en tevens opgerekte anus terwijl Stanley je liefkozend aan je tunnel likt.
Zie het als een telepathische gavequote:
quote:
Ik heb er nog maar 2 en de volgende moet er ook uit...quote:Op maandag 27 april 2009 09:37 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn verstandskiezen komen door, verga van de pijn
Morfinequote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
Vooral mijn opgezwollen tandvlees begint ontzettend te irriteren, ik heb dit vorig jaar ook een keer gehad. Toen was daar een middeltje voor om de druk te verlagen, maar kan zo snel niet info daar over vinden.
Ik krijg dat over een paar maandjes weer toegediendquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik krijg dat over een paar maandjes weer toegediend
En dan is Tain weer helemaal happy de peppy?quote:Op maandag 27 april 2009 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik krijg dat over een paar maandjes weer toegediend
Ibrufen 600quote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
Vooral mijn opgezwollen tandvlees begint ontzettend te irriteren, ik heb dit vorig jaar ook een keer gehad. Toen was daar een middeltje voor om de druk te verlagen, maar kan zo snel niet info daar over vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ibrufen 600SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ibrufen 600maar twee keer 400 ibuprofen kun je er wel gewoon in donderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, zelfs 3 als je het leuk vindquote:Op maandag 27 april 2009 10:36 schreef Misan het volgende:
[..]
maar twee keer 400 ibuprofen kun je er wel gewoon in donderen
Hij is al bijna weer vol!quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Wow bijna weer een topic gemist! Whieuw, gelukkig dat ik hem nog vond!
Ik heb daar om de zoveel maanden ook eens een paar dagen last van. Maar nooit zo erg dus ik negeer t altijdquote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef Edwinuss het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb daar om de zoveel maanden ook eens een paar dagen last van. Maar nooit zo erg dus ik negeer t altijd
quote:Op maandag 27 april 2009 08:21 schreef Rossdale het volgende:Moe...
Mijn katten hebben me een hele nacht geterroriseerdPayback voor ze een heel weekend alleen laten denk ik.
Blijft leuk he, een console die je zelf gekocht hebt belachelijk makenquote:
Ik maak het niet belachelijk hoor, ben nog steeds tevreden dat ik het ooit gekocht heb, altijd tof mee kunnen gamen.quote:Op maandag 27 april 2009 11:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijft leuk he, een console die je zelf gekocht hebt belachelijk maken
Een vriend van me had een keer 3van die zakjes met 600 genomen om te kijken of je daar echt meer dronken van werd in combinatie met alcohol. Maar dat werkte nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt, zelfs 3 als je het leuk vind
Ik heb een keer een bijbaantje gehad als medicijnenbezorger. En ik gaf een keer 2liter morfine aan een vrouw en toen zei ik perongeluk; "veel plezier ermee"quote:
Prima, maar dan wel in de tuin (van de buren) en niet meer binnen slapenquote:Op maandag 27 april 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil het je komende zaterdag wel zien proberen dissie
quote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bijbaantje gehad als medicijnenbezorger. En ik gaf een keer 2liter morfine aan een vrouw en toen zei ik perongeluk; "veel plezier ermee"
Normaal vragen ze altijd aan mij of ik oxazepam kan leveren of ritalinquote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Een vriend van me had een keer 3van die zakjes met 600 genomen om te kijken of je daar echt meer dronken van werd in combinatie met alcohol. Maar dat werkte niet
Maar stuur mij eens zo'n stapel zakjes op mr drugsdealer, dat spul is chill
Neuh, ik denk niet dat ik Happy de Peppy word met een schroef in mijn kniequote:Op maandag 27 april 2009 10:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dan is Tain weer helemaal happy de peppy?
Ja maar je had toch twee teiltjes aangeschaft? Eentje voor Nebo en eentje voor dissiequote:Op maandag 27 april 2009 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel in de tuin (van de buren) en niet meer binnen slapen
Ritalin heb ik al een adresje voorquote:Op maandag 27 april 2009 11:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Normaal vragen ze altijd aan mij of ik oxazepam kan leveren of ritalin
ik lever natuurlijk niets, ik wil me baan niet kwijt raken
ik neem ook nog wel wat mee, geen zin dat bepoaalde mensen binnen slapenquote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef disjfa het volgende:Drugshol SC
Gewoon lekker zoveelmogenlijk nemen! Schuibekken is pas de bom!
Valt best mee, Morfine is het sterkste wat mijn lichaam heeft moeten verwerkenquote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef disjfa het volgende:Drugshol SC
Gewoon lekker zoveelmogenlijk nemen! Schuibekken is pas de bom!
een kalmeringsmiddelquote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ritalin heb ik al een adresje voor
Wat is oxazepam eigenlijk?
oxazepam is om rustig te worden en geeft je een happy gevoel. wordt gegeven aan mensen met depressies of aan jongeren op houseparties die het voor XTC aanzienquote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ritalin heb ik al een adresje voor
Wat is oxazepam eigenlijk?
nee, twee voor Nebo, zodat hij een teiltje heeft als we de andere aan het legen zijnquote:Op maandag 27 april 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar je had toch twee teiltjes aangeschaft? Eentje voor Nebo en eentje voor dissie
quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
Jongens, kom snel! Rellen op de FP! http://forum.fok.nl/topic/1265981/5/50#68417315
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
Jongens, kom snel! Rellen op de FP! http://forum.fok.nl/topic/1265981/5/50#68417315
Wat een faalertquote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Rellen op de FP en dan een link naar het forum plaatsen waar je ook nog eens prive toegang voor nodig hebt...quote:
Alsof hij ons wil pesten dat hij wel prive toegang heeft!quote:Op maandag 27 april 2009 11:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Rellen op de FP en dan een link naar het forum plaatsen waar je ook nog eens prive toegang voor nodig hebt...
Geef op zijn minst een samenvatting, mag je van mij de namen nog verzinnen of weglatenquote:
Wat is *edit- kuch die ene met die rooie naam* toch goed met mensenquote:Op maandag 27 april 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
jij ook altijd met je persoonlijke vetesquote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is *edit- kuch die ene met die rooie naam* toch goed met mensen
Wat? Op lange tenen trappen in OFF is gewoon leuk af en toe. Vooral als de oorzaak toch eigenlijk wel functioneel isquote:Op maandag 27 april 2009 11:45 schreef Misan het volgende:
[..]
jij ook altijd met je persoonlijke vetes
quote:Op maandag 27 april 2009 11:48 schreef disjfa het volgende:
Jeuj, crewarea meuk in openbare topics bespreken
Kunnen we eindelijk weer ontopic slowchattenquote:
IK WEET WIE HIJ BEDOELT!!!quote:Op maandag 27 april 2009 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat is *edit- kuch die ene met die rooie naam* toch goed met mensen
henk zegt dat fok stom isquote:Op maandag 27 april 2009 11:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geef op zijn minst een samenvatting, mag je van mij de namen nog verzinnen of weglaten
je werkt in de fysiotherapie ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Poit het volgende:
godver! ik moet zondag werken...
iemand heeft z'n penis gebroken of iets..
quote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Poit het volgende:
rellen in de crewquote:Op maandag 27 april 2009 12:49 schreef Misan het volgende:
[..]
henk zegt dat fok stom is
jaap vraag henk wat ie hier nog doet
henk gaat jaap pmmen
piet gaat henk pmmen en neem afscheid van de crew
kees vindt piet een oetlul en geeft dat meteen even aan
joost wil een verklaring van piet
hans wil ook een verklaring van piet
dat was het
Same herequote:Op maandag 27 april 2009 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
Zal aan je denken als ik mijn 6 dagen weekend aan het vieren ben
Mij kost het ieder geval geen vrije dagenquote:
Hrmz, mja mij kost het 2 vrije dagenquote:Op maandag 27 april 2009 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Mij kost het ieder geval geen vrije dagen
Fanboyquote:Op maandag 27 april 2009 13:50 schreef Edwinuss het volgende:
[TK] Playstation 3 met games
Niet duur voor de mensen die graag een PS3 erbij willen!
F - f - f - f - fanboiquote:
Ik moet donderdag werkenquote:Op maandag 27 april 2009 12:46 schreef Poit het volgende:
en een Game SC fanboiquote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben dus een PS3 fanboi en een Apple fanboi?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
en een Game SC fanboi![]()
Nu hebben we tenminste nog een ding gemeen![]()
Kudt Applequote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Juist, die 2 dingen gaan vaak samen.quote:Op maandag 27 april 2009 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |