Heb ik normaal gesproken ook, maar nu moet ik werken van 1200 tot 1600 op Koninginnedag en kan ik dus niet compleet loos gaan in de Nachquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:25 schreef Kopbal het volgende:
Fuck Koninginnedag, lang leve Koninginnenacht.
Het is nog lang geen dierendag hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
NEE! Ik wil geen regen op de mooiste dag van het jaar
Ik ben al jarig geweest hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
NEE! Ik wil geen regen op de mooiste dag van het jaar
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is nog lang geen dierendag hoor.
Ik nog nietquote:
Je wilt gaan staan? wtf ....quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef sanven het volgende:
balen zeg![]()
ik wil echt gaan staan dit jaar
Ja en? Of ga je in Nederland op vakantie? Pauper.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:24 schreef jslavenburg het volgende:
Ja, en het kutte is, dat ik op vakantie ga![]()
Zit je in een rolstoel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef sanven het volgende:
balen zeg![]()
ik wil echt gaan staan dit jaar
Een paar dagenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:33 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Dat is Nederland.
Een paar dagen zon = 1week regen..
Een showerquote:
quote:
Maar JIJ vind carnaval vast wel kut he?Zelfde principe. Verkleed zuipen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, en al die mensen die Koninginnedag/nacht weer eens kut vindenFOK!
Nope, dit jaar er weer als een mongool bij gelopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar JIJ vind carnaval vast wel kut he?Zelfde principe. Verkleed zuipen.
Mijn studieprestaties worden niet beter met dit goede weer.quote:
Die mensen maakt het eigenlijk niets uit, ze komen toch niet buiten.quote:
Precies, van die mensen die Carnaval afzeiken en er met Koninginnedag als een oranje malloot bijlopen met precies dezelfde muziekquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar JIJ vind carnaval vast wel kut he?Zelfde principe. Verkleed zuipen.
De boeren, zodat hun gewassen kunnen groeien.quote:
Als je ontvoerd en gedumpt wordt in de Sahara.quote:
Die sproeien maar een tijdje. Ze hebben het hele jaar hun weer al.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
De boeren, zodat hun gewassen kunnen groeien.
4 uurtjes werkquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb ik normaal gesproken ook, maar nu moet ik werken van 1200 tot 1600 op Koninginnedag en kan ik dus niet compleet loos gaan in de Nach
Omdat hij ook nog zijn rommelmarkt-plekje moet bewaken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
4 uurtjes werkWaarom zou je dan niet los gaan in de nach?
Zelfde muziekquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Precies, van die mensen die Carnaval afzeiken en er met Koninginnedag als een oranje malloot bijlopen met precies dezelfde muziek
Boh gek, ik zit dan in Miamiquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik zit dan in New York, en daar wordt het 28 graden en zonnig.
En wat heeft dat met Koninginnedag te maken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef TC03 het volgende:
Ik zit dan in New York, en daar wordt het 28 graden en zonnig.
Boh.quote:
Niks.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Koninginnedag te maken?
(Hoewel ik ook liever in NY zit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |