abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:55:22 #151
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68472172
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:54 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

precies als ze 1 keer de knie van zon raddraaier aan barrels schieten kijkt de rest wel uit
Jij zou ook buigen voor een dictator zo te lezen, zwakkeling.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68472236
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:55 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Jij zou ook buigen voor een dictator zo te lezen, zwakkeling.
hoe kom je van mijn post op een dictator leg die eens uit en hoe bepaal je dat ik een zwakkeling ben?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:59:16 #153
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68472328
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee. Veel van de (allochtone) jeugd van tegenwoordig is niet bang voor een celstraf. Zij verkeren in de straatcultuur. In de cel hebben gezeten, wordt verheerlijkt in die cultuur. In de cel hebben gezeten, of het nou een maand is of een halfjaar, wordt als statusverhogend gezien binnen je groep.

Je moet die mensen aanpakken in de taal die zij verstaan.
Handen afhakken, stenigen, dat soort dingen...
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:04:12 #154
248844 Bowlingbal
pi_68472525
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hoe kom je van mijn post op een dictator leg die eens uit en hoe bepaal je dat ik een zwakkeling ben?
Dat jij accepteert dat een overheid je eigen medeburgers afranselt. En het zelfs tof vind. Daarom. En dat laat een angst zien, een zwakte.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:05:42 #155
248844 Bowlingbal
pi_68472588
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:59 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Handen afhakken, stenigen, dat soort dingen...
Sharia, noemen sommigen dat.

Donner had al die tijd uiteraard al gelijk. Als genoeg mensen het willen, wordt de sharia ingevoerd. En of dat dan Sharia heet, of het Hard-aanpakken-en-problemen-oplossen-gedoe heet, is om het even.
- Donald Love
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:24:46 #156
3542 Gia
User under construction
pi_68476223
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef breapbreap het volgende:

[..]

Exact, dat vind ik ook. Daarom vind ik het ook fout om politie het recht te geven om "tuig" zomaar wat klappen uit te delen. We hebben de rechterlijke macht om mensen als schuldige aan te wijzen en te straffen, en het zou te gek zijn dat de agenten op straat geweld mogen gebruiken met als motivatie dat ze bekwaam genoeg zijn om het tuig zo er tussenuit te pikken.
Het gaat er niet om geweld te gebruiken tegen een winkeldiefje, of een tasjesrover.
Het gaat er meer om geweld te gebruiken tegen geweld. Zoals geweld tegen ambulances, of rellen om het rellen. Wanneer het TUIG andermans bezittingen, zoals auto's, winkelruiten enz.... moedwillig vernielen, omdat ze het ergens niet mee eens zijn. Dat soort situaties.

Hier wordt het in het belachelijke getrokken alsof wij willen dat een vrouwtje met kleptomanie in de knieën wordt geschoten.
pi_68480064
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:04 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat jij accepteert dat een overheid je eigen medeburgers afranselt. En het zelfs tof vind. Daarom. En dat laat een angst zien, een zwakte.
grappig ik zie dat anders, ik zie een stelletje etters die nog lager zijn dan ratten de boel terroriseren en ze komen ermee weg omdat de overheid liever thee gaat drinken. ik ben verre van bang of angstig en JA ik vind het goed om ze keihard aan te pakken.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:38:41 #158
248844 Bowlingbal
pi_68482117
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 22:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

grappig ik zie dat anders, ik zie een stelletje etters die nog lager zijn dan ratten de boel terroriseren en ze komen ermee weg omdat de overheid liever thee gaat drinken. ik ben verre van bang of angstig en JA ik vind het goed om ze keihard aan te pakken.
Dat zei ik al, dat je het zo zag.

Je ziet ze als minderwaardige mensen? Als mensen die minder rechten hebben dan jij? Jij ziet jezelf superieur aan hen? Jij zal jezelf immers nooit misdragen, dus daarom mag de overheid tuig in elkaar slaan. Afranselen, martelen, knieën kapot schieten, dat soort dingen. Dat vind jij gerechtvaardigd zelfs, waarschijnlijk.

Vind je het dan heel erg als ik dan de term 'üntermenschen' neerzet?
- Donald Love
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:39:34 #159
248844 Bowlingbal
pi_68482145
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Het gaat er niet om geweld te gebruiken tegen een winkeldiefje, of een tasjesrover.
Het gaat er meer om geweld te gebruiken tegen geweld. Zoals geweld tegen ambulances, of rellen om het rellen. Wanneer het TUIG andermans bezittingen, zoals auto's, winkelruiten enz.... moedwillig vernielen, omdat ze het ergens niet mee eens zijn. Dat soort situaties.

Hier wordt het in het belachelijke getrokken alsof wij willen dat een vrouwtje met kleptomanie in de knieën wordt geschoten.
Je leeft in een droomwereld, waar mensen die veroordeeld worden altijd daadwerkelijk de schuldigen waren.
- Donald Love
pi_68483800
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:38 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat zei ik al, dat je het zo zag.

Je ziet ze als minderwaardige mensen? Als mensen die minder rechten hebben dan jij? Jij ziet jezelf superieur aan hen? Jij zal jezelf immers nooit misdragen, dus daarom mag de overheid tuig in elkaar slaan. Afranselen, martelen, knieën kapot schieten, dat soort dingen. Dat vind jij gerechtvaardigd zelfs, waarschijnlijk.
ik zie ze niet als minderwaardig ik zie het als tuig dat aangepakt moet worden, of je het wil zien of niet dat is de enige taal die ze begrijpen. ik heb me zeker weleens misdragen, maar er is een verschil tussen misdragen en de buurt te terroriseren hé. waar zeg ik dat het ok is ze te martelen? ik zei dat ik het ok vind dat een agent zijn vuurwapen gebruikt als hij in gevaar is want dat gebeurt nu niet en dat weten ze. of ik het gerechtvaardigd vind? ja al noem ik het liever noodzakelijk,
quote:
Vind je het dan heel erg als ik dan de term 'üntermenschen' neerzet?
nee hoor zijn jouw woorden, niet de mijne

ow en een kreupele boef is een veel lager risico en hij is makkelijker te pakken ook, ik noem dat een voordeel
  woensdag 29 april 2009 @ 17:05:52 #161
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_68504156
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:59 schreef Lundegaard het volgende:
En daar zijn echt hele vergaderingen over geweest he..

-Ja, maar hoe pakken we dat nou aan?
-Tja, moeilijk, moeilijk. Iemand nog koffie?
-Misschien moeten we de raddraaiers knuffelen?
-Hmm, nee. Ja, doe mij nog maar een bakkie.
-Of misschien moeten we ze harder aanpakken?
-EUREKA!! Da`s een goeie! Fuckin Einstein!!!11einz!11

Ja de intellectuelen hebben het moeilijk met het verzinnen van oplossingen. Dan te bedenken dat deze mensen vaak drs. of dr. zijn.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_68504234
Strenger straffen helpt vanwege 2 redenen:
* hoe langer een crimineel gestraft wordt, hoe langer de maatschappij er van verlost is;
* Het heeft een afschrikwekkende werking.

Hetzelfde zal je zien als straks die 2 criminele buitenlandse broers het land uitgetrapt worden.

Weet je wat het gewoon is, de lui kunnen best veranderen, alleen het probleem is dat die lui in principe net niet te dom zijn om te schijten en dit soort maatregelen zet zelfs hun aan het denken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')