Dank jequote:Op maandag 27 april 2009 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
A-tuinhek, mag ik jou wat vragen.
Ik kan mij meestal namelijk wel vinden in je verklaringen (zijn vaak erg logisch), dus ik vroeg mij af wat jouw reactie is op dat termiet verhaal van Salvad0R.
Of is jouw kennis beperkt tot het instorten van gebouwen?
Waarom keer twee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Die Deense Noorse of waar die wetenschappers ook vandaan kwamen (ik dacht een samenwerkingsverband), zeiden dat het gaat om "nano-thermite" dat zo fijn is en in de juiste verhoudingen is gemengd. Dit zou uit loboratoria moeten komen en is geavanceerde techniek. Zou dit ook kunnen ontstaan door simpelweg toeval en samensmelting van de juiste stoffen tijdens het crashen van die vliegtuig in elk gebouw, en door die hele fucking gebouw heen, keer twee?
Beide gebouwen zijn bij wijze van heel netjes ineengestort. Bij WTC7 kwam geen vliegtuig-crash aante pas.
Denk nou voor de gein eens logisch na...quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:34 schreef Schenkstroop het volgende:
:p
twee vliegtuigen twee gebouwen. you do the math.
dit is niet wtc7 maar een van de twin towers foto is genomen een dag na de aanslagen voordat het het verwijderen v/h puin nog moet beginnen, duidelijk is zichtbaar zijn metalen support pilaren schuin af gesneden met wat alleen kan zijn gebeurt door z.g.n. "shape charges".quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Wanneer is die foto genomen?
Direct na de ramp, een dag later, een week later tijdens opruimwerkzaamheden?
Kan, of het was onderdeel van een portaal met schuine liggers, of windverbanden bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef slackster het volgende:
dit is niet wtc7 maar een van de twin towers foto is genomen een dag na de aanslagen voordat het het verwijderen v/h puin nog moet beginnen, duidelijk is zichtbaar zijn metalen support pilaren schuin af gesneden met wat alleen kan zijn gebeurt door z.g.n. "shape charges".
Nee. Het opbergen van het puin is al begonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef slackster het volgende:
[..]
foto is genomen in de dagen na de aanslagen voordat het het verwijderen v/h puin nog moet beginnen, duidelijk is zichtbaar zijn metalen support pilaren schuin af gesneden met wat alleen kan zijn gebeurt door z.g.n. "shape charges".
Ik zeg ook niet dat die Universiteit dat daar heeft neergelegd, maar misschien iemand anders. Die Steven Jones die aan dat onderzoek heeft meegewerkt heeft ook al eerder een foto vervalst om aan te tonen dat er gesmolten staal zou zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij zit echt op iets te spacen he?.
Kom op zeg, denk nou even na. Wat voor baat heeft een UNIVERSITEIT UIT DENEMARKEN om daar stof neer te leggen?
Een paspoort is raar omdat het zo heet was dat staal kennelijk kan verbranden, maar een paspoort (dat nota bene IN het vliegtuig moest zijn die in een enorme vuurbal opging) ligt midden in het puin..
Wel erg makkelijk voor de Amerikaanse overheid.
Maar lees de paper nog eens voor je onzin uitkraamt. In 4 verschillende samples is stof gevonden. Active thermite.
Uit samples van net na de crash, een dag daarna en enkele dagen daarna. Waarom zou een universiteit dat neerleggen. Echt.
Denk eens na, niet de hele wereld zit vol met conspiracy mensen hoor.
Die posts van jou zijn bijna net zo debiel als die van die hardcore conspiracy mensen.. Die vergelijking ook echt die je maakt met dat paspoort.
Bron.quote:When the south tower collapsed, it created a huge gash in a skyscraper located on the south side of Liberty Street across from Tower 2. The exterior walls of the falling tower lie in the street while a large section still hangs from the upper floors.
Voor een controlled demolition is veel tijd nodig. En die tijd was er niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik blijf er trouwens bij dat Silverstein of hoe hij ook heet op 9/11 zelf heeft gezegd wtc7 te willen "neerhalen" als in controlled demolition to bring it down. voorbereidingen zouden erg veel tijd in beslag nemen, toch is het ze gelukt op 9/11 zelf? Ik dacht dat voorbereidingen voor 'controlled demolition' veel meer tijd nodig had?
Welke seismografische metingen zijn dat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Die torenhoge wolkenkgabbers kunnen niet door enkelt een vliegtuig neer zijn gehaald dat lijkt me onlogisch. Wat heeft die hele interne structuur van die gebouwen zo erg kunnen verzwakken dat het dan maar netjes ineen is gestort van top tot teen? Met nadruk op "netjes in eigen footprint" zoals bij controlled demolition.
En hoe zit het met die sateliet thermo-metingen die temparaturen meetten over the top. Dat had vliegtuig brandstof niet kunnen veroorzaken.
Of die seismografische metingen die constatteerden dat er grote knallen waren op ground zero, zo groot dat ze niet afkomstig hadden kunnen zijn van de impact in de torens. Tijd werd ook gemeten en kwam niet overeen met de tijd van de ineenstorting(en)
Opmerkelijk het enthousiasme waarmee je steeds voor een regering in de bres springt die het bewijs materiaal van een ramp i.v.m. een vliegtuig crash vernietigd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:04 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Voor een controlled demolition is veel tijd nodig. En die tijd was er niet.
quote:Silverstein heeft op 9/11 in een telefoongesprek met een brandweer commandant afgesproken dat de brandweer geen moeite meer zou doen voor WTC7 omdat het gebouw op instorten stond.
