abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:06:01 #76
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68368106
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging dat jij totaal geen respect hebt voor slachtoffers. Jij vindt het acceptabel dat mensen worden doodgeschoten bij overvallen. Het enige wat je interesseert is dat het tuig NIET in elkaar wordt gemept. Want stel dat het tuig in elkaar wordt gemept, dat sta jij meteen op je achterste poten.
Moet ik mijzelf nu blijven herhalen? Blijf jij mij woorden in de mond leggen?
Mijn antwoord op je zogenaamde vragen staan allang in de post die je quote. Ik zou zeggen, lees het nu eens met aandacht, en kom dan eens met een echte vraag of reactie.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68368109
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:57 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik zal je even laten schrikken.

Komt ie: ja.

Ja, dat vind ik acceptabel, zolang alle oplossingen die dit probleem oplossen, de gehele situatie alleen maar verergeren. Met situatie verergeren bedoel ik bijvoorbeeld een verval van de menselijke integriteit. Die menselijke integriteit vervalt als je de overheid het recht geeft om mensen als straf -niet als proportionele verdediging in een straatgevecht tussen een ME'er en een relschopper- te meppen.

Andere users stellen weer voor om mensen in de knieen te schieten, zoiets vind ik totaal onproportioneel en een dusdanige schade toebrengen aan de staat dat ik die oplossing van het probleem kwalijker vind dan het probleem.

Heel erg hoor, criminaliteit, maar dat is nu eenmaal een gegeven in een vrije samenleving. Zolang mensen emoties hebben, zal er criminaliteit zijn.
Stem jij groenlinks of SP? (gewoon nieuwsgierig of mijn vooroordeel waarde heeft)
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:07:27 #78
248844 Bowlingbal
pi_68368128
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Stem jij groenlinks of SP? (gewoon nieuwsgierig of mijn vooroordeel waarde heeft)
Dat acht ik niet relevant.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68368220
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:02 schreef Bowlingbal het volgende:
Dat klopt. En dat heeft een reden.
En is dat een goede reden?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:14:45 #80
248844 Bowlingbal
pi_68368262
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En is dat een goede reden?
Op welke stelling doel je precies? Dat een straf niet altijd veel invloed heeft op het leven van de dader? Ja. Een hoge straf is niet per definitie de beste straf.
- Donald Love
pi_68368271
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Moet ik mijzelf nu blijven herhalen? Blijf jij mij woorden in de mond leggen?
Mijn antwoord op je zogenaamde vragen staan allang in de post die je quote. Ik zou zeggen, lees het nu eens met aandacht, en kom dan eens met een echte vraag of reactie.
Uhuh. Jij vindt dat de menselijke integriteit vervalt als TUIG in elkaar wordt gemept.
pi_68368284
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:07 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat acht ik niet relevant.
Nou en, ik vind het interessant.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:17:55 #83
248844 Bowlingbal
pi_68368332
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uhuh. Jij vindt dat de menselijke integriteit vervalt als TUIG in elkaar wordt gemept.
Je legt me woorden in de mond.

Ik vind dat de menselijke integriteit vervalt als je de overheid toestaat om burgers, mensen zoals jij en ik, lijfstraffen te geven. Ik hecht namelijk waarde aan mijn lichamelijke integriteit. En ook aan die van jou, mocht je je dat afvragen. Ik zou ook niet willen dat de overheid ooit in staat is om jou te meppen.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:19:52 #84
248844 Bowlingbal
pi_68368372
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:15 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Nou en, ik vind het interessant.
Dankje.
- Donald Love
pi_68368386
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:19 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dankje.
Geen probleem.
pi_68368422
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:14 schreef Bowlingbal het volgende:
Op welke stelling doel je precies?
Dat weet ik niet. Jij stelt dat het een reden heeft, ik neem aan dat je dan zelf weet wat precies een reden heeft.
quote:
Dat een straf niet altijd veel invloed heeft op het leven van de dader? Ja. Een hoge straf is niet per definitie de beste straf.
Wat maakt dan de beste straf?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68368542
Mensen die maar blijven in gaan op Bowlingbal
Sommige mensen zijn gewoon zo ver heen dat zelfs ermee discusseren geen nut meer heeft.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_68368567
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Denk je dat elke scheet als verzachtende omstandigheid wordt aangezien?

Het is natuurlijk wel populair om dit te roepen, wat dan ook de reden is dat de meeste kranten er alles aan doen om uitspraken als 'te zacht' neer te zetten -want sensatie verkoopt-, maar je zou ook gewoon een paar uitspraken door kunnen lezen op, bijvoorbeeld, www.rechtspraak.nl
Ik kende een jongen die in januari 2005 is doodgeslagen. De dader was 18 jaar oud en loopt inmiddels alweer een paar maanden op vrije voeten rond (en moest zelfs lachen toen hij veroordeeld werd). Hulde voor onze rechtspraak man .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68368722
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:28 schreef huhggh het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon zo ver heen dat zelfs ermee discusseren geen nut meer heeft.
Probleem is dat mensen met de denkwijze van Bowlingbal de macht hebben in dit land. Zij leiden het land. Denk aan de PvdA etc. Dat het hele land verpaupert interesseert ze niet. Ze hechten alleen waarde aan de menselijke integriteit van TUIG.
pi_68368900
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Probleem is dat mensen met de denkwijze van Bowlingbal de macht hebben in dit land. Zij leiden het land. Denk aan de PvdA etc. Dat het hele land verpaupert interesseert ze niet. Ze hechten alleen waarde aan de menselijke integriteit van TUIG.
Luister, ik ben het helemaal met je eens op dat punt.
Ik bespaar mezelf alleen de energie en moeite om dat soort types nog te laten inzien hoe fout ze wel niet zitten.

Reken met dat soort gevaarlijke types af tijdens de komende Tweede Kamerverkiezing, die op dit moment in het land het zo vergallen en natuurlijk al haar (progressieve) PC-aanhang.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:54:43 #91
248844 Bowlingbal
pi_68369127
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij een te groot verschil ziet tussen criminelen en burgers. Maar als jij liever wil dat de overheid wraak neemt met Hollywood-achtige taferelen, dan wil ik ook dat je de gevolgen draagt.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:57:37 #92
248844 Bowlingbal
pi_68369196
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:28 schreef huhggh het volgende:
Ja, politiestaat voor teh win, Mugabe 4 president! Burgers meppen!

. En dan moet ik iets inzien?
- Donald Love
pi_68369392
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:54 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij een te groot verschil ziet tussen criminelen en burgers. Maar als jij liever wil dat de overheid wraak neemt met Hollywood-achtige taferelen, dan wil ik ook dat je de gevolgen draagt.
Iemand die winkeleigenaars overvalt met een geladen pistool om de dagopbrengst te kunnen stelen, noem ik een crimineel ja. Het zijn ook burgers, maar tegelijkertijd ook criminelen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:12:39 #94
248844 Bowlingbal
pi_68369533
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Iemand die winkeleigenaars overvalt met een geladen pistool om de dagopbrengst te kunnen stelen, noem ik een crimineel ja. Het zijn ook burgers, maar tegelijkertijd ook criminelen.
Mag ik je iets vragen? Heb jij soms de illusie dat onschuldigen nooit veroordeeld worden?
- Donald Love
pi_68375329
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:12 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Mag ik je iets vragen? Heb jij soms de illusie dat onschuldigen nooit veroordeeld worden?
Nee die illusie heb ik niet. Shit man ik zeg toch niet dat ze de doodstraf moeten krijgen. Dat tuig moet, na veroordeling met bewijs, worden aangepakt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:31:20 #96
248844 Bowlingbal
pi_68376914
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee die illusie heb ik niet. Shit man ik zeg toch niet dat ze de doodstraf moeten krijgen. Dat tuig moet, na veroordeling met bewijs, worden aangepakt.
Wacht, kijk:
'Dus jij vind het acceptabel dat onschuldige burgers door de overheid in elkaar gemept worden?'
- Donald Love
pi_68380738
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:31 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wacht, kijk:
'Dus jij vind het acceptabel dat onschuldige burgers door de overheid in elkaar gemept worden?'
pi_68380759
Bowlingbal, wat moet er toch van jou worden op deze wereld
  zondag 26 april 2009 @ 12:16:23 #99
248844 Bowlingbal
pi_68387330
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:53 schreef Zienswijze het volgende:
Bowlingbal, wat moet er toch van jou worden op deze wereld
Ik heb je gewoon mooi tuk met je eigen theorie.
- Donald Love
pi_68389193
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Politica hebben geen ballen.
Maar wel een vagina.

Dit is een doorslaggevende reden geweest om bepaalde pollitieke vrouwen een ministerspost aan te bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')