Ja, en dan kijken nog één ding, maar horen wat de anderen zeggen is misschien nog wel interessanter. En dat ga je volgens mij echt missen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch: het is natuurlijk leuk om zelf te kunnen beslissen naar wie je wilt kijken, en waar.
agh, dat mis ik net, wat zeiden ze?quote:
Krijg je een zwarte schermprint?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
Bij DGK maakte ik screenshots met gadwin, hier werkt dit niet, iemand een idee waarom, of als ik me niet ingelezen heb, iemand een linkje?
nee, de regisseur Bob zat ook al vanaf BB1 bij de regiequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnen morgen nog wel wat mensen bij te komen. In ieder geval Jaap.
Op zich vond ik de regie vandaag goed schakelen. Nog wat schoonheidsfoutjes, maar ze zijn wel vakbekwaam, 't is niet de neef van Bram die dat "best wel een uitdaging leek" , of zo.
Maar toch: het is natuurlijk leuk om zelf te kunnen beslissen naar wie je wilt kijken, en waar.
en waar is die te vinden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan staat je hardware acceleratie niet op nul.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijg je een zwarte schermprint?
Dan staat je hardware acceleratie niet op nul.
Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, hij blijft bewegen, en opgeslagen is hij zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |