quote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Raissa het volgende:
Ik heb te koop een jumper baby doptone. Nieuwprijs was ¤ 119,95 Hij zit nog in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt. Nadat we één keer het geluid van het hartje hadden opgenomen en via email aan vrienden/familie hebben laten horen was de lol er eigenlijk wel weer af.. Batterijen zitten er al bij, de gel hoort er wat mij betreft ook gewoon bij. De omschrijving:
"Apparaat om naar uw ongeboren baby te luisteren
Vanaf ongeveer 12 weken
Veilig, werkt met onschadelijke geluidsgolven
Met luidspreker, recorder en hoofdtelefoonaansluiting
LCD scherm
Luister naar het hartje van uw ongeboren kindje.
Met ingebouwde luidspreker
Telt automatisch de frequentie van de hartslag
Volkomen, wetenschappelijk bewezen veilige techniek.
Techniek al probleemloos in gebruik sinds 40 jaar!
Ingebouwde opname en terugspeelmogelijkheid.
Kan ook ingebouwde ontspannende muziek afspelen.
Geniet extra van je zwangerschap, deel de mooie eerste geluidjes van je kindje met familie en goede vrienden!
Werkt op 4 mini penlites excl."
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef Raissa het volgende:
Broekjes, maat 44
Linksboven: broekje met voetjes
Rechtsboven: Broekje feetje (merk staat op rechterbroekspijpje
Linksonder: broekje met een schaapje
Rechtsonder: Broekje feetje
Twee roze broekjes maat 44
de linker is roze met wit gestreept
de rechter is gewoon roze (feetje)
Setje, maat 48
Shirtjes, maat 44
Allemaal van feetje (de witte heeft de opdruk "newborn royalty"
Rompertjes, maat 44
Rechts is een rompertje met een schaapje erop, crème
Midden boven is een rompertje "girl"
Midden onder is een rompertje in het roze
Links is een rompertje met een schaapje erop, wit
Shirtjes, maat 44
Links is een shirtje met een schaapje erop, wit
Rechts is een overslagshirtje "my first feetje"
2 boxpakjes (maat 2,3 t/m 3,6 kg)
Shirtje, maat 56
hemaquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek een 2 autostoelen voor Tobias, hij groeit uit de maxicosi Tobi, dus een groep 2/3 voor 3,5 jaar en 15 kilo stoeltje met gordels, ik vind 'm te klein nog voor een stoelverhoger in de auto. Wie weet waar ik ze betaalbaar kan kopen? Iemand ergens een aanbieding gezien?
En als je van die stickers hebt, kun kon je ook nog 15% korting krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Saffier het volgende:
HEMA!! Dat ik daar niet aan gedacht heb![]()
Site opsnorren gaat....
*noteertquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef het-is-mij het volgende:
@ Dakota, als _Bar_ dat lodger ding die groene niet wil hebben dan heb ik interesse.
o maar dit is nog niet eens de helftquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat jij dat allemaal al weg doet, Dakota. dat zou ik nooit gekund hebben bij de eerste...
ach je kunt niet alles hebben hequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:51 schreef bixister het volgende:
sorry karin, ik las toevallig eerst snoopy's vraag. maar de rest die je noemt is voor jou hoor (als je de prijzen ok vindt, zie PM).
het rode minirokje is er nog (oogt iets te roze op de foto, komt door de flits), het spijkerrokje met de groene biesjes ook. ik dacht aan 2 euro per stuk?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef Jelief het volgende:
Bix! De ruitjesjurk en de minirokjes en het spijkerrokje met groene bies wa kos da?
Ik denk dat nixxx daar heel verdrietig van wordt. Ik had een heel leuk lichtroze polo voor Thomas, en die moest ik terug brengen! Flauw hoor.quote:
maak dan een bandana van een zakdoekquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een zomerhoedje/petje voor Tyler. Zag de tips hema en zeeman, maar alleen te grote helaas.
dealquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef bixister het volgende:
OK jlief! PM me je adres maar even, dan ga ik kijken hoe we het zo goedkoop mogelijk kunnen verzenden. (of kom je 't gezellig halen.).
maneki, die is leuk he! en hij is er nog!ik dacht aan 4 euro daarvoor.
Graag!quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:55 schreef bixister het volgende:
iets met een klep of rand eraan is vast fijner denk ik, dakota. ingrid, ik wil nog wel even een zak met hoedjes/petjes doozoeken voor je. weet er wel 1 maar die heeft een paar vlekjes en die is ook een tikkeltje meisjesachtig. maar piet heeft 'm ook opgehad.
o dies leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:55 schreef bixister het volgende:
iets met een klep of rand eraan is vast fijner denk ik, dakota. ingrid, ik wil nog wel even een zak met hoedjes/petjes doozoeken voor je. weet er wel 1 maar die heeft een paar vlekjes en die is ook een tikkeltje meisjesachtig. maar piet heeft 'm ook opgehad.
deze:
[ afbeelding ]
is nog van phileine's isa geweest!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |