Het gaat véél verder terug.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat kun je wel doen, maar het is volstrekt onzinnig en, als ik het zo zeggen mag, bepaald een niveau lager dan mijn bezwaren: want dit is een persoonlijke aanval.
[..]
Ik vraag je vriendelijk om een passage te zoeken waarin ik alle regeringsleiders, of zelfs maar een regeringsleider, als onzelfzuchtige wereldverbeteraars heb afgeschilderd. Een passage, meer niet. Dit is precies de logica die Bush toepast: ''wie niet voor ons is, is tegen ons.''
[..]
Waarom begonnen ze opeens in 1789 kwade streken uit te halen? Wie zijn die families? (De familie Rothschild, natuurlijk, want een van de Rothschilds zei dat 't 'm niet uitmaakt wie er aan de macht is, zolang hij de economie maar beheerst! Dat beroemde citaat zonder bronvermelding!)
Nee dat is een uitnodiging om samen aan 't handje het diepe in te gaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:05 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nou, dat had ik niet verwacht, zeg! Je ontwijkt de vraag!
Ik mag dan niet schuilen bij m'n moeder, maar ik houd me wel aan haar advies: de badmeester is een lul.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat is een uitnodiging om samen aan 't handje het diepe in te gaan.
wat heeft de badmeester vroeger met je gedaan dan (of met je moeder)?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik mag dan niet schuilen bij m'n moeder, maar ik houd me wel aan haar advies: de badmeester is een lul.
maar voor voor de echt zware jongens zoek je beter onder de mannen in maatpak plus stropdas..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als ik een inbreker zoek, ga ik eerder naar de gevangenis dan naar de universiteit.
Wat wel en niet mag komt wel meer uit de hoek van de complotontkenners vind ik zelf. Maargoed, niet om het tot een soort hullie zullie verhaal te willen beperken, waar ik naartoe wilde was dat er in BNW meer van het zamenzwerings gedachtgoed de revue passeerd dan elders, Dat gedachtegoed is toch wat jullie vaak dwars ligt m.a.w. hetgeen waar zoveel over geklaagd wordt door de complotontkenners? Dus daarom de strekking van mijn vraag was, waarom het jezelf aandoen de materie die hier behandeld word steeds tot je te blijven nemen terwijl het idee dat het speculeren over samenhangende theorieen je tegenstaat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef arie_bc het volgende:
[..]
het onderwerp is samenzweringen, dat wil niet zeggen dat alleen samenzweringdenkers hier mogen komen.
Als het alleen bij speculeren zou blijven, dan zou ik de topics hier compleet links laten liggen. Sterker nog, de meeste topics in BNW lees ik niet eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:19 schreef slackster het volgende:
[..]
Wat wel en niet mag komt wel meer uit de hoek van de complotontkenners vind ik zelf. Maargoed, niet om het tot een soort hullie zullie verhaal te willen beperken, waar ik naartoe wilde was dat er in BNW meer van het zamenzwerings gedachtgoed de revue passeerd dan elders, Dat gedachtegoed is toch wat jullie vaak dwars ligt m.a.w. hetgeen waar zoveel over geklaagd wordt door de complotontkenners? Dus daarom de strekking van mijn vraag was, waarom het jezelf aandoen de materie die hier behandeld word steeds tot je te blijven nemen terwijl het idee dat het speculeren over samenhangende theorieen je tegenstaat?
Die mensen zijn ook te naief voor woorden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:55 schreef snowgoon het volgende:
..en dat de mensen die daar niet in geloven maar dom zijn.
Ja, óf de mensen die vage youtube filmpjes of iets wat op een obscure website staat geloven en dat nablaten en daar dan ook nog bij roepen dat dat de absolute waarheid is zijn naïef natuurlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook te naief voor woorden.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:13 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar een overheid die zoveel mogelijk bewijsateriaal vernietigt i.v.m. een vliegramp is volgens jou gewoon doodnormaal toch? ook als dit gebeurt ondanks het het felle protest v/d nabestaanden is daar helemaal niks mis mee volgens jou toch? ook doodnormaal als dit gebeurt terwijl lopende onderzoeken nog gaande zijn . Wat zegt dat dan eigenlijk over jou mensbeeld?
Je stelling spreekt zichzelf tegen: hoe geleerder de mens is, hoe dommer? En hoe moet ik tussen de regels door lezen zien? Volgens mij bedoel je daar mee: zodanig interpreteren zodat het overeenkomt met mijn vermoedens. Dan kun je op fora weer triomfantelijk roepen:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:14 schreef Schenkstroop het volgende:
en burgers zijn ook eng. eng omdat ze te dom voor woorden zijn. te naief om tussen de regels door te kunnen lezen. hoe meer ze hebben gestuudeerd hoe groter de kans op 'schaap-gehalte'
Mijn vergelijkingen zijn helemaal niet zo indrukwekkend hoor, het is middelbare school niveau mechanica.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef slackster het volgende:
[..]
De formules van Terecht lijken indrukwekkend maar er is geen mens die dat hier kan controleren.
Terecht gaat uit van een aantal formules, NIST deed hetzelfde en baseerde het op een computer simulatie, dus een berekening van de estimated fall time was volgens NIST 5.4 sec. Volgens de bereking van Terecht is het zelfs 5.9 sec.
De theory van David Chandler gaat niet uit van formules maar van het daadwerkelijke bewijsmateriaal (de video beelden) waarvan dankzij de Amerikaanse overheid nog bar weinig van over is.
Het voordeel daarvan is tevens dat je geen hoge school natuurkunde nodig hebt om te kunnen waarnemen dat de estimated fall time zoals voorspelt door Terecht en NIST een stuk langer is dan op de video beelden van wtc7 tijdens instorten te zien is.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 01:16 schreef slackster het volgende:
[..]
In mijn laatste post geef ik wel aan dat Terecht een berekening maakt vanuit zijn eigen beleving en trekt daaruit zijn conclusies, daar lijkt me niets mis mee.
Alleen vind ik het vreemd dat hij daarmee denkt het gehele 911 controverse te hebben debunked.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat heeft de badmeester vroeger met je gedaan dan (of met je moeder)?
Een oudbakken repliek van iemand die weigert vragen te beantwoorden, en een wanhopige poging nog eens een stokpaardje te berijden. Ik kan wel merken dat ik niet met sheeple te maken heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:01 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar voor voor de echt zware jongens zoek je beter onder de mannen in maatpak plus stropdas..
Bankiers zijn de grootste misdadigers op aarde. Als je dus iets gedaan wilt hebben moet je met hen aanpappen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Een oudbakken repliek van iemand die weigert vragen te beantwoorden, en een wanhopige poging nog eens een stokpaardje te berijden. Ik kan wel merken dat ik niet met sheeple te maken heb.
je pilletje al genomen vandaag..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:51 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Een oudbakken repliek van iemand die weigert vragen te beantwoorden, en een wanhopige poging nog eens een stokpaardje te berijden. Ik kan wel merken dat ik niet met sheeple te maken heb.
idd. en daarom niet afdoende om een zo complex verschijnsel als de instorting van een wtc te beschrijven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mijn vergelijkingen zijn helemaal niet zo indrukwekkend hoor, het is middelbare school niveau mechanica.
Wel als het zulke gemakkelijke stof is voor jou toon dan de freefall maar eens aan dmv. een berekening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:40 schreef Orwell het volgende:
[..]
idd. en daarom niet afdoende om een zo complex verschijnsel als de instorting van een wtc te beschrijven.
voeg nog zo'n 80.000 parameters toe aan je vergelijkingen en je komt wellicht enigszins in de buurt van iets zinnigs..
je hebt me niet begrepen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel als het zulke gemakkelijke stof is voor jou toon dan de freefall maar eens aan dmv. een berekening.
Ja, dat is allemaal best, maar daar ging het niet om.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bankiers zijn de grootste misdadigers op aarde. Als je dus iets gedaan wilt hebben moet je met hen aanpappen.
Nog nooit. Kun je het me aanraden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |