Alien technology!quote:Op donderdag 30 april 2009 12:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ie niet. Verdieping 1 of 2 te hoog begon het in te storten bij de MINST beschadigde toren.
Zo logisch is ook. Toren die 56 minuten een ZIELIG brandje heeft stort in. Waarbij zoals tegenstelling tot de andere toren GEEN kernbalken kapot waren.
Ook zo leuk de bovenste 15 verdiepingen gaan tijdens de val binnen ettelijke seconde vaporized. Yeah right.
Wat een farce
Al dat geneuzel over vrije val is nietszeggend imo. Ook bij een CD is er geen sprake van een vrije val instorting. Bij een CD worden de fundamenten weggeblazen waarna men de zwaartekracht z'n werk laat doen. En het ligt er ook maar net aan hoe het instortingsmechanisme in elkaar steekt. Bij WTC 7 was er een behoorlijk grote knikzone in het buitenste frame waardoor er korte tijd sprake was van een quasi vrije val instorting. Dit is geenszins onverklaarbaar of verdacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Manke het volgende:
[..]
tu delft gebouw stond niet scheef door de impact van brokstukken.
WTC7 stond scheef, zoals je kon zien in een ander filmpje, dan werken er krachten op het materiaal waar het niet voor bestemd is.
(maar zelfs dan lijkt me vrije val onwaarschijnlijk)
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk waren er geen vliegtuigen. Dat is fysiek niet mogelijk wat er live vertoond is op TV.
Het was zo overduidelijk nep. Een crash hoort er anders uit te zien. Zie bijvoorbeeld Bijlmer. Het motorblok had bij het minste geringste moeten afbreken. Er was NUL weerstand wat gewoon natuurkundig onmogelijk is. Wat je op TV hebt gezien is een plakplaatje geweest.
Het ontbreken van vortexen in rookwolken van 2e impact is wederom indicatie dat het een plakplaatje was.
Alles wat je op TV hebt gezien is nepperdernep.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:11 schreef slackster het volgende:
[..]
Blijft vreemd taalgebruik wanneer het gaat om brandweerlieden evacueren.
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vanwaar toch die drang om constant uitspraken te doen over zaken waar je geen verstand van hebt? Dat gedrag lijkt een heus BNW syndroom te worden. Alsof men denkt dat de bluf niet doorzien zal worden. Hoe simpel denken ze dat het FOK! publiek wel niet is? En minstens zo interessant, wat zegt dat eigenlijk over hun mensbeeld? Ik zal er maar niet al teveel over uitweiden.
![]()
Kun je ook gewoon eens een keer een vraag beantwoorden?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardigerquote:Ik heb je de tools gegeven waarmee je je overtuiging kunt staven, als je de hierboven genoemde parameters kunt opzoeken en in dit of een volgend topic kunt rapporteren zullen we eens kijken of jouw mening ook enige grond in de realiteit heeft. Deal?
Mijn theorie gaat over wtc7 omdat daar nog wat video materiaal over bestaat en we weten dat het geen directe hit van een vliegtuig onderging voordat het gebouw instorte.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardiger
Mijn theorie is ook nooit ter discussie geweest, dus kan ik deze ook niet verdedigen door middel van de formules van Terecht tegen te spreken.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[..]
Ok dit vergt wat meer werk dan een youtube filmpje opzoeken maar als je hiermee je gelijk haalt word je theorie een stuk geloofwaardiger
Als jij nou gewoon de antwoorden op jouw vragen zou lezen, zou je zien dat er helemaal niet zoveel discussie nodig is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
9/11 stinkt gewoon klaar, meer hoef ik niet te zeggen. al dat gemuggezift om bewijs. het blijft een alsmaar voortdurende discussie net als de aanslag op jfk. terwijl we beter kunnen kijken naar alle maatregelen en acties die zijn genomen in het verlengde van deze 9/11 en de towers. en die liegen er niet om. als je ziet in welke richting de wereld wordt gestuurd kun je ook al conckluderen dat 9/11 opzet moest zijn geweest en dat het gewoon stinkt.
9/11 stinkt, de bilderberger-paricipanten stinken, de United Nations stinkt, CDA stinkt, obama stinkt, de maatregelen op burgers stinken, de banken stinken, de bailouts tinken, de rockefeller greenspan bernanke rothschilds stinken, carbon tax is the next scam, en ze hebben allemaal eenzelfde doel. burgers tot slaven maken.
en burgers zijn ook eng. eng omdat ze te dom voor woorden zijn. te naief om tussen de regels door te kunnen lezen. hoe meer ze hebben gestuudeerd hoe groter de kans op 'schaap-gehalte'
Precies. Nagoeg niemand bekommerd zich om zijn rechten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
9/11 stinkt gewoon klaar, meer hoef ik niet te zeggen. al dat gemuggezift om bewijs. het blijft een alsmaar voortdurende discussie net als de aanslag op jfk. terwijl we beter kunnen kijken naar alle maatregelen en acties die zijn genomen in het verlengde van deze 9/11 en de towers. en die liegen er niet om. als je ziet in welke richting de wereld wordt gestuurd kun je ook al conckluderen dat 9/11 opzet moest zijn geweest en dat het gewoon stinkt.
9/11 stinkt, de bilderberger-paricipanten stinken, de United Nations stinkt, CDA stinkt, obama stinkt, de maatregelen op burgers stinken, de banken stinken, de bailouts tinken, de rockefeller greenspan bernanke rothschilds stinken, carbon tax is the next scam, en ze hebben allemaal eenzelfde doel. burgers tot slaven maken.
en burgers zijn ook eng. eng omdat ze te dom voor woorden zijn. te naief om tussen de regels door te kunnen lezen. hoe meer ze hebben gestuudeerd hoe groter de kans op 'schaap-gehalte'
Da's een totaal andere discussie. Je kunt zelfs (zoals ik) je wél bekommeren om je rechten, maar toch niet geloven in een 9/11-complot.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies. Nagoeg niemand bekommerd zich om zijn rechten.
Ergo...dus als je spelfouten bij de debunkers vind is hun bewijsvoering ook niet klip en klaar .quote:Sorry, maar jullie spelfouten overtuigen mij er niet echt van dat voor jullie alles wél klip en klaar zou zijn.
Schenkstroop applausquote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:al dat gemuggezift om bewijs.
quote:Dat is subjectief reageren en gewoon een keuze voor de red pil of het sprookje, die blauwe pil willen ze onder geen voorwaarden aan omdat je dan ook een mentaal onstabiele complottist zou kunnen worden.
Een hekel aan iets hebben is negatieve energie dus bespaar je de moeite zou ik dan zeggen. De vraag is echter waarom dan BNW bezoeken? het is immers een hangplek speciaal geserveerd voor samenzweringsdenkers.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Dit is nu precies waarom ik zo'n hekel heb aan samenzweringsdenkers, en dan vooral aan stellige samenzweringsdenkers. Hun hele gedachtenwereld is een soort dagboek van persoonlijke aandoeningen, waarin bewijs niet ter zake doet en voor buitenstaanders onbegrijpelijke verwijzigingen naar Hollywoodmythologie het betoog opleuken. (Ik geloof tenminste dat ''de rode pil'' - pill in het Engels, niet pil - en ''de blauwe pil'' aan The Matrix zijn ontleend.)
het onderwerp is samenzweringen, dat wil niet zeggen dat alleen samenzweringdenkers hier mogen komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef slackster het volgende:
[..]
Een hekel aan iets hebben is negatieve energie dus bespaar je de moeite zou ik dan zeggen. De vraag is echter waarom dan BNW bezoeken? het is immers een hangplek speciaal geserveerd voor samenzweringsdenkers.
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. non-complottheretici zijn beschermd opgevoed en bekijken de wereld enkelt door een te roze bril. De gedachte alleen al dat een Balkenende een samenzweerder zou zijn die jou als vee wil behandelen voor eigen gewin is van den domme toch? Dezelfde families die sinds de franse revolutie achter de schermen kwade streken uithalen zijn nogsteeds aan de macht. En waaorm zouden deze hun kwade streken verleerd zijn anno 2009? Alles draait om die families, de oorlogen, de overheden, de economie, de vaccinaties, anti-global warming alles.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Dit is nu precies waarom ik zo'n hekel heb aan samenzweringsdenkers, en dan vooral aan stellige samenzweringsdenkers. Hun hele gedachtenwereld is een soort dagboek van persoonlijke aandoeningen, waarin bewijs niet ter zake doet en voor buitenstaanders onbegrijpelijke verwijzigingen naar Hollywoodmythologie het betoog opleuken. (Ik geloof tenminste dat ''de rode pil'' - pill in het Engels, niet pil - en ''de blauwe pil'' aan The Matrix zijn ontleend.)
Als ik een inbreker zoek, ga ik eerder naar de gevangenis dan naar de universiteit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef slackster het volgende:
[..]
Een hekel aan iets hebben is negatieve energie dus bespaar je de moeite zou ik dan zeggen. De vraag is echter waarom dan BNW bezoeken? het is immers een hangplek speciaal geserveerd voor samenzweringsdenkers.
Dat kun je wel doen, maar het is volstrekt onzinnig en, als ik het zo zeggen mag, bepaald een niveau lager dan mijn bezwaren: want dit is een persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien natuurlijk. non-complottheretici zijn beschermd opgevoed en bekijken de wereld enkelt door een te roze bril.
Ik vraag je vriendelijk om een passage te zoeken waarin ik alle regeringsleiders, of zelfs maar een regeringsleider, als onzelfzuchtige wereldverbeteraars heb afgeschilderd. Een passage, meer niet. Dit is precies de logica die Bush toepast: ''wie niet voor ons is, is tegen ons.''quote:De gedachte alleen al dat een Balkenende een samenzweerder zou zijn die jou als vee wil behandelen voor eigen gewin is van den domme toch?
Waarom begonnen ze opeens in 1789 kwade streken uit te halen? Wie zijn die families? (De familie Rothschild, natuurlijk, want een van de Rothschilds zei dat 't 'm niet uitmaakt wie er aan de macht is, zolang hij de economie maar beheerst! Dat beroemde citaat zonder bronvermelding!)quote:Dezelfde families die sinds de franse revolutie achter de schermen kwade streken uithalen zijn nogsteeds aan de macht.
nou poeh poeh ga je nu bij mammie schuilen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat kun je wel doen, maar het is volstrekt onzinnig en, als ik het zo zeggen mag, bepaald een niveau lager dan mijn bezwaren: want dit is een persoonlijke aanval.
Nou, dat had ik niet verwacht, zeg! Je ontwijkt de vraag!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nou poeh poeh ga je nu bij mammie schuilen?
durf je eens opentestellen and see how deep the rabbit hole goes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |