Vooral gaan schelden. Dan zoek ik zeker zelf naar onderbouwing van andermans beweringen en ga ik jou ook blind vertrouwen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OMG. kan jeje kop nog verder in het zand steken? Zoek zelf effe en report back. idiot..
TU Delft instorting heeft goed laten zien hoe godsgruwelijk gestaged 911 was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:36 schreef Manke het volgende:
Gebouwen die gesloopt worden, storten die uberhaupt vrijval in?
blijft raar dat wtc7 vanaf de basis instortte.
Oeps, verkeerde link. Goede linkjes:quote:Op donderdag 30 april 2009 01:45 schreef Schenkstroop het volgende:
"50 people on 31 levels below the impact zones described significant secondary damage (walls down, doors jammed, broken pipes, stairwells disintegrating, etc. Not intended to suggest structural damage.)"
Maar dit is alleen een opsomming van getuigen aanwezig in de gebouwen tijdens de aanslagen. Er staat nergens wanneer deze mensen wat hoorden of opmerkten voor of na de crashes van de voertuigen hoog in het gebouw waar zij zich bevonden..
Klopt, maar heb je daar ook bewijs voor?quote:De schade en explosies onderaan in de lobby en op B-levels konden net zo goed geschieden een tijdlang na de vliegtuig-crashes. Dit zegt nog niet of dezen ook werden veroorzaakt door de impact.
Dat ik explosieven geen kans zou willen geven leg je mij in de mond. Dat ik niet in de explosieven verklaring geloof is omdat niemand mij tot nu toe heeft kunnen uitleggen waarom explosieven een logischere verklaring is die beter bij de feiten past. Ook nu laat je het na om die onderbouwing te geven. "Net zo goed" is trouwens niet goed genoeg. In die trant is een verklaring dat het kabouters zijn geweest net zo valide. Buitengewone claims vergen buitengewoon bewijs. Bij 'truthers' heb ik altijd het idee dat dit adagium enkel voor de andere partij geldt, en dat ze zelf met 'magisch' denken kunnen volstaan. Immers, het feit dat ze de officiele lezing afwijzen is toch al bewijs genoeg voor de scherpzinnigheid van hun geest?quote:Secundaire explosieven onderin het gebouw, als je uitgaat van geplande exposieven (iets wat jij nooit een kans zou geven wat dat betreft faal je ook behoorlijk eerlijk gezegd). Kunnen net zo goed de oorzaak zijn.
Heb je hier ook bronnen voor? Want volgens mij verzin je dit, of het is je vrije interpretatie van bronmateriaal.quote:Het lijkt me ook sterk dat een vliegtuig dat hoog in het gebouw crasht zoveel schade kan aanrichten helemaal in de lobby 80 verdiepingen lager en daaronder. Alle mensen in de lobby werden gewoon weggevaagd en gedood. Dit getuigden brandweerlieden die daarna het gebouw binnentraden of van boven in het gebouw weer naar beneden kwamen.
quote:Voorderest zeg ik niet dat deze mensen zouden liegen of dat het niet klopt. Een simpele opsomming van alle schade-getuigen is niet voldoende.
Onzin, het WTC deed het juist heel erg goed.quote:2 redenen,
1 de kosten
WTC is vanaf dag 1 verlies gevend geweest voor de NYC port authority die de gebouwen exploiteerde.
Silverstein heeft helemaal niet meteen z'n twin towers goed verzekerd. Hij wilde aanvankelijk een verzekering nemen voor 1 miljard, terwijl hem werd aangeraden een verzekering van 5 miljard te nemen. Dat vond hij echter te duur, en zodoende is hij uitgekomen op een verzekeringspolis van 3 miljard. Silverstein had zijn verzekering ook nog niet rond ten tijde van de aanslagen, wat dus leidde tot al die rechtszaken. Als Silverstein met voorbedachte rade winst uit zijn verzekering wilde halen zou je toch verwachten dat hij de zekerheid wilde dat zijn verzekering voldoende zou uitkeren en dat het contract dus al dichtgespijkerd zou moeten zijn voordat de aanslagen plaatsvonden.quote:WTC is enkele maanden voor de aanslagen verkocht aan Larry Silverstein en meteen goed verzekerd voor " terroristishe aanslagen" wants Larry ging geen verlies lijden natuurlijk.
En volgens dat document was het gebruik van 767's niet dramatisch genoeg, en moest een onnavolgbare CD voor de apotheose zorgen?quote:2. Neo-cons Israel project
Die hebben een heel mooi verslag geschreven
Project for the New American Century
Je hebt kennelijk nog nooit over deze toch wel elementaire vraag nagedacht dus ga je maar over iets anders beginnen. Intellectuele luiheid of onkunde?quote:Op donderdag 30 april 2009 02:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waarom niet. Boten tot zinken brengen bij Cuba of bij Europa hebben ze al een x gedaan. Er zijn mensen die hebben gezegd voor 9/11 dat een nieuwe "pearl harbor" nodig zou zijn voor het inluiden van een wereldwijde omslag. En zie hier 9/11. Als we nou eens voorbij gaan aan wie achter 9/11 zou zitten en de debunkers en complotters even buiten beschouwing laten. Dat 9./11 is gebeurd is een feit debunk that. Kunnen we niet eens gezamenlijk focussen op wat die 9/11 aanslagen hebben betekent in het verlengde? Al die maatregelen van overheden tegen de eigen burger wereldwijd. En ze zijn de teugels aan het aantrekken ook. Al die acties en geldverspillen (ook in NL) met als argument 9/11 en een onzichtbare vijand. Hoelang zullen ze 9/11 nog gaan uitmelken denk je. En met welke gevolgen?
Waar haal je deze onzin toch weer vandaan???quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Verdieping 1 of 2 te hoog begon het in te storten bij de MINST beschadigde toren.
Zo logisch is ook. Toren die 56 minuten een ZIELIG brandje heeft stort in. Waarbij zoals tegenstelling tot de andere toren GEEN kernbalken kapot waren.
Ook zo leuk de bovenste 15 verdiepingen gaan tijdens de val binnen ettelijke seconde vaporized. Yeah right.
Wat een farce
Die brandweerman (Orio Palmer) die op de 78e verdieping melding maakte van brand en tijdens de instorting overleed, maakte deel uit van de top van de New Yorkse brandweer. Wederom een epische faal in je toch al imposante carriere van ongekend falen, Lambiekje. Chapeau.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee hun superieure wel. De brandweerman die op 78/79/80 verdieping was en een statement maakte dat het vuur nagenoeg uit was is overruled. Dus ja, top van de brandweer zit in het complot.
Ook zo leuk is dat de walkietalkies nagenoeg lege batterijen hadden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
TU Delft instorting heeft goed laten zien hoe godsgruwelijk gestaged 911 was.
tu delft gebouw stond niet scheef door de impact van brokstukken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
TU Delft instorting heeft goed laten zien hoe godsgruwelijk gestaged 911 was.
Alien technology!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Verdieping 1 of 2 te hoog begon het in te storten bij de MINST beschadigde toren.
Zo logisch is ook. Toren die 56 minuten een ZIELIG brandje heeft stort in. Waarbij zoals tegenstelling tot de andere toren GEEN kernbalken kapot waren.
Ook zo leuk de bovenste 15 verdiepingen gaan tijdens de val binnen ettelijke seconde vaporized. Yeah right.
Wat een farce
Al dat geneuzel over vrije val is nietszeggend imo. Ook bij een CD is er geen sprake van een vrije val instorting. Bij een CD worden de fundamenten weggeblazen waarna men de zwaartekracht z'n werk laat doen. En het ligt er ook maar net aan hoe het instortingsmechanisme in elkaar steekt. Bij WTC 7 was er een behoorlijk grote knikzone in het buitenste frame waardoor er korte tijd sprake was van een quasi vrije val instorting. Dit is geenszins onverklaarbaar of verdacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Manke het volgende:
[..]
tu delft gebouw stond niet scheef door de impact van brokstukken.
WTC7 stond scheef, zoals je kon zien in een ander filmpje, dan werken er krachten op het materiaal waar het niet voor bestemd is.
(maar zelfs dan lijkt me vrije val onwaarschijnlijk)
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk waren er geen vliegtuigen. Dat is fysiek niet mogelijk wat er live vertoond is op TV.
Het was zo overduidelijk nep. Een crash hoort er anders uit te zien. Zie bijvoorbeeld Bijlmer. Het motorblok had bij het minste geringste moeten afbreken. Er was NUL weerstand wat gewoon natuurkundig onmogelijk is. Wat je op TV hebt gezien is een plakplaatje geweest.
Het ontbreken van vortexen in rookwolken van 2e impact is wederom indicatie dat het een plakplaatje was.
Alles wat je op TV hebt gezien is nepperdernep.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef slackster het volgende:
[..]
Blijft vreemd taalgebruik wanneer het gaat om brandweerlieden evacueren.
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vanwaar toch die drang om constant uitspraken te doen over zaken waar je geen verstand van hebt? Dat gedrag lijkt een heus BNW syndroom te worden. Alsof men denkt dat de bluf niet doorzien zal worden. Hoe simpel denken ze dat het FOK! publiek wel niet is? En minstens zo interessant, wat zegt dat eigenlijk over hun mensbeeld? Ik zal er maar niet al teveel over uitweiden.
![]()
Kun je ook gewoon eens een keer een vraag beantwoorden?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardigerquote:Ik heb je de tools gegeven waarmee je je overtuiging kunt staven, als je de hierboven genoemde parameters kunt opzoeken en in dit of een volgend topic kunt rapporteren zullen we eens kijken of jouw mening ook enige grond in de realiteit heeft. Deal?
Mijn theorie gaat over wtc7 omdat daar nog wat video materiaal over bestaat en we weten dat het geen directe hit van een vliegtuig onderging voordat het gebouw instorte.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardiger
Mijn theorie is ook nooit ter discussie geweest, dus kan ik deze ook niet verdedigen door middel van de formules van Terecht tegen te spreken.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |