abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68374042
Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een kneiter sexy Subaru Vivio.

AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. AKA : De zwakste schakel.
De zwakste schakel moet weg, dus hij is EXIT.

SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio.
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan.
Reintji: De nieuwste slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en ehm... heeft ook in Groningen op school gezeten?
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en daar filmpjes van op Youtube te plaatsen, een soort Emar.
Fallen: De vreemde slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij.
lennartb.nl: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Vindt Poit de liefste en leukste SCer die er is
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van goede muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
raaavi: De jongste telg uit het stel, nog onervaren en heerlijk naïef maar ondanks zijn recente binnenkomst al geheel geaccepteerd. Is tevens een FPS PC CSS nerd.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
==== MEDEDELING ====

Ik heb gemerkt dat het draagvlak voor mij in de SC weg is. Ik heb daarom tot mijn spijt besloten om me terug te trekken uit de SC!

Ik zal #97 nog uitzitten om lopende zaken af te handelen maar vanaf # 98 zal ik er niet meer zijn!

Afscheid nemen kan dus nog in dit topic of anders via PM! Uiteraard blijf ik wel actief in het Xbox 360 topic!

Ik zal jullie missen
pi_68374072
It's peanut butter jelly time!!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_68374124
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_68374901
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68374939

Dit is toch wel goed gedaan..
pi_68375096
tvp
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_68375210
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:35 schreef lennartb.nl het volgende:
tvp
Wanneer gaan wij knarren met Burnout?
pi_68375553
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij knarren met Burnout?
Deze hele week heb ik een PS3 én vakantie, dus ik laat via de sc wel weten wanneer ik kan
pi_68375565
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Deze hele week heb ik een PS3 én vakantie, dus ik laat via de sc wel weten wanneer ik kan
pi_68375611
En we moeten een potje MGSonline doen
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:06:15 #12
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_68376150
Dankje Edje ik wist dat je een baas was, maar zo'n grote gefeliciteerd ik ga dat vanavond uitbundig vieren Edje de redder van sc
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_68376626
pi_68377427
Voor iedereen die dit filmpje hebben gemist in het vorige topic

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377446
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef Tain het volgende:
Voor iedereen die dit filmpje hebben gemist in het vorige topic

Hij blijft geniaal. Het klopt ook precies
pi_68377466
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:50 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hij blijft geniaal. Het klopt ook precies
Ben hem nu voor de 3e keer aan het kijken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377517
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Ben hem nu voor de 3e keer aan het kijken
Ik ga hem morgen nog een keer bekijken. Ik ben voor de zekerheid alle toffe filmpjes die ik ken aan het downloaden om ze te bewaren.
pi_68377588
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377663

Ik heb hier om moeten huilen, dit is zo geniaal en het past perfect bij DBZ. 1 van de mooiste dingen ; als het gevecht met Nappa en Vegeta begint. Dit is echt kwaliteit.
Zijn volgens mij 9 aflevering, echt het kijken waard!

Vooral als je de serie kent
pi_68377728
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:57 schreef Edwinuss het volgende:

Ik heb hier om moeten huilen, dit is zo geniaal en het past perfect bij DBZ. 1 van de mooiste dingen ; als het gevecht met Nappa en Vegeta begint. Dit is echt kwaliteit.
Zijn volgens mij 9 aflevering, echt het kijken waard!

Vooral als je de serie kent
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377832
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Ga je alles kijken ?
pi_68377834
geniaal filmpje Ed
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377853
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:02 schreef Tain het volgende:
geniaal filmpje Ed
Er zijn nog een aantal afleveringen. Je moet ze echt zien, ze worden alleen maar vetter.
pi_68377860
zit er nu 3 minuten in en
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377887
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:03 schreef Tain het volgende:
zit er nu 3 minuten in en
pi_68377924
die fanmade dingen zijn echt geniaal
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377943
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:05 schreef Tain het volgende:
die fanmade dingen zijn echt geniaal
Wat bedoel je?
pi_68377974
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
deze DBZ filmpjes en die Snatch Wars, echt respect voor de makers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68377990
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:07 schreef Tain het volgende:

[..]

deze DBZ filmpjes en die Snatch Wars, echt respect voor de makers
Inderdaad, kijk er echt met grote jaloezie naar..
pi_68377997
Echt hoe kom je erop en waar haal je de tijd vandaan om zoiets te maken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378031
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:09 schreef Tain het volgende:
Echt hoe kom je erop en waar haal je de tijd vandaan om zoiets te maken
quote:
Marihuana (of wiet, van het Engelse weed = 'onkruid') en hasjiesj (of hasj) zijn geestverruimende middelen die tot de softdrugs gerekend worden en ook een licht verdovende werking kunnen hebben. Zij zijn beide producten van één en dezelfde plant. Hasjiesj is de hars van de Cannabis sativa var. indica, die kan variëren van bijna vloeibaar en olieachtig tot zeer hard. Marihuana bestaat uit de bloemtoppen (of liever zaaddoosjes) van deze plant, althans -bij voorkeur- van de vrouwelijke, onbevruchte plant (sinsemilla). De mannelijke plant produceert minder sterke hallucinogene bestanddelen. [bron?]
Marihuana wordt voorts in ongeveer alle talen - waarschijnlijk vanwege het neutrale karakter van het woord - ook aangeduid met het woord 'gras' of 'kruid'. (vgl: (Eng) 'grass' of 'weed'; (Spaans) 'hierba' of 'motta'; (Grieks) 'χόρτο'). Hasjiesj daarentegen wordt vaak vertaald - waarschijnlijk vanwege de kleur - met het equivalent voor 'stront' (vgl: (Eng) 'shit'; (Spaans) 'mierda'), of 'chocolade' ('chocolate' (Spaans)).
De naam 'marihuana' is waarschijnlijk afgeleid van de veel in het Spaans voorkomende vrouwennamen Maria en Juana (vgl. (Eng) Mary Jane), hiermee werd verwezen naar de lustopwekkende eigenschappen die aan marihuana werden toegekend[1].
Hennep is de benaming voor Cannabis sativa, die vrijwel geen roesverwekkend THC bevat, en bijvoorbeeld gebruikt wordt voor de fabricage van vezels, garens en touw.
pi_68378104
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:10 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[..]

Doe hard mijn best maar het werkt niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378153
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Doe hard mijn best maar het werkt niet

Ik werd de laatste 2 keer echt heel para, we waren zeitgeist aan het kijken en had het gevoel alsof iedereen achter me aanzat. We gingen toen naar buiten en durfde niet over straat te lopen.
pi_68378308
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik werd de laatste 2 keer echt heel para, we waren zeitgeist aan het kijken en had het gevoel alsof iedereen achter me aanzat. We gingen toen naar buiten en durfde niet over straat te lopen.

Ik doe het alleen als ik niet meer over straat hoef... Ik haat het echt om stoned over straat te lopen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378359
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik doe het alleen als ik niet meer over straat hoef... Ik haat het echt om stoned over straat te lopen...
Ik ook, maar het scheen goed voor me te zijn, frisse lucht etc.

Ik heb uiteindelijk heel veel appels gegeten en 2 liter water gedronken, toen wat ass gewhooped met FIFA.
pi_68378394
Stoned over straat is heerlijk man! Met een heerlijk muziekje op

Maar dan moet je natuurlijk niet té stoned zijn
pi_68378424
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:

Toen die avond date ik in Groningen was ben ik ook stoned over straat gelopen om bij de trein te komen. Wat een trip.
pi_68378513
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef lennartb.nl het volgende:

Ach ja... hoe stoned je ook bent je valt hier in de buurt waar ik woon toch niet op Staat regelmatig een groepje surinamers en een groep marokkanen te blowen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378540
Nog steeds aan het kijken Tain?
pi_68378588
nee, ben opnieuw begonnen met South Park
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378605
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:27 schreef Tain het volgende:
nee, ben opnieuw begonnen met South Park
pi_68378637
Pinkeye

Cartman is te ziek in die aflevering Hitler fanaat
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378674
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378706
Principal: Where did you get that costume youngman?!?
Cartman: My mom made it! Sieg Heil! Sieg Heil!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378755
Ik ga de hele nacht 24 kijken.
Ik ga dus de hele nacht door, nog steeds last van mijn ritme probleem
pi_68378774
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga de hele nacht 24 kijken.
Ik ga dus de hele nacht door, nog steeds last van mijn ritme probleem
je hebt ook een soort van ritme...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68378798
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 22:33 schreef Tain het volgende:

[..]

je hebt ook een soort van ritme...
Ja, maar ik ga liever rond 11en slapen en dan tussen 7 of 8 eruit.

Ik slaap nu om 0700 of 0800 en ik ben er rond 4en uit
pi_68378920
Ik heb met Piccolo uit de DBZ film gepraat
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_68378935
Of is dat niet verstandig ?
pi_68378976
Heel onverstandig, zes uur slaap is het gezondst...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')