In dat gesprek is de term "pull it" gebruikt. En dat is een brandweer term voor "haal iedereen weg daar" oftwel, evacueer het gebouw.
Pull it is geen sloop term.
Weer selectief reageren, een aantal verwijten. Maar geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef slackster het volgende:
[..]
Opmerkelijk het enthousiasme waarmee je steeds voor een regering in de bres springt die het bewijs materiaal van een ramp i.v.m. een vliegtuig crash vernietigd.
Normaliter is zoiets ook ondenkbaar, bewijsmateriaal vernietigen terwijl onderzoek nog gaande is m.b.t. een vliegtuigramp is illegaal omdat het verbergen van criminele feiten impliceert.
Met de overgebleven kruimels gaan we uit van mogelijke scenario's , we gaan uit van een onzichtbare machtsverschuiving binnen de regering van de V.S. , een coup d'état, een ongrondwettig afzetting van een wettige overheid die plaatsvindt zonder dat het volk het doorheeft, dat kan worden gezien als een vorm van oorlogsvoering tegen de eigen bevolking.
een coup d'état bestaat en is geen fantasie, kwestie van geschiedenisles volgen
Als je dan nog de mentale sprong kan maken dat voor deze operatie geheime U.S. en mogelijk Israëli leger eenheden en geheime diensten zouden zijn ingezet is in principe alles mogelijk.
[..]
Ah dit is dus gewoon het probleem, TS begrijpt er geen bal van dus moeten er wel mensen en diensten zijn die onverklaarbare zaken voor elkaar kunnen krijgen zonder dat dit opvalt. Gesproken als een echte believer TS.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef slackster het volgende:
Als je dan nog de mentale sprong kan maken dat voor deze operatie geheime U.S. en mogelijk Israëli leger eenheden en geheime diensten zouden zijn ingezet is in principe alles mogelijk.
[..]
wat is TS?quote:
dan heb je dit niet goed gelezen vind ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah dit is dus gewoon het probleem, TS begrijpt er geen bal van
Geheime diensten bestaan, coup d'état bestaan, geheime leger eenheden bestaan, dus geen kwestie van te veel SF films gekeken.quote:dus moeten er wel mensen en diensten zijn die onverklaarbare zaken voor elkaar kunnen krijgen zonder dat dit opvalt. Gesproken als een echte believer TS.
nee, het is gewoon heel eenvoudig een kwestie van een misdadige overheid, heel saai eigenlijk want het is zo veel malen eerder gebeurd in de geschiedenis van de mensheid.quote:Volgende stap Reptilians voor de zaken die geen mens zou kunnen uitvoeren?
wat valt er te onderbouwen aan bewijsmateriaal vernietigen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Weer selectief reageren, een aantal verwijten. Maar geen onderbouwing.
quote:Niet bepaald indrukwekkend.
Je zou kunnen onderbouwen welk bewijs is vernietigd. Maar ook dat doe je niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef slackster het volgende:
[..]
wat valt er te onderbouwen aan bewijsmateriaal vernietigen?
zoiets is volstrekt illegaal en hoogst ongebruikelijk. Dus dat is het hem juist voor zoiets is geen onderbouwing mogelijk!
[..]
Die vrijheid heb jequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:19 schreef slackster het volgende:
[..]
dan heb je dit niet goed gelezen vind ik.
Klopt maar die zijn ook niet in staat om het onmogelijke uit te voeren, wat jij wel schijnt te denken.quote:Geheime diensten bestaan, coup d'état bestaan, geheime leger eenheden bestaan, dus geen kwestie van te veel SF films gekeken.
Genoeg redenen om die overheid misdadig te noemen maar voor wtc7 heb je domweg geen bewijs dat ze daar ook achter zaten.quote:nee, het is gewoon heel eenvoudig een kwestie van een misdadige overheid, heel saai eigenlijk want het is zo veel malen eerder gebeurd in de geschiedenis van de mensheid.
Dat jij er geen snars van begrepen hebt wordt wel heel erg duidelijk in je volgende vraagquote:Wat het nog saaier maakt als je de wereld moet delen met mensen die daar nog steeds geen snars van kunnen begrijpen, zodat het handjevol mensen die het wel doorhebben ook lekker mogen "meegenieten" van de uiteindelijke en onontkoombare gevolgen![]()
Hier geef je wel heel erg duidelijk aan niks van mijn reactie begrepen te hebben.quote:Dat jij hier een boeiend verhaal met slangen mensen van wil maken is jou zaak, en heb je mij toch niet horen zeggen?
Elke foto achterhoud iets namelijk het deel dat niet op de foto past, die foto van jou had ik geen kopie van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je zou kunnen onderbouwen welk bewijs is vernietigd. Maar ook dat doe je niet.
Ik wacht ook nog op uitleg waarom jij bewust een deel van een foto achterhoud.
Oh noes, ze hebben dat stuk staal afgesneden voor de afvoer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef slackster het volgende:
[..]
Elke foto achterhoud iets namelijk het deel dat niet op de foto past, die foto van jou had ik geen kopie van.
De foto van mij was om iets aan te tonen niet verbergen namelijk dt -------->
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |