abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:22:43 #51
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68367154
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar waar ik op doelde is dat veel (allochtone) jeugd dat zich misdraagt, verkeert in de straatcultuur. En in de straatcultuur heb je andere straffen nodig dan celstraffen.
Zoals?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:23:07 #52
248844 Bowlingbal
pi_68367161
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? Meer tolerantie, betutteling en truttigheid? Daar reageren ze zo goed op ja...
Dat zeg ik helemaal niet. Proportioneel straffen heeft niets te maken met tolerantie, betutteling of truttigheid.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68367179
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet.
Wat zeg je dan wel?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:23:57 #54
248844 Bowlingbal
pi_68367185
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Wat zeg je dan wel?
Zie aanvulling.
- Donald Love
pi_68367217
Bowlingbal misschien kan jij idd ook eens met jouw oplossingen komen. Ik heb jou in dit onderwerp alleen andere mensen zien bekritiseren, iemand voor fascist noemen etc. Maar ik heb jou nooit echt met oplossingen zien komen.

Ik bekritiseer ook mensen, maar ik kom ook met oplossingen voor problemen. Misschien zou jij dat ook eens kunnen doen..
pi_68367228
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Proportioneel straffen heeft niets te maken met tolerantie, betutteling of truttigheid.
Wat in Nederland als proportioneel geldt vind ik anders nogal tolerant, betuttelend en truttig. Kom op zeg, voor een moord hoef je hier meestal minder dan 10 jaar te zitten.
pi_68367255
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Bowlingbal het volgende:
Het is niet vanzelfsprekend dat harder optreden in dit geval helpt. Dat kan iedere volwassene nog wel bedenken.
Problemen met straattuig hebben kunnen ontstaan in een land dat veel te soft optreedt. Bij zulke figuren is geen enkele remming aanwezig, die kun je ze alleen nog duidelijk maken door hard in te grijpen.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef Meh7 het volgende:
Doe maar niet, we leven nog altijd in een rechtsstaat. Laat het straffen maar over aan rechters en het OM, niet aan triggerhappy mbo-ers.
Doe maar wel, want het gaat hier om het herstellen van orde en gezag op straat. Met gericht schieten bedoel ik trouwens niet doodschieten, voor de goede orde. Ik bedoel dan het schieten op knieën, bijvoorbeeld. Wel na een waarschuwing. Maar wie niet horen wil, moet maar voelen.
pi_68367286
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zoals?
Wat ik in het vorig deeltje ook al zei: in hun eigen taal aanpakken. Laat zien dat je sterk bent. Neem ze apart en trap ze in elkaar, ransel ze helemaal af, sla ze helemaal naar de tering. En je hoeft daarna maar 1 zinnetje te zeggen: jongen, als je nog iets flikt, dan weten wij je te weten en dan slaan we je weer helemaal naar de tering. Daarmee laat je zien dat jij sterk bent. Je laat zien dat JIJ de macht hebt over hen. En dat dwingt respect af bij hen.

Verder weet ik dat jij het daar niet mee eens bent met mij. Maar misschien zou jij eens met JOUW oplossingen kunnen komen. Want daar ben ik wel benieuwd naar..
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:32:22 #59
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_68367368
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:27 schreef Elfletterig het volgende:

Doe maar wel, want het gaat hier om het herstellen van orde en gezag op straat. Met gericht schieten bedoel ik trouwens niet doodschieten, voor de goede orde. Ik bedoel dan het schieten op knieën, bijvoorbeeld. Wel na een waarschuwing. Maar wie niet horen wil, moet maar voelen.
Gast, hoe wereldvreemd ben jij dan?
Knieën kapot knallen

Terug naar je steen, gek.
Dit, dus.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:34:45 #60
248844 Bowlingbal
pi_68367422
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Zienswijze het volgende:
Bowlingbal misschien kan jij idd ook eens met jouw oplossingen komen. Ik heb jou in dit onderwerp alleen andere mensen zien bekritiseren, iemand voor fascist noemen etc. Maar ik heb jou nooit echt met oplossingen zien komen.

Ik bekritiseer ook mensen, maar ik kom ook met oplossingen voor problemen. Misschien zou jij dat ook eens kunnen doen..
Oplossingen voor problemen die er niet zijn? Ja, lastig. Wat is het probleem bijvoorbeeld, een gemiddeld niveau van criminaliteit en tegelijkertijd een relatief vrije samenleving waar de burger nog enigszins macht heeft tegenover de overheid?

Ik zou met oplossingen kunnen komen, als het probleem duidelijk is. Dan zou bekeken moet worden of een andere oplossing dan de huidige niet meer kwaad doet dan goed. Want daar bestaat het spreekwoord 'operatie geslaagd, patiënt overleden' voor.
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat ik in het vorig deeltje ook al zei: in hun eigen taal aanpakken. Laat zien dat je sterk bent. Neem ze apart en trap ze in elkaar, ransel ze helemaal af, sla ze helemaal naar de tering. En je hoeft daarna maar 1 zinnetje te zeggen: jongen, als je nog iets flikt, dan weten wij je te weten en dan slaan we je weer helemaal naar de tering. Daarmee laat je zien dat jij sterk bent. Je laat zien dat JIJ de macht hebt over hen. En dat dwingt respect af bij hen.

Verder weet ik dat jij het daar niet mee eens bent met mij. Maar misschien zou jij eens met JOUW oplossingen kunnen komen. Want daar ben ik wel benieuwd naar..
Ik noem dat niet respect afdwingen, ik noem dat een schrikbewind die niet onder doet voor de dictatuur onder die van Francisco Franco in Spanje.

[ Bericht 14% gewijzigd door Bowlingbal op 25-04-2009 15:41:48 ]
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:35:36 #61
248844 Bowlingbal
pi_68367436
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Wat in Nederland als proportioneel geldt vind ik anders nogal tolerant, betuttelend en truttig. Kom op zeg, voor een moord hoef je hier meestal minder dan 10 jaar te zitten.
Lees je eens in voordat je dit soort domme uitspraken doet.
- Donald Love
pi_68367449
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Lees je eens in voordat je dit soort domme uitspraken doet.
Ik ben goed geïnformeerd wat dit onderwerp betreft, maak je geen zorgen.
pi_68367472
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, hoe wereldvreemd ben jij dan?
Knieën kapot knallen

Terug naar je steen, gek.
Lekker makkelijk allerlei sancties bedenken waarvan je vooraf denkt dat die alleen bij anderen toegepast zal worden. Ondertussen hebben we een ID-plicht, verplichte vingerafdrukken en allerlei andere privacy-beperkende maatregelen die voor iedereen gelden.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:39:35 #64
248844 Bowlingbal
pi_68367540
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik ben goed geïnformeerd wat dit onderwerp betreft, maak je geen zorgen.
Wat begrijp je dan niet aan proportioneel straffen? Als jij een wrede moord pleegt heb je gewoon kans op levenslang in Nederland. En dat is dan ook echt levenslang, in tegenstelling tot veel landen.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:47:27 #65
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_68367701
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:37 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk allerlei sancties bedenken waarvan je vooraf denkt dat die alleen bij anderen toegepast zal worden. Ondertussen hebben we een ID-plicht, verplichte vingerafdrukken en allerlei andere privacy-beperkende maatregelen die voor iedereen gelden.
Volgens mij zijn wij het met elkaar eens, maar het is me in de context niet helemaal duidelijk + geen PI
Dit, dus.
pi_68367706
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat begrijp je dan niet aan proportioneel straffen? Als jij een wrede moord pleegt heb je gewoon kans op levenslang in Nederland. En dat is dan ook echt levenslang, in tegenstelling tot veel landen.
En bij het minste of geringste aan verzachtende omstandigheden zit je nog maar een jaar of 10, aslof het normaal is om om elke scheet je zelfbeheersing te verliezen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:48:28 #67
248844 Bowlingbal
pi_68367724
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

En bij het minste of geringste aan verzachtende omstandigheden zit je nog maar een jaar of 10, aslof het normaal is om om elke scheet je zelfbeheersing te verliezen.
Denk je dat elke scheet als verzachtende omstandigheid wordt aangezien?

Het is natuurlijk wel populair om dit te roepen, wat dan ook de reden is dat de meeste kranten er alles aan doen om uitspraken als 'te zacht' neer te zetten -want sensatie verkoopt-, maar je zou ook gewoon een paar uitspraken door kunnen lezen op, bijvoorbeeld, www.rechtspraak.nl
- Donald Love
pi_68367753
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Volgens mij zijn wij het met elkaar eens, maar het is me in de context niet helemaal duidelijk + geen PI
Dat klopt.
pi_68367789
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik heb al teveel zaken gezien waarin dat het geval was.. Natuurlijk heb ik misschien een ander idee van wat een redelijke verzachtende omstandigheid is, maar aan wie moet ik het anders spiegelen?
pi_68367793
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:34 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Oplossingen voor problemen die er niet zijn? Ja, lastig. Wat is het probleem bijvoorbeeld, een gemiddeld niveau van criminaliteit en tegelijkertijd een relatief vrije samenleving waar de burger nog enigszins macht heeft tegenover de overheid?
Dus jij vindt een gemiddeld niveau van criminaliteit acceptabel? Jij vindt het acceptabel dat winkeleigenaars worden beschoten in hun eigen winkel bij overvallen? Jij vindt het acceptabel dat vrouwen worden verkracht? Jij vindt het acceptabel dat oude vrouwen worden beroofd waarna ze daarna niet meer 's avonds naar buiten durven te komen? Jij vindt het acceptabel dat vrouwen overlijden (zie Amsterdam, 31 december 2008) nadat ze zijn beroofd? Jij vindt het acceptabel dat 13 jarige jongens 's avonds buiten met vuurwapens mensen lopen te bedreigen en overvallen? Jij vindt het acceptabel dat winkeliers zijn doodgeschoten bij een overval IN HUN EIGEN WINKEL (zie Amsterdam, februari 2007)? Jij vindt het acceptabel dat Chinese vrouwen in hun eigen huis worden geroofd van de dagopbrengst van hun winkel (zie Rotterdam, april 2009)?

[ Bericht 1% gewijzigd door Zienswijze op 25-04-2009 15:59:42 ]
pi_68367861
quote:

[..]

Het is natuurlijk wel populair om dit te roepen, wat dan ook de reden is dat de meeste kranten er alles aan doen om uitspraken als 'te zacht' neer te zetten -want sensatie verkoopt-, maar je zou ook gewoon een paar uitspraken door kunnen lezen op, bijvoorbeeld, www.rechtspraak.nl
Ik ken de site ja, en als je de zaak bovenaan al ziet, hoe kan je er dan nog aan twijfelen dat straffen hier zacht zijn?
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:57:52 #72
248844 Bowlingbal
pi_68367923
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:52 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dus jij vindt een gemiddeld niveau van criminaliteit acceptabel? Jij vindt het acceptabel dat winkeleigenaars worden beschoten in hun eigen winkel bij overvallen? Jij vindt het acceptabel dat vrouwen worden verkracht? Jij vindt het acceptabel dat oude vrouwen worden berooft waarna ze daarna niet meer 's avonds naar buiten durven te komen? Jij vindt het acceptabel dat vrouwen overlijden (zie Amsterdam, 31 december 2008) nadat ze zijn beroofd? Jij vindt het acceptabel dat 13 jarige jongens 's avonds buiten met vuurwapens mensen lopen te bedreigen en overvallen?
Ik zal je even laten schrikken.

Komt ie: ja.

Ja, dat vind ik acceptabel, zolang alle oplossingen die dit probleem oplossen, de gehele situatie alleen maar verergeren. Met situatie verergeren bedoel ik bijvoorbeeld een verval van de menselijke integriteit. Die menselijke integriteit vervalt als je de overheid het recht geeft om mensen als straf -niet als proportionele verdediging in een straatgevecht tussen een ME'er en een relschopper- te meppen.

Andere users stellen weer voor om mensen in de knieen te schieten, zoiets vind ik totaal onproportioneel en een dusdanige schade toebrengen aan de staat dat ik die oplossing van het probleem kwalijker vind dan het probleem.

Heel erg hoor, criminaliteit, maar dat is nu eenmaal een gegeven in een vrije samenleving. Zolang mensen emoties hebben, zal er criminaliteit zijn.
- Donald Love
pi_68367974
quote:

[..]

In andere kringen is het dan weer heel populair om te doen alsof de rechterlijke macht heel er afgewogen en op basis van de wet en rationele criteria tot vrij strenge straffen komt.

Feit is echter dat met name jonge daders en de niet erg kansrijken er na misdrijven die behoorlijk veel impact op de slachtoffers hebben er meestal vanaf komen met een straf die voor hun leven niet erg ingrijpend is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:02:46 #74
248844 Bowlingbal
pi_68368036
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In andere kringen is het dan weer heel populair om te doen alsof de rechterlijke macht heel er afgewogen en op basis van de wet en rationele criteria tot vrij strenge straffen komt.

Feit is echter dat met name jonge daders en de niet erg kansrijken er na misdrijven die behoorlijk veel impact op de slachtoffers hebben er meestal vanaf komen met een straf die voor hun leven niet erg ingrijpend is.
Dat klopt. En dat heeft een reden.
- Donald Love
pi_68368078
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik acceptabel, zolang alle oplossingen die dit probleem oplossen, de gehele situatie alleen maar verergeren. Met situatie verergeren bedoel ik bijvoorbeeld een verval van de menselijke integriteit. Die menselijke integriteit vervalt als je de overheid het recht geeft om mensen als straf -niet als proportionele verdediging in een straatgevecht tussen een ME'er en een relschopper- te meppen.

Andere users stellen weer voor om mensen in de knieen te schieten, zoiets vind ik totaal onproportioneel en een dusdanige schade toebrengen aan de staat dat ik die oplossing van het probleem kwalijker vind dan het probleem.

Heel erg hoor, criminaliteit, maar dat is nu eenmaal een gegeven in een vrije samenleving. Het is niet voor niets dat de meeste criminelen man zijn. Zolang mensen emoties hebben, zal er criminaliteit zijn.
Ik krijg de neiging dat jij totaal geen respect hebt voor slachtoffers. Jij vindt het acceptabel dat mensen worden doodgeschoten bij overvallen. Het enige wat je interesseert is dat het tuig NIET in elkaar wordt gemept. Want stel dat het tuig in elkaar wordt gemept, dan sta jij meteen op je achterste poten om te roepen dat dat ontoelaatbaar is.

Zal ik een paar jongens sturen om jouw moeder te beroven? Je moeder te beroven met geweld waardoor ze maandenlang in het ziekenhuis moet liggen vechtend tegen de pijn? Is een walgelijke opmerking van mij, dat weet ik, en dat wens ik je uiteraard niet toe. Maar blijkbaar vindt jij het acceptabel dat jouw moeder op die manier beroofd kan worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zienswijze op 25-04-2009 16:12:09 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:06:01 #76
248844 Bowlingbal
pi_68368106
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging dat jij totaal geen respect hebt voor slachtoffers. Jij vindt het acceptabel dat mensen worden doodgeschoten bij overvallen. Het enige wat je interesseert is dat het tuig NIET in elkaar wordt gemept. Want stel dat het tuig in elkaar wordt gemept, dat sta jij meteen op je achterste poten.
Moet ik mijzelf nu blijven herhalen? Blijf jij mij woorden in de mond leggen?
Mijn antwoord op je zogenaamde vragen staan allang in de post die je quote. Ik zou zeggen, lees het nu eens met aandacht, en kom dan eens met een echte vraag of reactie.
- Donald Love
pi_68368109
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Heel erg hoor, criminaliteit, maar dat is nu eenmaal een gegeven in een vrije samenleving. Zolang mensen emoties hebben, zal er criminaliteit zijn.
Stem jij groenlinks of SP? (gewoon nieuwsgierig of mijn vooroordeel waarde heeft)
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:07:27 #78
248844 Bowlingbal
pi_68368128
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Stem jij groenlinks of SP? (gewoon nieuwsgierig of mijn vooroordeel waarde heeft)
Dat acht ik niet relevant.
- Donald Love
pi_68368220
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:02 schreef Bowlingbal het volgende:
Dat klopt. En dat heeft een reden.
En is dat een goede reden?
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:45 #80
248844 Bowlingbal
pi_68368262
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En is dat een goede reden?
Op welke stelling doel je precies? Dat een straf niet altijd veel invloed heeft op het leven van de dader? Ja. Een hoge straf is niet per definitie de beste straf.
- Donald Love
pi_68368271
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Moet ik mijzelf nu blijven herhalen? Blijf jij mij woorden in de mond leggen?
Mijn antwoord op je zogenaamde vragen staan allang in de post die je quote. Ik zou zeggen, lees het nu eens met aandacht, en kom dan eens met een echte vraag of reactie.
Uhuh. Jij vindt dat de menselijke integriteit vervalt als TUIG in elkaar wordt gemept.
pi_68368284
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat acht ik niet relevant.
Nou en, ik vind het interessant.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:17:55 #83
248844 Bowlingbal
pi_68368332
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uhuh. Jij vindt dat de menselijke integriteit vervalt als TUIG in elkaar wordt gemept.
Je legt me woorden in de mond.

Ik vind dat de menselijke integriteit vervalt als je de overheid toestaat om burgers, mensen zoals jij en ik, lijfstraffen te geven. Ik hecht namelijk waarde aan mijn lichamelijke integriteit. En ook aan die van jou, mocht je je dat afvragen. Ik zou ook niet willen dat de overheid ooit in staat is om jou te meppen.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:19:52 #84
248844 Bowlingbal
pi_68368372
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Nou en, ik vind het interessant.
Dankje.
- Donald Love
pi_68368386
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dankje.
Geen probleem.
pi_68368422
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef Bowlingbal het volgende:
Op welke stelling doel je precies?
Dat weet ik niet. Jij stelt dat het een reden heeft, ik neem aan dat je dan zelf weet wat precies een reden heeft.
quote:
Dat een straf niet altijd veel invloed heeft op het leven van de dader? Ja. Een hoge straf is niet per definitie de beste straf.
Wat maakt dan de beste straf?
pi_68368542
Mensen die maar blijven in gaan op Bowlingbal
Sommige mensen zijn gewoon zo ver heen dat zelfs ermee discusseren geen nut meer heeft.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_68368567
quote:

[..]

Ik kende een jongen die in januari 2005 is doodgeslagen. De dader was 18 jaar oud en loopt inmiddels alweer een paar maanden op vrije voeten rond (en moest zelfs lachen toen hij veroordeeld werd). Hulde voor onze rechtspraak man .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68368722
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:28 schreef huhggh het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo ver heen dat zelfs ermee discusseren geen nut meer heeft.
Probleem is dat mensen met de denkwijze van Bowlingbal de macht hebben in dit land. Zij leiden het land. Denk aan de PvdA etc. Dat het hele land verpaupert interesseert ze niet. Ze hechten alleen waarde aan de menselijke integriteit van TUIG.
pi_68368900
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Probleem is dat mensen met de denkwijze van Bowlingbal de macht hebben in dit land. Zij leiden het land. Denk aan de PvdA etc. Dat het hele land verpaupert interesseert ze niet. Ze hechten alleen waarde aan de menselijke integriteit van TUIG.
Luister, ik ben het helemaal met je eens op dat punt.
Ik bespaar mezelf alleen de energie en moeite om dat soort types nog te laten inzien hoe fout ze wel niet zitten.

Reken met dat soort gevaarlijke types af tijdens de komende Tweede Kamerverkiezing, die op dit moment in het land het zo vergallen en natuurlijk al haar (progressieve) PC-aanhang.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:54:43 #91
248844 Bowlingbal
pi_68369127
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij een te groot verschil ziet tussen criminelen en burgers. Maar als jij liever wil dat de overheid wraak neemt met Hollywood-achtige taferelen, dan wil ik ook dat je de gevolgen draagt.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:57:37 #92
248844 Bowlingbal
pi_68369196
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:28 schreef huhggh het volgende:
Ja, politiestaat voor teh win, Mugabe 4 president! Burgers meppen!

. En dan moet ik iets inzien?
- Donald Love
pi_68369392
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij een te groot verschil ziet tussen criminelen en burgers. Maar als jij liever wil dat de overheid wraak neemt met Hollywood-achtige taferelen, dan wil ik ook dat je de gevolgen draagt.
Iemand die winkeleigenaars overvalt met een geladen pistool om de dagopbrengst te kunnen stelen, noem ik een crimineel ja. Het zijn ook burgers, maar tegelijkertijd ook criminelen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:12:39 #94
248844 Bowlingbal
pi_68369533
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Iemand die winkeleigenaars overvalt met een geladen pistool om de dagopbrengst te kunnen stelen, noem ik een crimineel ja. Het zijn ook burgers, maar tegelijkertijd ook criminelen.
Mag ik je iets vragen? Heb jij soms de illusie dat onschuldigen nooit veroordeeld worden?
- Donald Love
pi_68375329
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:12 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Mag ik je iets vragen? Heb jij soms de illusie dat onschuldigen nooit veroordeeld worden?
Nee die illusie heb ik niet. Shit man ik zeg toch niet dat ze de doodstraf moeten krijgen. Dat tuig moet, na veroordeling met bewijs, worden aangepakt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:31:20 #96
248844 Bowlingbal
pi_68376914
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee die illusie heb ik niet. Shit man ik zeg toch niet dat ze de doodstraf moeten krijgen. Dat tuig moet, na veroordeling met bewijs, worden aangepakt.
Wacht, kijk:
'Dus jij vind het acceptabel dat onschuldige burgers door de overheid in elkaar gemept worden?'
- Donald Love
pi_68380738
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wacht, kijk:
'Dus jij vind het acceptabel dat onschuldige burgers door de overheid in elkaar gemept worden?'
pi_68380759
Bowlingbal, wat moet er toch van jou worden op deze wereld
  zondag 26 april 2009 @ 12:16:23 #99
248844 Bowlingbal
pi_68387330
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Zienswijze het volgende:
Bowlingbal, wat moet er toch van jou worden op deze wereld
Ik heb je gewoon mooi tuk met je eigen theorie.
- Donald Love
pi_68389193
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Politica hebben geen ballen.
Maar wel een vagina.

Dit is een doorslaggevende reden geweest om bepaalde pollitieke vrouwen een ministerspost aan te bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')